شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۸:۳۲May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 24 فروردین 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 تیر 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 31 شهریور 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 فروردین 1398 الف 2 فروردین 1398 الف 3 فروردین 1398 الف 4 فروردین 1398 الف 5 فروردین 1398 الف 6 فروردین 1398 الف 7 فروردین 1398 الف 8 فروردین 1398 الف 9 فروردین 1398 الف 10 فروردین 1398 الف 11 فروردین 1398 الف 12 فروردین 1398 الف 13 فروردین 1398 الف 14 فروردین 1398 الف 15 فروردین 1398 الف 16 فروردین 1398 الف 17 فروردین 1398 الف 18 فروردین 1398 الف 19 فروردین 1398 الف 20 فروردین 1398 الف 21 فروردین 1398 الف 22 فروردین 1398 الف 23 فروردین 1398 الف 24 فروردین 1398 الف 25 فروردین 1398 الف 26 فروردین 1398 الف 27 فروردین 1398 الف 28 فروردین 1398 الف 29 فروردین 1398 الف 30 فروردین 1398 الف 31 فروردین 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۱:۱۸    
قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک ها 13 هزار و 295 تومان تعیین شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور و اسامی محورهای مسدود را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۸    
وزیر کشورگفت: 90 درصد هورالعظیم را آب گرفته است و بخشی از آب نیز به طرف کشور همسایه می رود، ولی در فضای کنونی باید کمک کنیم و همه دست به دست بدهیم تا این مرحله را رد کنیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۷:۰۱    
سنگ کلیه یکی از عارضه های شایع و درناک محسوب می شود اما با چند فرمول طبیعی می توانیید از شر سنگ کلیه و دردهای آن خلاص شوید.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۰:۱۷    
تصاویری آرامش بخش از طبیعت های بکر در جهان
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۸    
به دنبال تحولات اخیر در سودان ناظران سیاسی بر این باورند که عمربشیر رئیس جمهور سودان به دلیل همراهی با سیاست های سران سعودی و در پی رابطه سیاسی با رژیم غاصب صهیونیستی بود که حکومتش سرنگون شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۵    
تعرفه های سال 98 برای ورود به محدوده طرح ترافیک از سوی شهرداری تهران اعلام شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۰    
آقای اسماعیل دوستی عضو هیأت عامل بانک پاسارگاد در بازدید از مناطق سیل زده استان لرستان با آقای خادمی استاندار لرستان دیدار کرد و از سوی بانک پاسارگاد برای امدادرسانی اعلام آمادگی کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خبر اختلاس در پتروشیمی دروغ بزرگ بود، گفت: با این وضعیت دیگر بخش خصوصی حاضر به حضور در عرصه مقابله با تحریم ها نمی شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۴    
رییس کانون بانکها و موسسات اعتباری خصوصی روزپنج شنبه22 فروردین ماه که به منظور ارزیابی و بررسی چگونگی مشارکت وهمراهی شبکه بانکی در جبران خسارت های وارده به هموطنان آسیب دیده حادثه سیل اخیر ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۴    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و دیمیتری مدودف، نخست وزیر این کشور میزان درآمد خود در سال 2018 را منتشر کرده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۱    
ورود سیلاب به مزارع نیشکر، کارخانه ها و انبار شکر شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا خسارت های فراوانی را به بخش صنعت و کشاورزی خوزستان وارد کرده است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۵    
گزارش عملکرد سال 1397 سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه رئیس جمهوری با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بررسی شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۶    
رئیس اتحادیه کشوری آسانسور با بیان اینکه در یک سال گذشته متوسط قیمت انواع آسانسور در کشور به دلیل مشکلات ارزی و افزایش قیمت مواد اولیه، افزایش 250 درصدی را تجربه کرده است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۴    
هم زمان با نخستین روزهای کاری سال جدید، حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه، طی برنامه های جداگانه با آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نمایندۀ ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعۀ شهر اصفهان و حجت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۰    
رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر خبر داد: کودک 18 ماهه بوشهری از طریق جراحی با تجهیزات پیشرفته توسط فوق تخصص جراحی کودکان در این مرکز آموزشی از مرگ حتمی نجات یافت.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۱:۱۳    
رئیس جمهوری لبنان به مقامات آمریکایی درباره اعلان حاکمیت رژیم صهیونیستی بر اراضی اشغالی لبنان هشدار جدی داد./ خبرگزاری صداوسیما
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۶    
سردار پاکپور با اشاره به امداد رسانی همه جانبه نیروی زمینی سپاه در استان خوزستان گفت: نفربرهای خشایار نیروی زمینی سپاه جان سیل زدگان را نجات دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۳    
بر اساس آمارهای موجود، حدود 90 درصد نیاز روغن خوراکی کشور با واردات این محصول تأمین شده و سالانه حدود دو میلیارد دلار ارز هم برای تهیه آن، هزینه می شود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۵    
تیم عملیات ویژه فوریتهای پزشکی که با بالگرد به مناطق سیل زده خوزستان اعزام شده است، 4 تن اقلام خوراکی و بهداشتی در نواحی تحت محاصره سیل توزیع کرد./ویدئو از مهر
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۲    
بانک مرکزی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: این بانک هیچ گاه درخواستی برای وام به صندوق بین المللی پول ارائه نکرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۴    
در زمستان 1397، به میزان 39.5 درصد جمعیت 10 ساله و بیش تر از نظر اقتصادی فعال بوده اند، یعنی در گروه شاغلان یا بیکاران قرار گرفته اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۹    
یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه غرب اخلاق را فدای مادیات کرده است، گفت: در این شرایط ضروری است تا نور قرآن به تمام جهانیان برسد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۰۸:۱۹    
شهردار خاش ( استان سیستان و بلوچستان ) به ساکنان 4 محله آسیب پذیر این شهر را به عنوان محله های در معرض سیلاب احتمالی هشدار داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۰۸:۱۰    
به دلیل ورود سامانه بارشی به استان هرمزگان و احتمال وقوع سیل برخی از مراکز آموزشی امروز یکشنبه تعطیل اعلام شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۰۷:۵۰    
مرکز پژوهش های مجلس با انتشار گزارشی ضمن بررسی تجربه کشور نروژ در مدیریت منافع حاصل از توسعه میادین نفت و گاز ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۰۷:۴۵    
اقدامات احمقانه ترامپ در خصوص پایتختی بیت المقدس برای صهیونیست ها، جولان اشغالی، قتل خاشقچی، خروج از معاهدات بین المللی و مواجهه غیرمنطقی با برجام و سپاه ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۰۷:۳۲    
معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: کنترل نکردن اضطراب پیامدهای ناخوشایندی برای افراد به همراه دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۳:۵۹    
معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: دولت برنامه های حمایتی از قبیل وام های ارزان قیمت و کمک های بلاعوض نیز دارد که به نحو مقتضی خسارات وارده از سیل را جبران می کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۳:۵۴    
احمد گروژنی در هفته بیست و سوم لیگ روسیه در دیدار مقابل لوکوموتیو مسکو متحمل شکست شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۳:۴۱    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از اطفا آتش سوزی در پالایشگاه نفت بندرعباس خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۳:۳۳    
معاون فرماندار دشت آزادگان گفت: سیلاب شهر بستان از توابع این شهرستان را به دلیل افزایش دبی رودخانه های هوفل و سابله در کنار این شهر تهدید می کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۳:۳۳    
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد: ما به افزایش فشار علیه ایران، حکومت آن، ادامه خواهیم داد تا مردم ایران به آن چیزی که لیاقتش را دارند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۳:۲۰    
با دستور وزیر جهاد کشاورزی، پرداخت غرامت کشاورزان آسیب دیده از سیل خوزستان از امروز آغاز شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۳:۱۷    
وقتی نیچه گریست کتابی است قابل اعتنا، همانقدر که سرگرم کننده و جذاب است، برای مخاطب حرفهای شنیدنی و آموزنده نیز می تواند داشته باشد و نسخه صوتی آن فرصتی است ارزنده برای آنها فرصت نکرده اند این کتاب ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۳:۰۵    
