شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۵May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 5 فروردین 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 تیر 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 فروردین 1398 الف 2 فروردین 1398 الف 3 فروردین 1398 الف 4 فروردین 1398 الف 5 فروردین 1398 الف 6 فروردین 1398 الف 7 فروردین 1398 الف 8 فروردین 1398 الف 9 فروردین 1398 الف 10 فروردین 1398 الف 11 فروردین 1398 الف 12 فروردین 1398 الف 13 فروردین 1398 الف 14 فروردین 1398 الف 15 فروردین 1398 الف 16 فروردین 1398 الف 17 فروردین 1398 الف 18 فروردین 1398 الف 19 فروردین 1398 الف 20 فروردین 1398 الف 21 فروردین 1398 الف 22 فروردین 1398 الف 23 فروردین 1398 الف 24 فروردین 1398 الف 25 فروردین 1398 الف 26 فروردین 1398 الف 27 فروردین 1398 الف 28 فروردین 1398 الف 29 فروردین 1398 الف 30 فروردین 1398 الف 31 فروردین 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۱:۵۲    
اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در اطلاعیه ای خطاب به مدیران مدارس استان تهران، 9 توصیه و اقدام پیشگیرانه دربرابر سیلاب را مطرح کرد. ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۱:۴۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسدود بودن 24 محور مواصلاتی کشور تا اطلاع ثانوی خبر داد. به گزارش ایسنا، اسامی محورهای مسدود در سطح کشور به شرح ذیل است: ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۳:۳۷    
محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که تا کنون نهاد تحت امرش بیشترین کمک ها را به سیل زدگان نموده با حضوری عملیاتی در مناطق سیل زده حضور یافت.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۳:۰۲    
وزیر کشور گفت: به مراجع قضایی و دادستان گفته ام با عوامل که با نشر خبر دروغ و کذب به دنبال بزرگنمایی مشکلات مناطق سیل زده هستند، برخورد قانونی شود تا آرامش عمومی و روانی خسارت دیدگان تامین شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۲:۴۵    
سامانه هوشمند حمل ونقل اسنپ، ضمن همدردی با آسیب دیدگان سیل در شیراز، برای ساماندهی حمل ونقل مسافران نوروزی در این شهر ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۲:۴۰    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران گفت: در تمام نقاط کشور به ویژه مناطق آسیب دیده ناشی از حوادث طبیعی سوخت به صورت مستمر و منظم ادامه دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۲:۴۰    
فرماندار شهرستان شمیرانات با تاکید بر امادگی تمامی دستگاه های خدماتی و امدادی برای مقابله با سیل احتمالی در شمیرانات از تخلیه شدن تمامی مراکز رفاهی و خدماتی در بستر رودخانه های این شهرستان ظرف ساعات ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۲:۳۱    
رییس سازمان هواپیمایی اعلام کرد که به دلیل شرایط جوی، درخواست کنسلی بلیت مسافران هوایی تا پایان هفته بدون اخذ جریمه انجام می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۰۵:۵۱    
پهپادهای رژیم صهیونیستی با شلیک چند راکت دفتر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در غرب غزه را ویران کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۰۴:۴۷    
معاون اول رئیس جمهور گفت: بر اساس پیش بینی ها بارندگی در تهران تا فردا شب ادامه دارد و با توجه به احتمال وجود سیل در رودخانه های بالادستی شمال تهران همه باید از پایتخت محافظت کنیم و باید همه مدیران ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۰۲:۵۵    
محمدباقر نوبخت و سعید نمکی به منظور بررسی وضعیت وقوع سیل در شیراز عازم این شهر شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۰۲:۳۹    
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: پادگان نیروی زمینی شیراز با کلیه امکانات از قبیل جرثقیل، آمبولانس، بیل مکانیکی و کفی، کلیه خودروهای سانحه دیده را جا به جا ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۰۲:۳۴    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال بارش شدید باران و وقوع سیلاب هفت پل در جاده های اصلی این استان به زیر آب رفته ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۰۲:۱۳    
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: جاده چالوس با هدف تخلیه بار ترافیکی و پیشگیری از حوادث احتمالی تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۰۲:۰۵    
