دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۸:۲۴May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 17 فروردین 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 تیر 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 فروردین 1398 الف 2 فروردین 1398 الف 3 فروردین 1398 الف 4 فروردین 1398 الف 5 فروردین 1398 الف 6 فروردین 1398 الف 7 فروردین 1398 الف 8 فروردین 1398 الف 9 فروردین 1398 الف 10 فروردین 1398 الف 11 فروردین 1398 الف 12 فروردین 1398 الف 13 فروردین 1398 الف 14 فروردین 1398 الف 15 فروردین 1398 الف 16 فروردین 1398 الف 17 فروردین 1398 الف 18 فروردین 1398 الف 19 فروردین 1398 الف 20 فروردین 1398 الف 21 فروردین 1398 الف 22 فروردین 1398 الف 23 فروردین 1398 الف 24 فروردین 1398 الف 25 فروردین 1398 الف 26 فروردین 1398 الف 27 فروردین 1398 الف 28 فروردین 1398 الف 29 فروردین 1398 الف 30 فروردین 1398 الف 31 فروردین 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۲۱:۲۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: نشت نفت در نزدیکی جزیره خارگ کنترل و پاکسازی شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۰۴    
محمدحسین میثاقی دیگر مجری مسابقه استعدادیابی ستاره ساز نخواهد بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۶    
مراسم جشن عروسی شیماء الحویطی دختر فلسطینی که خانه اش چند هفته پیش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه به طور کامل تخریب شد با حضور اسماعیل هنیه رهبر جنبش حماس برگزار گردید ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۵    
سنگین وزن ترین نوزاد ایرانی با وزن 5 کیلو و 800 گرم در بیمارستان تامین اجتماعی شهدای کارگر یزد متولد شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۱    
رییس صداوسیما ضمن تشکر و قدردانی از برنامه های نوروزی شبکه های مختلف سیما، عملکرد مدیر جوان شبکه سه در ارائه برنامه های جدید را شجاعانه و هوشمندانه توصیف کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۰:۰۰    
رئیس بنیاد مسکن گفت: برای ساخت واحد های شهری تخریب شده 50میلیون تومان تسهیلات ارزان و روستایی 40میلیون تومان پرداخت می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۱    
وزیر خارجه ایران در توئیتی با اشاره به سفر نخست وزیر عراق به تهران، هدف این سفر را فعال کردن کامل ظرفیت های همکاری سیاسی، اقتصادی و امنیتی دو کشور برشمرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۸:۰۷    
اکران نوروزی مهم ترین رویداد سینمای ایران در روزهای نخست سال محسوب می شود، چرا که سوای تحلیل ذائقه مخاطب، ارزیابی اولیه نسبت به فروش سینمای ایران ارائه می دهد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۳:۲۴    
وزیر خارجه عمان در یک همایش اقتصادی در اردن اظهاراتی عجیب درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۰:۳۵    
لحظه انفجار دایک مرزی پجهت رهاسازی آب در تالاب هورالعظیم برای جلوگیری و کاهش ورود آب به شهرهای مرزی هویزه و رفیع را ببینید.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۰:۳۰    
برای امداد رسانی به مناطق سیل زده استان لرستان خودروهای ضد شورش نیز به خیابان ها آمدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۰:۰۰    
موسسه اعتباردهی فیتچ اعلام کرد که تاثیر زمین گیر شدن جت های 737 مکس بر ایرلاین های آسیایی در سه ماهه دوم 2019 افزایش خواهد یافت.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۳:۵۶    
مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس که در زمان حیاتش با گرفتن کارت اهدای عضو برنامه ریزی کرده بود که بعد از فوتش خبر حیات بخشی برای بیماران چشم انتظار در لیست پیوند داشته باشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۳:۵۲    
استاندار خوزستان گفت: حجم خروجی سدهای خوزستان در کشور بی سابقه است که تا کنون این خروجی مدیریت شده و خسارت هایی که به وجود آمده نیز به دولت اعلام شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۹    
پس از افزایش دبی رودخانه ها و پیش بینی احتمال زیر آب رفتن شهرها و روستاهای سیل زده، مدیریت های بحران در شهرهای حاشیه رودخانه کرخه، دز و کارون پس از هشدار به تخلیه شهرها و روستاهای در معرض تهدید سیل ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۰    
به اعتقاد هنری کیسینجر، باید فاصله مناسبی میان خروج آمریکا از ویتنام در سال 1975 و پیروزی کمونیست ها وجود داشته باشد؛ سایگون اندکی پس از این که آخرین هلی کوپتر آمریکا این شهر را ترک کرد، سقوط کرد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۳:۲۶    
