یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 30 دی 1398 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری آنا 31 تیر 1398 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری آنا 30 آذر 1398 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 1 دی 1398 خبرگزاری آنا 2 دی 1398 خبرگزاری آنا 3 دی 1398 خبرگزاری آنا 4 دی 1398 خبرگزاری آنا 5 دی 1398 خبرگزاری آنا 6 دی 1398 خبرگزاری آنا 7 دی 1398 خبرگزاری آنا 8 دی 1398 خبرگزاری آنا 9 دی 1398 خبرگزاری آنا 10 دی 1398 خبرگزاری آنا 11 دی 1398 خبرگزاری آنا 12 دی 1398 خبرگزاری آنا 13 دی 1398 خبرگزاری آنا 14 دی 1398 خبرگزاری آنا 15 دی 1398 خبرگزاری آنا 16 دی 1398 خبرگزاری آنا 17 دی 1398 خبرگزاری آنا 18 دی 1398 خبرگزاری آنا 19 دی 1398 خبرگزاری آنا 20 دی 1398 خبرگزاری آنا 21 دی 1398 خبرگزاری آنا 22 دی 1398 خبرگزاری آنا 23 دی 1398 خبرگزاری آنا 24 دی 1398 خبرگزاری آنا 25 دی 1398 خبرگزاری آنا 26 دی 1398 خبرگزاری آنا 27 دی 1398 خبرگزاری آنا 28 دی 1398 خبرگزاری آنا 29 دی 1398 خبرگزاری آنا 30 دی 1398 
آنا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۹    
مهدی محمدی، تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی، در تازه ترین یادداشت خود رمز موفقیت حاج قاسم سلیمانی را تقوا و جهاد دانست.
آنا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۴    
ملی پوش ایرانی در سومین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی قهرمانی جهان در رشته چرخ تیز زورخانه ای ایران به مقام قهرمانی رسید.
آنا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۵    
در حاشیه دومین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از خانواده شهید شهروز مظفرنیا از محافظان سپهبد سلیمانی تجلیل شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۳    
هندوراس حزب الله لبنان را به طور رسمی به عنوان گروه تروریستی اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۳    
رئیس جریان حکمت ملی عراق در دیدارهای جداگانه با رؤسای ائتلاف های نصر، دولت قانون و فتح درباره پرونده نخست وزیر آتی و مطالبات تظاهرکنندگان رایزنی کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۲    
دفتر شعر فقط او بخواند شامل مجموعه غزل هادی محمدحسنی از سوی سوره مهر منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۳    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از پرداخت حقوق دی ماه معلمان با اعمال رتبه بندی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۱۲    
محسن مؤمنی شریف گفت: نهضت ترجمه در حوزه ادبیات انقلاب و دفاع مقدس اتفاق افتاده این حاصل سال ها برنامه ریزی مستمر و پیگیر بوده و بیش از 150 عنوان کتاب به بیش از هفت زبان زنده دنیا در حوزه هنری ترجمه و ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۰    
نحوه شکایت داوطلبان انتخابات اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۱    
رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خراسان شمالی گفت: تیم ایران در سومین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی قهرمانی جهان رشته تیمی زورخانه ای به مقام قهرمانی رسید.
