دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۶May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 31 خرداد 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 خرداد 1397 الف 2 خرداد 1397 الف 3 خرداد 1397 الف 4 خرداد 1397 الف 5 خرداد 1397 الف 6 خرداد 1397 الف 7 خرداد 1397 الف 8 خرداد 1397 الف 9 خرداد 1397 الف 10 خرداد 1397 الف 11 خرداد 1397 الف 12 خرداد 1397 الف 13 خرداد 1397 الف 14 خرداد 1397 الف 15 خرداد 1397 الف 16 خرداد 1397 الف 17 خرداد 1397 الف 18 خرداد 1397 الف 19 خرداد 1397 الف 20 خرداد 1397 الف 21 خرداد 1397 الف 22 خرداد 1397 الف 23 خرداد 1397 الف 24 خرداد 1397 الف 25 خرداد 1397 الف 26 خرداد 1397 الف 27 خرداد 1397 الف 28 خرداد 1397 الف 29 خرداد 1397 الف 30 خرداد 1397 الف 31 خرداد 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۷:۴۷    
- بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که چهارشنبه شب برابر قهرمان سابق دنیا، نمایشی تحسین برانگیز ارائه کرد، پس از بازگشت از کازان به مسکو، در کمپ باشگاه لوکوموتیو به تمرینات خود ادامه دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۵:۴۸    
در میان مدعیان قهرمانی جام جهانی، تیم ملی روسیه تقریبا هیچ شانسی برای قهرمانی ندارد. با این حال برنده این جام حتی قبل از سوت آغاز بازی افتتاحیه مشخص شده است: ولادیمیر پوتین.
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۲    
مسعود پزشکیان با انتقاد از تفاوت در پرداختی ها و میزان درآمد در مشاغل مختلف گفت: چرا باید یک پزشک بتواند 400-500 میلیون تومان درآمد داشته باشد؟ ما باید بستری فراهم می کنیم که بین اقشار مختلف شکاف ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۹    
زن 40 ساله ای به نام نادره که بخاطر کارتن خوابی دستگیر شده است به دادیار پرونده گفت: 15 سال قبل وقتی با محسن ازدواج کردم زندگی شیرینی داشتم اگرچه او وضعیت مالی مناسبی نداشت اما می گذشت تا اینکه بچه ...
الف   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۱:۱۳    
تیم ملی فوتبال فرانسه با پیروزی مقابل پرو به مرحله بعدی مسابقات جام جهانی 2018 صعود کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۸    
رییس فدراسیون فوتبال می گوید سرمربی تیم ملی فوتبال برای آماده سازی تیمش برای جام ملت های 2018 امارات 8 بازی تدارکاتی پیش بینی کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۸    
ملی پوش تیم فوتبال پرتغال با سرعت 33.95 کیلومتر بر ساعت که در بازی برابر مراکش به ثبت رساند سریع ترین بازیکن جام جهانی 2018 نام گرفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۵    
مسئول اداره کل مبارزه با جرایم سازمان یافته گرجستان، از بازداشت چهار تبعه ایرانی به اتهام قاچاق و فروش مواد مخدر در این کشور خبر داد .
