شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۶May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 21 خرداد 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 خرداد 1397 الف 2 خرداد 1397 الف 3 خرداد 1397 الف 4 خرداد 1397 الف 5 خرداد 1397 الف 6 خرداد 1397 الف 7 خرداد 1397 الف 8 خرداد 1397 الف 9 خرداد 1397 الف 10 خرداد 1397 الف 11 خرداد 1397 الف 12 خرداد 1397 الف 13 خرداد 1397 الف 14 خرداد 1397 الف 15 خرداد 1397 الف 16 خرداد 1397 الف 17 خرداد 1397 الف 18 خرداد 1397 الف 19 خرداد 1397 الف 20 خرداد 1397 الف 21 خرداد 1397 الف 22 خرداد 1397 الف 23 خرداد 1397 الف 24 خرداد 1397 الف 25 خرداد 1397 الف 26 خرداد 1397 الف 27 خرداد 1397 الف 28 خرداد 1397 الف 29 خرداد 1397 الف 30 خرداد 1397 الف 31 خرداد 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۲:۳۷    
کمتر از 3 روز مانده به اولین بازی تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی روسیه مقابل تیم ملی مراکش، تمرین و آماده سازی ملی پوشان ایران زیر نظر کارلوس کیروش، در کمپ لوکوموتیو مسکو برگزار شد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۳:۴۴    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از آماده باش کامل پلیس به سبب طوفان خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۲:۵۵    
رئیس جمهور فرانسه در تماس تلنفی با ولی عهد ابوظبی درباره یمن گفت وگو کرده و در آن از طرف های درگیر در یمن خواست که از غیرنظامیان یمنی حمایت کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۰    
فقط دو روز دیگر به آغاز رقابت های جام جهانی 2018 فوتبال باقی مانده است، رقابت هایی که نگاه تمام دنیا را به خود جلب کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۴۳    
جایزه ادبیات داستانی بیلیز که پیش تر با نام جایزه اورنج شناخته می شد جایزه سال 2018 خود را به رمان آتش خانگی نوشته کامیلا شمسی نویسنده بریتانیایی-پاکستانی اعطا کرد که روایتگر داستان رابطه یک خانواده ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۴۳    
در این مطلب قصد داریم به مقایسه دوربین هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) با دوربین حرفه ای کانن 700 دی (Canon 700D) بپردازیم ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۳:۲۱    
در تاریخ جام جهانی 10 بازیکن ایرانی در پستهای هافبک دفاعی و هافبک بازیساز برای ایران به میدان رفتند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۵    
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: به دنبال برخورد شدید 3 خودروی سواری در جاده چالوس - پیچ نساء 11 نفر از هموطنان مصدوم شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۳۴    
نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان ها با بیان اینکه بارندگی در استان اصفهان نسبت به سال قبل 50 درصد کاهش داشته است، گفت: استان اصفهان از نظر کم آبی جزو استان های در مرز خطر است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۸    
پرسپولیس شاید فصل آینده داشتن دو تیم متفاوت را تجربه کند. تیم حداقلی برانکو در نیم فصل اول و بعد از باز شدن پنجره، تیمی که طرفداران این تیم در رویاهای شان ساخته اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۷    
مقام های ارشد ناجا در خراسان شمالی در گزارشی از بازداشت دسته جمعی 15 متهم جرائم اقتصادی خبر دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۹:۳۷    
روزنامه های زنجیره ای، اعتراض نمایندگان منتقد به تصویب ملحقات FATF را نمایش پوپولیستی به جای گفت وگو و عقلانیت معرفی کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۹:۲۵    
عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به کیفیت پایین و قیمت بالای محصولات دو خودروساز بزرگ کشور گفت: پول بنز و بی ام و می دهیم، سوار پراید و پژو و پیکان می شویم.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۹:۱۶    
نسخه مرمت شده محمد رسول الله ساخته مصطفی عقاد در عربستان اکران می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۹:۰۷    
روستاهای جلاران ، ذکری و گل نی روستاهایی در دهستان طبس مسینا، بخش گزیک، شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی هستند. خانه های این روستاها از سنگ ساخته شده است؛ خانه هایی با کمترین امکانات ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۸:۵۹    