آنا   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۰:۰۶    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صحبت های مطرح شده درباره شورای نگهبان از سوی رئیس جمهور نوعی فرافکنی است، گفت: سه گروه در داخل و خارج کشور علیه شورای نگهبان فعالیت دارند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۶    
مجموعه مستند من ایرانی ام از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی با هدف پرداختن به زندگی و فعالیت های شغلی و علمی 10 دانشمند برتر ایرانی ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۴    
سازمان هواپیمایی کشوری دومین گزارش مقدماتی درباره بررسی سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ 737 اکراینی منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۴    
تیم ملی هندبال ایران در نخستین مسابقه خود در دور دوم رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف کویت رفت و توانست حریف خود را شکست دهد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۵    
4 داور لیگ برتری فوتبال در آزمون آمادگی جسمانی مردود شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۶    
مهرداد محمدی با درخشش در دیدار آوس در ترکیب تیم منتخب هفته هفدهم لیگ فوتبال پرتغال قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۹    
صندوق تأمین خسارت های بدنی با درخواست بیمه مرکزی مبنی بر بخشودگی جریمه بند (ب) ماده 24 قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب سال 1395 ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۰    
نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم رئیس جمهور به جای این فرافکنی ها توجه کاملش را به حل مشکلات معیشتی مردم و وظایف اجرایی دولت معطوف کند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۱    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزیر نفت دلیل عدم استفاده از کارت سوخت در طول 6 سال گذشته، دلیل انحلال شرکت بازرگانی گاز ایران و نحوه خدمات رسانی به کشتی ها (بانکرینگ) را توضیح داد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۱    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی رفتار غیردیپلماتیک سفیر انگلیس در تجمعات اخیر خبر داد و گفت: این پرونده تا زمانی که راه های لازم جهت اعتراض و برخورد مشخص شود، مفتوح می ماند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۴۲    
محمد قاضی به شهرخودرو خراسان پیوست.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۰    
رسانه های عربی اعلام کرده اند قطر میزبان دیدارهای نمایندگان ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیاست و باشگاه های ایرانی با رد این موضوع آمادگی مقابله با AFC را دارند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۱    
یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به تولید پره ای با پوشش نانو شده که مقاومت بالایی در برابر حرارت و سایش دارد و از نظر کیفی رقیب انگلیسی تبار خود را پشت سر گذاشته است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۱    
یک شرکت دانش بنیان موفق شده با استفاده از فناوری نانو رنگ مخصوصی برای بدنه هواپیما تولید کند که علاوه بر مقاومت بالا در برابر سایش و ضربه، باعث کاهش مصرف سوخت می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۲    
جلسه شورای اقتصاد با حضور وزرای امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، نیرو، نفت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۰    
سخنگوی دولت در توئیتی اعلام کرد که مسئله حذف میزبانی تیم های ایرانی در هیئت دولت بررسی شده است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۱    
سخنگوی وزارت خارجه چین در نشست خبری امروز به پرسش های حاضران درباره تحولات داخلی این کشور و اوضاع منطقه و جهان از جمله آخرین وضعیت برجام پاسخ داد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۲    
در بازار امروز طلا، سکه و ارز هر گرم طلای 18 عیار با اندکی افزایش قیمت، به 498 هزار تومان رسید.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۲    
اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش وپرورش شهر تهران در خصوص تعطیلی مدارس تهران در روز اول بهمن ماه اطلاعیه ای صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۰    
نشست خبری رویداد رویازی2 به منظور عملکرد آن در بخش های انیمیشن و کاراکتر و بازارپردازی و اهمیت آن در آینده صنعت انیمیشن ایران در حوزه هنری برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۰    
برنامه این هفته ایران امروز (Iran Today) در شبکه پرس تی وی به بحث و بررسی میزان صادرات فنی- مهندسی اعم از فناوری، دانش فنی و نیروهای متخصص ایرانی و مزایا و چالش های آن اختصاص دارد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۱    
