دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۵May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 4 شهریور 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 تیر 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 شهریور 1398 الف 2 شهریور 1398 الف 3 شهریور 1398 الف 4 شهریور 1398 الف 5 شهریور 1398 الف 6 شهریور 1398 الف 7 شهریور 1398 الف 8 شهریور 1398 الف 9 شهریور 1398 الف 10 شهریور 1398 الف 11 شهریور 1398 الف 12 شهریور 1398 الف 13 شهریور 1398 الف 14 شهریور 1398 الف 15 شهریور 1398 الف 16 شهریور 1398 الف 17 شهریور 1398 الف 18 شهریور 1398 الف 19 شهریور 1398 الف 20 شهریور 1398 الف 21 شهریور 1398 الف 22 شهریور 1398 الف 23 شهریور 1398 الف 24 شهریور 1398 الف 25 شهریور 1398 الف 26 شهریور 1398 الف 27 شهریور 1398 الف 28 شهریور 1398 الف 29 شهریور 1398 الف 30 شهریور 1398 الف 31 شهریور 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۰:۵۷    
همزمان با هفته دولت، خط تولید جدید کویل احتراقی شرکت استام صنعت در گروه قطعات خودرو عظام با حضور مسئولین استانی در شهرک صنعتی بهارستان کرج افتتاح شد. ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۲۳:۱۱    
دولت چین روز سه شنبه واردات میگو از عربستان را ممنوع اعلام و همزمان به 40 صادر کننده ایرانی مجوز دسترسی به بازار داخلی چین را اعطا کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۵۸    
از روز امضای قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال، دقیقاً 89 روز گذشته اما این مربی فقط 32 روز در ایران بوده که بخشی از آن هم مربوط به انجام دو بازی تدارکاتی با سوریه و کره جنوبی می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۲۷    
به گفته منابع آگاه، جدیدترین نسخه سیستم عامل محبوب موبایل، اندروید 10، در تاریخ سوم سپتامبر سال جاری میلادی منتشر می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۱۹    
حجت الاسلام رئیسی درباره مطالبات کارگران:کارگری که واقعا به دلیل مشکلات کارگری اعتراض می کند، باید مورد تقدیر قرار گیرد، شنیدن اعتراض از زبان کسانی که مشکل دارند، وظیفه ماست.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۲۲    
در نشست مشترک خبری رئیس جمهور فرانسه و آمریکا، پس از خروج مکرون از سالن، ترامپ در حال سخنرانی بود که اکثر خبرنگاران به دنبال مکرون جلسه را ترک کردند که تعجب ترامپ را رقم زد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۴    
رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: در امر رده بندی سنی فیلم ها، انتخاب با تهیه کننده است که بخواهد فیلم او با درجه بندی پخش شود یا خیر.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۸:۲۶    
حسین شریعتمداری، در سرمقاله امروز رونامه کیهان به صحبت های دیروز روحانی واکنش نشان داد. بخش هایی از یادداشت در ادامه آمده است: ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۵:۴۷    
بررسی یکی از مکاتبات دیوان محاسبات کشور که در آن به عدم دریافت میلیاردها تومان حقوق دولت اشاره شده نشان می دهد، بایستی درباره ابهامات تخفیف سود بازرگانی گمرکات مستقر در مناطق محروم شفاف سازی شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۳:۱۸    
رئیس خانه اقتصاد ایران با اشاره به اینکه با گذشت 5 ماه از سال رونق تولید بخش تولید شاهد تصمیم اساسی برای حل مشکلاتش نبوده است ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۲:۵۷    
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار تراکتور و پرسپولیس برای هر دو تیم بازی سختی خواهد بود و یک جنگ تمام عیار است.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۲:۳۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه، عملا موضوع اصلاح ساختار بودجه در لابه لای "اصلاح ساختار اقتصاد" گم شده گفت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۱:۵۳    
سوال اینجاست که چرا وزیر نفت در حالی که میزان بهره مندی جمعیت روستایی ایران از نعمت گاز و دسترسی به شبکه سراسری گاز کشور 79 درصد است، این رقم را 84 یا 85 درصد عنوان می کند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۱:۲۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به شش پرونده تعزیراتی خودروسازان، از نوسازی 202 هزار خودرو در طرح نوسازی ناوگان تجاری ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۰:۰۶    
عصر امروز آیین اختتامیه سی و دومین جشنواره بین المللی، فیلم کودکان و نوجوانان در پردیس سینمایی، سیتی سنتر برگزار شد و پروانه ها صاحبانشان را شناختند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۰:۰۲    
