چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۷May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای عقیق 27 خرداد 1396 - aghigh.ir

عقیق 29 اسفند 1393 عقیق 29 اسفند 1394 عقیق 30 اسفند 1395 عقیق 1 فروردین 1396 عقیق 1 اردیبهشت 1396 عقیق 31 تیر 1396 عقیق 31 مرداد 1396 عقیق 1 شهریور 1396 عقیق 30 مهر 1396 عقیق 30 آبان 1396 عقیق 30 آذر 1396 عقیق 1 دی 1396 عقیق 30 بهمن 1396 عقیق 29 اسفند 1396 عقیق 1 خرداد 1396 عقیق 2 خرداد 1396 عقیق 3 خرداد 1396 عقیق 4 خرداد 1396 عقیق 5 خرداد 1396 عقیق 6 خرداد 1396 عقیق 7 خرداد 1396 عقیق 8 خرداد 1396 عقیق 9 خرداد 1396 عقیق 10 خرداد 1396 عقیق 11 خرداد 1396 عقیق 12 خرداد 1396 عقیق 13 خرداد 1396 عقیق 14 خرداد 1396 عقیق 15 خرداد 1396 عقیق 16 خرداد 1396 عقیق 17 خرداد 1396 عقیق 18 خرداد 1396 عقیق 19 خرداد 1396 عقیق 20 خرداد 1396 عقیق 21 خرداد 1396 عقیق 22 خرداد 1396 عقیق 23 خرداد 1396 عقیق 24 خرداد 1396 عقیق 25 خرداد 1396 عقیق 26 خرداد 1396 عقیق 27 خرداد 1396 عقیق 28 خرداد 1396 عقیق 29 خرداد 1396 عقیق 30 خرداد 1396 عقیق 31 خرداد 1396 
عقیق   ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۴    
از امام باقر(ع) سؤال شد، چرا کعبه را بیت العتیق نامیده اند؟ فرمود: زیرا این خانه آزاد است و رها شده و در ملکیت هیچ کس درنیامده است.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۱۲:۱۵    
دشمن پیش از آنکه پیش از آنکه ولیّ را از صحنه سیاست بیرون براند و ائمّه را منزوی کند، ولایت و امامت را منزوی می کند ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۳:۱۳    
پاره ای از امور، اموری حتمی هستند که ناگزیر واقع می شوند، و پاره ای دیگر اموری مشروط و موقوفند که خداوند هر کدام را بخواهد پیش می اندازد و یا محو می کند و یا اثبات می نماید.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۲۲:۳۸    
از جمله آثار و برکات دعا کردن اظهار پشیمانی و ندامت از گناهان قبلی است و این ندامت درصدد صیقل دادن روح و اراده برای ترک گناهان و اعمال خیر می گردد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۴:۲۸    
چهره ماندگار فلسفه در برنامه معرفت گفت: عطار به عنوان یک مسلمان اهل سنت می گوید رونق اسلام به وسیله حضرت علی(ع) بوده است یعنی اگر حضرت مولا نبود، دین اسلام رونق پیدا نمی کرد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۱۰:۲۲    
آنان از روی آگاهی یکی از این سه راه ضلالت را برگزیدند. از این رو، امام علی علیه السلام این چنین تفرقه ای را دنیوی می خوانند ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۹:۵۷    
دو فصلنامه کتاب شیعه در ادامه شرح حال علمای شیعه، اقدام به انتشار ویژه نامه سید مرتضی علم الهدی نموده است.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۹:۲۲    
مذهب با زور و قدرت درست نمی شود، رسیدن پیام دین نیز با مانع ممکن نیست و باید این موانع بر طرف شوند؛ پیامبر(ص) فرمودند؛ اگر یک نفر از مشرکین بگوید، به من امان و آزادی دهید تا قرآن شما را بشنوم ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۸:۵۷    
امیرالمومنین علی علیه السلام درحدیثی راهکار رسیدن به نعمت های خداوند را بیان فرمودند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۷:۵۷    
آیت الله رمضانی گفت: سیاست از دیدگاه اسلام به معنای اصلاح امور جامعه برای حفظ کرامت افراد آن جامعه است و نگاه امیرالمومنین(ع) در خصوص سیاست یک نگاه توحیدی و الهی است.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۷:۲۲    
امام علی (ع) می فرمایند: همانا دشمن ترین مردم نزد خدا کسی است که معبود او را به حال خود وا گذاشته است.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۶:۳۷    
نباید اجازه دهیم مسیر جامعه اسلامی به سمتی رود که جایگاه علم و عالم تزلزل پیدا کند؛ زیرا علاوه بر ایات و روایات بسیاری که در تحسین جایگاه عالم وجود دارد، اگر این جایگاه از بین برود ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۲:۴۲    
استاد فلسفه و عرفان دانشگاه، در یادداشتی نوشت: لیلة القدر شب بیداری است. نه فقط بیدار ماندن و نخوابیدن، بلکه بیدار شدن و معبود را خواندن.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۲:۰۲    
عقیق: دریافت
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۰:۴۷    
در این شب ها ما باید به دنبال چراغ باشیم، به دنبال تابلوهایی باشیم که ملائکه الهی آن سمت و سو هستند و به دستور پروردگار آمده اند که دست ما را بگیرند و به خدا برسانند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۲۰:۱۲    
استاد حوزه یکی از مهمترین اعمال شب قدر را انس با امام زمان(عج) و طلب یاری از حضرت ذکر کرد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۹:۱۲    