رپورتاژ آگهی در حقیقت یک متن آموزشی و یا خبری است که با هدف جذب مخاطب و افزایش فروش نگارش می شود. رپورتاژهایی که در سایت های خبری منتشر می شوند ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۹    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: با توجه به تحریم های سنگین و بی سابقه، اقتصاد کشور در شرایط خاصی قرار دارد و با توجه به این شرایط، بانک مرکزی ناچار به اتخاذ سیاست ها با توجه به منافع کلی کشور است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۰    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصویب طرح معافیت فرزند ذکور خانواده اهداکننده عضو در کمیسیون متبوعش خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۱    
شهرهای شمالی ایران در تمامی فصول سال پذیرای گردشگران و مسافرینی است که به قصد سپری کردن تعطیلات خود و لذت بردن از طبیعت بکر همچون جنگل های انبوه ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۱    
وزیر راه و شهرسازی امروز به منظور تقدیم نامه رسمی تسلیت و همدردی رئیس جمهور کشورمان به کی یف رفت.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۹    
وزیر دفاع عراق و هیئت همراه وی امروز با معاون نخست وزیر و وزیر دفاع کویت دیدار کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۱    
سخنگوی سازمان تیم های ملی فدراسیون دوومیدانی از حضور 11 ورزشکار در ترکیب اصلی تیم ملی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۱    
قیمت نفت در معاملات امروز پس از اینکه دو میدان نفتی بزرگ تولید نفت در لیبی در کشاکش محاصره نظامی بسته شدند، افزایش یافت.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۱    
نشست خبری تشریح نقش عوامل سایبرنتیک در سانحه سقوط هواپیما فردا 10 صبح در خبرگزاری آنا با حضور اهالی رسانه برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۱    
فیلم رسمی جام جهانی 2018 که به صورت اختصاصی توسط فیفا تولید شده است، از چهارشنبه دوم بهمن ماه و با روایت عادل فردوسی پور در پلتفرم های وی اودی فیلیمو و نماوا منتشر خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۰    
صادقی نیارکی درباره وضعیت ایران در حوزه نوآوری گفت: گزارش های جهانی بیان می کند رتبه ایران در زمینه نوآوری در حال رشد است که در سال 2017 رتبه ایران 75 ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۰    
سریال تلویزیونی میعاد در سپیده دم از چهارشنبه، دوم بهمن به روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۱    
مقامات بهداشت چین از گسترش ویروس جدیدی مربوط به گروه کوروناویروس خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۹    
نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با عنوان لحظه قطعی جمعه چهارم بهمن ماه در خانه هنرمندان ایران افتتاح می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۹    
سیدعلی المدرسی عضو هیئت علمی گروه آموزشی رشته سنجش از راه دور و GIS دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به عنوان عضو کمیسیون تخصصی سنجش از دور و GIS وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۹    
تقویم اتفاقات ایران در دی ماه حوادث گوناگونی به خود دیده است، از شهادت بزرگانی چون حاج قاسم سلیمانی و امیرکبیر تا اتفاقات تلخی مثل غرق شدن کشتی سانچی، وقوع زلزله بم ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۹    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با با وزیر خارجه ونزوئلا از ابراز محبت و همدردی مردم و دولت ونزوئلا پس از شهادت سردار سلیمانی و حادثه هواپیمای اوکراینی تشکر کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۰    
شورولت توانست در فروش اولین مدل ابرخودرو جدید خود موفقیتی بی نظیر را به دست آورده و بار دیگر توجه بسیار از علاقه مندان خودروهای سوپراسپرت را به سمت خود جذب کند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق گفت: داشتن تحرک زیاد و انجام به موقع فعالیت های ورزشی و بدنی در زندگی امروز می تواند در کاهش ابتلا به بیماری های گوناگون مانند دیابت و درمان مناسب آن نقش مهمی داشته ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۰    
دبیر انجمن علمی دانشجویان رشته مهندسی بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در نقشه جامع علمی کشور بر لزوم افزایش کمیت و کیفیت برنامه های ترویجی- علمی تأکید شده است و باید در این راستا انجمن های ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۱    
عضو شورای عالی فضای مجازی و انقلاب فرهنگی، محرومیت از بازی های فوتبال را اقدامی در جهت کمرنگ کردن تشییع باشکوه سردار سلیمانی دانست.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۸    
پس از سخنرانی مقام معظم رهبری و اطلاق این کلیدواژه به سپاه قدس، هشتگ های #رزمندگان_بدون_مرز و #سپاه_قدس در توئیتر داغ شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۹    