مردم شیراز با راه اندازی کمپین مهمان من مسافران را در منازل خود می پذیرند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۰۲:۰۱    
سرپرست استانداری گلستان گفت: برای جلوگیری از خطرات احتمالی ساکنان گمیشان، شهر را تخلیه کنند یا در صورت داشتن خانه دو طبقه به طبقه بالا بروند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۰۱:۴۸    
استاندار خوزستان گفت: آب به خیابان های اروندکنار وارد شده و مردم را نگران کرده است؛ در آنجا به بیل مکانیکی و سایر تجهیزات نیاز دارند که سریع تر باید فراهم شود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۰۱:۲۶    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت جان باختن شماری از هم میهنان در سیل اخیر در شماری از استان های کشور، از مسوولان ذیربط خواست تلاش های خود را برای کاستن از مشکلات مناطق آسیب دیده و یاری مردم، مضاعف کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۰۰:۲۵    
سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با انتشار تصاویری از دروازه قرآن، دیگر آثار تاریخی و وضعیت اسکان مسافران در شیراز، از عادی شدن شرایط پس از وقوع سیل خبر داده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۳:۲۴    
روزنامه نیویورک تایمز در سرمقاله خود نوشت: سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا، مخالفان اصلی تصمیم 'دونالد ترامپ' رییس جمهوری آمریکا در مورد به رسمیت شناختن حق حاکمیت اسراییل بر جولان و نیز سران عرب با ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۳:۰۲    
یک رسانه انگلیسی گزارش داده است که سرکرده باند تروریستی و از هم فروپاشیده داعش ممکن است به داخل عراق و به طور مشخص به غرب این کشور رخنه کرده باشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۲:۴۹    
سادیو مانه، ستاره 26 ساله لیورپول، مورد توجه زین الدن زیدان و رئال مادرید قرار گرفته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۲:۲۳    
فیس بوک همچنان بر این عزم است که چه بخواهیم چه نخواهیم، زندگی ما را آلوده کند. و اگر معتقدید که شما از تاکتیک های چندش آور وخزنده این غول فناوری در امان هستید، دوباره بیندیشید.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۲:۱۴    
بارش شدید باران که از بامداد امروز در استان فارس آغاز شده بود، از حوالی ساعت 11 منجر به وقوع سیلاب شدید در منطقه دروازه قرآن، میدان ابوکلام، هفت تنان و مسیرهای منتهی به این مناطق شده بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۲:۰۶    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی و خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از مسمویت 10 زن و کودک در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن خبر داد و گفت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۲:۰۶    
معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: اگر مردم 72 ساعت با متولیان امدادرسانی همکاری کنند، مشکلات حل خواهد شد و ما کم ترین خسارات را خواهیم داشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۱:۴۸    
قرقیزها 36 سال قبل از پامیر افغانستان به وان ترکیه آمده و در آنجا ساکن شده اند./ عکس از تسنیم
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۱:۲۷    
بارندگی های چند روز اخیر در شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه باعث طغیان رودخانه الوند شده است./ عکس از مهر
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۱:۰۶    
اتفاقاتی که از همان ابتدای سال 97، گریبانگیر اقتصاد ایران شد باعث شد تا گرانی سرازیر خانه بسیاری از خانواده های ایرانی شود و به دنبال آن خرید برخی از اقلام از لیست خرید خانواده ها خط خورد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۰:۵۰    
انجام برخی اقدامات مهم می تواند جان شما را در هنگام وقوع سیل حفظ کند، اقدامات مهم، اما جزئی که اغلب نادیده گرفته می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۰:۲۷    
'فدریکا موگرینی' مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: ترویج اسلام هراسی نه فقط خطری برای مسلمانان است بلکه این روند تهدید جدی برای جامعه جهانی محسوب می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۰:۰۱    
جنبش حماس حمله موشکی امروز به شمال تل آویو را رد کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۹:۴۸    
به هر حال، در واپسین روز های سال یا اولین روزهای آن، رسم است که به اشکال مختلف برمی گردند و نگاهی می اندازند به آنچه گذشته؛ آنچه باید می شده و نشده و نهایتا آنچه قرار است بشود