تیم فوتبال استقلال امشب (شنبه) یک جلسه تمرین تاکتیکی برگزار کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۳:۱۸    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: مساله زائر و زیارت محور فعالیت های آستان قدس رضوی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۳:۰۹    
فرماندار اندیمشک سر ریز آب در بخشی از دیوار کناری سد کرخه را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۳:۰۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در حساب توئیتری خود درباره سفر نخست وزیر عراق به تهران مطلبی منتشر کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۳:۰۰    
مدارس شهری و روستایی برخی شهرستان های استان لرستان فردا یکشنبه تعطیل است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۵    
وزارت دفاع عراق اعلام کرد که بر اساس قرارداد نظامی با آمریکا، 6 فروند جنگنده اف 16 را از این کشور تحویل گرفته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۲:۵۲    
دولت اکوادور خبر اخراج قریب الوقوع آسانژ بنیانگذار ویکی لیکس از سفارت این کشور در لندن را تکذیب کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۲:۴۷    
مرکز ارتباطات شهرداری تهران طی اطلاعیه ای تاکید کرد که خط 6 مترو کاملاً ایمن است و تمام استانداردهای لازم را داراست.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۲:۴۳    
سخنگوی وزارت خارجه ایران خبر منتشر شده مبنی بر اینکه هر تبعه ایرانی فقط یک بار در سال می تواند از روادید رایگان به منظور زیارت عتبات عالیات استفاده کند را تایید نکرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۲:۳۸    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:بسیاری از موقوفات آستان قدس که پیش از انقلاب تصرف شده بودند به این آستان نورانی بازگردانده شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۲:۳۳    
بازیکن ایرانی برایتون در دیدار این تیم مقابل منچستر سیتی در رقابت های جام حذفی انگلیس با کایل واکر مدافع سیتیزن ها درگیر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۹    
طغیان رودخانه های دز و کرخه منجر به جاری شدن سیل در برخی شهرها و بخش های استان خوزستان از جمله گوریه و شعیبیه شوشتر شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۰    
دلیل انفجار لوله انتقال گاز اتیلن غرب، رانش زمین در پی بارندگی های اخیر اعلام شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۲:۱۶    
رئیس قوه قضائیه گفت:تمام اقدامات آستان قدس بر اساس کارهای علمی و مطالعات کارشناسی عمیقی بوده است و بنده اعتقاد راسخ به کار کارشناسی دارم.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۲:۰۷    
رئیس مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان زنجان- قزوین خبر داد و گفت: واژگونی این اتوبوس و وقوع تصادف زنجیره ای 24 مصدوم بر جای گذاشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۰    
در روز ملی فناوری هسته ای از 114 دستاورد جدید سازمان انرژی اتمی کشورمان با حضور روحانی و جمعی از مقامات کشوری و لشکری رونمایی می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۱:۴۶    
رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز باز شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۱:۴۳    
رئال مادرید در شبی که بنزما دبل کرد با نتیجه 2 بر یک مقابل ایبار به برتری دست یافت.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۱:۳۴    
رئیس بنیاد مسکن گفت: به صاحبان خانه هایی که از سیل آسیب دیدند، برای جابه جایی به محل دیگر، زمین رایگان داده می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۱:۲۹    
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی اطلاعیه ای اعلام کرد: مدرک تحصیلی محمدباقر نوبخت و اعتبار دانشگاه محل تحصیل وی مورد تایید است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۱:۲۴    
استاندار ایلام با بیان اینکه همچنین شدت بارش ها به پل میمه و بان رحمان نیز آسیب وارد کرده است گفت: خوشبختانه پل میدان خلف با همکاری سپاه امروز ترمیم شد و هم اکنون تردد در این پل انجام می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۱:۰۲    
وزیر امور خارجه عراق در تهران با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۵۸    
