پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۲:۵۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

اردبیل رسا (ardabilrasa.ir)

  ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ - ۰۹:۱۱   + ۸ سایت دیگر  
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در جلسه با شهردار اردبیل، خدمت رسانی بهینه و مطلوب به ایثارگران را از طریق همکاری و هماهنگی مسئولان قابل تحقق دانست.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۱۵:۳۲    
عرفان پورزاهدان دبیرکل مجمع جوانان انقلاب اسلامی کشور به عنوان رئیس ستاد مردمی مجمع جوانان انقلاب اسلامی محمدباقر قالیباف در کشور منصوب شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۸:۱۶   + ۳ سایت دیگر  
حجت الاسلام مهدی نوروزی رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان اردبیل شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۰۷:۱۸   + ۳ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: رشد مصرف برق استان اردبیل حدود 6 درصد است که بکارگیری همه ظرفیت ها برای عبور از پیک بار تابستان ضروری است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۰۷:۱۸   + ۱۱ سایت دیگر  
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: با عنایت به فرا رسیدن عید سعید قربان، مردم از خرید گوشت های حاصل از ذبح دام های غیرمجاز که بدون نظارت بهداشتی دامپزشکی و خارج از کشتارگاه ها و عموماً در روستاهای ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۰۷:۱۸    
انتخابات مجمع هیات تکواندو استان اردبیل برگزار و تورج خوشروزی با کسب 31 رای از 33 رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات تکواندو استان اردبیل انتخاب شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۰۸:۰۲   + ۴ سایت دیگر  
داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از زمان تشکیل بلدیه من تنها مدیری هستم که 12 سال شهردار تهران بوده است؛ من یک کارنامه دارم و مردم مرا با آن قضاوت کنند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۰۷:۵۷   + ۷۲ سایت دیگر  
بخشنامه مربوط به تعیین سقف حقوق و پاداش و سایر مزایای منصوبان دستگاه های دولتی در شرکت ها و مؤسسات و بنیادها ابلاغ شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۰۷:۵۷   + ۶ سایت دیگر  
محسن منصوری با انتشار پیامی در فضای مجازی خبر منتشر شده در خصوص انتصاب به عنوان رییس ستاد سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تایید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۰۷:۵۷   + ۲۷ سایت دیگر  
علی نیکزاد رسماً به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف منصوب شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۰۷:۵۷   + ۲۸ سایت دیگر  
وزیر صنعت گفت: بخش صنعت باید به سمت محصولات دانش بنیان و صادرات محور حرکت کند و در وزارت صمت به این موضوع تاکید کرده ایم.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۰۷:۵۷   + ۴۲ سایت دیگر  
سرپرست وزارت امور خارجه در دیدار وزیر خارجه چین گفت: چندجانبه گرایی که ایران و چین پرچمدار آن هستند، راه حل های روشن و مشخص برای حل مشکلات و معضلات جهانی دارد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۰۷:۵۷   + ۴۷ سایت دیگر  
بذرپاش نوشت: ان شاءالله مسیر صادقانه سید شهیدان خدمت تداوم یابد و بنده همچنان سرباز انقلاب و مردم خواهم ماند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۷    
نماینده مردم گِرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت های موثر و کارآمد دیوان محاسبات در تمام شهرستان های استان اردبیل قابل تقدیر است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۰:۲۲   + ۱۰ سایت دیگر  
نماینده مردم اردبیل با اشاره به قانون بهبود محیط کسب و کار گفت: طبق این قانون قطع برق چاه های کشاورزی ممنوع است اما وزارت نیرو اولین کار را در قطع چاه های کشاورزی قرار می دهد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۰:۲۲    
یگانه عینی دختر فوتسالیست استان اردبیل در اردوی تیم ملی فوتسال دختران حضور یافت.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۰۷:۱۷   + ۵۶ سایت دیگر  
پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل یکی از عوامل ضد امنیتی را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۰۷:۱۷   + ۶ سایت دیگر  
