سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۳Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 30 آذر 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 آذر 1397 الف 2 آذر 1397 الف 3 آذر 1397 الف 4 آذر 1397 الف 5 آذر 1397 الف 6 آذر 1397 الف 7 آذر 1397 الف 8 آذر 1397 الف 9 آذر 1397 الف 10 آذر 1397 الف 11 آذر 1397 الف 12 آذر 1397 الف 13 آذر 1397 الف 14 آذر 1397 الف 15 آذر 1397 الف 16 آذر 1397 الف 17 آذر 1397 الف 18 آذر 1397 الف 19 آذر 1397 الف 20 آذر 1397 الف 21 آذر 1397 الف 22 آذر 1397 الف 23 آذر 1397 الف 24 آذر 1397 الف 25 آذر 1397 الف 26 آذر 1397 الف 27 آذر 1397 الف 28 آذر 1397 الف 29 آذر 1397 الف 30 آذر 1397 
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۷:۰۵    
اخیراً نامه ای درباره محدودسازی برای اینستاگرام منتشر و البته ازسوی سخنگوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شده که ارتباطی با فیلترینگ این شبکه اجتماعی ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۵۲    
جام ملت های آسیا آخرین تورنمنت مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی خواهد بود که سبب می شود این بازیکن در فوتبال ایران جایگاه ویژه تری پیدا کند.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۶    
بر اساس بایگانی وزارت خارجه ایالات متحده، رضاخان در زمان کناره گیری، 50 میلیون دلار در بانک تهران، 18 میلیون دلار در بانک های نیویورک و حداقل 100 میلیون دلار در بانک های لندن ذخیره کرده بود.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۲    
دومین دوره کنگره بین المللی فوتبال کلینیک پس از دو روز به کار خود خاتمه داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۶    
درس تکامل از کتاب زیست شناسی دبیرستان حذف شده است. درباهر چند و چون این حذف، گفت وگوی جوان با هادی صمدی، استاد فلسفه علم و تکامل را می خوانیم.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۸    
مراسم ترحیم ملک طباطبایی همسر مهدی بازرگان، جمعه 30 آذر ماه، با حضور جمعی از فعالان و شخصیت های سیاسی و مدنی، در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۲۰    
تاریخ ایرانی نوشت: 30 آذر 1358، دو روز پس از بازگشت عباس امیرانتظام، سفیر ایران در اسکاندیناوی به تهران و بازداشت او، سایروس ونس، وزیر امور خارجه آمریکا در نامه ای محرمانه به کاخ سفید و طرف آلمانی ...
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۷:۴۸    
شرکت نفت و گاز توتال فرانسه در پرونده توافق گازی سال 1997 با ایران از سوی دادگاه به پرداخت 500 هزار یورو جریمه محکوم شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۳:۰۲    
شکست واشنگتن در اتهام پراکنی علیه ایران در قطعنامه موید آتش بس یمن، خشم هماهنگ کننده سیاسی هیات آمریکا در سازمان ملل را به همراه داشت.
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۱:۳۴    
رئیس کل بانک مرکزی با تکذیب برخی نقل قول ها از او درباره ذخایر ارزی کشور، سپرده های بانکی و کسری بودجه عنوان کرد ...