فرماندار شادگان گفت: 20 روستا در بخش مرکزی شادگان متأثر از بالا آمدن نهر بحره، شرایط خوبی ندارند که برای 3 روستا دستور تخلیه صادر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۳:۰۰    
رهبر حزب حرکت ملی ترکیه در واکنش به طرح اعلام 24 آوریل به عنوان روز ملی گرامی داشت نسل کشی ارامنه در فرانسه، گفت که این طرح امانوئل ماکرون یک افتضاح شرم آور است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۲:۴۶    
وزارت خارجه آمریکا با اطلاع رسانی به شهروندانش نسبت به پیامدهای منفی سفر به ترکیه و تردد در مرزهای سوریه و عراق هشدار داده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۲:۴۳    
الشحانیه در روزی که رضاییان موفق به دبل شد بر یاران طارمی غلبه کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۲:۳۴    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:از وزیر می خواهم هیات مدیره ای که منصوب کرده عکسهایشان را برای ما در واتس آپ بفرستد تا ما آنها را ببینیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۲:۲۶    
مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب حوزه های علمیه جهان اسلام با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید برگزار و از نفرات برگزیده تجلیل شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۲:۱۷    
رهبر کره شمالی از افزایش قدرت نظامی و گسترش انرژی اتمی این کشور خبر داد و گفت تقویت قدرت نظامی این کشور یک ضرورت است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۲:۱۲    
منوچهر هادی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به لغو اکران فیلم سینمایی رحمان 1400 واکنش نشان داد .
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۱:۵۹    
مدیر کل مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمان با یادآوری اینکه فقط یک روستا در رابر دچار آبگرفتگی شده است، اظهار کرد: تا این لحظه فقط آبگرفتگی معابر گزارش شده است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۱:۵۵    
پیکر شهید مدافع حرم علی سعد از اهالی شهر دزآب دزفول پس از شناسایی، به وطن بازگشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۱:۴۷    
تیم فوتبال پرسپولیس در بازی امشب مقابل سایپا چند ثانیه ای دوازده نفره بازی کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۱:۴۳    
علیرضا عنایتی سفیر پیشین ایران در کویت مدتی پیش به جای فرازمند به عنوان مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه منصوب شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۱:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از پیروزی تیمش برابر سایپا ابراز خرسندی کرد و گفت: خیلی واضح اعلام می کنم یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و هواداران نباید نگران این موضوع باشند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۱:۳۴    
بازار مسکن هر سال در فروردین ماه درگیر خواب بهاری است اما امسال افت معاملات گویا بیش از سالهای قبل است چرا که قیمت اوراق تسه برای اولین بار در چهار سال گذشته به کانال 40 هزارتومان سقوط کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۱:۲۷    
وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توئیتر نوشت که کاخ سفید با هزینه مردم آمریکا کارهای غلط می کند ولی انتظار نتایج متفاوت دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۱:۲۷    
در پایگاه های اجتماعی فایل ویدئویی منسوب به عزت الدوری، معاون سابق صدام در ظهوری نادر منتشر شده که وی در این فایل در مورد حمله به کویت صحبت می کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۱:۲۲    
سازمان لیگ فوتبال ایران تندیس نوع دوستی و مسئولیت های اجتماعی را به دو چهره فوتبالی اهدا و از سپاه پاسداران حمایت کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۱:۱۳    
تیم فوتبال برایتون در نتیجه ای عجیب با پنج گل در خانه مغلوب تیم بورنموث شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۱:۰۲    
تیم فوتبال پرسپولیس از شکست دو رقیب اصلی اش نهایت استفاده را برد و با پیروزی برابر سایپا فاصله اش با تعقیب کنندگان را بیشتر کرد تا اصلی ترین گزینه برای کسب قهرمانی لیگ هجدهم باشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۰:۵۷    
معاون ساخت و توسعه آزاد راه های شرکت ساخت تاکید کر: مهلت پرداخت عوارض الکترونیکی آزاد راه ها تا 10 اردیبهشت 98 تمدید شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۰:۵۲    
توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک در پیامی به ورزشکاران ایرانی تأکید کرد که مستحکم تلاش خود را پیش ببرند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۰:۴۵    