براساس رتبه بندی اعلامی از سوی دبیرخانه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، استان اردبیل در زمینه پیشگیری از سرقت جایگاه سوم کشوری را به خود اختصاص داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۱:۵۶    
مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل درگقا پیگیری های لازم برای رفع موانع سرمایه گذاری در شرکت انجام می گیرد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۰۸:۲۸    
به گزارش اردبیل رسا، بهروز اسکندرپور به عنوان رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری جبهه شریان در استان اردبیل منصوب شد ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۰۹:۱۱   + ۴ سایت دیگر  
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: پروژه آبرسانی شهرستان کوثر پس از اخذ مجوز ماده 23 تامین اعتبار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۰۹:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
دادستان اردبیل پیگیر حال گوزن زرد ایرانی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۴:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش اردبیل رسا، یادواره 20 شهید والامقام با محوریت شهدای خدمت به همت حوزه شهید یک شهید برزگر با حضور اقشار مختلف مردم در محله امیریه مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۹:۴۲   + ۱۸ سایت دیگر  
علی نیکزاد به عنوان نائب دوم رئیس مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۹:۰۶   + ۲ سایت دیگر  
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بیله سوار با انتقاد از عملکرد شهرداری در زمینه خدمات شهری، از ورود دادستانی به موضوع و تشکیل پرونده قضایی در این خصوص خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۹:۰۶   + ۱۱ سایت دیگر  
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: تجهیزات حفاظتی مدرن و استاندارد با هدف کنترل بیشتر جنگل ها و مراتع و حفاظت از عرصه های ملی این استان افزایش می باید.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۹:۰۶   + ۴ سایت دیگر  
معاون دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل گفت: تعاونی هر نهاد و سازمانی که با سوء استفاده از اعتبار دستگاه متبوع، مبادرت به تضیبع حقوق مردم، ایجاد نارضایتی و بدبینی و اخلال در امنیت روانی کرده ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۲۲:۴۸    
به گزارش پایگاه خبری اردبیل رسا علی ایمانی با اعلام این خبر اظهار کرد:طی تماس با سامانه 125 یک مورد تصادف خودرو ساینا با تریلی در 5 کیلومتری اردبیل گزارش شد که نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره سه سریعا ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۸    
محمود زنده دل رئیس شورای اسلامی شهر سرعین شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۰:۴۸   + ۹ سایت دیگر  
رسول حاجی زاده کاریکاتوریست و طراح ایرانی این بار 3 لوح برگزیده جشنواره جهانی "Kapok"، چین، 2023 در بخش هنرمندان حرفه ای را به دست آورد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۸   + ۴ سایت دیگر  
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: از وظایف اصلی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری و رفع مشکلات مردم است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۱:۱۸   + ۶۸ سایت دیگر  
طبق اخبار منتشره علی نیکزاد و صدیف بدری منتخبان حوزه اردبیل نیر نمین و سرعین نامزدهای نائب و دبیری هیئت رئیسه مجلس دوازدهم هستند.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۹   + ۱ سایت دیگر  
به گزارش اردبیل رسا، تجمع بزرگ و عزاداری اردبیلی ها در تکریم شهید جمهور، آیت الله سیدابراهیم رئیسی و خدمتگزاران شهید همراه ایشان، پیش ازظهر امروز زیر باران رحمت الهی در پیاده راه عالی قاپو برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۹   + ۱۲ سایت دیگر  
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت:تعداد 46 طرح تولیدی و عمرانی با اعتبار بالغ بر یک هزارو 662 میلیارد ریال و با اشتغالزایی مستقیم 782 نفر و اشتغالزایی غیر مستقیم 433 نفر درهفته جهاد کشاورزی ...
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۹:۱۹   + ۱۱ سایت دیگر  
jعداد اعضای هیات مدیره شرکتهای دولتی و شبه دولتی زیر مجموعه دستگاههای اجرایی بالغ بر 6551 جایگاه مدیریتی در کشور است.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۵    
امام جمعه بخش مشگین شرقی گفت : شهید آیت الله رئیسی تجلی تبعیت از ولی فقیه و جان سپاری در راه شهیدان و خدمت به مردم و نظام اسلامی بود.
  ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۵   + ۳ سایت دیگر  
دادستان اردبیل تاکید کرد: برنامه های دولت در استان اردبیل با شتاب بیش از پیش اجرا شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۴   + ۱۹ سایت دیگر  
به دنبال شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور ایران و هیات همراه ایشان در سانحه سقوط هلی کوپتر، امام جمعه و استاندار اردبیل در پیامی مشترک این حادثه را تسلیت گفتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۴   + ۱۲۵ سایت دیگر  
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان گرامی ایشان در سانحه هوایی را تسلیت گفتند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۴   + ۴ سایت دیگر  
معاون دادستان اردبیل گفت: جاعل و کلاهبردار حرفه ای متواری با قراردادهای جعلی زمین و مسکن ، با دستورات ویژه دادستان اردبیل بازداشت شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۰۴   + ۱ سایت دیگر  
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از جریمه یک میلیارد و 200 ریالی یک مبل فروش متخلف در اردبیل خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۳۴   + ۳ سایت دیگر  
دادستان مرکز استان اردبیل در نشست دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تعبیر شهید بهشتی از دانشجو به موذن جامعه، مطالبه گری را مهمترین مشخصه دانشجوی تراز انقلاب اسلامی دانست.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۴   + ۱ سایت دیگر  
رئیس دادگستری شهرستان خلخال گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در سایه ضعف و عدم نظارت شهرداری و شورای شهر خلخال افزایش یافته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۴   + ۱۰ سایت دیگر  
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: با کشف و ضبط 13 قبضه سلاح مجاز و غیرمجاز از متخلفان شکار و صید در اردبیل 35 متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۴    
نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از نتیجه بخش بودن پیگیری های خود برای اخذ 7 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه بهسازی و آسفالت راه دسترسی روستای کفتارق خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۴   + ۵ سایت دیگر  
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: از مهم ترین بحث هایی که امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی شد، طرح ساماندهی کارکنان دولت بود که مجلس اصرار بر مصوبه قبلی کمیسیون اجتماعی و صحن علنی داشت و با یک ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۴   + ۲ سایت دیگر  
دادستان اردبیل با اشاره به قابلیت های شهرستان مشگین شهر بر پیگیری نیازها و مشکلات اولویت دار آن شهرستان تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۷:۳۴   + ۱ سایت دیگر  
رئیس گروه باستان شناسی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل از پایان کاوش نجات بخشی در حریم گورستان تاریخی اولتان پارس آباد خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۷:۳۴   + ۳ سایت دیگر  
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از پلمب دفتر تعاونی مسکن یکی از ادارات، در اجرای طرح برخورد با دفاتر مشاور املاک فاقد پروانه و تعاونی های مسکن متخلف خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۷:۳۴   + ۵ سایت دیگر  
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 200 نفر پس از سپری کردن فرآیند ارزیابی تکمیلی در رشته آموزگاری جذب آموزش و پرورش استان اردبیل خواهند شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۴    
طی حکمی علی طریقی به عنوان معاون اجرایی و تفریغ بودجه دیوان محاسبات استان گیلان منصوب شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۳   + ۳ سایت دیگر  
مراکز آموزشی مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز و نیروی انتظامی شهید بیگلری مشگین شهر با حمایت های قانونی دیوان محاسبات استان اردبیل احیا و جانی دوباره گرفتند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۳   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل گفت: دیوان محاسبات اردبیل با ترک فعل مدیران ، تصمیمات نادرست و تضییع کنندگان بیت المال برخورد قانونی می کند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۳   + ۸ سایت دیگر  
سوداگر مرگ در اردبیل پس از سیر مراحل قانونی پرونده اعدام شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۵:۳۲   + ۵ سایت دیگر  
