دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۶:۰۴May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عقیق 30 بهمن 1393 - aghigh.ir

عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۹    
مراسم روضه هفتگی هیئت ریحانة النبی (س) با سخنرانی حجت الاسلام ربیعی و مداحی محمدحسین پویانفر ، محمد رستمی، مهدی صومی و صمد توپچیانی در زینبیه شهدای گمنام برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۳:۱۹    
چقدر قشنگ است آدم طوری زندگی کند که بودن یا نبودنش ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۹    
آن گاه، خدای جبّار بر آنان می نگرد می گوید: ای دوستانم و اهل طاعتم و ساکنان بهشتم در جوار من، هان! شما را از چیزی با خبر کنم که از آنچه که در آنید بهتر است؟
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۳۴    
یکی از کاربران شبکه اجتماعی افسران در مطلبی که در این شبکه اجتماعی منتشر شده است با رویکردی انتقادی نسبت به پوشش برخی زنان در کشور ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۹    
انسان دارای ظاهر و باطنی است. ظاهر آدمی، همان بدن و باطنش، روح و روان اوست. همان گونه که بدن دارای احکامی مانند طهارت و...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۴    
مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با انتشار مطلبی درباره سبک زندگی اجتماعی پیامبر اکرم(ص)، گفت: شایسته است امّت اسلام از اخلاق اجتماعی آن حضرت پیروی کرده و آن پیامبر رحمت و صاحب خلق عظیم را اسوه خود ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۹    
آستان مقدس علوی در راستای مشارکت در مبارزه با تروریست های داعش تصمیم دارد تا بیمارستانی صحرایی ویژه مداوای مجروحان لشکر امام علی(ع) و سایر نیروهای بسیج مردمی احداث کند
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
توصیه امام معصوم علیه السلام این است پروا از خدا حتی اگر آن پروا کم و با معرفت کم تر باشد بهتر از گستاخی و هتاکی و پیمودن راه طغیان و سرکشی است همچنان که آویختن پرده شرم میان خود و خدا حتی اگر آن ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۵    
شهید محمد وکیلی اسفندیاری از شهدای گردان غواصی نوح تیپ 21 امام رضا(علیه السلام) خراسان که در عملیات کربلای 4 در حین غواصی به شهادت رسید و جنازه اش پس از شش ماه از آب سالم گرفته شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۰    
آیا کثیر الشکی که نباید به شک خود اعتنا کند، شامل هر نوع شکی است؟ و آیا نظر همه مراجع همین است، یا در این مسئله اختلاف نظر وجود دارد؟
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۰    
مجله ولایت و مجله ضلال الخمیه از مجله های اسلامی منتشر شده در نجف اشرف هستند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۰    
عقیق : منبع:افسران 211008
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۶    
زائران حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) پس از تشرف به حرمین مطهر تل زینبیه را زیات می کنند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۶    
خداوند و فرشتگانش بر پیامبر درود می فرستند ای کسانی که ایمان آورده اید بر او درود فرستید و سلام گویید و تسلیم فرمانش باشید.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۳    
عقیق :
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۸    
وهابیت مهدی موعود(ع) را قبول دارد اما نه به آن شکل که شیعه قبول دارد. وهابیت به مهدویت مبهمی معتقد است که نمی دانیم چه کسی است! فقط همین که در آخرالزمان قیام می کند و . . .
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۹    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت:چرا دردهای جامعه را نمی توانیم با شهدا درمان و علاج کنیم.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۹    
کتاب کتابشناسی تحریف ناپذیری قرآن از سوی انتشارات آستان قدس رضوی روانه بازار نشر شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۹    
با رجوع به سیره و زندگی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلّم میبینیم که ایشان در سلام کردن به کودکان پیش دستی میکردند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۴    
شهید ذوالفقاری وصیت کرده بود که پیکرش را در قبرستان وادی السلام نجف به خاک بسپارند و با رضایت والدین این شهید عزیز مزار یاد بودی در تهران به نام او بنا خواهد شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۹    
احمد الریسونی تأکید کرد: گروه تروریستی داعش از لحظه تشکیل تا لحظه نابودی آن، شرعاً حرام بوده است و خواهد بود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۰    
مسجد مشهور قرطبه که به عنوان میراث فتح اسپانیا به دست مسلمانان تلقی می شود، در شهر کوردوبای این کشور قرار دارد ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۵    
یک ناشر بنگلادشی به علت انتشار ترجمه کتاب 23سال نوشته علی دشتی و توهین به عقاید مسلمانان در این کشور اخیرا با دردسرهای زیادی روبرو شده است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۵    
عقیق: مراسم هیئت هفتگی شهدای گمنام امشب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان و مداحی حاج حسین هوشیار برگزار می شود. ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۰    
امیلی کریک گفت: متاسفانه اسلام هراسی در آمریکا به موضوع عادی تبدیل شده و رسانه های آمریکا سعی براین دارند که اسلام را در ذهن مردم بد نشان دهند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۶    
مراسم گرامیداشت سالگرد استقرار سر مبارک امام حسین(ع) در قاهره، تحت تدابیر شدید و استقرار گسترده نیروهای امنیتی برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۱    
افتخار می کنم که هر چه دارم از درگاه امام حسین است. این را یادت باشد و هیچ ابایی هم برای خرج کردن برای امام حسین ندارم. دلیلی هم ندارد که بگویم که چکار می کنم...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۶    
آیین افتتاحیه دومین دوره آفاق و اندیشه، طرح توانمند سازی کادر کانون های فرهنگی هنری مساجد سه شنبه شب در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۷    
قرارداد ساخت صحن عقیله بنی هاشم شب گذشته در عتبه حسینی به امضاء رسید، حال این سؤال مطرح است که این پروژه چه مشخصاتی دارد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۷    