الف   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۰۱    
حجت الاسلام رازینی از مسئولان اسبق قوه قضائیه در برنامه دستخط نکاتی را درباره اعدام های سال 67 و حساب های قوه قضائیه مطرح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۸    
منابع آگاه روز جمعه گفته اند تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای خارج کردن نظامیان این کشور از سوریه در نتیجه گفت وگوی تلفنی او با رئیس جمهور ترکیه انجام شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۴    
مراسم بلندترین شب سال 1397 با حضور بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۹    
نیروهای دموکراتیک کرد سوری امروز جمعه از پایان عملیات خود علیه گروه تروریستی داعش در این کشور خبر دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۶    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی 10 بازیکن آسیایی که احتمالا آخرین جام ملت های خود را تجربه خواهند کرد را مورد بررسی قرارداده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۱    
همزمان با شب یلدا، سیامند رحمان آرزوی پسر معلول ارومیه ای را که آرزوی دیدن قوی ترین مرد معلول جهان را داشت، برآورده کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۵۱    
صدا و سیما با بکار بردن پسوند ایران در کنار نام استقلال، این موضوع را اصلاح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۵    
یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید برای یک دوره 90 روزه پرداخت های مربوط به خرید برق توسط عراق از ایران را از تحریم ها معاف کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۷    
محمدرضا اخباری به نظر فعلا راهی پرسپولیس نخواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۶    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که ایالات متحده آمریکا به دلیل متحمل شدن شکست در سوریه تصمیم به خروج از این کشور گرفته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۷    
آلمان شرکت هواپیمایی ایرانی را تحریم می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۸    
تیم کشتی فرنگی بیمه رازی اردبیل با اقتدار از سد گوش شکسته های روس گذشت تا ارزشمندترین عنوان و خوش رنگ ترین مدال این دوره از مسابقات نصیب نماینده کشورمان شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۸    
شرکت ملی سوخت چین احتمالا به علت نگرانی از تحریم های آمریکا، واحد بانکی خود را از انجام اکثر خدمات مالی مرتبط با ایران خود، منع خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۴    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در توییتر با آرزوی صلح و یکدلی، شب یلدا را تبریک گفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۵    
وزیر آموزش و پرورش در جلسه هیئت نظارت بر تخلفات اداری در زاهدان که برای رسیدگی و بررسی حادثه آتش سوزی در دبستان اسوه زاهدان تشکیل شده بود، اظهار کرد: در دستگاه آموزش و پرورش حفظ سلامت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۰    
فرمانده نیروی زمینی سپاه با اعلام خبر برگزاری مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم(ص) 12 نیروی زمینی سپاه از صبح فردا(شنبه) در منطقه عمومی خلیج فارس ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۲    
یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه ترکیه اعلام کرد که این کشور گزارشات مبنی بر انتقال فن آوری اس 400 به آمریکا از طریق ترکیه را تایید نمی کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۲    
علی رغم ادعای مقام های آمریکا مبنی بر اینکه تحریم ها اثری بر مبادلات مربوط به مواد غذایی ندارند، منابع آگاه روز جمعه گفته اند شرکت های مواد غذایی در نتیجه این تحریم ها در حال لغو قرارداد با طرف های ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۳    
آسوشیتدپرس خبر داد؛ رسانه آمریکایی از حرکت نخستین ناو هواپیمابر آمریکایی به سمت خلیج فارس بعد از خروج دولت ترامپ از برجام خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۹    
معاون اول رئیس جمهور یلدا را تبریک گفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۷    
رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی متوهمانه اظهار کرد که ایران از خروج آمریکا از سوریه چندان خرسند نشده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۳    
مدیرکل دفتر امور میوه های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: بر پایه گزارش ها، تولید گردوی امسال در 171 هزار هکتار باغ به سبب سرمازدگی حتی به 200 هزار تن نرسید که از میزان پیش بینی شده 200 ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی، جان باختن دانش آموزان زاهدانی در حادثه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه این شهر را تسلیت گفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۷    