رئیس کمیته اطلاع رسانی پانزدهمین جشنواره رادیو از تمدید مهلت ارسال آثار در بخش مردمی جشنواره رادیو تا پانزدهم بهمن ماه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۹    
شماره 60 و 61 فصلنامه پانزده خرداد از سوی بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در یک مجلد منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۹    
فرمانده نیروی قدس سپاه یگانه راه غلبه بر دشمن را ایستادگی و مقاومت برشمرد، گفت: دشمنان ما زبانی غیر از زور را نمی فهمند، از این رو باید در مقابل آنان مستحکم بایستیم.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۹    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با صدور حکمی از سوی عبدالله قاسمی پیربلوطی سرپرست واحدهای غرب استان تهران منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۰    
پیشکسوت فوتبال ایران عنوان کرد برای سرمربیگری تیم ملی صحبتی با او نشده است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۸    
ورزشکاران 6 کشور شرکت کننده در مسابقات جهانی کُشتی پهلوانی و زورخانه ای، از حسینیه جاجرمی ها و سفره خانه سنتی شهر بجنورد دیدن کردند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۸    
آخرین فرصت درخواست یارانه معیشتی بدون تمدید مجدد تا ساعت 24 امشب اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۸    
مسئول گروه های جهادی ستاد فرمان امام(ره) شهرستان قصر قند گفت: راه های مواصلاتی روستاهای قصرقند که بر اثر سیل مسدود شده بودند بازگشایی شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۹    
دومین همایش نوآوری در صنعت پلاستیک صبح امروز در مرکز همایش های مدیریت صنعتی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۰    
رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی جزئیات ضوابط و مقررات بخشش اضافه خدمت سربازان را حین خدمت تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: دانشگاهیان به عنوان پیش قراول آگاه سازی و بصیرت افزایی جامعه، شبهه افکنی دشمن را خنثی کنند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۸    
باشگاه های ایرانی به نامه جدید AFC درباره لیگ قهرمانان آسیا پاسخ قاطعی دادند و اعلام کردند تنها در خانه از حریفان میزبانی می کنند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۹    
فلسطینی ها نسبت به ترور فرمانده شهید سپاه قدس توسط آمریکا مواضعی حمایتی اتخاذ کردند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۹    
رئیس قوه قضائیه فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران مبنی بر لزوم قوی شدن کشور را نقشه راه برای همه مسئولان دانست و گفت: لازمه قوی شدن کشور اجرای قاطع عدالت و مبارزه بی امان با فساد است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۰    
تعصب سردار حاج قاسم سلیمانی به فرزندان شهدا را در این ویدئوی کوتاه ببینید.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۰    
مددسراهای شرق پایتخت براساس شاخص های سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران تجهیز شده و به صورت شبانه روزی آماده پذیرایی از افراد بی خانمان است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: امروز فضای جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند پویایی، شادکامی و طراوت بوده و برای رسیدن به این امر مهم شایسته است ورزش در دستور کار نهادهای مسئول قرار گیرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۸    
مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: در جریان سیل اخیر در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خسارت هایی به آثار تاریخی وارد شده است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۸    
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در ششمین اجلاس نماز استان هرمزگان مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۹    
رئیس فدراسیون والیبال گفت: در لیگ ملت ها از بازیکنان جوان تر دعوت خواهیم کرد و المپیکی ها را خسته نمی کنیم.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۹    
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: 565 بانوی شهید در تهران وجود دارد که در مراسم مهر آیین با خانواده های آنها دیدار خواهیم داشت.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۷    
مرکز باستان شناسی و گردشگری دانشگاه آزاد اسلامی دزفول در راستای توسعه آموزش و بالابردن سطح آگاهی و توانایی جسمانی و روانی کودکان اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۷    
حضرت علی(ع) در نامه 53 نهج البلاغه که آیین نامه حکومت داری است در یک تقسیم بندی مردم را به دو دسته اهل خاصه و عامه معرفی و خصوصیات اهل خاصه (همان سلبریتی ها) را تشریح می کنند.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۸    