عضو پیوسته فرهنگستان علوم گفت: انسان، محیط بر عالَم است و صرفاً یک موجودی در بین موجودات دیگر در عالَم نیست. این کلمه القدر با ال به این معناست که همه چیز در این شب، قدر و اندازه خودش را می یابد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۸:۴۷    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر اینکه آرامش اساس کار ازدواج از نظر قرآن است، گفتند: مهریه ها و جهیزیه های سنگین و تشریفات پرهزینه و کمرشکن مراسم عقد و عروسی قطعا آرامش انسان را برهم می زند و ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۸:۲۷    
مرحوم سیدعلی نجفی مصداق جالبی می آوردند که در دنیا مثل آن را سراغ ندارم. می گفتند میوه ای که قبل از فصل بیرون می آید نوبرانه است و هرکسی قادر به خرید آن نیست ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۷:۰۷    
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن در حالی به کار خود پایان داد که بخش بین الملل آن برگزار نشد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۴۷    
حجت الاسلام بی آزار طهرانی گفت: کسانی که امروز برای حریم ولایت خط و نشان می کشند بدانند اینجا کوفه نیست و رهبر معظم انقلاب لحظه ای غریب و تنها نخواهد ماند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۲۲    
مراسم عزاداری شهادت حضرت علی(ع) با سخنرانی حجت الاسلام شیخ عباس صراف و مداحی حاج مجید شعبانی، حاج محمد کمیل و کربلایی حبیب عبداللهی در هیئت فاطمیه ارشاد برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۱۲    
فراخوان کشوری شعر رقص شمشیر جاهلی در خصوص هجو تناقض های دنیای وارونه امروز با همکاری بنیاد فرهنگی سیدالشهدا(ع)، حوزه هنری استان البرز و دبیرخانه دومین جشنواره بین المللی حقوق بشر آمریکایی منتشر شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۶:۰۷    
مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با سخنرانی حجت الاسلام حامد کاشانی و مداحی حاج میثم مطیعی در مسجد شهید بهشتی برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۵۲    
مراسم مناجات و شب زنده داری شب بیست و دوم ماه مبارک رمضان با مناجات خوانی حاج محمود کریمی در هیئت رأیه العباس آستان مقدس امامزاده علی اکبر(ع) چیذر برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۴۷    
حجت الاسلام فرحزاد با بیان اینکه از لیالی قدر امشب جایگاه ممتازی دارد گفت: معصوم علیه السلام برای خواندن دو سوره ای که در این شب وارد شده است با قسم جلاله وعده بهشت داده است.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۵:۱۷    
اهل سنت اعمال و آداب مخصوصی برای شب های قدر دارند. محمد امین آخوند آدینه و محمد امین آخوند صفری تاکید کردند که اهل سنت در مساجد معتکف می شوند و شب زنده داری می کنند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۴۲    
مراسم احیاء و عزاداری شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با سخنرانی حجت الاسلام مهدوی ارفع و مداحی حاج ابوذر بیوکافی در هیئت ثارالله رشت برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۴۲    
شکر نعمت عامل برکت می شود اگر ما شکر انقلاب را بکنیم خداوند نعمتش را بر ما زیاد می کند. علاوه بر شکر نعمت ما باید کفران نعمت نیز نکنیم ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۰۷    
همزمان با فرا رسیدن شب 21 ماه مبارک رمضان که مصادف با دومین شب قدر و شب شهادت امیرالمؤمنین علیه السلام است، مردم شهرهای مختلف عراق با تجمع در حرم مطهر امام علی علیه السلام ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۴۲    
حجت الاسلام پناهیان در آستانه آخرین شب قدر یادداشتی نوشتند که در ادامه می خوانید.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۳:۴۲    
آیین احیاء شب بیست وسوم ماه مبارک رمضان و دهمین سالگردخاکسپاری شهدای گمنام کهف الشهدا با روایتگری حاج حسین یکتا برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۲:۵۲    
در این اتفاق تروریستی همه چیز را مردم با چشم خودشان دیدند و فهمیدند منظور حضرت آقا از عوض شدن جای جلاد و شهید چه بوده است ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۵۲    
همزمان با سالروز شهادت امام علی(ع) اجتماع بزرگ علویون توسط هیأت یافاطمه الزهرا(س) شهرستان بابل با سخنرانی آیت الله سیدرحیم توکل نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و مداحی حاج محمد رضا بذری ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۲    
مراسم احیاء شب بیست و یکم ماه مبارک با سخنرانی دکتر حشمت الله قنبری و مداحی حاج محمدرضا طاهری ، حاج امین مقدم و کربلایی حسین طاهری در هیئت مکتب الزهرا سلام الله علیها برگزار شد
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۷    
مراسم احیاء شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با سخنرانی حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری و مداحی حاج سید مهدی میرداماد و حاج حسن شالبافان در هیئت رزمندگان اسلام قم برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۷    
در سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین(ع) مراسم عزاداری با حضور جمع زیادی از محبین اهل بیت(ع) در دفتر آیت الله وحید خراسانی در شهر مقدس قم برگزار شد ...