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۵    
یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا روسیه، چین و ایران را چالشی برای جبهه غرب توصیف کرد و گفت پس از پایان جنگ سرد کسی تصور نمی کرد چنین چالش هایی ایجاد شوند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۵    
مدافع سابق تیم بارسلونا به دلیل نوع ظاهر و مدل موهایش اجازه حضور در برنامه 2018 را پیدا نکرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۰    
دبیرکل حزب کارگزاران در واکنش به انتقادها از امضای نامه یکصدتن از فعالان سیاسی در مورد مذاکره مستقیم با آمریکا، نوشت: مقابله با هجمه دشمن علیه کشورمان خیانت نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۶    
تیم ملی فوتبال آرژانتین برابر کرواسی با نتیجه ناباورانه 3 بر صفر تسلیم شد و به هموطنان برانکو ایوانکوویچ،سرمربی پرسپولیس باخت و یاران مسی با این شکست سنگین در آستانه حذف از جام جهانی قرار گرفتند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۲    
رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد که برجام توافقی در راستای منافع جامعه جهانی است و باید حفظ شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۸    
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ هفته آتی به روسیه سفر خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۸    
مهاجم سنگالی تیم فوتبال استقلال وارد کشور ترکیه شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۴    
بخش عمده ای از دریای خزر در حال تبدیل شدن به باتلاق است که این معضل و مسئله اثرات بدی به دنبال دارد؛ در صورت تداوم این وضعیت و افزایش آلودگی رودخانه ها و به دنبال آن آلودگی دریاها بعید است در سال های ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۴    
امیرمهدی ژوله با انتشار پستی از سردار آزمون حمایت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۷    
مدیر اسبق اداره سلامت و تغذیه وزارت بهداشت، با اشاره به نقش تغذیه در سلامت افراد، گفت: کمبود ید، تا 13 درجه ضریب هوشی کودکان را کاهش می دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۳    
دادستان کل کشور آخرین وضعیت پرونده های قاچاق خودرو در جنوب کشور را تشریح کرد، گفت: چرا صاحبان تریبون باید به خودشان اجازه دهند که هنوز صحت و سقم موضوع مشخص نشده در فضای عمومی مسئله ای را منتشر کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۷    
وزیر نفت گفت: تلاش آمریکا برای اعمال فشار بر ایران، مهم ترین عامل رشد قیمت نفت در هفته های اخیر بوده است و آنها بزودی به ناکارآمدی روش های خود پی می برند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۲    
بی رحمی و قساوت، طمع و انحصارطلبی، استبداد، سردرگمی و تا حدودی مفهوم چند وجهی بی هویتی را می توانیم از مهم ترین مضامین نخستین رمان بقایی بدانیم ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فعلاً برای سروش رفیعی ادامه حضور در قطر اولویت است و تصمیمی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۴    
نیرو های تیپ نیرو مخصوص نیروی زمینی سپاه برای جست وجوی پیکر مفقودان حادثه سیل و رانش زمین در منطقه اشکورات رودسر گیلان وارد عمل شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۱    
پس از برگزاری جلسه با مقامات تصمیم گیر در خصوص نمایش بازی ایران و پرتغال در ورزشگاه یکصد هزار نفری اطلاع رسانی خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۸    
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد روند خلع سلاح اتمی کره شمالی آغاز شده و این کشور تا الان چهار بخش مربوط به آزمایش اتمی را تخریب کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۳    
یک هوادار ایرانی بنر جالبی را در ورزشگاه کازان آره نا به همراه داشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۱    
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۱    
یک رسانه روسی نسبت به غیبت 3 بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در تمرین امروز واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۱    
رییس شورای راهبردی روابط خارجی با وزیر امور خارجه اسپانیا دیدار و گفت و گو کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۱    
بیمه سربازی در انتهای دوران خدمت در هر شغل یا حرفه ای که باشید جزو بیمه بازنشستگی است و به عنوان سوابق کاری منظور می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۱    
قاضی زاده هاشمی گفت: در شرایطی که وضعیت بازار نابسامان است، ممکن است افرادی قصد سوء استفاده و سودجویی داشته باشند و این در حالی است که افزایش قیمت دارو در سال جاری بیشتر از 9 درصد نخواهد بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۱    
در سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران نماهنگی از سخنان او درباره ی یکی از مهم ترین آرزوهایش را مشاهده می کنید.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۱    
در آخرین معاملات امروز بازار تهران، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید 2 میلیون و 588 هزار تومان خرید و فروش شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۵    
در سر مقاله شماره صدوسی وهشتم خط حزب الله به وادادگی عده ای در مقابل شیطان کبیر اشاره شده و در آن آمده است: 16 سال بعد از مجلس ششم، بار دیگر عده ای با نگارش نامه، خواهان وادادگی در مقابل آمریکا شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۱    
نخست وزیر ترکیه در مصاحبه تلویزیونی درباره مسائل مختلف از جمله عملیات نظامی در نزدیکی مرز های ایران، روابط با آمریکا و شبه نظامیان کُرد سوری صحبت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۷    
دو تیم ملی فرانسه و پرو در دومین دیدار خود در جام جهانی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر فرانسه به پایان رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۹    
حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر موسوی حسینی، استاد اخلاق که مردم او را با برنامه تلویزیونی اخلاق در خانواده می شناختند، عصر امروز در 79 سالگی به علت عارضه قلبی در بیمارستان مهر دار فانی را وداع گفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۱    
سردار آزمون، مهاجم جوان تیم ملی کشورمان پس از انتقاد هایی که پس از بازی با اسپانیا به او شد، پستی را در اینستاگرامش منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۸    
لایحه جدید کپی رایت در اروپا در صورت تصویب، منجر به کنترل و مدیریت اینترنت می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۴    
سازمان حمایت در اطلاعیه ای اعلام کرد:ثبت قیمت کالا ها و خدمات بهره مند از نرخ ارز رسمی در سامانه 124 الزامی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۰    
نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان ها گفت: به دلیل بعضی سیاست های اشتباه، بیش از نیمی از شهرداری ها در کشور رو به ورشکستگی هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۸    
شرکت LG گوشی جدید خود را به نام X5 در سکوت تبلیغاتی و با باتری 4500 میلی آمپری معرفی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۱    
رئیس جمهوری پرتغال که تیم ملی کشورش در بازی پایانی گروه B. جام جهانی 2018 روسیه به مصاف ایران خواهد رفت معتقد است هیچ تیمی در این رقابت ها ساده نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۷    
وزارت اوقاف سوریه از اقدامات مسئولان سعودی در قبال حجاج سوری بشدت انتقاد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۶    
ائتلاف سائرون به رهبری مقتدی صدر با بیان اینکه نتایج این ائتلاف در انتخابات پارلمانی واقعی است، از حکم دادگاه فدرال جهت بازشماری دستی آرا انتقاد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۶    
امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا تحت تاثیر سیگنال بانک مرکزی آمریکا برای افزایش نرخ بهره 2.5 دلار کاهش یافت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۷    
رقابت تنگاتنگ ایران با بازیکنان تراز اول دنیا در جام جهانی 2018 روسیه رضایت هواداران را به همراه داشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۹    
وزیر نفت گفت: توافق نهایی روز جمعه (اول تیر ماه)، به پایبندی 100 درصدی به توافق جهانی کاهش تولید نفت تاکید خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۱    
کاپیتان تیم ملی پرتغال پیش از آغاز بازی های جام جهانی 2018 قول جالبی به هم تیمی های خود داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۷    
سامانه دریافت مالیات از خانه های خالی از سکنه به زودی اجرایی می شود. مسئول این سامانه سازمان امور مالیاتی است و وزارت راه و شهرسازی نیز در اجرای این طرح به آنها کمک خواهد کرد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۷    
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: اصل موضوع ربایش یک دختر را تکذیب نمی کنم، موضوع اتفاق افتاده اما نه آنطور که مولوی گفته و در رسانه ها منتشر شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تدوین طرحی در مجلس برای مقابله با تامین مالی تروریسم و پولشویی خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۴    
یکی از مهم ترین مباحث فنی در حوزه مالیه حکمرانی ایران در ماه های اخیر مساله برنامه اجرایی گروه ویژه اقدام مالی یا همان FATF و نحوه تعامل با این سازمان است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۶    
