دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۴May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 30 شهریور 1398 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1398 الف 31 اردیبهشت 1398 الف 31 خرداد 1398 الف 31 تیر 1398 الف 31 مرداد 1398 الف 30 مهر 1398 الف 30 آبان 1398 الف 30 آذر 1398 الف 30 دی 1398 الف 30 بهمن 1398 الف 29 اسفند 1398 الف 1 شهریور 1398 الف 2 شهریور 1398 الف 3 شهریور 1398 الف 4 شهریور 1398 الف 5 شهریور 1398 الف 6 شهریور 1398 الف 7 شهریور 1398 الف 8 شهریور 1398 الف 9 شهریور 1398 الف 10 شهریور 1398 الف 11 شهریور 1398 الف 12 شهریور 1398 الف 13 شهریور 1398 الف 14 شهریور 1398 الف 15 شهریور 1398 الف 16 شهریور 1398 الف 17 شهریور 1398 الف 18 شهریور 1398 الف 19 شهریور 1398 الف 20 شهریور 1398 الف 21 شهریور 1398 الف 22 شهریور 1398 الف 23 شهریور 1398 الف 24 شهریور 1398 الف 25 شهریور 1398 الف 26 شهریور 1398 الف 27 شهریور 1398 الف 28 شهریور 1398 الف 29 شهریور 1398 الف 30 شهریور 1398 الف 31 شهریور 1398 
الف   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۷    
شورای صدور پروانه ساخت غیر سینمایی با ساخت یک عنوان فیلم داستانی موافقت کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۸:۴۵    
روزنامه دنیای اقتصاد لیست قیمت خودروهای ساخت داخل را منتشر کرده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۹    
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از انهدام باند بزرگ قاجاق موادمخدر و کشف 630 کیلوگرم تریاک و مقادیری سلاح و مهمات در مرزهای استان خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۸    
صرافی های بانک ها از صبح امروز، چهارم مهرماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم، 11 هزار و 350 تومان اعلام کرده اند که نسبت به دو روز گذشته بدون تغییر بوده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۰    
لَقَدْ مَنَّ اللَّهُ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ إِذْ بَعَثَ فِیهِمْ رَسُولًا مِنْ أَنْفُسِهِمْ یَتْلُوا عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِمْ وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَةَ وَإِنْ کَانُوا مِنْ ...
الف   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۹    
مهندس نصر الشِمَّری با تشبیه رژیم های مرتجع عربی به گله گوسفندانی که آمریکا آن ها را چوپانی می کند، از مجهز شدن مقاومت به تسلیحات و موشک های پیشرفته خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۰    
مشاهدات صورت گرفته نشان می دهد که در بازه زمانی یک ماهه اخیر، با رشد و گسترش باج افزارهایی مانند STOP/Djvu که کابران خانگی را مورد حمله قرار می دهند، شدت این حملات بیش تر شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۱    
یک کارشناس مسائل بین الملل در تحلیلی به بررسی اشتباه اصلی رئیس جمهور آمریکا در قبال ایران پرداخته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۰    
حمام حاج آقا تراب یا گرمابه دوقلو، یکی از نمادهی هنر سنتی ایرانی اسلامی، در سال 1230 و در زمان حکومت ناصرالدین شاه قاجار در کوچه حاج آقا تراب محله علی آباد شهرستان نهاوند بنا شد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۰    
در این گزارش جشنواره کدو در آلمان را می بینید.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۸    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تسلیت گفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۸    
داور برجسته ایرانی در ای لیگ در یک یا دو مسابقه، به اندازه یک سال داوری در ایران پول درمی آورد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۶    
مردم سالاری آنلاین نوشت: پس از پایان جنگ تحمیلی هشت ساله، هیأتی از سوی دبیرکل وقت سازمان ملل، خاویر پرز دکوئیار، در سال 1370 به تهران آمد تا خسارت های وارد بر ایران را برآورد کند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۲    