دوازدهمین همایش ادبی سوختگان وصل در مقام صبر/ نکوداشت پدران شهدا به همت دفتر ادبیات و هنر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در تالار علامه امینی برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۲    
احمد احمد نعینع از قاریان نامدار حال حاضر کشور مصر است که در این گزارش تلاوتی از وی تقدیم می شود
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۲    
پنجاه و دومین جلسه محفل ادبی فرات با حضور استاد سید مهدی حسینی و شاعران آیینی جواد هاشمی، ، محمد بیابانی، هادی ملک پور ،میلاد حسنی ، سید مسعود هاشمی ، میثم داودی، ملکان، مهدی پناه و محمد میرزایی ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۷    
به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) ، عقیق جدیدترین اشعار شعرای آیینی کشور برای این مناسبت را به منظور استفاده ذاکرین اهل بیت (ع) منتشر می کند:
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۲    
در این مراسم که با حضور گسترده جوانان و دوستداران اهل بیت(ع) برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدیان سخنرانی کرد و کربلایی جواد مقدم به روضه خوانی و نوحه خوانی پرداخت.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۷    
عقیق : منبع:افسران 211008
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۸    
مرد قصابی از تهران نزد آیت الله العظمی سید محمدرضا گلپایگانی آمد تا سهم امام خود را پرداخت کند. اما او که از نکته ای غافل شده بود با رفتار متفاوت آیت الله مواجه شد
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۳    
نشریه واشنگتن پست در گزارشی با اشاره به اهتزاز درآمدن تصویر رهبر ایران در میدان فردوس بغداد، آن را بهترین نشانه تغییرات در جریان در عراق توصیف کرد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۸    
مراسم تشییع پیکر این شهدا از ساعت 9 صبح روز 13 اسفندماه 93 مصادف با سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از مسجد نور خیابان فاطمی آغاز خواهد شد و تا فاطمیه تهران ادامه می یابد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۳    
جلد سوم کتاب جرعه ای از دریا شامل مقالات و مباحثات، شخصیت شناسی و کتاب شناسی آیت الله شبیری زنجانی از سوی مؤسسه کتاب شناسی شیعه منتشر شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۸    
سالنامه 1394 هجری شمسی، تهیه شده در مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله بهجت(ره) با مطالبی جذاب و مفید با عنوان العبد ، منتشر شده است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۸    
دومین سالگرد شهید حسن شاطری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کرمی و مداحی حاج رضا هلالی و حاج روح الله بهمنی در هیئت عشاق العباس برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۳    
عباس عبداللهی روز پنج شنبه 23 بهمن 93، طی نبرد با مزدوران سعودی و پیروان اسلام آمریکایی در منطقه کفر نساج واقع در سوریه ، بال در بال ملائک گشود
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۸:۳۸    
عقیق :قال رسول الله(ص): ثلاثة من الذنوب تعجل عقوبتها و لا تؤخر الی الاخرة: عقوق الوالدین، و البغی علی الناس و کفر الاحسان. پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمود: ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۸:۲۸    
شبکه المیادین در برنامه من الداخل خود در گفت وگو با ابراهیم حاتمی کیا برای وی لقب پدر سینمای دفاع مقدس انتخاب کرده و از سینمای او و حواشی ساخت فیلم چ پرسیده است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۸:۰۴    
مدیر انتشارات حکمت از فعالیت بدون وقفه گردآوری دائرة المعارف تشیع خبر داد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۷:۴۰    
باید مرحبا گفت بر مردی که از لذت بودن در کنار چنین گل های معطری چشم پوشید و داوطلبانه به معرکه ی خون و آتش پای نهاد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۷:۱۰    
خدای متعال سرزمین مقدس کعبه را به عنوان خانه خدا برگزیده تا کسانی که او را می پرستند،همه به جایگاه واحدی رو بنمایند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۶:۴۵    
مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت: حلقه های معرفت در مسجد مقدس جمکران در قالب نشست های صمیمی و با حضور پرشور مردم و جوانان برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۶:۱۵    
عقیق :قال رسول الله(ص): ایاکم و عقوق الوالدین، فان ریح الجنة توجد من مسیرة الف عام و لا یجدها عاق و لا قاطع رحم. پیامبر خدا(ص) فرمود: ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۵:۴۰    
عقیق : سوگند به روز وقتی نور می گیرد و به شب وقتی آرام می گیرد که من ، نه تو را رها کرده ام و نه ، با تو دشمنی کرده ام(ضحی 1-2) ...
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۴:۵۵    
درس اخلاق آیت الله جاودان چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه شیخ مرتضی زاهد برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۴:۳۶    
من فلان کس هستم که در فلان تاریخ ، همین سنگ را بر سرم زدی.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۳:۴۱    
به همراه الاغ باربر، راه رفتن از همراه رفتن با شیر درنده بهتر است.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۲:۳۸    
راهبان بودایی همه اوقات خود را به مراقبه و خواندن اذکار و اوراد می گذرانند. آن ها موظفند که در روزهای ویژه روزه بگیرند و مراسم دعاخوانی و ذکرگویی را اجرا کنند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۱:۳۴    
این توافق نامه را شیخ مهدی کربلایی تولیت عتبه آستان مقدس حسینی و پلارک رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در صحن مطهر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) امضا کردند.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۰:۳۰    
سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جزئیات جمع آوری کمک های مردمی برای ساخت 7 درمانگاه و بیمارستان در عراق را تشریح کرد.
عقیق   ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۰۰:۰۰    
کتاب کرانه های پاکی به قلم کریم خطیبی به همت دفتر نشر معارف و کانون اندیشه جوان به چاپ چهارم رسید.