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۹:۴۸    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس از اسکان ضرروی سیل زدگان در کلیه اماکن مذهبی شیراز شامل مساجد، حسینیه ها و امام زادگان شیراز خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۹:۲۳    
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: تمام چادرها و کانکسهای منطقه سرپل ذهاب با کمک نیروهای ارتش و سپاه به جای امن منتقل می شوند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۹:۱۴    
امام جمعه سابق خرمشهر با حضور در با حضور بین گروه های جهادی و شهروندان به یاری سیل زدگان شتافت.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۹:۰۵    
حسن روحانی رئیس جمهور که تعطیلات نوروز را در جزیره قشم به سر می برد، امروز به تهران بازگشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۷:۳۵    
به دستور رییس جمهوری، حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات برای سرکشی، نظارت و بررسی ابعاد خسارات ناشی از سیل در استان فارس عازم شیراز شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۸:۰۸    
حادثه سیل ویرانگر استان های گلستان و مازندران هم زمان با فرا رسیدن ایام سال نوی شمسی، قلب مردم کشور را به درد آورد و خسارت های سنگینی به خانه ها و مزارع وارد آورد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۷:۵۷    
مدیر اداره میراث فرهنگی شهرستان پلدختر گفت: اگر رودخانه کشکان طغیان کند، باید نگران وضعیت پل تاریخی پل دختر باشیم، احتمال خطر وجود دارد، اما مسافران نوروزی در نقاط مناسب اسکان داده شده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۷:۴۸    
دادستان شیراز با تاکید بر ورود جدی دستگاه قضایی برای برخورد جدی با سهل انگاری هایی که موجب بروز حادثه در کلانشهر شیراز شد، گفت: قطعا پرونده تشکیل و چرایی این مهم را دنبال خواهیم کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۷:۳۹    
جلسه ستاد مدیریت بحران کشور از دقایقی قبل به ریاست معاون اول رئیس جمهور آغاز شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۷:۳۰    
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز همچنان از جنوب و شمال مسدود است، هم وطنان سفری آغاز نکنند و مسافرت هایشان را به زمان دیگری موکول کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۷:۲۶    
روابط عمومی اتاق اصناف از عدم آب گرفتگی بازار وکیل و بازار حاجی در پی بارندگی امروزخبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۷:۱۳    
استاندار فارس با بیان اینکه هم اینک حادثه شمال و شمال غرب شیراز در پی وقوع سیل کنترل شده و امداد رسانی در حال انجام است، خواستار عدم توجه به شایعات شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۷:۰۴    
رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه جاده چالوس در این برهه از زمان خطرناک است، گفت: به مسافران توصیه می شود برای رسیدن به شمال کشور مسیر جایگزین جاده چالوس را انتخاب کنند چرا که احتمال وقوع سیل و ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۷:۰۰    
فرماندار شهرستان آق قلا گفت: بعد از گذشت هشت روز همچنان وضعیت شهرستان آق قلا در شرایط بحرانی به سر می برد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۶:۴۸    
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: بارش شدید باران سبب آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه سرپل ذهاب شد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۶:۴۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد از قطع راه ارتباطی 26 روستای این استان به دلیل سیل خبر داد و گفت: در 4 محور اصلی استان ریزش داریم.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۶:۳۹    
5 کنسرت نوروزی به صورت رایگان در منطقه 12 تهران برگزار می شود. این کنسرت ها امروز با اجرای گروه سون آغاز می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۶:۱۳    
دبیرکل سازمان ملل در واکنش به تصمیم اخیر رئیس جمهوری آمریکا درباره بلندی های اشغالی جولان تاکید کرد که جولان جزئی از اراضی سوریه محسوب می شود و رژیم صهیونیستی آن را اشغال کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۶:۰۵    