مدیرکل صنایع خودروی وزارت صنعت اعلام کرد: با اقداماتی که در خصوص پیش فروش خودرو شده تا کمتر از یکماه دیگر بازار خودرو آرام می شود و قیمت های حاشیه بازر از بین خواهد رفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۸:۵۶    
مازندران با بهره گیری بیش از 200 هزار هکتار از زمین های شالیزاری برنج جزو بزرگترین تولید کنندگان برنج کشور محسوب می شود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۸:۲۲    
قیمت سکه دیروز در حالی به 2 میلیون و 500 هزار تومان رسید که کارشناسان افزایش کاذب نرخ آن را ناشی از بی تدبیری مسوولان در ساماندهی بازارهای مهم اقتصادی چون طلا و ارز می دانند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۷:۵۸    
رهبران کره شمالی و ایالات متحده آمریکا در حالی برای یک دیدار تاریخی وارد سنگاپور شده اند که تا پیش از این در چندین نوبت به یکدیگر فحش و ناسزا گفته یا همدیگر را مسخره کرده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۷:۴۱    
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۷:۲۱    
خراسان نوشت: بر اساس آخرین انتشار سالنامه آماری کشور، در سال 1395، تعداد شرکت های بورس اوراق بهادار، (به تعداد 325)، نسبت به سال 1385 (به تعداد 416)، 22 درصد کاهش یافته است. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۷:۰۴    
پرونده پزشک تبریزی برای رسیدگی به شعبه 24 دیوان عالی کشور ارسال شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۶:۴۴    
سلامت قلب اهمیت بالایی دارد و علائم آشکاری وجود دارند که نشان دهنده مشکلات قلبی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۵:۵۹    
نتایج تازه ترین پژوهش های صورت گرفته نشان داده است، مصرف نمک اگر زیاد باشد می تواند منجر به کشته شدن باکتری های خوب روده شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۰:۱۷    
محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان و کارشناس مسائل استراتژیک با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری به سوالات مجری برنامه در مورد برجام، مسائل اقتصادی پس از برجام و ... پاسخ داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۵۵    
بر اساس گزارشی که سازمان ملل منتشر کرد، در چهار ماه ابتدایی سال 2018 میلادی، بیش از 920 هزار نفر شهروند سوری از خانه های خود آواره شده اند که این آمار ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۴۷    
به دلیل شرایط جوی نامساعد تهران، طوفان شدید و گرد و خاک 4 پرواز به مقصد تهران در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به زمین نشستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۴۳    
مدافع تیم پرسپولیس که پیش از این قراردادش را با این باشگاه تمدید کرده بود یک فصل دیگر قرارداد خود را تمدید کرد تا بتواند تا پایان لیگ نوزدهم پرسپولیسی باقی بماند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۳۹    
وزیر خارجه انگلیس در تماس تلفنی با رهبر میانمار، نسبت به وضعیت اقلیت مسلمان این کشور ابراز نگرانی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۳۵    
معاون سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که از مرحله جنگ با دست نشانده های محلی و منطقه ای (مانند امارات و عربستان) عبور کردیم و اکنون وارد مرحله جنگ با دشمنان اصلی مانند آمریکا شده ایم.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۲۷    
مقامات آلمانی به رفتار نامناسب رئیس جمهور آمریکا در نشست سران "جی 7" انتقاد شدیدی وارد کرده و آن را نوعی وحشی گری، توهین و غیر قابل قبول ارزیابی کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۲۳    
برخورد آذرخش با زمین همراه با توفان شدید دوشنبه شب در ورامین سبب بروز آتش سوزی در بخش وسیعی از مزارع گندم و جو این شهرستان شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۲۳    
این گاو بلغار که نزدیک بود جانش را به دلیل قوانین اتحادیه اروپا از دست بدهد با بسیج مردم و یک هشتگ نجات یافت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۱۰    
میانگین قیمت سبد نفتی اوپک در هفته گذشته برای دومین بار پیاپی کاهش یافت و به 73 دلار 45 سنت رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۶    
رسانه های خبری از تلاش امارات برای تغییر نخست وزیر تونس و برکناری رئیس جمهور این کشور پرده برداشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۲    
