شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۱May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 2 دی 1398 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری آنا 31 تیر 1398 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری آنا 30 آذر 1398 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 1 دی 1398 خبرگزاری آنا 2 دی 1398 خبرگزاری آنا 3 دی 1398 خبرگزاری آنا 4 دی 1398 خبرگزاری آنا 5 دی 1398 خبرگزاری آنا 6 دی 1398 خبرگزاری آنا 7 دی 1398 خبرگزاری آنا 8 دی 1398 خبرگزاری آنا 9 دی 1398 خبرگزاری آنا 10 دی 1398 خبرگزاری آنا 11 دی 1398 خبرگزاری آنا 12 دی 1398 خبرگزاری آنا 13 دی 1398 خبرگزاری آنا 14 دی 1398 خبرگزاری آنا 15 دی 1398 خبرگزاری آنا 16 دی 1398 خبرگزاری آنا 17 دی 1398 خبرگزاری آنا 18 دی 1398 خبرگزاری آنا 19 دی 1398 خبرگزاری آنا 20 دی 1398 خبرگزاری آنا 21 دی 1398 خبرگزاری آنا 22 دی 1398 خبرگزاری آنا 23 دی 1398 خبرگزاری آنا 24 دی 1398 خبرگزاری آنا 25 دی 1398 خبرگزاری آنا 26 دی 1398 خبرگزاری آنا 27 دی 1398 خبرگزاری آنا 28 دی 1398 خبرگزاری آنا 29 دی 1398 خبرگزاری آنا 30 دی 1398 
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۹:۴۸    
29 آذرماه دو سال پیش بود که زلزله به قدرت 5.2 ریشتر ملارد در اطراف تهران را لرزاند؛ زلزله ای که اگرچه قدرت تخریبی زیادی نداشت ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۵۵    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 30 درصد تحقیقات کشور را مربوط به حوزه سلامت دانست و گفت: این درحالی است که فقط 10 درصد اعضای هیئت علمی کشور در حوزه علوم پزشکی فعالیت می کنند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۳:۵۴    
ناسا قرار است یک جت مافوق صوت را اولین بار در پایگاه هوایی ادوارد در کالیفورنیا به پرواز در بیاورد و نظر سنجی اش را از آنجا آغاز کند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۱:۳۳    
نشست خبری مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری به مناسبت سالگرد 9 دی صبح امروز با حضور اصحاب رسانه در خبرگزاری فارس برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۳    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پیشنهاد اعضای این کمیسیون در خصوص معافیت مدارس از پرداخت آب، برق و گاز مدارس برای سال 99 با لحاظ اصلاحاتی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۰:۳۳    
فتوای رهبر انقلاب درباره استفاده از وسیله نقلیه شخصی در هنگام آلودگی هوا منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۰:۰۰    
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: کل بودجه سازمان اورژانس کشور 220 میلیارد تومان است، با اینکه تمام خودروهای های ما از بنزین 3000 تومانی استفاده می کنند، اما تغییری در بودجه این سازمان ایجاد نشد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۳:۲۴    
درخواست های جدید و اعجاب آور استراماچونی از باشگاه استقلال را در این ویدئو ببینید.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۲:۵۴    
جلسه روز دوشنبه پارلمان عراق به دلیل به حد نصاب نرسیدن قانونی به روز فردا موکول شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۲:۵۴    
واکنش رهبر انقلاب به آتش زدن عکس خودشان توسط فریب خورده ها را در این ویدئو ببینید.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۲:۴۲    
آیت الله محمدتقی مصباح یزدی گفت: در کشورهای اسلامی همه باید در گفتار و رفتارشان مواظب باشند که آیا وظیفه شرعی خود را انجام می دهند یا دچار غفلت و کوتاهی هستند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۲:۴۲    
بررسی وضعیت بازار خودرو نشان می دهد امروز 2 دی، قیمت پراید در تمامی مدل ها کاهش یافت و این کاهش قیمت تا سقف 400 هزارتومان پیش رفت.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۲:۲۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران و وزیر کار و امور اجتماعی جمهوری ارمنستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند .
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۲:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بهترین ها را برای بیرانوند می خواهم و هر تصمیمی اگر من و کادر فنی می گیریم به همین دلیل است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۲:۰۳    
پرونده دور رفت رقابت های لیگ برتر تکواندوی باشگاه های کشور با قهرمانی شهرداری ورامین بسته شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۲:۰۳    
عفو بین الملل اعلام کرد: حکم متهمان قتل خاشقجی به جرم مشارکت مقامات ریاض نمی پردازد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۱:۴۲    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: گابریل کالدرون به خوبی از سرمایه های تیمش استفاده نمی کند و شکل بازی پرسپولیس جذاب نیست.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۱:۳۳    
در سفر وزیر بهداشت به استان فارس، بخش دیالیز بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) شهرستان بیضا به بهره برداری رسید.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۱:۱۲    
داشتن یک قلب سالم با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی یا سکته مغزی، زندگی شخص را به میزان قابل توجهی طولانی تر می کند ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۱:۱۲    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اهمیت طرح های کوچک تصریح کرد: مدیران همه به دنبال طرح های بزرگ نباشند؛ چنانچه در برخی از این طرح های بزرگ تبعات منفی برای جامعه دارد ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۱:۱۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کنوانسیون های CFT و پالرمو در کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت در حال بررسی است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۱:۰۰    
سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان، از دستگیری تعدادی از عوامل مسلح حوادث و اغتشاشات اخیر ماهشهر خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۰:۵۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: تالاب انزلی در معرض خطر جدی نابودی است و شرایط بحرانی دارد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۰:۴۲    
رشد علمی 11 برابری ایران، چهار برابری مقالات علمی ایران در ژورنال های معتبر بین المللی، پیشگامی دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی از عمده مباحث مطرح شده در مراسم تقدیر از پژوهشگران پردیسی ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۰:۳۰    
نشست آسیب شناسی و ارائه راهکار درخصوص کلیات لایحه بودجه سال 99 با حضور کارشناسان اقتصادی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دفتر سعید جلیلی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۷    
تیم ملی آلیش مردان ایران با کسب با 2 نقره و یک برنز عنوان نایب قهرمانی رقابت های جهانی این رشته را در قزاقستان به دست آورد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۰:۲۱    
رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، ادعای خبرگزاری انگلیسی رویترز در خصوص تعداد کشته شدگان حوادث آبان ماه در ایران را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۷    
ایالت کالیفرنیا با ارائه مجوز به برخی شرکت ها، قصد دارد سرویس تحویل پیتزا توسط اتوموبیل های خودران را آزمایش و راه اندازی کند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۰:۰۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس پیشنهادات بودجه ای وزارتخانه های کشور، اطلاعات، امور خارجه و دفاع بررسی و برای ارایه به کمیسیون تلفیق بودجه تجمیع شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۵۱    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: دانشگاه و صنعت به عنوان دو رکن اساسی در نظام نوآوری شناخته می شوند و این مسیر توسعه پایدار و تولید علمی است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۳۹    
مدرس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در طول سه دهه اخیر، سیاست ورزی ها و عملکرد دولت مردان جناحی و احزاب مآب ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۳۹    
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ گونه برنامه ای برای تغییر روش تعیین قیمت پایه فولاد نداریم.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۳۹    
ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برگزاری پاویون شرکت های دانش بنیان نمایشگاه بین المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته حمایت می کند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۳۹    
هفت ماه دیگر تا المپیک توکیو زمان باقی مانده و در حالی که ورزشکاران باید برای کسب سهمیه و رسیدن به میدان المپیک تلاش کنند اما فدراسیون های کلیدی با سرپرست اداره می شوند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۳۹    
شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال در صدر برترین گلزنان 10 سال اخیر سری آ ایتالیا قرار دارد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۲۹    
تیم محاسبات ذهنی ایران در مسابقات بین المللی پاما 2019 با کسب سه مقام قهرمان قهرمانان در این رقابت ها، مقام اول تیمی را برای جمهوری اسلامی کسب کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۰    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم از پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت برای تمام رشته های تحصیلی کاردانی و کارشناسی به جز گروه پزشکی در این دانشگاه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۰    
معاون پژوهشی مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه گفت: وزارت خارجه در عرصه داخلی و خارجی چند دهه است که امر پژوهش را در دستور کار خود قرار داده و به دنبال گفتمان سازی در داخل و روایت سازی ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۰    
مصاف دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و پاس در ادامه رقابت های هفته هشتم لیگ برتر تکواندو به تساوی رسید.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۰    
بسیاری بر این باور هستند که افزایش سطح گلوکز در خون عامل اصلی ابتلا به دیابت نوع دوم است اما دانشمندان به تازگی موفق به کشف عامل اصلی ابتلا به دیابت نوع دوم شده اند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۰    
مراسم بزرگداشت هفته پژوهش با همکاری مشترک وزارت امور خارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی عصر امروز برگزار شد و از پژوهشگران این سازمان تقدیر به عمل آمد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۸:۴۲    
وزیر دفاع گفت: امروز یمن به میزانی از توانمندی نظامی رسیده که بتواند به عمق جبهه دشمن نفوذ کند و معادلات سیاسی امنیتی نظامی در منطقه را برهم بزند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۳    
9 نفر برای ریاست فدراسیون تنیس روی میز کاندیدا شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۳    
برگزاری فشرده انتخابات هیئت های ورزشی استانی به همراه اعتراضاتی که داشت؛ شایعه هایی مبنی بر مهندسی آن ایجاد کرده است که در این گزارش به آن پرداخته ایم.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۸:۲۴    
جمعی از اهالی فرهنگ و ناشران از محل کتابخانه سوخته شده تفکر شهریار بازدید کردند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۸:۱۲    
نماینده چهارمین دوه شورای اسلامی شهر تهران کارنامه شورای شهر فعلی تهران را پوچ و ناکارآمد دانست.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۸:۱۲    
برنامه های ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز در سیستان و بلوچستان از جمله نمونه های موفق کارآفرینی در عرصه صنایع خلاق محسوب می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۸:۱۲    
هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 2.72 دلار افزایش 1480.94 دلار فروخته شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۸:۱۲    
هشتمین سالروز شهادت شهید احمدی روشن دانشمند هسته ای با حضور سردار سرلشگر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله (عج) در دانشگاه شریف برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۸:۱۲    
فرمانده قرارگاه فرهنگی -اجتماعی حضرت بقیه الله (عج) گفت: شهید احمدی روشن نمونه یک جوان مؤمن انقلابی است و شباهت بسیاری به شهدای دفاع مقدس و شهدای عصر معاصر دارد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۷:۵۱    
فرمانده دافوس آجا گفت: کارهای پژوهشی که در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش انجام می شود، برای خاک خوردن در کتابخانه ها نیست بلکه نهایت تلاش خود را به کار می بریم تا این پژوهش ها کاربردی شوند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۷:۵۱    
سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: قاطعانه با نیروی فضایی ارتش تروریستی آمریکا مخالف هستیم زیرا موازنه و ثبات راهبردی بین المللی را تضعیف می کند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۷:۵۱    
مراسم بزرگداشت هفته پژوهش، عصر امروز با حضور دکتر علی اکبر ولایتی، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۷:۳۳    
با توجه به اینکه FATF متغیر موثری بر تجارت غیرنفتی ایران نبوده ، این سوال مطرح می شود که چرا تمام مشکلات کشور را گره خورده با این موضوع عنوان می کنند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۷:۳۳    
وزیر خارجه ترکیه گفت: یونان نباید با اعتماد به اتحادیه اروپا از مذاکره با ترکیه اجتناب کند زیرا این بزرگترین مانع برای حل مشکلات خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۷:۲۱    
معاون اول رئیس جمهور گفت: دشمنان قصد داشت اقتصاد ما را فلج کنند ولی به هدفشان نرسیدند. اقتصاد ما از شوک اول خارج شده است و به دستاوردهای خوبی هم رسیده ایم.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۷:۲۱    
رئیس هیئت امنا و هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فعالیت های فرهنگی باید با مبنا و پایه های پژوهشی تحقق یابد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۷:۱۲    
آیین افتتاح نمایشگاه آثار نقاشی محمد اسدی جوزانی با حضور محسن مؤمنی شریف رئیس حوزه هنری بعدازظهر امروز در حوزه هنری برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۷:۱۲    
تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در دیداری آسان برابر شهرداری ماهشهر برنده شود و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۷:۱۲    
مهدی علی نژاد به سمت نایب رئیسی شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۷:۰۳    
در پی حمله پلیس رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی چهار زن بازداشت شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: هیچ محدودیتی برای رساندن سطح غنی سازی اورانیوم به 20 درصد نداریم و این بستگی به تصمیم رئیس جمهور دارد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۱    
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان با همکاری مرکز رشد و فناوری، انجمن مهارت و کارآفرینی و دانشگاه های این شهرستان دومین رویداد استارت آپ ویکند را برگزار کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۶:۴۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه-مجلسی عنوان کرد که دانشجویان و دانش آموزان در صورت داشتن ایده های کسب وکار از سوی دانشگاه آزاد اسلامی حمایت می شوند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۶:۴۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آیت الله خلخالی نوشته ای متین در باب حکومت اسلامی دارند، فرمودند: آیت الله خلخالی فقیهی عالیقدر و مدرّسی بزرگ برای حوزه های علمیه بودند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۶:۳۳    
کارگاه مهارت های زندگی با موضوع ازدواج آسان و بررسی آسیب ها و حدود روابط دختران و پسران در آشنایی های قبل از ازدواج در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۶:۳۳    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه کشور ما به ویژه در شرایط حاضر به یک گفتگوی ملی نیاز دارد، گفت: فقدان گفتگوی سازنده، از بنیادی ترین مشکلات جامعه امروز ایران است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۶:۳۳    
هشتمین نشست کرسی آزاد اندیشی رسانه ای با حضور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی دیگر از فعالان رسانه ای و مسئولان دانشگاه آزاد برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۶:۲۱    
رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: تخریب و تضعیف فراکسیون امید و اعضای این فراکسیون، آن هم از درون جریان اصلاحات امری بی سابقه بوده است که امیدوارم این تخریب ها هدف مند و با انگیزه های شخصی نبوده باشد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۶:۲۱    
مسئول ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: ترویج فرهنگ عبودیت و نماز میان خانواده ها نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت بنیان خانواده دارد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۶:۱۲    
ستاد دیه کشور از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور با شناسایی یک هزار و 75 زندانی جرائم غیرعمد، زمینه آزادی این افراد نیازمند را از طریق ارائه وام های بدون سود فراهم کرده است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فعالیت های پژوهشی در حوزه دیپلماسی فرهنگی و روابط خارجی نیاز به تقویت دارد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۰    
ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی به منظور ثبت جهانی صنعت مبل و منبت ملایر در این شهرستان حضور یافتند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۰    
مدیر پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه مجلسی از برگزاری 60 کارگاه آموزشی با موضوع پژوهش در این واحد دانشگاهی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۵۱    
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال دادخواهی باشگاه های پرسپولیس و تراکتور را مردود دانست.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۲    
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: دروس عمومی و معارف باید در همه رشته ها از مهندسی تا پزشکی و انسانی و علوم پایه توسط دانشجویان اخذ، مطالعه و گذرانده شود.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۲    
رئیس کمیته فنی واترپلو گفت: بازیکن تیم واترپلو کویت با وحشی گری به تمام معنا بینی بازیکن ایران را شکست.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۲    
مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: مسابقات شفاهی بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت از هفته دوم دی جاری در این واحد دانشگاهی آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۲    
رئیس قوه قضائیه تنها راه حقیقی مقابله با توطئه های دشمن را تأمین خواسته های مشروع مردم و گره گشایی از مشکلات معیشتی آنان دانست.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۰    
داروین در زمانه ای می زیست که هیچ کس نمی دانست چگونه خصیصه ها و ویژگی های نسلی به نسل بعد منتقل می شود!
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۰    
شروع بازی Dragon age:Inquisition در محلی عجیب و غریب و کمی تاریک رخ می دهد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۰    
شاید یکی از تنها نکات لذت بخش موجود در WWE 2K20، استفاده از موسیقی های خوب در منو های بازی باشد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۰    
سری بازی هایی جهان باز Metal Gear Solid با سبک و سیاق جهان باز فانتوم پین تفاوت های زیادی با بازی های مشابه دارد..
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۰    
قهرمان اصلی بازی Gears 5، در این بازی وارد ماجراجویی خطرناکی می شود تا بتواند جواب سؤال های خود را پیدا کند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۰    
تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران برای اولین بار در تاریخ به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی این رشته رسید.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با شروع مذاکرات و توافق برجام تولید پلوتونیم در رآکتور اراک را از هشت کیلو به یک و نیم کیلو در سال کاهش دادیم.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۱    
معاون سابق بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فردی که همشهری یکی از رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد بوده و هیچ پروژه ای در دانشگاه آزاد نداشته برای اینکه ضمانت نامه بگیرد ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۹    
مراسم بزرگداشت هفته پژوهش با همکاری مشترک وزارت امور خارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی عصر امروز با حضور دکتر ولایتی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار وزیر خارجه هند گفت: تروریسم و افراطی گری مهم ترین تهدیدات مشترک همه کشورهای منطقه هستند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۹    
مدیر اداره امور پارک ها و سکوهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خراسان شمالی یکی از استان های مرزی کشور است که باید مطالعات کافی در زمینه برقراری ارتباط مؤثر و دوسویه با کشورهای همسایه برای توسعه ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۹    
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۹    
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: فعالیت های پژوهشی انسان را از تاریکی دور می کند و جهل را از بین می برد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۹    
سیده فاطمه حسینی در حوزه توان بخشی موفق به توسعه ابزاری هوشمند برای کمک به بیماران مبتلا به اختلالات مغز و اعصاب مانند پارکینسون و ام اس شده است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۰    
دبیر انجمن علمی دانشجویان رشته فناوری اطلاعات سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: این انجمن علمی به زودی استارت آپ ویکند را در این دانشکده برگزار می کند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۰    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج گفت: کارآفرینی و خلق ایده های نوآورانه جزء بزرگ ترین سرمایه های کشور و اقتصاد دانش بنیان مبنای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۰    
باشگاه استقلال به دستیاران آندره آ استراماچونی بدهی ندارد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۹    
صبح امروز سومین مرحله از طرح سراسری برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس با حضور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت اجرایی شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۹    
رئیس شورای شهر تهران گفت: قالب داستان و قصه گویی یکی از ابزارهای قدرتمند انتقال فرهنگ و ارزش های یک جامعه به نسل های بعدی و ایجاد سرگرمی و جذابیت در فضای عمومی جامعه است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۹    
بازیگران سریال پایتخت ، از فردوس حاجیان که این روز ها بر اثر تشدید عارضه شیمیایی بستری و در حال درمان است، عیادت کردند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۹    
مجله ادبی شب شعر از امشب 2 دی ماه با اجرای رشید کاکاوند روانه آنتن پخش می شود.