دادستانی رژیم صهیونیستی همسر نخست وزیر این رژیم را به شیادی و نقض قوانین متهم کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۵    
وزیر ورزش و جوانان از پیام دلگرم کننده مقام معظم رهبری برای تیم ملی فوتبال تشکر و قدردانی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۷    
شرکت کنندگان در سی ونهمین اجلاس صندوق توسعه بین المللی اوپک در وین، به ریاست عربستان برای یک دوره پنج ساله دیگر رای موافق دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۷    
سی و یکم خرداد سال هزار و سیصد و شصت در خط دفاعی روستای دهلاویه در منطقه سوسنگرد، حادثه ای بزرگ به وقوع پیوست.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۷    
طبق گزارش شبکه سی.بی.اس نیوز در جریان نشست پر تنش سران گروه 7 در کانادا، رئیس جمهور آمریکا به سمت صدراعظم آلمان شکلات پرت کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۳    
دیدار تیم های ملی فوتبال دانمارک و استرالیا در جام جهانی 2018 روسیه با تساوی خاتمه یافت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: زمانی که بازیکنان ایران اجازه حمله داشته باشند، برای هر تیمی خطرناک هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان با وزیر خارجه عمان دیدار و گفتگو کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۵    
یک کارشناس بازار گفت: به نظر می رسد عربستان سعودی رویکرد خود در قبال تولید نفت را بدنبال تکرار حملات توییتری رییس جمهور آمریکا تغییر داده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۷    
هفته آینده شش وزیر در صحن و کمیسونهای تخصصی مجلس حاضر می شوند که در این میان چهار وزیر باید به 16 سوال 18 نماینده پاسخ دهند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۷    
نتایج به دست آمده از تازه ترین بررسی ها نشان می دهد، مصرف ویتامین دی با کاهش احتمال ابتلا به سرطان سینه مرتبط است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۹    
پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، آدرس ستادهای ترخیص خودرو در تهران را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۳    
مناسب ترین بودجه برای خرید اولین خانه مناسب سکونت زوج های خانه اولی با توجه به سطح بودجه اغلب این گروه از متقاضیان مسکن، آپارتمان های 300 تا 400 میلیون تومانی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۱    
وزیر دارایی فرانسه، سه شنبه گذشته در گفت و گو با یک شبکه تلویزیونی این کشور اعلام کرد شرکت های اروپایی که بعد از برجام به ایران آمدند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۱    
مسوولان ارشد بخش مسکن در نشستی که به درخواست نمایندگان در کمیسیون عمران مجلس برگزار شد علت پرش قیمت مسکن، راهکارها و سیاست های دولت را برای کنترل بازار ملک شرح دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۱    
چند روز از تعطیلات نوروزی نگذشته بود که اکبر ترکان، مشاور رئیس جمهور در گفت وگویی از افزایش قیمت دلار حمایت کرد و گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۶    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانس خبری با وزیر خارجه ارمنستان از حمایت این کشور از تلاش اتحادیه برای حفظ برجام تشکر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۱    
انجام عملیات آبیاری در ساعات اولیه صبح و یا اواخر روز با توجه به افزایش دما، رنگ آمیزی کندوها برای کاهش اثر گرمای هوا به رنگ های سفید یا زرد و تنظیم دما و بهبود شرایط تهویه در مرغداری ها و گاوداری ها ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۳    
نماگر بورس تهران روز گذشته با رشد 2369 واحدی توانست هفته ای طلایی را با ثبت بازدهی حدود 10 درصدی پشت سر بگذارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۴    
معمولا زندگی زوج های جوان در ابتدای ازدواج با عشق و علاقه آغاز می شود، اما بعد از گذشت مدتی این رابطه عاشقانه به عادت تبدیل شده و پس از آن زندگی به سردی متمایل می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۴    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این که طرح جنایتکارانه دشمنان ملت ایران را آب دیده تر می کند ، گفت: با به هم زدن مرزها 100 سال دیگر درگیری به منطقه تحمیل می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۵    
سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان سرباز معلم که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اول تیرماه 1397 می باشند را به انجام خدمت سربازی فراخواند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۵    
31 خرداد، سالروز زلزله غم بار طارم است، روزی که علاوه بر لرزیدن طارم، دل ملت ایران نیز لرزید.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۱    