احداث سد ایلیسو از سوی ترکیه بر روی رود دجله، همسایگان به ویژه عراقی ها را با توجه به تاثیرات زیاد آن بر میزان آبی که وارد کشور عراق می شود، به شدت نگران کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۲:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر روز سه شنبه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به آفریقای جنوبی خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۲:۳۸    
واژگونی یک دستگاه کامیون در محور بیستون - سنقر 5 کشته و مجروح بر جای گذاشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۲:۲۶    
وب سایت عربی ارم نیوز در خبری عجیب مدعی شده است که باشگاه الاهلی مصر در حال مذاکره با جان توشاک سرمربی جدید تراکتورسازی تبریز است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۲:۲۶    
دبیر کل سازمان ملل متحد به سران آمریکا و کره شمالی توصیه کرد تا با استفاده از رویکرد دیپلماتیک در پی حل بحران ایجاد شده باشند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۲:۲۱    
به علت شرایط نامساعد جوی تهران، طوفان شدید و گرد و خاک پرواز اردبیل-تهران در فرودگاه اصفهان نشست.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۲:۱۷    
نایک بالاخره به ماجرای عدم تحویل کفش به تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد و اذعان کرد که از ترس تحریم های آمریکا، این کار را کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۲:۰۵    
معاون رئیس جمهوری عراق امروز (دوشنبه) اعلام کرد، تشکیل دولت بدون حل و فصل مساله تقلب در انتخابات، امری مردود است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۱:۵۳    
توفان و رعد و برق باعث قطعی برق برخی مناطق تهران شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۱:۴۵    
پسر عابدزاده پیش از آغاز تمرین تیم ملی در کمپ لوکوموتیو مسکو یاد و خاطره پدرش در جام جهانی 1998 را زنده کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۱:۲۸    
رئیس کمیته تخصصی طلا و جواهر با اشاره به علت رشد شدید قیمت طلا و سکه طی روزهای اخیر گفت: قیمت هر سکه تمام بهار آزادی بین 400 تا 450 هزار تومان حباب دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۱:۱۶    
هیات دولت، آیین نامه اجرایی آموزشگاه های رانندگی را به تصویب رساند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۱:۱۶    
هواپیمای مسافربری شرکت لوفت هانزا که قرار بود مسافران را از آلمان به آمریکا منتقل کند، پیش از پرواز آتش گرفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۱:۰۸    
نشریه نیویورکر در گزارشی مفصل به شرح همکاری های امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا علیه ایران پرداخته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۰:۵۱    
انفجار انتحاری در پایتخت افغانستان 13 کشته و 25 زخمی به دنبال داشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۰:۴۳    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه آب به صورت بالقوه محیط مناسبی برای انتقال بسیاری از عفونت ها به بدن انسان است، گفت: گرچه وزارت بهداشت از استخرهای شنا بازدید بهداشتی می کند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۰:۳۵    
عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری از اعزام گروه رصدی مرکز نجوم و فلکی آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین(ع) شیراز به ارتفاعات دنا جهت رویت هلال ماه شوال خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۰:۳۱    
در حاشیه مصدومیت جزئی طارمی در تمرینات تیم ملی همزمان با کامنت بازی هاش تو اینستاگرام شهاب جعفرنژاد این کارتون را در اینستاگرامش منتشرکرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۰:۲۶    
یک قاضی فدرال در ایالت مریلند آمریکا قرار است به دعوی حقوقی در پرونده ای رسیدگی کند که در آن دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به نقض قانون اساسی کشور به خاطر دریافت وجوهی از دولت های خارجی متهم شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۰:۱۸    
بر اساس اخبار رسانه های روس استفاده از ساز وووزلا در روسیه ممنوع اعلام شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۰:۱۴    
تمرین تیم ملی فوتبال ایران در حالی امروز برگزار شد که به جز دژاگه سایر غایبان تمرین دیروز بازگشتند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۲۰:۱۰    
پدر فرهاد جعفری درباره بازداشت شدن این نویسنده توضیحاتی ارائه داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۴۹    
ایران با قیمت 40 میلیون یورو در مکان سی ام ارزشمندترین تیم های جام جهانی روسیه قرار دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۴۹    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش باران در نیمه شمالی کشور از رانندگان خواست که مسائل ایمنی را رعایت کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۴۱    
رئیس جمهوری ژاپن در تماس تلفنی با ترامپ از وی خواست تا موضوع ربایش شهروندان کشورش را در دیدار فردای وی با رهبر کره شمالی مطرح کند
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۳۷    
وزارت خزانه داری آمریکا سه شهروند روسیه، و پنج شرکت روس را در لیست تحریم های خود علیه روسیه قرار داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۳۳    
روز گذشته، چند تبعه افغان یک زن ایرانی را در منطقه شهرری مورد ضرب و شتم قرار دادند که بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۲۱    
"ما با شما هستیم؛ ما کمک کنیم تا میلیون ها ایرانی مجبور به رنج کشیدن نباشند. " کلیدواژه هایی تکراری که در یک سال گذشته بارها از دهان ترامپ و وزیرخارجه آمریکا خارح شده و این بار با هدفی جدیدتر از سوی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۱۳    
محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در توئیتی به مقایسه دو نشست بین المللی که اوایل هفته جاری در چین و کانادا برگزار شد، پرداخت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۰۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان گفت: طبق تفاهم نامه امضا شده بین ایران و چین ارزهای ملی هر دو کشور در مبادلات تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۹:۰۰    
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با اشاره به کمبود 2 هزار مگاواتی برق در زمان پیک مصرف، گفت: از پرمصرف ها تقاضا داریم که در این ایام مراعات کرده و به کمک بقیه مردم بیایند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۴۸    
قیمت انواع سکه در بازار امروز تهران با ادامه رشد قیمت ها مواجه شد به طوری که نرخ قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید رکورد زده و به 2 میلیون و 500 هزار تومان رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۴۸    
جام جهانی روسیه 3 روز دیگر در آغاز می شود و رقبا به مصاف هم خواهند رفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۴۰    
رئیس قوه قضائیه گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) بویژه درخصوص برجام، سرنوشت آن و مسیر ایران دراین عرصه بسیار مهم و قابل توجه بود و خط سیر جمهوری اسلامی را برای مسئولان و مردم مشخص کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۲۴    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامشیر گفت: عامل تیراندازی به خودروی حامل زندانیان در در جاده رامشیر - رامهرمز شناسایی شد و وی برادر یکی از زندانیان بوده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۲۰    
نسخه خلاصه شده پایتخت 4 روز سه شنبه (22 خرداد) در برنامه سی سریال شبکه چهار به نمایش درمی آید.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۸:۱۶    
ائتلاف آمریکا در جنایتی تازه مدرسه ای را در ریف الحسکه واقع در شمال سوریه بمباران کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۷:۵۹    
حضور بهاره کیان افشار در بی وزنی ، نمایش فیلشاه در جشنواره انسی ، فیلم های کوتاه ایرانی برگزیده در یونان از جمله خبرهای سینماست.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۷:۵۱    
بیست هجده عادل فردوسی پور که به مناسبت جام جهانی 2018 روسیه تدارک دیده شده است، از امشب (21 خرداد ماه) پخش خود را آغاز می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۷:۴۷    
چین از ساخت پیشرفته ترین پهپاد حال حاضر جهان که آن را کابوس آمریکا لقب داده، خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۷:۴۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس روند بررسی گزارش تحقیق و تفحص از دوتابعیتی ها در مجلس را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۷:۳۹    
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی در یک صورت در این تیم ماندنی خواهد بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۷:۲۲    
