یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۱۳Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اندیمشک جوان 8 دی 1395 - andimeshkjavan.ir

اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۴    
رییس اداره بهزیستی اسلامشهر گفت: تعداد هشتاد نفر از توانخواهان و بانوان سرپرست خانوار حمایتی با همت انجمن معلولین و مشارکت بهزیستی و شورای اسلامی شهرستان به زیارت امام هشتم اعزام شدند.
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۴    
مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از کشف و ضبط 146 قلم کالای خارجی قاچاق در واحدهای صنفی شهر آبسرد خبر داد.
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۴    
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرستان رباط کریم از ساماندهی تاکسی های مشغول در شهرک آبشناسان خبر داد و به بیان دیدگاه های خود در این باره پرداخت .
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۴    
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان دماوند از خریداری دستگاه تشخیص میزان زردی نوزادان برای شبکه بهداشت و درمان این شهرستان توسط یک خیر نیکوکار خبر داد.
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۴    
شهردار الارد گفت: پس از انجام عملیات تراش ، تسطیح ، زیرسازی و شیب بندی ضلع شرقی بلوار نبوت الارد عملیات نصب کفپوش های پیاده رو در حال انجام است.
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۴    
زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم با بیان اینکه آگاهی و بصیرت مردم در حماسه 9 دی باعث خاموش شدن فتنه شد، گفت: در شرایط فتنه و آن شلوغی ها، درگیری ها و تنش ها در سال 88 ...
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۸    
بیروت – ایرنا – انفجار بمب کار گذاشته شده در یک خودرو مسافربری ( ون) در شهرک العین در منطقه بعلبک ( بقاع شمالی لبنان) به کشته شدن یک تن منجر شد.
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۸    
تهران – ایرنا – رییس مجلس خبرگان با صدور پیامی، حماسه 9 دی سال 88 را یکی از باشکوه ترین صحنه های خروش دینی و بصیرت عاشورایی مردم ایران اسلامی دانست که برای همیشه در تاریخ این سرزمین جاودان خواهد ماند.
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۵    
تهران – ایرنا – استفاده حداکثری از ظرفیت ها و توانمندی های یک کشور برای رونق اقتصادی و اشتغال جامعه، نشانه کارآمدی مدیریت یک مجموعه است اما به نظر می رسد در صنعت گردشگری از جمله توریسم سلامت و ...
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۵    
روزنامه آوای خراسان جنوبی چاپ بیرجند روز چهارشنبه هشتم دی ماه 1395 سرمقاله ای با عنوان 9 دی ما را دو باره زنده کرد! را در شماره 3683 خود منتشر کرد.
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۵    
کرمانشاه- ایرنا- فرماندار شهرستان روانسر گفت: خدمات و تلاش های نهضت سواد آموزی برای ریشه کنی بی سوادی در سطح جامعه ارزنده و قابل تقدیر است.
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۵    
ایرنا – اصفهان- تصویر آماده سازی کاج ها و بابانوئل ها توسط دوکارگر در منطقه جلفای اصفهان را نشان می دهد ...
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۵    
کوالالامپور – ایرنا – شبکه ‘اس.بی.اس’ استرالیا روز چهارشنبه سال 2016 را سال شگفتی ها دانست و با بررسی چند رخداد، اعلام کرد تحولات سیاسی در جهان و در حقیقت میل شدید برای تغییرات ...
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۲    
شاهرود- ایرنا- فرماندار شهرستان میامی در شرق استان سمنان گفت: زلزله 4٫9ریشتری بامداد چهارشنبه خسارت جانی در برنداشت.
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۲    
سمنان-ایرنا- استاندار سمنان با اشاره به حضور گسترده و خود جوش مردم ایران اسلامی و خلق حماسه بزرگ نهم دی ماه سال 88 گفت : وحدت، انسجام، یکپارچگی، همدلی و همراهی مهم ترین پیام مردم در حماسه 9 دی بود.
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۷:۲۸    
طی مراسمی در دفتر فرماندار اندیمشک رئیس جدید اداه پست اندیمشک معرفی شد.
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۷:۰۵    
تهران-ایرنا- رسانه های چاپ اراضی اشغالی خبر دادند پلیس رژیم صهیونیستی در چند روز آینده تحقیقات کامل و وسیعی را درباره پرونده محرمانه ای که از رشوه خواری و کلاه برداری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این ...
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۶:۵۰    
کشف یک بسته مشکوک در لابی برج ترامپ سبب شد که این آسمانخراش شهر نیویورک بعد از ظهر روز سه شنبه برای مدت کوتاهی تخلیه شود.
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۵:۴۶    
تهران- ایرنا- برج متعلق به دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا، واقع در شهر نیویورک به دلیل گزارش هایی مبنی بر وجود یک بسته مشکوک در لابی این آسمانخراش تخلیه شد.
اندیمشک جوان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۵:۳۷    
تهران- ایرنا- مارک تونر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با رد اتهامات رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه در خصوص حمایت واشنگتن از گروههای تروریستی مانند داعش در سوریه، این اتهامات را مضحک خواند.