مسوول دفتر موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در قم گفت: رهبر معظم انقلاب از جوانی با نهج البلاغه مانوس بودند و سابقه این ارتباط به دهه 30 شمسی می رسد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۰:۰۲    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: با توجه به شکایت صورت گرفته توسط خانواده زن بارداری که سگ به او حمله کرده بود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۵۸    
یک دستگاه اتوبوس ظهر امروز در محور مشهد به نیشابور واژگون شد و 53 نفر مصدوم شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۵۴    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محمود فکری را به علت آنچه نشر اکاذیب و عنوان کردن مطالب غیرمسئولانه خوانده شده است، به این کمیته فراخواند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۴۶    
شبکه خبری پرس تی وی دوشنبه به نقل از منابع مطلع خبر داد ایران درخواست رئیس جمهور فرانسه برای مذاکره در موضوع موشکی را رد کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۴۶    
گروه هفت در پایان نشست خود در فرانسه بر خلاف روال هر ساله، بیانیه مشترک صادر نکرد و با صدور یک بیانیه مختصر یک صفحه ای به کار خود پایان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۳۷    
پس از اینکه در روز گذشته بازار خودرو کمی متشنج شد و قیمت برخی خودروها روند رفت و برگشتی را طی کردند امروز قیمت خودروها روند کاهشی را از سر گرفتند و در این میان برخی خودروها کاهش شدید چند میلیونی قیمت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۲۸    
قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع)به مناسبت ترور یک نیروی سپاه در پیرانشهر بیانیه ای صادر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۲۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سینمای کودک باید تقویت شود، گفت: در سال گذشته 15 فیلم کودک و نوجوان در سینماهای کشور اکران شد و این روند در سال جاری باید ادامه داشته باشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۱۶    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل تجاوز ⁧تل⁩ آویو به ⁧بیروت⁩ را خطای محاسباتی بزرگ نتانیاهو دانست و گفت که صهیونیست ها تاوان سنگینی برای تجاوزات خود به ⁧لبنان⁩، سوریه و عراق پرداخت خواهند کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۱۲    
تیم ملی بسکتبال زنان ایران نخستین مدال بین المللی رسمی خود بعد از انقلاب را کسب کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۳:۰۴    
دقایقی پیش فردی با اسلحه کمری به مهمان پذیر هتلی در ایلام حمله و وی را مجروح کرد که به اذعان جانشین انتظامی شهرستان ایلام ضارب دقایقی پیش دستگیر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۵۹    
تست دوپینگ وزنه بردار جوان ایران از سوی فدراسیون جهانی مثبت اعلام شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۴۷    
رهبر معظم انقلاب 4ماه قبل فرمودند: مذاکره با کسی که آدم حسابی باشد غلط است، حالا این آمریکایی ها که آدم حسابی هم نیستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۴۲    
رییس کانون صرافان با بیان اینکه بانک مرکزی تزریق مداخله ای ارز در بازار ندارد، گفت: بازار ارز به تعادل و ثبات رسیده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۴    
سبدنفتی اوپک، پایان هفته گذشته (یکم شهریورماه) را با قیمت 59 دلار و 67 سنت به پایان رساند که نسبت به قیمت پایانی هفته قبل از آن (25 مردادماه) 64 سنت افزایش نشان می دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۲۶    
رئیس جمهور آمریکا در حاشیه نشست سران کشورهای گروه هفت با نخست وزیر انگلیس دیدار و با وی و درباره آخرین تحولات منطقه و جهان رایزنی کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۲۱    
پس از آنکه وزیر خارجه بحرین از حملات رژیم صهیونیستی به حشد شعبی عراق حمایت کرد، یک مقام عراقی واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۱۳    
وزارت خارجه روسیه درباره تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی در منطقه به تل آویو هشدار داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۰۹    
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار هفته دوم با تراکتورسازی تبریز عصر دوشنبه 4 شهریور 1398 زیر نظر گابریل کالدرون در ورزشگاه شهید کاظمی برگزارشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۵۲    