مصرف بنزین کل کشور در نوروز 98 با توزیع بیش از 500 میلیون لیتر بنزین در شش روز پایانی تعطیلات سال نو، در مجموع به بیش از یک میلیارد و 850 میلیون لیتر رسید.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۴۹    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به اینکه میانگین کشوری قیمت مرغ به حدود 13500 تومان رسیده است،گفت: روند کاهش قیمت گوشت مرغ ادامه دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۴۵    
بارش شدید باران در مشهد موجب آبگرفتگی در برخی معابر و قطع برخی مناطق مشهد شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۴۲    
وزیر امور خارجه فرانسه پس از پایان نشست گروه هفت اعلام کرد در بیشتر موارد به جز موضوعاتی درباره ایران و تنش فلسطین- تل آویو اتفاق نظر وجود دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۳۶    
کارگردان سریال نوروزی نون.خ از ساخت سری دوم این مجموعه با حضور بازیگران ُکرد زبان خبر داد و گفت: باز هم در سری جدید از بازیگران شناخته نشده ُکرد استفاده می کنم.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۳۲    
جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حال برگزاری است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۳۲    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۲۷    
با توجه به اینکه حرم مطهر رضوی به نوعی در خط القعر شهر مشهد قرار گرفته، بارندگی شدید ممکن است موجب بالاآمدگی آب در برخی نقاط حرم رضوی بشود.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۲۳    
روایت های کربلایی لو روایت های معمولی نیستند. مهم ترین خصوصیت نوشته های او دوری از کلیشه-هاست. او در زبان و لحن، دیالوگ نویسی ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۲۳    
نخستین مناظرات تلویزیونی درون حزبی دموکراتها قرار است در ماه ژوئن امسال برگزار شود . اما با تمام امکاناتی که فراهم شده، صحنه تلویزیون ظرفیت جا دادن تمام نامزدهای دموکرات را ندارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۲۳    
بازیکنان استقلال تهران عصر امروز در جلسه آنالیز حریف آسیایی خود شرکت کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۹    
وزیر خارجه ایتالیا به خلیفه حفتر فرمانده ارتش لیبی درباره پیشروی نیروی های تحت امر وی به سوی طرابلس هشدار داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۹    
مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل گفت: برنامه سفر پیش بینی شده وزیر نیرو برای حضور در اجلاس گذار انرژی برلین به دلیل شرایط بحرانی سیلاب و الزام به حضور مستمر وزیر در مناطق مختلف لغو شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۵    
تصویری از آرامگاه ابدی جمشید مشایخی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا ببینید.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۵۲    
یک سرهنگ وابسته به دولت وفاق ملی از کمک های مالی و تسلیحاتی عربستان سعودی، امارات و مصر از نیروهای گروه شبه نظامیان موسوم به ارتش ملی لیبی خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۴۹    
در پی الکترونیکی شدن عوارض چهار آزادراه از 28 اسفند در صورتی که مالکان خودروهای عبوری تا 24 فروردین عوارض را پرداخت نکنند 30 هزار تومان جریمه خواهند شد. ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۴۹    
طی مراسمی در تالار ولایت آستان قدس رضوی و با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری حجت الاسلام مروی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی معرفی شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۴۳    
هر کسی بارهایی به دوش دارد و هر از چند گاهی فرصتش پیدا می شود تا یکی را آرام زمین بگذارد. الان فرصت فراهم شده تا من یکی را زمین بگذارم ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۴۳    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم معارفه تولیت آستان قدس رضوی گفت: در طول 30 سال گذشته جز ابتکار، صداقت و پاکی از حجت الاسلام والمسلمین مروی ندیده ایم.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۳۴    
پس لغو روادید دادستان دیوان کیفری بین المللی، اتحادیه اروپا نگرانی خود را از رویکرد آمریکا در قبال این نهاد اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۳۰    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه امسال باید همه مجموعه ها از جمله بانک ها با کار جهادی در خدمت رونق تولید قرار گیرند، گفت: سیستم بانکی باید راه های تامین سرمایه درگردش بنگاه ها را شناسایی کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۶    
آقای عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق عصر امروز (شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۲    