بر اساس معاملات انجام شده امروز در بازار آزاد خودرو قیمت برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با اُفت و خیز جزئی همراه است.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۹    
چندی سالی هست زائران حسینی در سفری آیینی که به پیاده روی اربعین معروف شده است، با پای پیاده به زیارت حرم این امام بزرگوار می شتابند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۷    
تحلیلگران معتقدند تحریم های تازه آمریکا علیه ایران به غیر از تحریم یک شرکت کوچک وابسته به وزارت دفاع(با کارکرد مبادلات ارزی) در مورد بانک مرکزی محدودیت تازه ای ایجاد نخواهد کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۴    
رزمایش بزرگ مهر ایمن، شهر ایمن در آستانه سال تحصیلی جدید صبح شنبه با حضور سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران در بوستان ولایت برگزار شد./ مهر
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۷    
طرح اصلاح ساختاری بودجه در چهارمحور درآمدزایی پایدار ، هزینه کرد کارا ، ثبات سازی اقتصاد کلان و توسعه پایدار و تقویت نهادی بودجه تعریف شد و در پی آن نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در توئیتی در 20 ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۷    
شبکه اجتماعی اینستاگرام که پیش از این برخی ویدیوهای صفحه میثم مطیعی را پاک کرده بود، در پیامی تهدید به حذف کل اکانت وی کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۵    
روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی با صدور اطلاعیه های اعلام کرد تمام بلیت های دربی فروخته شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۳۷    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز شاهد رژه دریایی یگان های سطحی، زیر سطحی و پروازی نیروهای مسلح در آب های خلیج فارس خواهیم بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۷:۰۶    
حاجی میرزایی گفت: در نظر داریم شرایطی فراهم شود تا دانش آموزان بدون جبر جغرافیایی در مدرسه مورد علاقه خود نام نویسی کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۵:۰۵    
مهاجم تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا در رابطه با واکنشش در واندا متروپولیتانو(دعوت به سکوت)، مردم را احمق عنوان کرد!
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۴:۳۲    
دولت آمریکا علی رغم جنجال هایی که شب گذشته رئیس جمهور و وزیر خزانه داری این کشور برای اعلام تحریم علیه بانک مرکزی به راه انداختند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۴:۰۲    
پس از حاشیه هایی که در چند وقت اخیر درباره انتخاب بازیگر نقش مولانا به پا شد، حسن فتحی اعلام کرد که قطعا بازیگر این نقش ایرانی خواهد بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۳:۳۳    
سرپرست سازمان خصوصی سازی گفت: با همکاری سهامدار فعلی، رفع مشکلات و معوقات کارکنان شرکت هپکو را از هفته گذشته آغاز کردیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۳:۰۳    
مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل در امور یمن از طرح مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن مبنی بر توقف مشروط حملات یمنی ها به عربستان استقبال کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۲:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا کشورهای اروپایی را تهدید کرد در صورتی که زندانیان داعشی خود را تحویل نگیرند این افراد در مرزهای اتحادیه اروپا رها خواهند شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۱:۳۱    
مرتضی احمدی (زادهٔ 10 آبان 1303 تهران، درگذشتهٔ 30 آذر 1393 تهران) بازیگر، صداپیشه و دوبلور فعال در سینما و تلویزیون بود.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
کاپیتان اسبق استقلال می گوید در جریان بازی معروف سال 74، او و فرشاد پیوس را بی جهت محروم کردند؛ فقط به جرم این که جزو بزرگ ترها بودند!