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۴    
نایب رئیس اول مجلس گفت که هر سه قوه باید با آن دسته از افرادی که به دنبال سوءاستفاده از جو بحرانی ناشی از خروج امریکا از برجام و بازگشت تحریم ها هستند، قاطعانه برخورد کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۴    
گرچه حدود دو ماه است که دلار تک نرخی شده، اما در هر صورت اکنون بازار ارز ایران حداقل با دو نرخ مسیر خود را پیش می برد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۴    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری عامل اصلی شهادت 36 مامور ناجا در حادثه گورناک پس از 19 سال خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۴    
روند ریزش بازارهای سهام چین به ویژه شانگهای کامپوزیت همزمان با افت محسوس ارزش یوآن (رنمینبی) در برابر دلار ممکن است منجر به بازگشت یک گزینه مقابله ای روی میز اقتصادی پکن شود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۶    
بیش از دو هفته از صدور بیانیه رسمی شرکت پژو مبنی بر تعلیق فعالیت هایش در شرکت های سرمایه گذاری مشترک در ایران می گذرد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۳    
نماینده آمریکا در سازمان ملل مدعی شد اقدامات شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد بر ضد اسرائیل تبعیض آمیز است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۹    
توهین بی شرمانه ترامپ به مردم ایران بی بصیرتی، خودباختگی و ساده لوحی سیاسی او را نشان می دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۹    
پیام مقام معظم رهبری به کاروان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در روسیه ابلاغ شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۵    
رئیس جمهوری آمریکا می گوید تمامی هفت تریلیون دلاری که این کشور در خاورمیانه خرج کرده است، در حال بازگشت به ایالات متحده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۱    
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: حکم دو قصاص برای پزشک تبریزی صادر شده و منتظر رای دیوان عالی کشور هستیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ابراز ضعف حمله دشمن را به دنبال دارد و آمریکا هر زمان فهمیده که کشوری ضعیف شده و قدرت دفاع از خود را ندارد به آن کشور حمله کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۷    
زنگنه در گفت وگو با خبرگزاری CNN آمریکا اعلام کرد: کشورهای تولید کننده نفت باید میزان پایبندی به طرح کاهش تولید نفت را به 100 درصد برگردانند که در اینصورت نیازی به توافق جدیدی نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۷    
روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان دقایقی پیش از دستگیری یک فرد جدید در رابطه با پرونده منکراتی ایرانشهر خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۳    
3 برادر که در اقدامی هولناک خواهر خود را به قتل رسانده و جسدش را در رودخانه رها کرده بودند توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۳    
قطعه سازی یکی از بخش های اساسی در صنعت خودروسازی به حساب می آید که در صورت رونق، ارزش افزوده و اشتغال زایی بالایی با خود به همراه می آورد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که سرعت تردد در آزادراه کنارگذر جنوبی تهران برای 130 کیلومتر بر ساعت طراحی شده است، گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه 47 درصد است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۹    
ایرانی ها چه کار باید می کردند؟ از همان دقیقه اول برای حمله شتاب به خرج می دادند و دفاع را باز می گذاشتند؟ این خودکشی است!
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۵    
یکی از بهترین طعم دهنده ها و دارای طبع گرم و خشک است.درادامه با خواص سیر خام ناشتا، خواص سیر برای پوست، خواص سیر خام برای مو، خواص سیر خام برای لاغری ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۱    
ردپای نشان ایرانی در محل مذاکرات کره شمالی و آمریکا پیامی بسیار صریح و دلنشین برای ما ایرانی ها دارد و آن هم این است که هرقدر بخواهند ما را در انزوا قرار دهند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۶    
رئیس کل دادگستری استان مرکزی با بیان این که جمعیت زندانیان استان کنترل می شود گفت: میزان بازگشت مجدد زندانیان به زندان، هم اکنون به 6 درصد رسیده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۶    
رئیس کل گمرک با اشاره به وضعیت تجارت خارجی تا 27 خرداد سال جاری گفت: صادرات غیر نفتی نسبت به دوره مشابه سال قبل 21 درصد رشد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۶    
سخنگوی وزارت بازرگانی چین اعلام کرد: شرکت های چینی روابط عادی خود را با ایران ادامه می دهند و به همکاری ها پایبند هستند.