سرپرست استانداری گلستان از استقرار یک دستگاه لایروب با ظرفیت برداشت 700 متر مکعب لایروب به صورت روزانه در مسیر رودخانه گرگان رود برای سرعت دادن در تخلیه آب این شهر خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۱۳    
رئیس جمهور درپیامی با تبریک انتصاب حجت الاسلام مروی به تولیت آستان قدس،تاکیدکرد: امیدوارم در پرتو توجهات آن امام رئوف، بیش از پیش زمینه های بهره مندی مردم از برکات آن آستان مقدس، فراهم شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۰۸    
رهبر انقلاب در دیدار آقای عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق تاکید کردند: روابط جمهوری اسلامی ایران و عراق فراتر از روابط دو کشور همسایه است و دولت و ملت ایران، پیشرفت و سعادت عراق را به نفع خود می دانند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۰۸    
ارتش تحت فرماندهی خلیفه حفتر اعلام کرد که غرب این کشور منطقه ممنوعه پروازی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۹:۰۳    
بارندگی های کم سابقه نوروز امسال،سیل های مهیبی را رقم زد که طبق آمارهای تاییدشده، جان 70 هم وطنمان را گرفت و 768 نفر را مصدوم کرد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۸:۵۸    
فردوس کریمی از سمت مدیرعاملی شرکت آب و فاضلاب اهواز عزل و حقیقی پور با حفظ سمت، سرپرستی این شرکت را برعهده گرفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۸:۵۱    
نه شبانه و یک روز روایتی تصویری از 10 شعر عاشقانه پارسی از 10 شاعر کهن و معاصر ایران است که با اولین حضور خود در بخش جهانی بونامز نیویورک به نمایش درآمد و چکش حراج خورد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۸:۴۲    
محمدرضا آذرشکیب که سابقه حضور در تیم ملی کشتی آزاد ایران را دارد به تیم ملی جمهوری آذربایجان پیوست.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۸:۳۷    
وزیر خارجه آفریقای جنوبی در راستای حمایت از فلسطینی ها از کاهش سطح روابط دیپلماتیک کشورش با رژیم اشغالگر قدس خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۸    
رییس جمهور اسبق آمریکا پس از آنکه اقدامات دیپلماتیک و تهدیدات گوناگون خود را در مورد بحران گروگانگیری بی نتیجه یافت، با لحنی ملتمسانه در پیامی خطاب به امام خمینی خواستار حل بحران شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۴    
چرا بازیگران سینما و تلویزیون، به اندازه ای مرجعیت اجتماعی یافته اند که در بزنگاه های مهم سیاسی، فرهنگی ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۴    
وزارت خارجه سوریه به شدت اتهامات و تهدیدات مطرح شده از سوی سه وزیران خارجه سه کشور آمریکا، فرانسه و انگلیس علیه دمشق را محکوم کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۹    
مهدی فرجی تهیه کننده سریال نون خ با اشاره به ساخت این مجموعه تلویزیونی گفت: این کار بدون حاشیه پیش رفت و مورد توجه و اقبال مردم قرار گرفت و به عنوان پربیننده ترین سریال معرفی شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نخستین جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در سال جدید، فردا بعد از ظهر با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۸:۰۶    
مراسم تکریم و معارفه تولیت آستان قدس رضوی با حضور مقامات کشوری و لشکری آغاز شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۸:۰۲    
وزیر خارجه روسیه در کنفرانس خبری مشترک با همتای مصری خود بر لزوم حل مسائل سوریه و فلسطین بر اساس قطعنامه های شورای امنیت تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۸:۰۲    
منطقه ی فیروز آباد به دلیل مساعد بودن شرایط آب و هوایی مناسب و تنوع گیاهی متنوع ، شرایط مناسبی را برای زنبور داران فراهم کرده است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۷:۴۹    
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: بالگردهای هوانیروز 300 ساعت پرواز کرده وطی آن بیش از 3000 نفر ترابری و122تُن بار جابجا شده، بنابراین بی سابقه ترین ماموریت هوانیروز در کمک به مردم لرستان انجام شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۷:۴۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به ایالات متحده رفت تا چک سفید امضای ترامپ در مورد واگذاری حق حاکمیت جولان به اسرائیل را دریافت کند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۷:۳۲    
انفجار باطری زیردریایی در صنایع دریایی شهید درویشی وزارت دفاع در بندرعباس حادثه آفرید.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۸    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات یک هزار و یکصد و هفده نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۴    