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس گفت: بعد از آن دربی از فدراسیون و آن ستاد معروف پیام دادند آقای انصاریان یا موهایت را بزن یا از فوتبال محرومی. من هم گفتم عمراً موهایم را بزنم.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
رهبر جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب این کشور در سال 2014 هشدار داد که اگر حملات متجاوزان علیه یمن متوقف نشود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
رای کمیته انضباطی در خصوص اعتراض باشگاه استقلال به کارت زرد دوم داور صادر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۴۷    
به دنبال افزایش نرخ تورم در ماه های اخیر، این سوال در میان محافل اقتصادی مطرح است که آیا نرخ سود بانکی تغییر خواهد کرد یا خیر.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۳۵    
جمعی از بازنشستگان سازمان صداوسیما با انتشار نامه ای خطاب به عبدالعلی علی عسکری سبت به غیرفعال کردن کارت های بازنشستگی برای ورود به سازمان صداوسیما، گله کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۱۸    
اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در نامه مشترکی به شهردار این شهر خواستار اصلاح سریع تابلوی معابر شهری شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
افشاگر سعودی معروف به مجتهد، کمبود سوخت در عربستان سعودی را تأیید کرد و گفت ولی عهد این کشور به رغم این کمبود، خواهان اولویت دادن صادرات بر مصرف داخلی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
وزیر بهداشت، نوشت: از تمامی دوستان درخواست می کنم از ارسال گل و نصب پلاکاردهای تسلیت برای فوت مادرم خودداری کنند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
وزیر مشاور دولت سعودی در امور خارجه در گفت وگو با یک شبکه خبری انگلیسی اظهار داشت، هر کاری لازم باشد انجام می دهیم تا از تحمیل خسارات جلوگیری کنیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
رئیس جمهوردر نامه ای خطاب به سه وزیر دستور بررسی مشکلات هپکو و تعیین تکلیف وضعیت سهامداری این واحد تولیدی را صادر کرد و قرار است فردا یک شنبه نشستی در سازمان خصوصی سازی در خصوص بررسی وضعیت هپکو ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۵۳    
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه پیام دریایی 31 شهریور به کشورهای منطقه صلح و دوستی است، گفت: کشورهای منطقه به ائتلاف نمایشی و ریاکارانه آمریکا پی بردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اتهامات واهی و تکراری برخی مسئولان سعودی در خصوص مسئولیت حمله به تاسیسات نفتی این کشور را فاقد هرگونه وجاهت دانست و قویا رد کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۲۸    
منابع خبری روز شنبه گزارش دادند، فهرست مشترک عربی در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی از رووین ریولین رئیس این رژیم خواهند خواست تا بنی گانتس رئیس حزب آبی - سفید را مکلف به تشکیل کابینه جدید ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۲۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه ای درگذشت مادر سعید نمکی وزیر بهداشت را به وی تسلیت گفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۱۲    
برد پرگل منچستر سیتی مقابل واتفورد سومین پیروزی پرگل و قاطعانه در تاریخ لیگ برتر انگلیس است.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۰۷    
سناتور ایالت ماساچوست آمریکا تأکید کرد: کنگره همدست ترامپ است.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۰۴    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از انحصار اطلاع رسانی در بازار بورس که باعث از بین رفتن سرمایه های مردم شده ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۰۰    
500 استاد دانشگاه ایرانی طی نامه ای خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه های انگلیس به تعطیلی پارلمان این کشور انتقاد کرده و نوشتند ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۰۰    
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: سانحه رانندگی در محور همدان - ملایر موجب مرگ سه نفر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۵۱    
معاون رئیس جمهوری پیشین آمریکا به درخواست ترامپ از رئیس جمهوری اوکراین واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۴۷    
الحشد الشعبی عراق درباره مجری عملیات تروریستی در انفجار شب گذشته کربلای معلی گفت: مجری عملیات تروریستی کربلاء که اکنون دستگیر شده است، پیش تر دو عملیات تروریستی دیگر انجام داده بود .