سازمان اداری و استخدامی پیشنهاد همسان سازی حقوق و مزایای کارمندان قرارداد معین با کارمندان پیمانی را به دولت ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۷:۲۲    
طبق اعلام کاخ سفید، قرار است رئیس جمهور آمریکا پس از دیدار خود با رهبر کره شمالی، حوالی ساعت هشت شب به وقت سنگاپور این کشور را به مقصد واشنگتن ترک کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۷:۱۸    
در سه روز آینده به سبب وزش باد شدید شمال غربی، مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج خواهد بود و ارتفاع موج بین 1.5 تا 2.5 متر پیش بینی می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۷:۰۲    
ترانه علیدوستی از خاطرات خوبی و بدی که از سریال شهرزاد در یادش خواهد ماند نوشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۵۸    
امام جمعه موقت تهران گفت: FATF پنجره ورود خائنینی است که ما 40 سال پیش آنها را باخفت و خواری از کشور بیرون کردیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۵۳    
وزارت اطلاعات اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) 27 نفر از اعضای شبکه تروریستی که قصد جنایت گسترده در ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر و روز قدس را داشتند ، شناسایی و دستگیر کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۹    
امام جمعه اصفهان گفت: روایت داریم اگر فردی سه هفته از روی بی اعتنایی نمازجمعه را ترک کرد باید خانه را روی سرش خراب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۵    
اشتباه بزرگی است اگر همه موافقان تداوم برجام را ذیل یک عنوان فهرست کنیم. این حرف فقط منحصر هم به برجام نیست؛ هم برجام و هم شبه برجام ها شبیه اف ای تی اف ها و غیره شامل همین اصل است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۳۲    
حسین ماهینی نتایج بازی های تیم ملی در جام جهانی را پیش بینی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۲۸    
در حالی که وزارت علوم از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای ضیافت افطاری دعوت کرده اما برخی از نمایندگان در راستای توجه به قانون ممنوعیت دادن افطاری از سوی وزارتخانه ها در آن شرکت نمی کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۲۸    
مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: دختر 15 ماهه ساکن یکی از مناطق شهر همدان به علت نوشیدن بنزین جان خود را از دست داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۲۴    
قاتل "ندا علیزده" دختر بچه 6 ساله افغانستانی به زودی اعدام می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۱۶    
بازار امروز خودرو همانند روزهای گذشته در سکوت واحدهای نظارتی با رشد قابل توجه قیمت ها روبه رو است به نحوی که مزدا3 یک روزه 30میلیون تومان گران شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۴    
بین کسانی که از ایران آمده بودند و کسانی که از عراق بودند فرق می گذاشتند، به ایرانی ها احترام نمی گذاشتند و رفتار چندان خوبی نداشتند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۵۶    
روانشناس و دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی با تبیین زمینه های فردی و اجتماعی بروز تقلب در میان دانشجویان؛ اختلال سلوک ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۳۱    
وزیر خارجه آمریکا صبح امروز با انتشار پیامی در آستانه دیدار ترامپ و اون بر خلع سلاح کامل کره شمالی تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۷    
با هزاره می توان دوست شد؛ مانند رفیقی همراه در ترجمه و یادگیری زبان او را در بغل داشت؛ هزاره با تو حرف می زند، نگاه می کند، اخم می کند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۷    
معاون اول رئیس جمهور گفت: برای مدیریت شرایط جدید کشور لازم است اقتصاد مقاومتی مبنای عمل و کار همه دستگاه ها باشد و با اقتصاد مقاومتی به دنبال راهکارهایی برای اداره مطلوب کشور باشیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۷    
اتفاق های دی ماه سال 96 از این جهت که مقدمه ی ورود یک نیروی سوم به عرصه ی سیاسی ایران بود با تمامی حرکت های اعتراضی پیشین متفاوت بود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۱۱    
افزایش بار ترافیکی و به تبع آن افزایش آلودگی هوای پایتخت باعث شده است که هرکس به قدر وسعش در کاهش این مشکلات گام بردارد ...
  • ۱