منابع خبری از بازداشت وزیر دادگستری سابق الجزایر هنگام فرار از این کشور خبر دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۰    
وزیر بهداشت با بیان اینکه سالمند شدن جمعیت، نگرانی جدی برای کشور است، گفت: مراکز درمان ناباروری تقویت می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۱    
امروزه با گستردگی جوامع و شهرها، مقوله امنیت پیچیدگی خاص خودش را پیدا کرده است. همه جا سخن از نیازی است که برای تمامی انسان ها حرف اول را می زند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۱    
ستاد هماهنگی خدمات سفر که چند سالی است تشکیل شده امسال بیشتر توانست ثابت کند که نبودش نمود بیشتری دارد تا بودنش! تنها نهادی که نتوانست اقدامی در بحران سفرهای عید انجام دهد همین ستاد بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۶    
نتایج مطالعه جدید نشان می دهد رژیم غذایی گیاهی می تواند به شکل موثری موجب کاهش التهاب لثه ها شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۴    
تصاویر سیلاب وحشتناک در پلدختر بر فراز خانه های فرو رفته در آب را در این ویدئو می بینید.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۴    
به گزارش الف روزنامه های کشور طبق معمول ایام تعطیلات نوروز را تعطیل بودند اما ایندفعه نه 13 روز که حدودا 18 روز ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۰    
رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور از کاهش قیمت دام زنده در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون قیمت هر کیلو دام زنده در کشور 34 هزار تومان است و در برخی شهرهای سیل خیز قیمت دام به 25 تا 26 هزارتومان سقوط ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۰    
رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر عراق با اشاره به ضرورت تلاش وزرا و مسوولان دو کشور در راستای توسعه، تحکیم و تعمیق همه جانبه مناسبات دوستانه و برادرانه فی مابین ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۰    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه گستردگی خرابی ها ایجاب می کند که حجم امداد رسانی بیشتر شود، گفت: نیروهای مسلح تا زمان استقرار آرامش در کنار مردم خواهند بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۵    
اداره کل هواشناسی تهران اخطار داد با پیش بینی بارش ها در این استان طی چندروز آینده و امکان آبگرفتگی معابر عمومی به شهروندان توصیه کرد که به دلیل احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها از اطراق در ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۱    
پیش بینی ها حاکی از آن بود که میزان مصرف بنزین در 14 روز فروردین ماه سال 1398، روزانه به 107 میلیون لیتر برسد که این پیش بینی با توجه به وقوع سیل در برخی از استان ها محقق نشد و میزان مصرف بنزین در ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۱    
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی از سیل زدگان پلدختر و معمولان بعد از گذشت نزدیک به یک هفته و تخریب واحدهای مسکونی شان هنوز یک چادر هم دریافت نکرده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۱    
عضو هیئت مدیره کانون سراسری مرغداران گوشتی از کاهش 300 تومانی نرخ مرغ زنده در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 10 هزار و مرغ آماده به طبخ 16 هزار تومان است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۲    
حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز شنبه به طور رسمی از عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد استقبال رسمی کرد
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۸    
معاون سازمان آب و برق خوزستان گفت: شرایط در حوزه کرخه خیلی مطلوب نیست و تراز سد کرخه هم اکنون 224 متر است و 4 متر بالاتر از تراز نرمال است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۹    
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اینکه با ورود سامانه بارشی جدید زنجان به حالت آماده باش درآمده است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۱    
با گذشت 9 هفته از نیم فصل دوم لیگ برتر، پژمان منتظری پرکارترین بازیکن استقلال است و 5 بازیکن این تیم هنوز فرصت بازی پیدا نکرده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۵    
منوچهر متکی وزیر امور خارجه پیشین کشورمان در صفحه توئیتر خود در واکنش به اقدام احتمای آمریکا علیه سپاه پاسداران نوشت: