جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۵May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 5 بهمن 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 بهمن 1397 الف 2 بهمن 1397 الف 3 بهمن 1397 الف 4 بهمن 1397 الف 5 بهمن 1397 الف 6 بهمن 1397 الف 7 بهمن 1397 الف 8 بهمن 1397 الف 9 بهمن 1397 الف 10 بهمن 1397 الف 11 بهمن 1397 الف 12 بهمن 1397 الف 13 بهمن 1397 الف 14 بهمن 1397 الف 15 بهمن 1397 الف 16 بهمن 1397 الف 17 بهمن 1397 الف 18 بهمن 1397 الف 19 بهمن 1397 الف 20 بهمن 1397 الف 21 بهمن 1397 الف 22 بهمن 1397 الف 23 بهمن 1397 الف 24 بهمن 1397 الف 25 بهمن 1397 الف 26 بهمن 1397 الف 27 بهمن 1397 الف 28 بهمن 1397 الف 29 بهمن 1397 الف 30 بهمن 1397 
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۷:۵۱    
مدیرکل امور غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: به دلیل تغییر در سبک زندگی 70 درصد از جمعیت کشور دچار کمبود ویتامین D و 40 درصد مبتلا به فقر آهن هستند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۰:۳۵    
محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه در خصوص این که شنیده شده پوری حسینی، رئیس سازمان خصوصی سازی به دلیل برخی فسادها برکنار شده است ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۹    
برگزاری جشن تولد اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در کاخ سعدآباد واکنش هایی در فضای مجازی را به دنبال داشت.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۴    
تجمع تعدادی از مردم قم در مخالفت با تصویب FATF و پالرمو بعد از اقامه نماز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۸:۰۲    
درحالی که روز پنجشنبه، عادل فردوسی پور گزارش فوتبال بازی ژاپن - ویتنام را بر عهده داشته، محسن تنابنده و مهراب قاسمخانی او را گمشده خطاب کردند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۷:۲۴    
نیاز های تغذیه ای افراد با هم فرق می کند، اما اگر با علائم زیر روبرو شدید، ممکن است لازم باشد کمتر از گوشت استفاده کنید.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۷:۱۹    
سنای آمریکا لایحه بازگشایی دولت این کشور را به اتفاق آرا به تصویب رساند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۵:۰۹    
در ادامه رقابت های مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، تکلیف دو تیم دیگر مرحله نیمه نهایی مشخص شد ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۱:۳۵    
وزیر امور خارجه روسیه با غیرقابل قبول خواندن درخواست واشنگتن از مردم برای شورش در ونزوئلا، سیاست آمریکا در این کشور را ویرانگر توصیف کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۱:۱۰    
یک رسانه انگلیسی گزارش داده وزیر خارجه این کشور در کنفرانس ضدایرانی که قرار است در لهستان برگزار شود شرکت خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۰:۵۷    
اسنادی که به رویت بلومبرگ رسیده نشان می دهد دولت آمریکا تلاش کرده آژانس بین المللی انرژی اتمی را برای جریان سازی علیه ایران تحت فشار قرار دهد، اما این تلاش به شکست منجر شده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۰:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه توان موشکی ایران را قابل مذاکره ندانست و گفت: هر گونه تحریم جدید از سوی کشورهای اروپایی منجر به تجدیدنظر ایران در نحوه تعاملات خود با این کشورها خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۰:۲۹    
رئیس جمهور آمریکا روز جمعه اعلام کرد با سران کنگره این کشور برای بازگشایی دولت فدرال به توافق رسیده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۰:۱۶    
"الگوی پیشرفت" در نشست مشترک اعضای کمیسیون امور اداری، فرهنگی اجتماعی ادوار وزیران با رئیس و دیگر مسئولان مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در مرکز الگو با حضور جمعی از صاحب نظران بررسی شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۲:۴۱    
علی علیزاده تحلیلگر سابق بی بی سی تحلیل جالبی را از کودتای ونزوئلا و لزوم وجود رهبری، همچون امام خامنه ای و سردار سلیمانی در این کشور بیان کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۲:۰۳    
دستیار ویژه رئیس مجلس نوشت: ترامپ با تداوم مداخلات خود و سوء استفاده آشکار از شرایط داخلی ونزوئلا، بر ترویج آشوب و جنگ داخلی در این کشور اصرار دارد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۱:۵۹    
دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا مشخص شدند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۱:۵۵    
امام جمعه بیله سوار با اشاره به بحث کودک همسری تاکید کرد که این موضوع با عقل و فطرت سازگار نبوده و باید براساس واقعیت های روز جامعه برای آن تصمیم گرفته شود.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۱:۵۱    
رئیس جمهور ونزوئلا در کنفرانس خبری تاکید کرد که با تلاش ها برای کودتا در این کشور مقابله خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۱:۴۲    
شاگردان زاکرونی برای رسیدن به نیمه نهایی جام ملت ها کار بزرگی انجام دادند و موفق شدند قهرمان دوره قبل را حذف کنند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۱:۴۲    
با آزاد شدن مرضیه هاشمی خبرنگار و مجری شبکه پرس تی وی ایران تعدادی از جوانان قمی مباردت به پخش شیرینی کردند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۱:۳۰    
معاون رئیس جمهور آمریکا شب قبل از اعلام ریاست جمهوری رهبر مخالفان در ونزوئلا با وی تماس گرفته و بر حمایت آمریکا از وی تاکید کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۱:۲۱    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: مجلس تصمیمی برای پلکانی کردن افزایش 20 درصد حقوق کارکنان در سال آینده نگرفته است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۱:۱۷    
مدیرکل صداوسیما خوزستان که امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه برای ارائه عملکرد حاضر شده بود پس از گذشت دقایقی از سخنرانی؛ برای شنیدن سخنان مردم به میان نمازگزاران حاضر در مصلی رفت.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۱:۱۲    
مهمان این هفته برنامه دستخط گفت: توانمندی های ما با مسئولیتی که گرفته ایم انطباق ندارد که این خود جرمی است که ما داریم مرتکب می شویم.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۱:۰۴    
تعدادی از دیپلمات های آمریکایی روز جمعه سفارت این کشور در کاراکاس را ترک کردند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۰:۵۵    
وزیر خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای ونزوئلایی، حمایت ایران از دولت ونزوئلا را در مقابل توطئه های آمریکا اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۰:۵۲    
مذاکرات دزدکی آیا درباره خط قرمزهای دیگر امنیت ملی نیز انجام شده است؟ چرا وزارت خارجه به گونه ای مشی می کند که غیر قابل اعتماد ارزیابی شود؟
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۰:۴۷    
وزرای انرژی و نیروی روسیه و ایران امروز (جمعه) در تماسی تلفنی درباره نشست پیش روی کمیسیون مشترک دو کشور به رایزنی پرداختند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۰:۴۴    
نماینده ورامین در مجلس گفت: استانی شدن انتخابات مجلس زمینه بحران را در کشور ایجاد می کند و تنش هایی را در استان ها و شهرستان های مختلف به و جود می آورد که این تنش ها جز ساختن گروه های معاند و اقلیت ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۰:۲۲    
تحلیلگران اسکاتیابانک پیش بینی کردند با رسیدن ارزش دلار آمریکا به اوج خود و بدهی سنگین آمریکا، قیمت طلا پشتیبانی خواهد شد اما منتظر رالی چشمگیر این فلز در سال 2019 نباشید.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۲۰:۰۴    
مجسمه عظیم ساخته شده از چاقو قرار است در مرکز شهر هال در انگلستان به نمایش گذاشته شود.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۹:۲۳    
درآمد نفتی بسیار راحت به دست می آید و راحت نیز هزینه می شود،؛ همین، دولت ها را تنبل بار آورده است به گونه ای که دیگر سراغ مالیات ستانی حقه نمی روند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۹    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به انتخابات سال آینده گفت: انتخابات سال آینده بسیار رقابتی و با حضور گروه های سیاسی متعدد است که با شرایط اقتصادی ویژه، دشمن مترصد واکنش مردم است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۹    
زمین لرزه ای با قدرت 4.5 ریشتر دقایقی پیش اسالم گیلان را لرزاند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۰    
دیدار تیم های ملی قطر و کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های 2019 آسیا به به نفع تیم قطر به پایان رسید.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۰    
وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای از برگزاری نشست لهستان با موضوع آینده صلح و امنیت در خاورمیانه خبر داد و ترجیح داد اسمی از ایران در این بیانیه نیاورد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۸:۴۵    
یه زمانی اینا حکم وایفای رو داشت، همه دورش جمع میشدن... و چقدر خونه هامون گرم تر بود!