نخست وزیر هند در جریان دیدار با رئیس جمهور آمریکا در اجلاس جی هفت ، مداخله دیگر کشورها در مناقشه کشمیر را به شدت رد کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۸    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه در بازار ارز وضعیت باثباتی ایجاد شده است، گفت: امیدواریم روند کاهشی نرخ ادامه یابد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۳    
در مقوله خلیج فارس، نسخه برداری از مدل هلسینکی میسر نیست و برای آنکه طرح به سرانجام برسد، کشورهای منطقه لازم است تا در باب مسائل امنیتی اصلی به تفاهم برسند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۳۵    
وزیر خارجه بحرین از حملات رژیم صهیونیستی به حشد شعبی عراق و ضاحیه جنوبی بیروت حمایت کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۳۱    
فرماندار پیرانشهر گفت: ساعاتی پیش یک نیروی سپاه در محدوده داخل شهر پیرانشهر ترور شد و به شهادت رسید.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۱۸    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: شبکه بانکی بار عظیم 90 درصدی تامین مالی مناسب برای اقتصاد کشور را به عهده دارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۱۴    
رئیس جمهوری فرانسه سعی کرد عدم شرکت ترامپ در نشست تغییرات اقلیمی در حاشیه جی 7 را توجیه کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۰۶    
نماینده مردم خدابنده در مجلس توضیحاتی درباره جزئیات پرونده خودرویی محمد عزیزی و فریدون احمدی ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۰۱    
فرماندهی عملیات حشد شعبی در نینوا امروز دوشنبه از پرواز پهپاد ناشناس بر فراز یکی ازمقرهای خود خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۵۳    
در میان علت های مختلفی که برای آمار بالای سقط جنین در جامعه گفته می شود، بر اساس پژوهش ها، فرهنگ تک فرزندی و نگاه منفی جامعه نسبت به تعداد بیشتر فرزندان عوامل اصلی گرایش به سقط هستند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۴۵    
وزیر کشور در ابلاغیه ای با تاسیس شهرداری در چندشهر موافقت کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۴۱    
اگرظواهر غیرمتعارف در همایشی ملّی با حضور حسن روحانی را در کنار سخنان حاشیه ساز خود وی بگذاریم، این سؤال پیش می آید که آیا دست هایی در دولت ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۳۷    
گفته می شود که در دنیا، برخورد با حیوانات بی خانمان با شیوه قرنطینه حیوانات بیمار و عقیم سازی انجام می شود و سگ هایی که تشخیص داده شود ناقل بیماری هستند، با روش هایی که به آن مرگ با ترحم می گویند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۳۳    
سازمان الحشد الشعبی عراق گفت که فالح الفیاض رئیس این سازمان برای محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی در عراق به زودی عازم سازمان ملل خواهد شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۳۳    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۲۸    
رهبر کنفرانس احزاب حریت از مردم این منطقه درخواست کرده که در مقطع حساس فعلی به مقاومت در برابر حکومت هند بر جامو و کشمیر ادامه دهند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۱۹    
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با شبکه خبری 24، یکی از دلایلی که ایران بدون برخورداری از عواید اقتصادی در برجام مانده است را جامع بودن این توافق دانست.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۱۱    
رسانه های لبنان از پرواز جنگنده ها و پهپادهای رژیم صهیونیستی بر فراز لبنان خبر داده اند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۰۷    
تولید نفت روسیه از عربستان در ماه ژوئن 2019 پیشی گرفت و به روزانه 10.8 میلیون بشکه رسید.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۰۲    
وب سایت بغداد الیوم به نقل از منابع امنیتی عراق اعلام کرد پایگاه نظامی مخمور آمریکا در استان نینوا بامداد دوشنبه هدف حمله موشکی قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۵۴    
فرمانده کل ارتش گفت: سلاح های دفاعی پیشرفته متناسب با تهدید تهیه و از بیشتر آن ها رونمایی شده و برخی هم در دست نیروها قرار گرفته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۴۱    
رئیس جمهور فرانسه در کنفرانس خبری مشترک با رئیس جمهور آمریکا گفت که مذاکرات گروه 7 درباره بسیاری از موضوعات سازنده بود و با وی به این توافق رسیدیم که ایران باید به برجام پایبند باشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۳۸    
خانواده ثریا شهبازی دختر 27 ساله ای که بعد از انجام عمل بینی در بیمارستان بعثت جان باخت، به اظهارات مدیر این بیمارستان واکنش نشان دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۳۳    
معاونت منابع انسانی قوه قضائیه اعلام کرد: تمامی پذیرفته شدگان کادر اداری سال 96، در سال جاری جذب می شوند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۲۸    
وزیر دادگستری گفت: از مهم ترین برنامه های دولت برای در سالهای آتی ادامه دیپلماسی تعامل با همه جهان به منظور رفع تحریم ها و کاهش آثار تحریم ها و هم چنین تلاش برای حفظ ثبات بازار است.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۱۵    
مدافع تیم پرسپولیس در تمرین امروز این تیم از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۱۱    
وزیر امور خارجه فرانسه گفت که این کشور قصدی برای ترتیب دادن دیدار میان وزیر امور خارجه ایران و رئیس جمهور آمریکا در حاشیه نشست سران گروه هفت نداشته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۰۲    
سخنگوی وزارت خارجه چین همزمان با سفر وزیرخارجه ایران به پکن از آمادگی این کشور برای گسترش روابط با تهران خبر داده و خواستار گشوده شدن درب های گفتگو با ایران از سوی ترامپ شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۰۲    
مستند عابر بانک به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن صابری سه شنبه 5 شهریور رونمایی می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۸:۵۴    
رئیس جمهور لبنان تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به کشورش را به منزله اعلام جنگ خواند و گفت، لبنان این حق را دارد که از حاکمیت خود دفاع کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۸:۴۵    
مسؤول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اهدای اعضای بانوی جوان مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موجب نجات و ادامه زندگی 4 بیمار نیازمند به عضو شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۸:۴۱    
در حالی امروز قیمت دلار در بازار تهران به 11 هزار و 200 تومان رسید که بازار تهران آخرین بار در 20 دی ماه 97 بهای دلار را در چنین سطحی دیده بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۸:۳۳    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: آمار دختران بازمانده از تحصیل از 38 درصد در دوران شاهنشاهی به زیر 4 درصد در جمهوری اسلامی رسیده اما حتی یک نفر بازمانده از تحصیل نیز زیاد است.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۸    
مهاجم ایرانی ریوآوه بعد از درخشش در هفته سوم لیگ پرتغال مصدوم شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۴    
دونالد ترامپ در حاشیه اجلاس گروه 7 و در دیدار با صدر اعظم آلمان گفت: امیدوارم مجبور نشویم بر واردات خودروهای آلمانی تعرفه اعمال کنیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۸:۱۶    
دو بازیکن جوان تیم استقلال بنا به درخواست استراماچونی توسط باشگاه جریمه شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۸:۱۲    
سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای نسبت به وقوع صاعقه و سیلاب طی ساعات بعد از ظهر امروز در مناطق مختلفی از کشور هشدار داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۸:۰۴    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به واردات دارو از طریق شرکت های فوریتی اظهار داشت: از آنجا که زنجیره واردات توسط این شرکت ها نظارت نمی شود نمی توان به انتهای زنجیره آن یعنی داروی وارد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۷:۵۹    
قیمت طلا در معاملات امروز به علت هجوم سرمایه گذاران به دارایی های امن به علت تشدید تنش های میان آمریکا و چین، برای نخستین بار در 6 سال گذشته از 1550 دلار در هر اونس گذشت.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۷:۵۱    
رئیس جمهوری فرانسه توهین همتای برزیلی خود به همسرش را ناراحت کننده خواند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۷:۴۷    
وزیر خارجه ایران که به چین سفر کرده است گفت دلیل سفرش به پکن این است که طرف چینی را در جریان نتایج سفر به فرانسه و مذاکره درباره برجام قرار دهد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۷:۴۳    
نایب رئیس مجلس، گزینه های پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش و وزارت میراث فرهنگی معرفی شده از سوی رئیس جمهور را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۹    
چین اعلام کرد که در صورتی که ایالات متحده تعرفه های جدید خود را اجرایی کند، آماده است تا در مقابل گام های بیشتری برای حفظ منافع خود بردارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از آمادگی تیمش برای دیدار با تراکتور در هفته دوم رقابت های لیگ برتر خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۷:۲۲    
قیمت هر دلار آمریکا براساس نرخ نیمایی 11 هزار و 300 تومان و میانگین موزون سامانه نظارت ارز، سنا 11 هزار و 200 تومان شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۷:۱۴    
ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف سعودی مدعی شد که حمله پهپادی یمنی ها به شهر ریاض صحت ندارد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۷:۰۶    
صبح امروز آیین افتتاح و بهره برداری 8.5 کیلومتر از بخش شرقی خط 7 متروی تهران و ورود 4 رام قطار شهری تولید داخل به ناوگان حمل و نقل عمومی با حضور معاون رئیس جمهور و شهردار تهران برگزار شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۷    
مشاور رسانه ای و سیاسی رئیس جمهوری سوریه با تقدیر از حمایت های ایران، روسیه و حزب الله لبنان از نظام دمشق تأکید کرد که تمامی اراضی سوریه آزاد خواهد شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۳    
ناوشکن جمهوری اسلامی ایران سهند در نخستین ماموریت بلندمدت خود در خلیج عدن مستقر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۳    
صدراعظم آلمان در حاشیه نشست گروه 7 گفت: آمریکا از مذاکره اروپا با ایران استقبال کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۴۹    
در روستای گاو رمک از بخش مرکزی رامسر یک دیوار با عنوان دیواره ی حفاظتی ساخته شده و مسئولان به مناسبت هفته دولت آمده اند و به دیوار روبان زده و آنرا افتتاح کردند!
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۴۵    
نتایج ضعیف رئال در پیش فصل و توقف در نخستین بازی خانگی فصل باعث نگرانی هواداران شده و کمبودهای این تیم حالا بیشتر به چشم می آید.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۳۲    
کریم انصاری فرد مهاجم تیم فوتبال السیلیه قطر، تیم ملی این کشور را بهترین تیم قاره آسیا دانست.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۸    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه فعالیت تولیدی هیچ کارخانه و کارگاهی به دلیل اتهامات مدیرانش نباید متوقف شود، بر حمایت کامل دستگاه قضایی از مدیرانی که در شرایط تحریم، جسورانه ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ (استان البرز) از دستگیری نوجوان 16 ساله ای که با سرقت اطلاعات کارت بانکی افراد اقدام به 21 فقره برداشت غیر مجاز از حساب شهروندان در سطح کشور کرده بود، خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۰۵    
معاون سابق سازمان خصوصی سازی به یک هیاهوی پوچ در خصوص واگذاری شرکت بازرگانی پتروشیمی واکنش نشان داد و گفت: تایید صحت واگذاری شرکت بازرگانی پتروشیمی از سوی مراجع قضائی و دولتی مکرر انجام شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۰۵    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر امروز دوشنبه به وقت محلی در پکن با وانگ یی وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین دیدار و در خصوص مهمترین مسائل دوجانبه ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۵:۵۳    
مُباهَلَه، درخواست لعن و نفرین الهی برای اثبات حقانیت است و بین دو طرفی رخ می دهد که هر کدام ادعای حقانیت دارند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۵:۵۳    
بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده مشهد- نیشابور 49 نفر مصدوم شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۵:۴۹    
عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: از رئیس جمهور خواستیم که برای وزارت آموزش و پرورش وزیر زن به مجلس معرفی کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۵:۴۵    
یک کارشناس سیاست خارجی معتقد است اگر چه ایران از اقدامات اروپایی ها در انجام تعهداتشان استقبال می کند اما نباید در برابر خواسته های آنها تسلیم شد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۵:۴۵    
در آستانه ماه محرم و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، طبق سنوات گذشته در صحن زیارتگاه امامزاده موسی مبرقع فرزند امام محمد تقی(ع) ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۵:۴۱    
رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشورمان زیر تیغ جراحی رفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۵:۱۶    
اعتراضات خیابانی در هنگ کنگ به شکلی پیش می رود هر روز شدت در گیری ها بین مردم و مسئولین بیشتر می شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۵:۱۲    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله جدید به عربستان سعودی و این بار به پایتخت این کشور خبر داد.