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که در تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینیان شرکت کننده در راهپیمایی حق بازگشت جمعه این هفته یک تن شهید شده و دها نفر دیگر زخمی شده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۰:۰۳    
وزیر آموزش و پرورش گفت: حفظ سلامت، تندرستی و امنیت دانش آموزان مهم ترین خط قرمز آموزش و پرورش است و باید همه آن را رعایت کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۴۶    
حمید باقری درمنی مفسد دانه درشت اقتصادی که سرشبکه یک باند کلاهبرداری بانکی و نفتی بود، در تاریخ 31 مرداد سال 93 به اتهام افساد فی الارض بازداشت شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۴    
ستاره آلمانی آرسنال این روزها مورد توجه اونای امری قرار ندارد و خروج او در پنجره نقل و انتقلات زمستانی محتمل به نظر می رسد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۹    
رئیس جمهوری ترکیه می گوید کشورش با عملیات نظامی احتمالی در شمال، سوریه چشم داشتی به خاک این کشور ندارد بلکه می خواهد از خاک سوریه حملات تروریستی به ترکیه صورت نگیرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۹    
رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه ضمن انتقاد از مواضع آمریکا ، خروج یکجانبه این کشور از تعهدهای بین المللی چون برجام را روندی خطرناک توصیف کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۲    
سخنگوی شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده های نفتی مهلت ثبت نام کارت سوخت المثنی برای مالکان خودرو یا موتورسیکلت که فاقد کارت سوخت هستند، شنبه اول دیماه به پایان می رسد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۹    
منابع عراقی از بازداشت یکی از خطرناکترین زنان داعشی در استان نینوا در شمال این کشور خبر دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری فرانسه در خبری فوری به نقل از منابع دادگاهی اعلام کرد شرکت نفت و گاز فرانسوی توتال در معامله گاز با ایران مجرم شناخته و 500 هزار یورو جریمه شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۵    
سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: در پی رفتار برخی از نمایندگان این سوال مطرح شد که چرا شورای نگهبان اقدامی انجام نمی دهد؛ نظارت حداقلی شورای نگهبان از عهده این مهم بر نمی آید.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: خداوند ویژگی های مومن واقعی را فرموده است که کسانی هستند که با جان و مال خود در راه خدا جهاد می کنند؛ از مصادیق این موضوع همین شهدای فاتحین هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۴    
رسانه ها از وقوع تیراندازی در شهر وین خبر می دهند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۰    
تیم فوتبال امید ایران دومین دیدار تدارکاتی برابر سوریه را همچون دیدار نخست با پیروزی به پایان رساند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۴    
عباس عراقچی معاون وزیر خارجه ایران روز جمعه در دیدار با سرگئی ریابکوف همتای روسی اش در مسکو گفت از نظر تهران، مسکو یک شریک قابل اعتماد در صحنه بین المللی است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۶    
وزیر دفاع فرانسه تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای خروج نیروهای این کشور از سوریه را "بسیار ویرانگر" خواند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۶    
امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: مسئولان باید خدمتگزاری به مردم را در راس امور خود قرار داده و در تصمیم گیری ها، سلایق جناحی و حزبی را کنار بگذارند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۱    
ویدئویی از ناراحتی مهران غفوریان در نخستین قسمت فصل جدید مسابقه ادابازی خندوانه ببینید.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۷    
ویدئوی جنجالی از درگیری در گمرک همچنان یکی از ماجراهای داغ کشور است. همچنان انتقادها از این رفتار ادامه دارد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۶    
رئیس جمهور آمریکا می گوید اگر دموکرات های کنگره بودجه لازم را برای امنیت مرزی این کشور تصویب نکنند، دولت فدرال امروز تعطیل خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۶    
ستاره ایرانی روبین کازان بهترین بازیکن نیم فصل اول روبین کازان شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۵    
رسانه های ترکیه امروز اعلام کرده اند که وعده اردوغان به ترامپ مبنی بر پاکسازی داعش از سوریه موجب اتخاذ تصمیم برای خارج کردن نظامیان آمریکایی از سوریه شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۳    
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در آینده، طرح نظام ارجاع به تدریج در تمام مناطق کشور عملیاتی می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۴    