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به عضویت هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک درآمد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۸    
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امروز فرماندهانی با تجربه، مومن و عمیق با ضمیری روشن و آرمان های بزرگ، راه حاج قاسم را ادامه می دهند ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۸    
مراسم معارفه سردار اسماعیل قاآنی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۹    
پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه مدیران مسئول ژورنال های بین المللی تحریم ایران را دلیل چاپ نشدن مقالات پژوهشی ما اعلام می کنند ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۹    
کمیته انضباطی شکایت شهرداری ماهشهر از باشگاه پرسپولیس را فاقد وجاهت قانونی دانست.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۹    
معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با حضور مسئولان دانشگاهی معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۹    
در آستانه برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر از پوستر این رویداد فرهنگی رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۸    
تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان جامعه بین دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان به امضا رسید.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۸    
آمریکا و مزدورانش از دعوت رهبران گروه های مقاومت عراق به برگزاری تظاهرات میلیونی در محکومیت اشغالگری آمریکا به خشم آمده اند و در تلاش اند با کشته سازی افکار عمومی را از تظاهرات وحدت بخش عراق منحرف ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۸    
موشن گرافیک ایران قدرتمند را در این ویدئو مشاهده کنید.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۹    
در برنامه امشب مجله شبانگاهی شب شعر گزارشی از محفل شعر خوانی ویژه گرامیداشت سپهبد شهیدقاسم سلیمانی که در محل گلزار شهدای شهر کرمان برگزار شد پخش می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۹    
مرتضی محسنی گفت: آزمون مجدد دروس پایان ترم آن دسته از دانشجویانی که به دلیل حادثه سیل نتوانستند در جلسه امتحان حضور یابند ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۹    
مرورگر اپرا با نقض گسترده بسیاری از قوانین لازم الاجرا در مورد موتورهای جستجو به کاربران خود، جنجال های زیادی را ایجاد کرده است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۹    
مشاور خانواده بر لزوم شناخت بنیان های جسمی و روانی زن و مرد تاکید و ابراز کرد: بنیان روانی مرد از شغل و معیشت ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۹    
خورخه آئرسا وزیر امور خارجه ونزوئلا ظهر امروز در تهران با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۹    
کمتر از 10 چهره سینمایی با یک پروپاگاندای رسانه ای، از حضور در جشنواره فیلم فجر انصراف دادند، در حالی که بیش از 200 هنرمند اعم از چهره های مشهور و سلبریتی در این جشنواره حضور دارند که نسبت به این موج ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۹    
پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان تیر و مرداد سال آینده در 14 رشته ورزشی در بخش دختران و 18 رشته ورزشی در بخش پسران به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۷    
تعداد بازدیدکنندگان موزه سینما در 9 ماه اول سال 98 نسبت به ایام مشابه سال گذشته73 درصد افزایش یافت.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۷    
درباره ویژگی های شخصی سردار سپهبد شهید سلیمانی، که راز عزت و عظمت اوست نکات فراوانی است.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۸    
در مجموعه موزه ملی ایران، به عنوان بزرگ ترین، مهم ترین و قدیم ترین موزه کشور، بیشترین یافته های باستان شناسی حاصل از کاوش های علمی از دوران پارینه سنگی تا اسلامی در قالب دو موزه ایران باستان و باستان ...
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۸    
سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی به عنوان جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۸    
کشف محموله بزرگ قاچاق دستگاه های خودپرداز را در این ویدئو مشاهده کنید.
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۸    
چرا سازمان هوانوردی فدرال آمریکا (FAA) پیش بینی نموده است که احتمال دارد هواپیماهای عبوری از آسمان تهران در سیستم های مربوطه به اشتباه شناسایی شوند؟!
آنا   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۸    
منبع اصلی ویتامین دی نور خورشید است و با وجود اینکه ویتامین دی مورد نیاز بدن را به سختی می توان تنها از مصرف مواد غذایی جذب کرد.
  • ۱