مهدی ترابی اینبار روی یک ضد حمله و آشفتگی خط دفاع سایپا توانست دروازه این تیم را برای سومین بار باز کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۰:۴۵    
شهردار تهران در دیدار با نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه گفت: همه مناطق شهرداری تهران در سیل اخیر خوزستان پای کار آمده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۰:۳۹    
پرسپولیس موفق شد توسط علیپور گل دوم را به ثمر برساند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۰:۳۱    
با موافقت حضرت آیت الله خامنه ای، نیروهای جهادی مردمی جانباخته در حادثه واژگونی قایق در گمیشان شهید خدمت محسوب می شوند. جانباختگان این حادثه شامل تعدادی از امدادگران اهل سنت نیز بوده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۰:۳۱    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۰:۲۶    
مدارس شهرستان های کنارک، ایرانشهر، دلگان، چابهار، قصرقند، زاهدان در سیستان و بلوچستان تعطیل اعلام شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۰:۱۸    
یکی از مراجع تقلید گفت: امروز جهان محتاج نور قرآن است تا حیات دوباره یابد و این وظیفه ماست که بتوانیم پیام قرآن را به سراسر جهان برسانیم
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۰:۱۱    
تیم فوتبال ذوب آهن در دیداری از هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل پیکان به پیروزی رسید.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۰:۰۷    
علی اصغر خاجی به عنوان دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و جایگزین حسین جابری انصاری شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۲۰:۰۲    
رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکا علیه ملت ایران بی انتها است، گفت: اقدام نابخردانه آمریکایی ها درمورد سپاه، برای آنها نتیجه معکوس به همراه داشت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۹:۵۴    
بشار رسن موفق شد با شوتی دیدنی و زیبا تور دروازه سایپا را به لرزه درآورد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۹:۵۴    
فرمانده تیپ حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه گفت: جاده استراتژیک و مواصلاتی غرب استان خوزستان که به دلیل سیل مسدود شده بود، عصر امروز باز شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۵    
در این گزارش راهکارهایی ارائه کرده ایم تا بتوانید مغزتان را تا زمانی که به آن احتیاج دارید جوان نگه دارید و روند پیر شدن آن را به تأخیر بیندازید.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۱    
بعد از صحبت مدیرکل سینمای حرفه ای وزارت ارشاد مبنی بر اینکه نسخه بدون مجوز رحمان 1400 اکران بوده، از ساعتی قبل بلیت فروشی آنلاین فیلم منوچهر هادی متوقف شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۲    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس می گوید: گرانی ها به دلیل تفاوت نرخ ارز است که با توزیع بن کارت می توان از این فضا فاصله گرفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۹:۲۸    
یک زن ژاپنی هدف حمله با سلاح سرد توسط یک نظامی آمریکایی قرار گرفت و جان خود را از دست داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۹:۲۱    
با وجود حوادث طبیعی اخیر، در کل ساختمان های کشور کمتر از 12 درصد بیمه آتش سوزی و کمتر از 7 درصد بیمه زلزله دارند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۹:۱۱    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: گزارش هایی مبنی بر مشاهده لکه های نفتی در کانال سلمان اعلام شد و با توجه به این که کانال سلمان تأمین کننده قسمتی از آب شرب اهواز است جهت احتیاط و سلامتی ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۹:۰۷    
سلمان از شاهزادگانی است که مورد غضب محمد بن سلمان قرار گرفته و بیش از 15 ماه است که در بازداشت به سر می برد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۸    
منهدم کردطالبان مدعی شد که یک خودروی نظامی متعلق به ترویست های آمریکا در افغانستان را منهدم کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۴    
رئیس جمهوری ونزوئلا در واکنش به موضع گیری خصمانه همتای برزیلی خود گفت: رئیس جمهوری برزیل، فاشیست و دنباله رو هیتلر است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۸:۴۹    
سفارت فرانسه در تهران از تحویل دومین محموله کمک های انسان دوستانه ای کشور به ایران خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۸:۴۵    