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۷:۴۳    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: با تصویب و پذیرش پالرمو ما با دست خودمان طناب دار را به گردن خودمان می اندازیم و هیچ چیز در بحث FATF، پارلمو و سایر موارد گشایش اقتصادی را برای مردم ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۴    
گزارش ها از بیماری زا بودن یا نبودن استفاده از ذرت دامی در تولید اسنک پف کرده متناقض است و این در حالی است که هنوز اطلاع دقیق و رسمی از نام برندهای متخلف و شرایط راه اندازی مجدد واحدهای تولیکننده ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۸:۰۵    
یک کاربر فضا مجازی در اینستاگرام با انتشار تصویری از شهید حاج ابراهیم همت به نقل خاطره ای از ایشان پرداخت که در ادامه می آید:
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۷:۳۸    
وزیر خارجه فرانسه ادعای تازه ای درباره برنامه موشکی ایران مطرح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۶    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی با اشاره به مشکل این سازمان در زمینه البسه و تجهیزات حفاظت فردی آتش نشانان گفت: قیمت یک دست لباس باکیفیت مناسب برای آتش نشان ها پیش از این نزدیک 5 میلیون و نیم بود ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۲    
یک کارشناس اقتصادی با تصریح بر اینکه حق شرط در FATF، تنها یک توهم خودساخته از جانب پدیدآورندگان برجامی است گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۷:۱۳    
آیین رونمایی از مجموعه لباس های ایرانی با تلفیق از سنت و مدرنیته با حضور سید محمد مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد، فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۵    
حزب الله لبنان در بیانیه ای با نامشروع خواندن کودتاگران در ونزوئلا، هدف آمریکا را تسلط بر ثروت و سرنوشت این کشور دانست.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۱    
یک روزنامه آمریکایی ضمن سرمقاله ای گزارش داده که در اثر تعطیلی دولت فدرال آمریکا، پلیس فدرال این کشور حتی برای عوض کردن لاستیک های فرسوده خودروهایش دچار مشکل شده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۱    
کارلوس کی روش پس از پیروزی در مقابل تیم ملی چین در صفحه اینستاگرام خود نوشت: یک نمایش عالی از بازیکنانمان، تنها با این تلاش ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۷    
در پایان رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و در زمان اهدای مدال ها، تماشاگران بی شمار حاضر بدون هیچ ممانعتی از سوی ماموران در سالن به روی تشک آمدند و برای گرفتن عکس سلفی به سمت کشتی گیران هجوم ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۹    
با نزدیک شدن به تعطیلات چند روزه ماه جاری در حال حاضر قیمت بلیت رفت و برگشت تهران-کیش بیش از 1.8 میلیون تومان و بلیت پرواز تهران-مشهد-تهران به بیش از 1.4 میلیون تومان رسیده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۹    
یک عضو شورای عالی امنیت ملی خبر مطرح شدن و موافقت این شورا با لوایح چهارگانه مربوط به FATF که از سوی محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح شده بود را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۴    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تشکیل ستاد برای پاسخگویی به اعتراض مشتریان سایپا و ایران خودرو خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۱    
نماینده مردم طرقبه گفت: وزیر کشور و معاون وی درباره نحوه رسیدگی هایشان به پرونده پدیده شاندیز توضیحات قانع کننده ای به مردم ارائه دهند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۸    
به تازگی عکسی از مرضیه هاشمی و پسرش پس از 11 روز بازداشت در آمریکا در فضای مجازی منتشر شده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۵    
رجب طیب اردوغان گفت از تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن خوان گوایدو، رهبر حزب مخالف و رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا، متحیر مانده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۵    
قنادان گفت: وزارت کشور بیمه تاکسیرانان را در لایحه بودجه 98 درج کرده بود، اما سازمان برنامه و بودجه آن را حذف و سپس لایحه را به مجلس ارسال کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۱    
پس از آنکه جواهرات بهاره رهنما از منزلش به سرقت رفت او مطلبی تهدید آمیز را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۸    
شرکت نفتی اکوپترول از کشف میدان جدید نفت سبک در مرز کلمبیا با ونزوئلا خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۸    
رئیس جمهور ونزوئلا با تاکید بر حمایت مردم و ارتش از او، اعلام کرد تا سال 2025، پایان دوره ریاست جمهوری اش، از سمت خود کناره گیری نخواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۰    
70 مهمان یک تالار عروسی براثر نشت گاز منواکسیدکربن در نقده مسموم و راهی بیمارستان شدند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۰    
تعداد شعب بانک های کشور از 23 هزار و 75 شعبه در بهمن ماه سال گذشته به 23 هزار و 549 شعبه در بهمن ماه سال جاری رسیده که حاکی از ایجاد 474 شعبه جدید توسط بانک ها در یکسال گذشته است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۵    
ارایه سپرده ریالی مبتنی بر ارز در حالی به زودی در نظام بانکی کشور اجرایی می شود که بر اساس آن، مردم سپرده های ریالی خود را بر اساس نرخ ارز در روز گشایش، معادل ارز خریداری شده به ثبت می رسانند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۷    
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: الان زمانی است که باید تمام موفقیت ها و بردهای قبلی را فراموش و فقط به بازی با ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا فکر کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۷    
آمریکا اعلام کرده منابع مالی دولت ونزوئلا را در اختیار مخالفان ضددولتی این کشور قرار خواهد داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۲    
لیث نوبری کارشناس ایرانی شبکه الکاس از تماشاگران ایران خواست با حضور در ورزشگاه محل برگزاری بازی قطر و کره جنوبی، از قطری ها حمایت کنند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۶    
تعداد کارکنان دولت از ابتدای سال 97 تا کنون نسبت به سال 96 با کاهش 55 هزار نفری روبرو بوده و اندازه دولت 2.3 درصد کاهش یافته است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۶    
فرمانده تیپ 55 هوابرد شیراز از اجرای رکورد جدید این تیپ در اجرای عملیات واکنش سریع و حضور به موقع در منطقه رزمایش خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۳    
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با اشاره به برنامه ریزی دشمن در زمینه تهاجم فرهنگی گفت: صهیونیست ها در اطراف کشورمان چندین کارخانه مشروب سازی داشتند و آن ها مشروبات را به رایگان به قاچاقچیان می دهند تا ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۹    
بوئینگ با موفقیت اولین آزمایش یک نمونه اولیه از خودرو هوایی بدون سرنشین را برای بررسی عملکرد خودکار و سیستم های کنترل زمینی انجام داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۲۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به برخی انتقادها درباره سامانه ارزی نیما، گفت: ممکن است برخی مشکلات در این باره وجود داشته باشد اما در شرایطی که کشور با تنگناهایی در خصوص ورود ارز به کشور مواجه ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۱    
بزرگترین مجسمه برنزی انگلستان در محوطه تئاتر رویال پلیموث ساخته خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۸    
امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: تحریم آمریکا کوچک ترین نقشی ندارد و ممکن است مقداری ما را به زحمت اندازد اما مستاصل نمی کند بلکه سوءمدیریت ما را مستاصل می کند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۴    
معاون رئیس جمهور گفت: موضوع عادی شدن وضعیت ایران در FATF مربوط به نظام است و انشاء الله آرزو می کنیم همانند دو لایحه {اصلاح قانون مبارزه با پولشویی و اصلاح قانون مبارزه با تروریسم} ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۰    
یک رسانه ورزشی ژاپن به بررسی این موضوع پرداخته که تیم ملی فوتبال ایران چرا این قدر قدرتمند است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۳:۳۷    
متحصنین مسجد لولاگر طی بیاینه ای تصریح کردند که مصالح اسلام و مسلمین و اقتصاد و معیشت ملت بازیچه ipc بازی و fatf بازی برخی خواص و رفقایشان نیست.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۸    
خطیب نمازجمعه تهران گفت: بعضی به ما می گویند بچه هایمان مدت هاست گوشت نخورده اند ؛ الان گوشت کیلویی 100 هزار تومان شده و این نتیجه برجام است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۴    
در حالی که تصاویری از امضای پیش قرارداد با مهاجم خارجی جدید استقلال منتشر شده، معاون پزشکی استقلال اعلام کرد که هنوز تست های پزشکی این بازیکن به پایان نرسیده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۴    
رییس جمهور ونزوئلا از تصمیم دولتش برای تعطیل کردن سفارتخانه و تمامی کنسولگری های ونزوئلا در آمریکا خبر داد ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۳:۰۳    
فرمانده یگانهای مدافع خلق کُرد از واکنش مثبت دولت سوریه به مذاکره خبر داد و گفت که این مذاکرات تا روزهای آتی آغاز خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۲:۵۰    
پس از آغاز درگیری های خیابانی در ونزوئلا و دخالت های آمریکا در تصمیمات داخلی این کشور شهروندان ونزوئلا در مقابل سفارت این کشور در نیوریورک تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۲:۴۱    
رهبران آمریکا و کره شمالی قرار است دومین دیدار خود را طی 60 روز آینده برگزار کنند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۲:۲۹    
مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه سقف معافیت مالیاتی حقوق برای سال 98 با هزینه های خانوار هم خوانی ندارد، اعلام کرد: خط فقر برای یک خانوار 4 نفره در تهران 2 میلیون 700 هزار تومان در ماه است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۲:۲۵    
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه کسی قائل به بسته شدن فضای مجازی نیست گفت: برخی برای آنکه رای بگیرند به مردم آدرس غلط می دهند و می گویند ما دنبال بستن فضای مجازی هستیم.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۲:۲۱    
رزمایش نیروی زمینی ارتش با نام اقتدار97 آغاز شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۲:۰۰    
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، تقویت شوراهای شهر و روستا را پیش شرط استانی شدن انتخابات دانست و گفت: اگر این سازوکار پیش بینی نشود با استانی شدن،شهرستان های کوچک از بین می رود.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۵۵    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، از یک طرفه شدن محور چالوس از سمت مرزن آباد به سمت تهران از ساعت 17 امروز (جمعه) خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۴۷    
عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس، جزئیات پیشنهاد شورای نگهبان برای اصلاح قانون انتخابات مجلس را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۴۴    
کمیسیون تلفیق با سه مورد از چهار پیشنهاد دولت در مورد بودجه بخش مسکن موافقت کرده است، کارشناسان معتقدند منابع جدید باید با دقت کافی برای حل مشکلات و معضلات این بخش مهم اقتصاد کشور هزینه شود.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۶    
نماینده مردم قم در مجلس گفت:تمام مصالحت کشور و مردم در دولت آقای روحانی خلاصه شده است در ایجاد برجام ، تعریف و تمجید از برجام و حالا هم عزاداری و روضه خوانی برای برجام.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۶    
یک رسانه چینی باخت 3 برصفر از ایران را نتیجه ای غیرمنتظره توصیف کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۵۷    
روند رو به افزایش قیمت کالاهای اساسی که از ابتدای سال جاری آغاز شده است، طبق آمار به دست آمده همچنان ادامه دارد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۵۳    
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از ارائه لایحه طرح ترافیک 98 به شورای شهر خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۴۵    
وزیر راه و شهرسازی تحریم صنعت هواپیمایی ایران را خلاف حقوق بین الملل دانست و گفت: سازمان هواپیمایی کشوری به نامه سازمان هواپیمایی آلمان درباره تحریم شرکت هواپیمایی ماهان پاسخ داده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۰    
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی می گوید قرار نیست دستمزد کارگران هم مثل کارمندان 20 درصد افزایش یابد. او از شورای عالی کار خواست تا جانب انصاف را در تعیین دستمزد سال آینده کارگران رعایت کنند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۵    
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، خواستار واگذاری اموال گروه امیرمنصور آریا به بخش خصوصی شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۳    
در حالی که اعتراضات مخالفان دولت در ونزوئلا موجب نگرانی در مورد احتمال اختلال در صادرات نفت این کشور شده است، قیمت نفت امروز شاهد افزایش بیش از یک درصدی بود.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۹    
پس از بروز بحران ارزی، بانک مرکزی برای مدیریت رفتارهای سوداگرانه در بازار و همچنین کاستن سرعت گردش پول ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۹:۴۹    
در حالی که سالانه تعداد زیادی تصویربرداری و آزمایش خون برای بیماران در کشور انجام می شود که مسئولان و بسیاری اساتید برجسته حوزه پزشکی معتقدند بسیاری از این اقدامات بی مورد است و برخی پزشکان تخلف ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۷    
لقب پربارش ترین نقطه ایران تا چند روز پیش به "رامسر صفارود" در استان مازندران اطلاق می شد، اما با پیشی گرفتن بارش های "چلگرد" در استان چهارمحال و بختیاری ...
  • ۱