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۴۲    
مدافع استقلال برای بازی با پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر نامش در لیست این تیم قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۳۸    
وزیر خارجه کشورمان در توییتی، به طرح رئیس جمهور آمریکا برای مذاکره ی مجدد بر سر مسئله هسته ای ایران، تاخت.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۳۸    
این تناقض در امضای علنی و رای غیرعلنی، از مخالفت با اصل طرح به مراتب بدتر است. این نوع مخفی کاری و بی صداقتی و رفتار متظاهرانه با هیچ منطقی توجیه ندارد ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۳۵    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان خاش و کشف یک تن و 624 کیلوگرم انواع مواد افیونی خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۲۵    
امام جمعه یزد با بیان اینکه زنان علاوه بر اشتغال در خارج از منزل باید وظایف مادری و همسری خود را نیز انجام دهند، گفت: ساعت کار زنان باید به چهار ساعت در روز کاهش پیدا کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۲۲    
سیدعباس عراقچی معاون وزیر خارجه کشورمان با انتشار توئیتی با اشاره به محدودیت های ویزایی درباره مصاحبه ظریف با یک رسانه آمریکایی توضیح داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۱۳    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: مقابل استرالیا بر کیفیت بالای تیم والیبال ایران مهر تایید زدیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۰۵    
بیش از 10 دانشجوی ایرانی که برای ادامه تحصیل، روادید آمریکا را دریافت کرده بودند زمانی که قصد سفر به این کشور برای ادامه تحصیل را داشتند متوجه می شوند که روادید ورود آنها لغو شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۵۶    
رئیس جمهور با تبریک قهرمانی مقتدرانه تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا، این پیروزی را برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزشی کشور برشمرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۵۲    
بازیکن ایرانی تیم برایتون از فهرست تیمش برای دیدار مقابل نیوکاسل خارج شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۴۵    
تیراندازی در شهری در کارولینای جنوبی در آمریکا به کشته شدن دو نفر و جراحت هشت تن دیگر منجر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۳۶    
طالبان با انتشار بیانیه ای در واکنش به گفته های اخیر ترامپ درباره علت لغو مذاکرات آمریکا و طالبان اعلام کرد آمریکا ابتدا جنگ را در افغانستان آغاز کرده و اکنون به دنبال بهانه های دروغین برای ماندن در ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۳۱    
وزیر راه و شهرسازی گفت: نه تنها برای پروژه های داخل بلکه برای استفاده در پروژه های فنی مهندسی با کشورهای همسایه نیز در حال رایزنی هستیم تا از تولیدات ریل ملی کشورمان استفاده کنیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۳۱    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۲۴    
سرپرست مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا از کلاهبرداری با ترفند دو نرخی شدن سهمیه بنزین خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۱۹    
مسئولان برگزار کننده مسابقات قهرمانی 2019 والیبال آسیا برترین های این دور از رقابت ها را مشخص کردند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۱۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران عامل امنیت و یک سرمایه در منطقه است.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۱۰    
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد:عدم پایبندی آمریکا به تعهدات بین المللی و توافقات دوجانبه با کشورهای دیگر و اتخاذ رویکرد یکجانبه گرایانه ازجمله عوامل اصلی تهدید کننده صلح وامنیت بین المللی است.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۰۶    
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی از آمادگی ارتش این کشور برای انجام عملیات محتمل در شمال سوریه و علیه نیروهای وابسته به کرُدها خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۵۴    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به ائتلاف سعودی در خصوص تداوم حملاتش علیه یمن هشدار داد و به ریاض توصیه کرد با ابتکار عمل صنعاء موافقت کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۴۷    
صبح امروز 4 نفر از کارکنان سازمان بهزیستی کشور برای پاره ای از توضیحات توسط عوامل اطلاعاتی بازداشت شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۳۸    
معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: با افزایش حضور ناوگان فعال در شبکه مترو، سرفاصله (Headway) حرکت قطارها در سه خط اصلی از این پس به 3.5 دقیقه کاهش یافته است.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۳۳    
کادر فنی پرسپولیس اسامی 19 بازیکن را برای حضور در دربی نودم پایتخت مقابل استقلال تهران اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۳۳    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از تغییر قوانین کشورش به منظور اعلام جُرم علیه ترامپ حمایت کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۲۱    
تیم ملی والیبال ایران در فینال رقابت های قهرمانی آسیا مقابل تیم استرالیا به پیروزی رسید تا عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۷    
معاون اول رئیس جمهور با ارسال بخشنامه ای به کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها و موسسات و شرکت های دولتی طرح تغییر ساعات کاری ادارات شهر تهران در نیمه اول مهر ماه را ابلاغ کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۳    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به همکاری سال گذشته نیروهای مسلح و حشدالشعبی برای برقراری امنیت راهپیمایی اربعین ...
