یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۲۱:۲۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عقیق 19 شهریور 1396 - aghigh.ir

عقیق 29 اسفند 1393 عقیق 29 اسفند 1394 عقیق 30 اسفند 1395 عقیق 1 فروردین 1396 عقیق 1 اردیبهشت 1396 عقیق 31 خرداد 1396 عقیق 31 تیر 1396 عقیق 31 مرداد 1396 عقیق 30 مهر 1396 عقیق 30 آبان 1396 عقیق 30 آذر 1396 عقیق 1 دی 1396 عقیق 30 بهمن 1396 عقیق 29 اسفند 1396 عقیق 1 شهریور 1396 عقیق 2 شهریور 1396 عقیق 3 شهریور 1396 عقیق 4 شهریور 1396 عقیق 5 شهریور 1396 عقیق 6 شهریور 1396 عقیق 7 شهریور 1396 عقیق 8 شهریور 1396 عقیق 9 شهریور 1396 عقیق 10 شهریور 1396 عقیق 11 شهریور 1396 عقیق 12 شهریور 1396 عقیق 13 شهریور 1396 عقیق 14 شهریور 1396 عقیق 15 شهریور 1396 عقیق 16 شهریور 1396 عقیق 17 شهریور 1396 عقیق 18 شهریور 1396 عقیق 19 شهریور 1396 عقیق 20 شهریور 1396 عقیق 21 شهریور 1396 عقیق 22 شهریور 1396 عقیق 23 شهریور 1396 عقیق 24 شهریور 1396 عقیق 25 شهریور 1396 عقیق 26 شهریور 1396 عقیق 27 شهریور 1396 عقیق 28 شهریور 1396 عقیق 29 شهریور 1396 عقیق 30 شهریور 1396 عقیق 31 شهریور 1396 
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۲:۵۰    
داخلی سردخانه ی بیمارستان بانه پیکر شهیدی را دیدم که لای پلاستیکی قرار داده بودند. متوجه شدم پلاستیک بخار کرده بود و این یعنی بدن گرم است. به نظر می آمد که زنده باشد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۳:۵۰    
در آستانه ماه محرم جمع زیادی از مداحان ، ذاکرین و مدیران هیئت های مذهبی استان قم در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) با آیت الله مکارم شیرازی دیدار کردند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۷:۱۵    
درباره شهید مرتضی حسین پورشلمانی که در جبهه و در بین رزمندگان سوریه و عراق به حاج حسین قمی شهرت داشت، گفتنی های منحصر به فردی وجود دارد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۴:۳۵    
حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به وعده الهی زنده بودن شهدا بیان کردند: امروز با این همه بزرگداشت نام و یاد شهدا، زنده بودن آنها را بیش از دیگران حس می کنیم.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۵۵    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب گفت: نیازمند منهج و روش اسلامی مشترک برای تمییز بین حدیث صحیح از سقیم هستیم که بر اساس آن مجموعۀ روایات مشترکی که متفقٌ علیه همه مذاهب باشد، تدوین شود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۲:۳۰    
اقدام شهید منصور ستاری برای حفاظت از کشتی های تجاری و نفتکش ها در دوران دفاع مقدس موجب تعجب جهان نشد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۲:۱۰    
امام صادق علیه السلام در روایتی دعای سه گروه را مستجاب دانستند و مسلمانان را به رعایت این سه دسته توصیه فرمودند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۴۵    
شهید امین باباشیرازی دوازده جلسه از سه شنبه های مهدوی را به همراه دوستانش برگزار کرد و در سیزدهمین جلسه به وصال یارش رسید و ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۹:۱۵    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: مجموعه حدیثی وسائل الشیعه تنها حدیث نیست، بلکه باید گفت هم به نوعی فقه است و هم به نوعی حدیث و دلیل موضوع این است که وسائل الشیعه یکی از بزرگترین مجامع حدیثی ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۸:۵۰    
یک شب درون سنگر بحث شهادت شد و هرکسی یک چیزی گفت. سید عبدالله گفت: در واحد تخریب شهادت سراغ من نمی آید، تصمیم گرفتم از گردان به یک گردان رزمی بروم.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۸:۱۵    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه فرآیند صدور ویزای اربعین حسینی(ع) از صبح فردا آغاز می شود، گفت: سفارتخانه و کنسولگریهای عراق در شهرهای تهران، مشهد، کرمانشاه و اهواز به صدور ویزا می کنند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۷:۲۵    
امامت، مرتبه ولایت بعد از نبوت است که چون نبوت و پیام رسانی الهی همیشگی نیست، این مشعل هدایت به وسیله امام هر زمان استمرار می یابد تا به منزلگاه مقصود که سعادت و فلاح همه انسان ها است ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۲:۰۵    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: مرام علوی ما مدعیان شیعه علی(ع) کجا رفته که در قبال فاجعه خونین کشتار مسلمانان و مظلومان میانمار سکوت کرده و موضع شایسته ای نمی گیریم؟!