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی عجیب علیه سرمربی پیشین تیم خودشان شعار دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۸:۴۱    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تحریم های فعلی علیه کشور ما بی سابقه است، چراکه بیشترین تحریم ها و توهین ها طی 40 سال اخیر را در این مقطع دریافت کرده ایم.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۸:۳۲    
دیدار نخست پتروشیمی و نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با برتری پتروشیمی به پایان رسید.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۸:۲۷    
باستان شناسان نقاشی های دیواری بر روی غاری واقع در کرواسی کشف کردند. محققان معتقدند قدمت این آثار به 30 هزار سال پیش باز می گردد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۸:۲۶    
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: پیش بینی حضور سه میلیون زائر را در مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان داریم، این حجم از حضور زائرین در سال های گذشته هم تکرار شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۸:۱۹    
دانشمندان چینی، ژن های مغز انسان را به مغز "میمون رزوس تراژنیک"(transgenic rhesus monkeys) وارد کردند تا این میمون ها را باهوش تر کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۸:۱۱    
در بیست و دومین هفته پیاپی از اعتراضات مردمی در فرانسه، پلیس با جلیقه زردها در تولوز درگیر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۸:۰۳    
وینفرد شفر در یک گفت و گوی اختصاصی با ورزش سه جذاب ترین حرف های امسالش را به زبان می آورد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۹    
رئیس جمهوری آمریکا با انتشار چند پیام توئیتری درباره سومین دیدار خود با رهبر کره شمالی به موضع گیری پرداخت.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۳    
این روزها از طرف مدارس ابتدایی به اولیا اعلام شده است که از طریق سامانه فروش اینترنتی نسبت به ثبت نام کتاب های درسی دانش آموزان پایه دوم تا ششم اقدام کنند،
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۷:۵۰    
شرکت فیس بوک طی سال 2018 هزینه حفاظت از بنیانگذار خود را دو برابر کرد و 22.6 میلیون دلار برای حفظ امنیتی زوکربرگ هزینه کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۷:۴۵    
علی رغم اعتراضات جدی معترضان فرانسوی که روزهای شنبه برگزار می شود، اما این کشور توانسته است عنوان نخستین مقصد گردشگری جهان را حفظ کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۷:۴۵    
طالبان، در اطلاعیه ای اعلام کرد که فعالیت 2 نهاد جهانی صلیب سرخ و سازمان جهانی بهداشت در افغانستان متوقف می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۷:۴۱    
یک کارشناس مسائل آفریقا با بیان اینکه قاهره نمی خواهد با تهران دچار تنش زیادی شود؛ گفت: اصلی ترین دلیل نگرانی عبدالفتاح السیسی و خروج از ناتوی عربی، مخالفت های مردمی است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۷:۳۲    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه مهمترین مسئله کشور مقابله با بحران سیل است، گفت: دولت همانطور که قول داده، با تمام توان به دنبال جبران خسارات وارده به مردم در مناطق سیل زده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۷:۲۸    
منتشر شدن یک ویدئوی نامتعارف از مجلس مولودی صدای خیلی ها را درآورد که اساساً چرا مجلس اهل بیت علیهم السلام باید به این شکل برگزار شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۷:۲۳    
سرمربی کروات سرخپوشان در دیدار برابر سایپا با تغییراتی بزرگ تیمش را به میدان فرستاده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۷:۱۵    
ارتشبد عبدالفتاح البرهان رئیس شورای انتقالی سودان دستور مصادره املاک و دارایی های افراد وابسته به نظام برکنار شده عمر البشیر را داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۷:۱۲    
بررسی نرخ بیکاری افراد 10 ساله و بیش تر نشان می دهد که 12,1 درصد از جمعیت فعال کشور، بیکار بوده اند. این شاخص نسبت به زمستان 1396 هیچ تغییری نداشته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۹    
دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: 15 نفر از مروجان فساد در شیراز دستگیر شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۰    
عضو هیات رئیسه شورای شهر شیراز گفت: هیچ نشانه ای از شیوع بیماری های واگیر و عفونی در خوزستان مشاهده نشده اما خطر سرایت بیماری دامی به انسان ها وجود دارد.