قیمت طلا در معاملات امروز بازار جهانی در نزدیکی بالاترین رقم 6 ماه گذشته یعنی 1258 دلار، باقی ماند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۸    
امام جمعه اصفهان گفت: نمایندگان باید این دستور را پیگیری کنند تا قدم مثبتی برداشته شود، اما نمایندگان از نظر استعفا نباید دیگر کار را ادامه دهند و مجلس را ضعیف نکنند و در هفته آینده به در محل کار ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۶    
مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: افزودن ویتامین D به آرد علاوه بر آهن و اسید فولیک در اولویت برنامه ها است و به زودی اجرایی می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۹    
بنیاد سینمایی فارابی براساس شیوه جدید پرداخت تسهیلات، در بازه زمانی نیمه دوم سال 1396 تاکنون، از 17 پروژه سینمایی حمایت کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۵    
جمعی از دانشجویان عدالتخواه و مردم تهران ظهر امروز بعد از نماز جمعه در اعتراض به برخورد حاشیه ساز نماینده سراوان با کارمند گمرک، تجمع کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۰    
یک روزنامه آمریکایی نوشت که دولت این کشور بر طبق برنامه ای می کوشد تا عده ای را از فهرست دریافت کوپن های غذایی حذف کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۸    
کاروان تیم ملی فوتبال هند به عنوان اولین تیم برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا 2019 وارد امارات شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۵    
منابع ترکیه ای می گویند این کشور قصد دارد بعد از تحویل گرفتن سامانه های پدافند موشکی روسی، آنها را خارج از سیستم ناتو و بدون داشتن خطری برای جنگنده ای اف-35 به کار خواهد برد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت: ماموران پلیس با پیگیری و رد زنی گروگان گیران شهرستان قم ، انها را در ایوانکی دستگیر کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۷    
سرمربی تیم ملی ایران از انگیزه های خود برای کسب افزایش محبوبیت این تیم برای فوتبال دوستان ایران و اهمیت زیرساخت های ایجاد شده برای پیشرفت این تیم در آینده سخن گفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۵    
سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس برای سپری کردن تعطیلات راهی کشورش شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۵    
روحیه خوب بازیکنان تیم ملی امید پیش از بازی تیم ملی سوریه را مشاهده کنید.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۷    
ژنرال آمریکایی در مصاحبه ای رادیویی، با بیان اینکه فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزو کاریزماتیک ترین رهبران نظامی جهان است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۶    
معاون توسعه ورزشی قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تا سن 65 سالگی هنوز 6 سال دیگر زمان دارم اما ما اگر دوست دارید بازنشسته می شوم.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۳    
خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران گفت: ایثار شهدای دفاع مقدس، مدافعین حرم و شهامت آنها منجر به خروج آمریکایی ها از سوریه شده است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۳    
در حالی که وزیر راه و شهرسازی از برگزاری قریب الوقوع اولین جلسه شورای عالی مسکن با حضور رئیس جمهورخبر داده بود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۹    
کارشناس مسائل منطقه با اشاره به مذاکرات اخیر سوئد بین متجاوزین غربی و سازمان ملل با انصارالله گفت: خروج 65 هزار نیروی مزدور یمنی و غیریمنی تحت فرماندهی سعودی ها و اماراتی ضربه بزرگی برای جبهه متجاوز ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، می گوید حدود هزار و 500 هزار میلیارد تومان حجم نقدینگی کل کشور بوده و تمام بدهی های دولت، حداقل 7 هزار، هزار میلیارد تومان است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۷    
رئیس بانک مرکزی دولت احمدی نژاد گفت: بودجه و بودجه ریزی اصولا بر پایه درآمدها و هزینه هاست که باید در تطابق با هم باشد اگر ببینند از پس هزینه چیزی بر نمی آیند مسلم است که نمی تواند آن را اجرایی کند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۹    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام این که تعمیر کشتی نارگُل آغاز شده است، گفت: بار کشتی سالم است و پس از تعمیرات به سمت بندر هوسان حرکت خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
در سال های گذشته درآمدهای ما در حالی که هزینه های زندگی به شدت افزایش داشته، رو به کاهش بوده و طبقه متوسط در آمریکا در نتیجه این اتفاق فرسایش شدیدی را تجربه کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
در جای جای مستند بی بی سی از صفحات مختلف روزنامه ها و خبرگزاری ها به عنوان مستنداتی برای بهتان زدن در جمهوری اسلامی استفاده شده است که بررسی بسیاری از آنها نشان می دهد که این خبرها ربطی به بهتان زدن ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
ایوب دهقانکار می گوید در صورت وجود تضمین برای سرعت بخشیدن به اصلاح مکان مدنظر میزبانی نمایشگاه کتاب، احتمال تغییر محل برگزاری نمایشگاه کتاب وجود دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: به دنبال اخذ مصوبه دولت هستیم تا 80 میلیارد تومانی که در گذشته از آورده های مردم برای زیرساخت ها صرف شده بود، به تکمیل پروژه ها تخصیص داده شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف وکولاک در 11 استان کشور گفت: بیش از یک هزار نفر به دلیل این حادثه امدادرسانی شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
قیمت میوه های یلدایی در آستانه بلند ترین شب سال افزایش یافت، اما آجیل فروشان برای خروج از رکود راهکاری جدید انتخاب کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
یک پایگاه تحلیلی آمریکایی به بررسی این مساله پرداخته است که چرا ایالات متحده برای جایگاه مالزی در آسیا اهمیت زیادی قائل است؟
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
اقتصاد ایران امسال و سال آینده با شرایط خطیری مواجه خواهد بود که رکود تورمی ویژگی بارز آن است.درچنین شرایطی تنها نقش فعال سیاست گذاران پولی و بانکی و مالی است که می تواند از آلام این رکود تورمی بکاهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
نماینده دائم روسیه در شورای امنیت با دیده تردید به خروج آمریکایی ها از سوریه نگاه کرده و یادآور شد، روند اوضاع در سوریه به سمت بهبود تغییر یافته و زمان آن رسیده که غرب تحریم های یک جانبه علیه دمشق را ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۵    
دبیر کانون صرافان با روایت روزهایی که غیبت بانک مرکزی منجر به تنش ارزی شد ، تاکید دارد که هرات و سلیمانیه نباید نرخ ارز تهران را تعیین کنند؛ او معتقد است جهشی برای نرخ ارز در راه نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۷    
لخته شدن خون، راهکار بدن برای پیشگیری از خونریزی زیاد در زمان آسیب دیدن عروق خونی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۹    
روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد ترامپ به وزارت دفاع آمریکا دستور داده روند خروج نیروهای نظامی این کشور از افغانستان را آغاز کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۹    
عضو هیات رئیسه انجمن ارگانیک ایران گفت: ایالات متحده آمریکا که با ایران بسیار خصومت دارد و یک تایر هواپیما یا دارو به کشورمان نمی فروشد چطور سویا و بذر تراریخته به ایران می فروشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۴    
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه درخصوص اظهارات اخیر واعظی مبنی بر اینکه با هیچ گروهی ائتلاف نکردیم نه در سال 92 و نه در سال 96 ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۰    
در شب یلدا خانواده ها به رسم کهن در خانه بزرگ خانواده جمع می شوند و ثانیه به ثانیه این شب را با خاطرات خوب در کنار بزرگترهای فامیل می گذرانند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۰    
رئیس جمهور روسیه در حاشیه یک کنفرانس مطبوعاتی به سوالی درباره احتمال ازدواج مجدد خود پاسخ داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۰    
تحلیلگر ارشد مرکز تحقیقات استراتژیک گفت:تحریم های آمریکا باعث نزدیکی چین و روسیه به یکدیگر می شود تا مانع از اقدامات گسترده تر واشنگتن در اروسیا شوند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۶    
با توجه به قرارگیری در آستانه شب یلدا، بازار تنقلات، میوه و شیرینی با رفت و آمد بیشتری روبروست.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۲    
منابع آگاه اعلام کردند تحقیقات بازرس ویژه پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، در مراحل پایانی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۲    
شب یلدا بی شک یکی از مهمترین و اصلی ترین جشن های ایرانی است که به صورت سراسری در ایران جشن گرفته می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۷    
سردار سلیمانی در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم گفت در 40 سال حضورش در جنگ ها، هیچ صحنه ای به زیبایی مدافعان حرم ندیده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۷    
لیندسی گراهام گفت با اظهارات ترامپ مبنی بر این که روسیه و ایران به خاطر خروج ما از سوریه خوشحال نیستند، موافق نیستم.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۷    
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: دستیابی به 20 میلیارد دلار صادرات در حوزه های گوناگون دور از دسترس نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۴    
دولت در حالی ملزم به اصلاح لایحه بودجه 98 شده است که این لایحه ایرادات اساسی دارد و بدون ملحوظ داشتن شرایط تحریمی پیش روی کشور، در درآمدها خوشبین و در هزینه ها اسراف گر است.
  • ۱