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۰:۵۵    
بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه امام صادق (ع) اردکان با انتشار بیانیه ای در پی نسل کشی مسلمانان و فجایع اخیر میانمار این اقدامات غیرانسانی را محکوم کردند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۲۵    
آیت الله طالقانی با سخنرانی های افشاگرانه در برابر سیاست های ضد اسلامی و غیر قانونی رژیم پهلوی ایستاد و در این راه بارها زندانی و شکنجه شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۲:۰۰    
مرتضی حسین پور از پاسدارانِ نیروی قدس سپاه بود که دقایقی قبل از اسارت محسن حججی بر اثر اصابت گلوله به پهلویش، بال در بال ملائک گشود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۱:۵۰    
نفرین بر پرورش دهندگان داعش، نفرین بر غارتگران بیت المال مسلمین! نفرین بر دولت و ارتش جنایتکار بدتر از هیتلر میانمار ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۱:۲۵    
امام جمعه موقت شهر تهران با اشاره به شاخصه های راهبردی حکومت امیرالمؤمنین(ع) ابراز داشت: هنوز دولت اسلامی نداریم، تمدن اسلامی آغاز شده است اما به سرانجام نرسیده است ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۲۰:۳۰    
اگر یقین داشته باشیم که عالم، محضر خداست، عزت و ذلّت به دست اوست، دنیا و جلوه های آن، سرمایه هایی کم سود و گذرا و فریبنده است، به اخلاص در عمل کشیده می شویم.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۸:۱۰    
الرقیبی گفت: همه روزه شاهد قتل عام تعداد زیادی از مسلمانان میانمار هستیم که با سکوت نهادهای حقوق بشری همراه است.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۴۵    
شب گذشته در جشن عید غدیر با حضور جمعی از خدام و عاشقان امامزاده جعفر یزد(ع) و ائمه اطهار از دو گلدسته جدید این امامزاده واجب التعظیم رونمایی شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۷:۱۰    
یکی از دعاهای خیلی مهمی که اگر عوام بازی در نیاوریم، معنای آن را متوجّه باشیم یَا مُقِیلَ الْعَثَرَات ای خدایی که لغزش ها را اقاله می کند، ای خدایی که لغزش ها را نادیده می گیرد، است .
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۵    
رئیس شورای حوزه علمیه تهران در جمع طلاب و روحانیون تاکید کرد: مهمترین اعمال عبادی مثل نماز، فقط با ولایت امیرالمؤمنین (ع) و ائمه اطهار(ع) حفظ می شود ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۱۵    
ایشان توی آن دادگاه نشسته بود، یک عصا هم دستش گرفته بود، با بی اعتنائی تمام؛ رئیس دادگاه اسم متهمین را می آورد که بلند شوند خودشان را معرفی کنند؛ ایشان نه بلند شد، نه خودش را معرفی کرد ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۵    
این جشن پرشکوه در هر دوشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا و قرائت زیارت امین الله و آیاتی چند از قرآن کریم آغاز شد که در شب اول گروه تواشیح بینه و در شب دوم گروه همخوانی مولا در بین مردم حضور پیدا کردند ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۰    
مردم قم همزمان با روز عید غدیرخم مسیر حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران را با پای پیاده طی کردند ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۵    
جشن عید غدیر با سخنرانی حجت الاسلام علی پناه و مداحی کربلایی حبیب عبدالهی در هیئت فاطمیه ارشاد برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۰    
مراسم جشن شام عید غدیر با سخنرانی حجت الاسلام شیخ مهدی حسن آبادی و مداحی حاج محمد کمیل ، حاج حسین خلجی و کربلایی حسین فروغی در هیئت محبان الحسین(ع) برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۵    
مراسم جشن شام عید غدیر با سخنرانی حجت الاسلام بی آزار تهرانی و مداحی حاج حسین سازور ، حاج سعید حدادیان ، حاج محمدرضا طاهری و کربلایی حسین طاهری در هیئت ریحانة الحسین(ره) برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۵    
یاد و خاطره شهید مدافع حرم عبدالله باقری در مراسم جشن عروسی گرامی داشته شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۰    
مراسم جشن عید غدیر با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان ، شعرخوانی مجید تال و مداحی حاج مجید شعبانی و حاج محمد کمیل در هیئت مکتب الصادق علیه السلام برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۵    
حجت الاسلام قرائتی در یکی از جلسات درس هایی از قرآن گفت: ما به مکه می رویم تا به خدا بگوییم: بله! ولی آل سعود می گوید: نه، باید به آمریکا بگویید: بله! و هرکس به آمریکا لبیک نگوید، سزاوار انتقام است.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۲:۵۵    
یک پژوهشگر علوم قرآن و حدیث معتقد است که خدا آیۀ اکمال دین را در سورۀ مائده قرار داده تا بگوید مسألۀ ولایت، تعیین کنندۀ حلال و حرام است.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۲:۴۵    
در تلویزیون اینترنتی عقیق ببینید و دانلود کنید دریافت
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۲:۳۰    
حجت الاسلام حسین فتحی مدیر موسسه هلال از انتشار نسخه دیجیتال کتاب یک ماه خون گرفته یازده جدیدترین اثر استاد غلامرضا سازگار در نرم افزار نخل میثم خبر داد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۲:۰۰    
حضرت امیر (ع) به عبیده سلمانی که قاضی بود فرمود: همانطور که در دوران خلفای سابق قضاوت می کردید قضاوت کنید ؛ من اختلاف را خوش نمی دارم.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۰    
مراسم جشن عید غدیر با سخنرانی دکتر حشمت اله قنبری و مداحی حاج سعید حدادیان ، حاج احمد نیکبختیان و کربلایی محمد حسین حدادیان در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۶:۴۵    
امارت امیرالمؤمنین علیه السلام بر مؤمنان موضوعی است که در کتابهای اهل سنت نیز به آن اشاره شده است.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۲:۵۰    
جشن عید غدیر در سرای محله کیانشهر با سخنرانی حجت الاسلام دکتر سید امیر عبدالملکی و مدیحه سرایی حاج محسن مرادی برگزار شد.