بارندگی در شیراز از ساعت های اولیه صبح امروز دوشنبه 5 اسفند آغاز شده و همچنان ادامه دارد و به دلیل طغیان رودخانه، شهر شیراز درگیر سیلاب شد و 200 خودرو را در دروازه قرآن این شهر، با خود برد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۳۲    
معاون اول رییس جمهور بر لزوم حفظ آمادگی کامل کلیه دستگاه ها برای مدیریت حوادث طبیعی با توجه به پیش بینی افزایش بارندگی در روز های آینده تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۲۶    
سیل شیراز را هم در بر گرفت و هنوز اطلاع دقیقی از تعداد مصدومان مشخص نیست.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۲۲    
عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: مردم مطمئن باشند خسارت های وارد شده به آن ها در نتیجه بروز سیل بصورت واقعی و دقیق ارزیابی و به موقع پرداخت می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۱۸    
تا پایداری شرایط جوی و تدابیر ایمنی پروازها در سطوح پروازی با توجه به شرایط جوی حاکم بر برخی مناطق کشور برخی پروازها کنسل شده وی ا با تاخیر انجام می گیرند
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۱۳    
بارش باران شدید در کشور باعث طغیان رودخانه ها وجاری شدن سیل شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۵:۰۱    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس جمهوری به صورت مستمر پیگیر اقدامات انجام شده برای سیل زدگان است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۵۲    
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران نسبت به بارش شدید باران و سیلابی شدن رودخانه های استان در روزهای پیش رو هشدار داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۴۷    
استاندار لرستان گفت: بیشترین خسارت سیل اخیر به شهرستان پل دختر وارد شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۳۴    
رئیس جمهور پس از استماع گزارش دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و اخذ آخرین گزارش ها از مناطق سیل زده شمال کشور، دستورات لازم را برای کاستن از رفع مشکلات مردم این مناطق صادر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۳۱    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از شکسته شدن سیل بندهای روستاهای اروندکنار و وقوع سیل در این روستاها خبر داد و گفت: ارزیابی مناطق آسیب دیده در حال انجام است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۷    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از طغیان مسیل در دروازه قرآن شیراز خبرداد و گفت: در پی این حادثه بیش از 200 خودرو در آب گرفتار شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۱۴    
بارش ها شدید باعث طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب در شیراز شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
منابعی در تل آویو ادعا کردند رئیس جمهوری آمریکا امروز فرمان به رسمیت شناختن اشغالگری رژیم صهیونیستی بر بلندی های جولان اشغالی سوریه را امضا خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال شاید به دیدار روز دهم فروردین تیمشان نرسند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
دانشمندان موفق به کشف یک فسیل هزاران ساله در یک رودخانه در چین شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
استاندار لرستان گفت: هم اکنون سطح آب رودخانه های خرم رود به دلیل بارش های شدید باران بالا آمده و همچنان خطر وجود دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که ترکیه موضوع جولان اشغالی سوریه را به سازمان ملل ارجاع خواهد داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم مناطق سیل زده شمال کشور، مکالمه و پیامک رایگان مشترکین همراه اول ⁩ در سه منطقه آق قلا، بندرترکمن، گمیشان و روستاهای اطراف، تا روز جمعه نهم فروردین ماه تمدید شد. ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
براساس اعلام پلیس راهور ناجا مسافران به دلیل شرایط جوی نامناسب در صورت امکان از سفر در روزهای 5 و 6 فروردین خودداری کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
با نگاهی به عملکرد صنعت نفت در سال 97 می توان گفت در طول یک سال گذشته هروقت مسئولان صنعت نفت به متخصصان داخلی اعتماد کردند صنعت نفت رشد کرد که از جمله آن می توان به فاز سوم ستاره خلیج فارس و 4 فاز ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
در راستای اعلام جزئیات هدیه های (عیدی) سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صنوف سینما پنج صنف دیگر دریافتی خود را اعلام کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
