پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۷:۱۷May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 26 اسفند 1394 - ana.ir

آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۳:۴۰    
فرمانده ناجا در تشریح آخرین جزئیات به دست آمده از حادثه انفجار عصر امروز بازار تهران، از دستگیری یک مظنون خبر داد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۰    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رشد آگاهی مردم را برای امروز و آینده کشور ارزشمند توصیف کرد و گفت: مردم ایران مسیری را رفته اند که برگشت پذیر نیست و هیچ کس نمی تواند در این مسیر مانع تراشی کند.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۴    
پرونده های 51 حوزه انتخابیه دیگر در جلسات شورای نگهبان مطرح و صحت انتخابات این حوزه ها مورد تایید قرار گرفت و با این وصف نتایج انتخابات در تهران و مشهد نیز نهایی شد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۲:۵۶    
شورای نگهبان در نامه ای به وزارت کشور با پیشنهاد برگزاری انتخابات الکترونیکی در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به علت باقی ماندن مشکلات قانونی و فنی موافقت نکرد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۶    
محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران در آخرین بخش از سفر خود به جنوب آسیای شرقی، به استرالیا رفت. وی امروز سیدنی را به سمت تهران ترک کرد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۰    
وزیر ورزش و جوانان به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری دیدارهای تیم های ایرانی و عربستانی در کشور سوم واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۲:۱۵    
آرای کمیته انضباطی در خصوص تخلف مربیان و بازیکنان تیم های مختلف اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۳    
رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا گفت: روز پنجشنبه 27 اسفند آخرین روز فعالیت مراکز تعویض پلاک در سال 94 است.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۴    
فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای حضور در استادیوم آزادی برای تماشای دیدارهای تیم ملی ایران مقابل هند و عمان را رایگان اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۱    
39 مصدوم تاکنون به سه بیمارستان سینا، سیدالشهدا و لقمان انتقال داده شده اند که یک دختر 8 ساله کوچکترین مصدوم و مردی 50 ساله، مسن ترین مصدوم این حادثه هستند.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۵    
حسین توکلی سرمربی پیشین تیم ملی وزنه برداری گفت: امیدوارم برای برکناری من منافع کشور در نظر گرفته شده و کسی مشکل شخصی با من نداشته باشد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۲    
دروازه بان استقلال هم به جمع بازیکنانی پیوست که مشکل خروج از کشور دارند.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۶    
سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان از سمت خود کنار رفت.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۳    
سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حاشیه های پیش آمده پیرامون پخش کلیپ گروه موسیقی عجم در شبکه های غیر مجاز ماهواره ای توضیحاتی را ارائه داد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۰    
تیم فوتبال ذوب آهن عصر امروز در خانه بنیادکار ازبکستان به نتیجه تساوی دست یافت.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۱:۳۰    
پس از گذشت چند ماه از بازداشت شیخ زکزاکی توسط ارتش نیجریه سرانجام یکی از نزدیکان قابل اعتماد وی موفق شد با او و همسرش دیدار کند.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۴    
در پی انفجار عصر امروز در بازار تهران،فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد : این حادثه ربطی به مواد منفجره ندارد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۶    
معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه با اشاره به فضای ایجاد شده پس از برجام گفت: استراتژی روابط با آفریقا در حال به روز رسانی است.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۵    
سخنگوی اورژانس کشور آمار مصدومان حادثه انفجار پاساژ طلای بازار تهران را تا این لحظه 34 نفر اعلام کرد. به دنبال این حادثه رئیس اورژانس کشور به بیمارستان سینا رفت.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۷    
دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اجرایی به نمایندگی از سوی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی ، از بخش های مختلف فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۹    
اعضای باند سرقتی که اقدام به سرقت مسلحانه خودرو حامل 10میلیارد ریال وجه نقد در شهرستان "پردیس" کرده بودند، با اقدام های گسترده اطلاعاتی در کمتر از 24ساعت دستگیر شدند.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۶    
فرمانده یگان دوم یگان های ویژه ناجا گفت : شب گذشته یکی از ماموران یگان ویژه از سوی جمعی از هنجارشکنان مورد اصابت مواد منفجره قرار گرفت،که پزشکان حال این مامور را رضایت بخش اعلام کردند.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۰    
انفجار در طبقه اول پاساژ طلافروشی، بازار تهران، باعث مجروح شدن 15 نفر شد. علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۷    
با پرداخت بیش از هفت هزار و 500 میلیارد ریال وجوه متعلق به سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج، تاکنون بیش از 700 هزار حساب این تعاونی تعیین تکلیف شده است.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۷    
وزی امور خارجه کشورمان تاکید کرد : آزمایش های موشکی ایران به هیچ وجه قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل را نقض نکرده است.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تشریح مداوم مشکلات از سوی مسئولان مسأله ای را حل نمی کند، گفت: مسأله اصلی سعادت کشور است که دولت و مجلس باید به دور از پرداختن به حواشی به حل مشکلات بپردازند.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۳    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایجاد تردید برای سرمایه گذاران خارجی در ایران و منفی بافی های تریبون های رسمی را مانع اصلی در مسیر رونق اقتصادی کشور دانست و گفت ...
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۵    
دفتر سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد (ساها) دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با حضور دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۲    
رئیس اداره کل عملیات بانکی بانک ملی ایران گفت: سیستم سیبای بانک ملی ایران دچار قطعی نیست و فقط به دلیل حجم زیاد مراجعه هموطنان به خودپردازهای این بانک، در دقایقی از دیروز(سه شنبه) ...
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۶    
نخستین کنفرانس ملی فن آوری اطلاعات، ارتباطات و محاسبات نرم با هدف رشد و توسعه دانش در شاخه های علوم و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات و ارتباطات اردیبهشت 1395 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان ...
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۵    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان با تاکید بر بهره برداری از حداکثر توان کارکنان در توسعه امکانات و منابع مالی ...
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: در سال آینده اهداف مهمی را در نظر گرفته ایم که یکی از این اهداف، گسترش تحصیلات تکمیلی است.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان با توجه به ارتقای درجه این واحد به بزرگ اظهار کرد: مهم ترین مولفه ارتقای درجه واحد اخذ مجوز دانشکده است که این کار با جدیت دنبال و مجوز اولیه برای راه اندازی ...
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۳    
رئیس شورای تخصصی اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اعطای وام به کارکنان را با هدف ایجاد روحیه کاری از جمله فعالیت های معاونت اداری و مالی برشمرد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۷    
مسئول حوزه عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد از گسترش فضای سبز در این دانشگاه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۴    
با برگزاری مسابقات فوتسال برادران دانشگاه آزاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری که به مدت چهار روز به طول انجامید واحد فارسان به قهرمانی رسید و به مسابقات کشوری راه یافت.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۴    
مراسم جشن ازدواج 27 زوج دانشجو و غیر دانشجوی کردستانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، امروز چهارشنبه 26 اسفند 94 مقارن با آخرین روز کاری دانشگاهیان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۴    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن تقدیر از توجه مسئولان قضایی به رسیدگی فوری به پرونده های تأمین اجتماعی در محاکم گفت ...
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۸    
به منظور دستیابی به آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور کانال ترافیک 95 راه اندازی شد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۲    
فرمانده انتظامی استان مازندران، از شناسایی و انهدام باند بزرگ کلاهبرداری پیامکی به ارزش سه میلیارد ریال توسط پلیس فتای این استان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی عملکرد علمی آموزشی سال جاری این واحد دانشگاهی را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۳    
سازمان توسعه تجارت در واکنش به خبری مبنی بر ترخیص خودروهای ممنوعه وارداتی اعلام کرد: این خبر کذب محض است و واردات خودروهای سواری با حجم موتور 2500 سی ...
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۰    
فرماندار ویژه سیرجان از مسئولان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان به خاطر ایفای نقش پررنگ در حفظ آثار فرهنگی و باستانی حضور توأم و موثر در همه عرصه های اجتماعی قدردانی کرد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۷    
سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جشنواره عکس ویژه نوروز 1395 برگزار می کند.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۴    
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سخنان رئیس دستگاه قضا نوید بخش برخورد قاطع و بازدارنده با متخلفان و متجاوزان عرصه محیط زیست و طبیعت کشور است.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۴    
سرپرست واحد بین المللی جلفا در آستانه نوروز 95 و گرامیداشت روز شهدا به همراه جمعی از کارکنان این واحد دانشگاهی با خانواده شهید داود حمیدی دیدار کردند.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۴    
نوروز تاجیکان ساخته مهدی بمانی که برای اولین بار از تلویزیون پخش می شود، به بازگویی بخشی کوچک از برگزاری آیین های نوروزی در کشور فارسی زبان تاجیکستان می پردازد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۴    
دکتر احمدعلی فروغی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به اتفاق دکتر امیررضا نقش رئیس دبیرخانه هیات امنای استان اصفهان به صورت سرزده از واحد تیران بازدید کردند.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۴    
دو شکارچی جوان که اقدام به شکار پلنگ کرده بودند، به دام افتادند. آنها بعد از شکار پلنگی، از خود و شکارشان عکس گرفته و این تصویر در فضای مجازی منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۱    
با حضور کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر نشست صمیمانه ای همراه با اعطای هدیه پایان سال برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۱    
بیمه نامه جامع پلنگ ایرانی توسط شرکت بیمه ما متعلق به بانک ملت صادر شد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۸    
اطلاعیه شماره 2 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز 95 با محوریت نظارت بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۸    
امام جمعه پردیسان قم حضور دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم را در ارتقای فرهنگ عمومی موثر دانست.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۵    
معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی از آمادگی ستاد اسکان نوروزی این واحد دانشگاهی از پذیرایی و اسکان مهمانان نوروزی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۲    
معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر از آمادگی کامل این واحد دانشگاهی برای پذیرایی و اسکان میهمانان در ایام نوروز خبر داد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۹    
چهارمین اجلاس مسئولان تربیت بدنی واحد ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی در واحد پیرانشهر برگزار شد ...
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۹    
شهروندان لندن تا چند روز آینده می توانند وضعیت کیفیت هوا را از کبوترها بپرسند. در واقع، این سیستم به گونه ای است که شهروندان موقعیت خود را به 10 کبوتری که در سطح این شهر پراکنده شده اند ...
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:خیلی خوشحالم که یک دربی داریم و در آن بازی مشخص می شود که کدام تیم قهرمان است. در دربی اگر ورزشگاه جا داشته باشد نیم میلیون نفر هم می توانند در ورزشگاه حاضر شوند.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۱    
تولید و فروش شرکت دخانیات ایران در 6 ماهه دوم سال 94 به بالاترین حد خود در مقایسه با ادوار مشابه از ابتدای سال 93 تاکنون رسید.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۶    
فدراسیون فوتبال با اعلام اطلاعیه ای، اعتراض خود را به تصمیم AFC اعلام خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۳    
فهرست فیلم های سینمایی و آثار کوتاه حاضر در سی وچهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر 17 فروردین ماه اعلام می شود.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۳    
پرونده های 50 حوزه انتخابیه دیگر در جلسه شورای نگهبان مطرح و صحت انتخابات این حوزه ها مورد تایید قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۰    
عکاسی از حیوانات در حیات وحش و اسارت کار دشواری است. در این ویدیو یک عکاس در باغ وحشی در چین قصد دارد از دو بچه پاندا عکاسی کند که با مشکل مواجهه می شود.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۰    
نشست دانشجویی فضای سایبری، فرصت ها و تهدید ها با حضور رئیس پلیس فتای استان اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۰    
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سفر سه روزه خود به کشور ایتالیا از تعدادی از مراکز علمی و آموزشی این کشور بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۰    
هیئت وزیران در جلسه خود به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری، بررسی گزارش وزارت نیرو و سازمان هواشناسی کشور را درباره وضعیت آب و بارندگی کشور و برنامه ریزی برای تأمین آب شرب شهری در سال 1395 ...
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۰    
مقامات کردستان سوریه اعلام کرده اند که انتظار می رود در مناطق شمالی تحت کنترل کردها در شمال سوریه، نظام فدرالی اعلام شود ...
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۱    
مصوبه هیئت وزیران مبنی بر مجاز بودن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای خرید و واردات 200 دستگاه موتورسیکلت با حجم موتور 800 سی سی تا 1200 سی سی انژکتوری حداقل یورو (3) جهت استفاده در ناوگان ...
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۲    
مدیرکل امور حمایت های اجتماعی کمیته امداد با اشاره به اینکه بیشترین حامیان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد را دهک های متوسط جامعه تشکیل می دهند ...
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۲    
معاون اول رئیس جمهوری درباره ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات، گفت: ممکن است قوه قضائیه چنین استنباط کرده باشد که به اندازه کافی اختیارات قانونی برای اعمال چنین محدودیت هایی را دارد ...
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۲    
پنجمین جلسه کمیسیون دائمی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، دکتر سعید سهراب پور، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان ...
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۹    
تیم فوتبال استقلال در تعطیلات نوروزی راهی سوئد خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۹    
دو متهم سابقه دار با فروش 500 سکه تقلبی به عنوان سکه های زیرخاکی و با ارزش، نقشه کلاهبرداری شان را اجرا کردند.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه گفت: این واحد توانست در سال 94 نیز همانند سال گذشته از حد نصاب سازمان مرکزی در سهم درآمد غیرشهریه ای عبور کند.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۶    
نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم افتتاح فروشگاه شهروند محور 17 شهریورگفت: هدف مدیریت شهری جلب رضایت کسبه و ساکنین پیاده راه 17 شهریور است.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
همزمان با روزهای پایانی سال 94، جلسه نهایی تفویض اختیارات آموزشی به دانشکده ها با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در جمع معاونان، روسای دانشکده ها، معاونان آموزشی ...
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۷    
یک گروه هکری با نام پرستو، به یک شبکه پیشرفته ماهواره ای آمریکایی به نام آی دایرکت، حمله کردند و آماده از کار انداختن سرویس های بین المللی آن هستند.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۱    
ساعات کاری تالارهای کتابخانه ملی از بعدازظهر 29 اسفند 1394 تا 14 فروردین 1395 اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۹    
معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر که به ژنو رفته است، وضعیت اقلیت ها و حقوق آنان در ایران را در سی و یکمین نشست شورای حقوق بشر تشریح کرد و گفت: کسی به خاطر داشتن عقیده مورد تعقیب قرار نمی گیرد ...
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۳    
برای نخستین بار در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ستاد استقبال از بهار در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس از قهرمانی تیم تکواندوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی این واحد در مسابقات کشوری خبر داد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۴    
مدیر کل سیاسی و بین الملل وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد: چهار بانک جدید ایرانی به شبکه سوئیفت وصل شده و با دریافت کُدهای بانکی لازم، عملیات عادی پیام رسانی از طریق سوئیفت را انجام می دهند.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۴    
معاون پژوهش و فناوری واحد ایلخچی گفت: مجوز راه اندازی مرکز رشد واحد های فناور با موضوع فناوریهای نوین در صنایع خودرو با رویکرد طراحی ...
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۷    
مرگ مرموز پیرمرد در خانه اش معمایی را پیش روی بازپرس جنایی پایتخت قرار داد. مرد جوانی به عنوان مظنون در این پرونده بازداشت شده است.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۸    
در آخرین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1394 با دستور دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برقراری حق مهارت کارکنان دیپلم و فوق دیپلم تصویب و در قالب بخشنامه ای ابلاغ شد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۵    
وزیر اطلاعات پس از نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران حاضر شد و به یک سوال امنیتی آنان پاسخ داد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات اخیر نخست وزیر کانادا گفت: اگر این رویکرد جدید با نگاه واقع بینانه تر نسبت به موضوعات منطقه ای، بین المللی و روابط دو جانبه با کشورهای مختلف همراه باشد ...
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۶    
عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: کشوری که از سوی مسوولان فدراسیون انتخاب می شود باید شرایط مدنظر AFC را داشته باشد چون آنها حتما از وضعیت امکانات ورزشگاه انتخابی و وضعیت هتل آن شهر بازدید می ...
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی گفت: سال 95 سالی پرکار برای دانشگاه و در کل برای جامعه ایران خواهد بود چراکه ایران پس از برجام ایران نویی خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۰    
کمپین دانشجویی با عنوان ندای همدلی برای کمک به نیازمندان در شب عید با همکاری تشکل دانشجویی فردای روشن و دانشجویان گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن راه اندازی شد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۰    
در واپسین روزهای سال 1394 و در آستانه فرا رسیدن سال جدید، جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با حضور در گلزار شهدای آبعلی با آرمان های والای شهدا تجدید عهد کردند.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۲    
فدراسیون فوتبال ایران، کشور امارات را برای برگزاری بازی های ایران و عربستان نسبت به قطر، ترجیح داد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۹    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و سال نو، پیام تبریکی خطاب به دانشگاهیان و ایرانیان نخبه مقیم خارج از کشور صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۹    
متقاضیان جذب هیات علمی جهت تعیین تکلیف پرونده استخدامی خود، باید حداکثر تا تاریخ 31 اردیبهشت ماه سال 95 به دبیرخانه هیات اجرایی جذب استان مربوط مراجعه کنند.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۴    
رئیس واحد تهران مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه فرایند تحقق اهداف دانشگاه در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: شناسایی نیاز کشور در عرصه های مهم اقتصادی ...
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۴    
یک آگهی استخدام به زبان ژاپنی منتشر شده که در آن، استانداری آیچی در ژاپن از افراد واجد شرایط و آموزش دیده در رشته نینجا برای کارهای مرتبط با تقویت گردشگری استخدام به عمل می آورد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۸    
دوازدهمین سمینار بین المللی علوم و تکنولوژی پلیمر برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری واحد تهران جنوب و انجمن پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۵    
قیمت نفت خام پس از کاهش 3.7 درصدی در روز دوشنبه، 2.7 درصد دیگر در روز سه شنبه ریزش کرد.