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۰۴    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس امروز در محل تمرین تیمش حاضر شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۰۱    
انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند، از درگذشت حمید سهیلی کارگردان سینمای مستند خبر داد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۸:۵۳    
در حادثه سقوط یک فروند هواپیما در ایتالیا، 4 نفر کشته و زخمی شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۸:۴۹    
معاون اول رئیس جمهور گفت: توطئه هایی در منطقه در حال رخ دادن است که باید ما در مقابل آن هوشیار باشیم.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۸:۴۰    
رئیس الحشد الشعبی امروز ساختار جدید سازمان متبوع خود را که به تأیید نخست وزیر عراق رسیده، منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۸:۳۶    
آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار با پرسپولیس در حضور مدیرعامل آبی پوشان برگزار شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۸:۲۷    
نماینده وزن 92 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با شکست در دیدار فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان از کسب مدال طلا بازماند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۸:۱۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت بدون اشاره به آمار، نساجی را یکی از قاچاق پذیرترین صنایع کشور دانست و گفت: برای جلوگیری از قاچاق این صنعت تلاش های فراوانی صورت می گیرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۸:۱۱    
رئیس جمهوری ترکیه گفت: آمریکا در منطقه ای حضور دارد که به آن دعوت نشده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۸:۰۳    
وزارت دفاع روسیه با خط بطلان کشیدن بر ویژگی رادار گریزی جنگنده اف-35 ، اعلام کرد که این جنگنده به راحتی در تیررس سامانه اس-400 قرار می گیرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۵۴    
باشگاه پرسپولیس در آستانه دربی بیانیه ای را صادر کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۵۰    
یک سیاستمدار و عضو سابق مجلس الأمه (پارلمان) کویت حوادث مصر را خطرناک توصیف و پیش بینی کرد که این حوادث به سرنگونی رژیم عبدالفتاح السیسی منجر شود.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۴۶    
پس از کناره گیری آیت الله محسن اراکی از دبیرکلی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، 4 گزینه برای جانشینی وی مطرح شده است.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۴۲    
نماینده وزن 70 کیلوگرم ایران با پیروزی در دیدار رده بندی مقابل کشتی گیر بریتانیایی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان به مدال برنز دست یافت.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۳۳    
در فاصله یک ساعت تا آغاز دیدار فینال رقابت های والیبال قهرمانی آسیا ظرفیت سالن آزادی تکمیل نشد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۲۵    
فیس بوک از زمان آغاز تحقیقات در مورد سوءاستفاده های احتمالی حریم خصوصی، ده ها هزار برنامه را به حالت تعلیق درآورد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۲۱    
مقام های دولت لیتوانی از اعزام نیرو به تنگه هرمز جهت پیوستن به ائتلاف دریایی آمریکا خبر دادند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۱۷    
حسن یزدانی در مرحله یک نیمه نهایی وزن 86 کیلوگرم با نتیجه 11 بر صفر و امتیاز عالی در یک دقیقه و 53 ثانیه کشتی گیر کشور سن مارینو را شکست داد و به فینال مسابقات صعود کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۰۹    
معاون اورژانس استان زنجان گفت: به دنبال انفجار کپسول اکسیژن در ساختمان نیمه کاره هنگام جوشکاری 10 نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۰۱    
رئیس جدید سازمان بازرسی کل کشور گفت: فساد قابل تحمل نیست و باید بسترهای فسادزا شناسایی و به آنها ورود کرد و در این مسیر با کسانی که از این بسترها سوءاستفاده می کنند، برخورد خواهد شد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۵۷    
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه ای اعلام کرد: ملت عزیز و شجاع و نیروهای مسلح، ایران را برای هر متجاوز و دشمنی که چشم طمع به خاک مقدس کشورمان داشته باشد، قتلگاه آنان خواهند کرد.
الف   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۵۳    
کاربر توییتری معروف عربستان به نام مجتهد دلیل احتمال کمبود بنزین در پمپ بنزین های برخی از شهرهای عربستان طی روزهای آتی را تشریح کرد.