در برخی موارد، افراد به دلیل داشتن اطلاعات غلط در مورد فشار خون بالا تمایل دارند تا وضعیت خود را نادیده بگیرند. بنابراین یادگیری در مورد چنین شرایط مرگباری مهم است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
وزیر دادگستری فرانسه اعلام کرد، 2000 حکم برای جلیقه زردهای دستگیر شده صادر شده و 40 درصد از آنها به حبس محکوم شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
فرصت بازدید از تهران در نوروز و لذت بردن از همه زیبایی های این کلانشهر به دور از ترافیک و آلودگی هوا نصیب مسافران نوروزی و آن دسته از شهروندان تهرانی که در این ایام از تهران خارج نمی شوند، خواهد شد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
بارش های بهاری این بار شهرهای مختلف لرستان را روی آب معلق کرد، سیلاب یک کشته برجای گذاشت، محور ترانزیتی جنوب را مسدود کرد و همچنان راه 20 روستا بسته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران مدعی است در راستای اعمال فشار حداکثری بر ایران، درآمدهای نفتی این کشور هدف قرار گرفته و این تازه شروع ماجرا است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پستی در اینستاگرام درباره انفجار بخشی از را ه آهن آق قلا برای خروج آب سیل منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
چهار سال پس از حملات عربستان به یمن هم اکنون سئوال مهمی برای همگان ایجاد شده و آن اینکه مردم یمن چگونه توانستند به این شکل ایستادگی کنند؟ ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: تیم اقتصادی دولت متاسفانه درگیر زد و بندهای سیاسی است و با عزل و نصب ها و تغییراتی هم که صورت داد نتوانست سمت و سوی مناسبی به وجود آورد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
خط سراسری انتقال بنزین در 20 کیلومتری شهر شوش دچار حریق شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
کمیته مسابقات از تغییر ساعت دو مسابقه در لیگ برتر فوتبال در فصل 98-97 خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: سیل اخیر در مازندران یک هزار و 309 میلیارد تومان به بخش زیرساختی، مسکونی، کشاورزی، دام و طیور استان خسارت زد که بیشترین خسارت در بخش کشاورزی بوده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
گروهی از نیروهای نظامی روسیه برای مشارکت در رایزنی ها با مقامات ونزوئلایی درخصوص همکاری دفاعی وارد کاراکاس شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۱:۱۹    
وزیر کشور با اشاره به آغاز بارش باران در مناطق سیل زده گفت: باید هرچه سریع تر سیلاب شهرستان های آق قلا و گمیشان به دریا هدایت شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۰:۵۹    
تبریز یکی از بزرگترین شهر های ایران اسلامی است که هر ساله در ایام نوروز مسافران و گردشگران زیادی را میزبانی می کند، این گزارش نمایانگر بخشی از جاذبه های گردشگری و تفریحی تبریز است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۰:۵۹    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش ها تا روز چهارشنبه (7 فروردین) خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۰:۵۹    
مایک پمپئو پس از بازگشت از سفر خود از خاورمیانه با انتشار پیامی توییتری به جنبه ضد ایرانی بودن این سفر اشاره کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۰:۲۰    
همزمان با سیل اخیر در استان های شمالی کشورمان، سیلی از شایعات طی روزهای گذشته روانه این مناطق شده است که هدف آن دلسرکردن مردم و افزایش فشار بر روی افکار عمومی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۰:۱۲    
دادستان کل آمریکا اعلام کرد در گزارش بازرس ویژه دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا شواهد متقنی برای اثبات اتهامات مطرح شده علیه دونالد ترامپ یافت نشده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۰:۰۴    
معاون عمران و توسعه شهری وزیر کشور با اشاره به کاهش تلفات حوادث ترافیکی در دور نخست سفرهای نوروزی گفت: 15 درصد از میزان تلفات جاده ای و 22 درصد از تلفات درون شهری کاهش یافته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۰۹:۵۵    
مناف هاشمی شایعات مطرح شده از قول وی مبنی بر افشاگری در خصوص سفر خارج از کشور تعدادی از استانداران و نمایندگان را کذب محض دانست.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۰۹:۰۴    
ماجرای پول کثیف در سینما احتمالا به سال های 90 و 91 برمی گردد. در آن سال ها نام بابک زنجانی به عنوان سرمایه گذار در چند فیلم مطرح شد ...