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از اختصاص 8میلیارد تومان برای ساماندهی رودخانه شهر و اجرای بوستان در کورائیم خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۵:۳۲    
طی حکمی از سوی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل محمدعلی رحیمی بعنوان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله سوار منصوب شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۵:۳۲    
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خلخال گفت: دانش آموزان این منطقه در مسابقات استانی و کشوری قرآن کریم خوش درخشیده و رتبه های برتر این مسابقات را به خود اختصاص دادند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۵:۰۲   + ۲ سایت دیگر  
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در طرح ملی کالابرگ سعی کردیم اکثر فروشگاه ها از جمله روستاها نیز مشکلی در دریافت چندین قلم کالای اختصاصی نداشته باشند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۵:۰۲   + ۵ سایت دیگر  
رییس پلیس راهنمایی رانندگی استان اردبیل گفت: اقدامات و تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل در جهت هر چه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن نماز عید سعید فطر در دو فاز انجام خواهد گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۲   + ۱۰ سایت دیگر  
با دستور ویژه دادستان اردبیل محکوم متواری پرونده کثیرالشاکی یک تعاونی در اردبیل دستگیر شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۲   + ۱۶ سایت دیگر  
رییس کل دادگستری استان اردبیل با صدور پیام تقدیر راهپیمایی روز قدس را نمودی از عظمت انقلاب اسلامی و پیروزی قطعی ملت های آزادیخواه اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل راه اندازی پارک مختص کودکان اوتیسمی و آماده سازی بستر ارائه خدمات دندانپزشکی به آنها را از برنامه های این اداره کل در راستای خدمات رسانی بیشتر به جامعه هدف اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۲   + ۵ سایت دیگر  
دادستان عمومی و انقلاب مشگین شهر از بازداشت یک کارشناس رسمی دادگستری حین دریافت رشوه در این شهرستان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۲   + ۸ سایت دیگر  
فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: جشنواره ملی پاراگلایدر روزهای 23 و 24 فروردین ماه، در سایت پروازی منطقه گردشگری گلی بلاغی شهرستان بیله سوار برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۲   + ۹ سایت دیگر  
اعضای شورای حل اختلاف اردبیل توانستند اختلاف چند ساله یک خانواده را حل و آنها را آشتی دهند.
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی استان از عودت 957 میلیون ریال وجه کلاهبرداری شده به حساب مالباخته با اقدام به موقع کارشناسان پلیس فتا خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۳۲   + ۲ سایت دیگر  
رئیس پلیس راه استان اردبیل با تاکید بر اینکه در وقوع حوادث رانندگی عامل انسانی، خودرو و جاده تاثیرگذار است؛ گفت: ایمن سازی جاده ها و قانونمندی رانندگان ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۳۲    
فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سارق و کشف یک دستگاه استخراج ارز دیجیتال مسروقه به ارزش 20 میلیارد ریال در عملیات مشترک ماموران پلیس آگاهی اردبیل و شهرستان "گرمی" خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۰۲   + ۱۵۶ سایت دیگر  
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از 1401/1/1بوده است مبلغ سه میلیارد (3.000.000.000) ریال و با دوره بازپرداخت 10 ساله تعیین شده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۰۲   + ۹ سایت دیگر  
مدیرکل امورروستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت:در 75 نقطه گردشگری، بوم گردی، کشاورزی و باغی در استان اردبیل طرح دهیار بلد محلی برای راهنمایی و مدیریت تورهای گردشگری اجرایی می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۴:۳۲   + ۱۳ سایت دیگر  
رئیس اداره منابع آب شهرستان نمین گفت: به دنبال ذخیره سازی رواناب های حاصل از ذوب شدن برف های زمستانی، بالادست حوضه آبریز سد مخزنی سقزچی شهرستان نمین، این سد سرریز شد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
رئیس پلیس راهور فراجا از جانباختن 417 نفر از شهروندان در تصادفات نوروزی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۳۲   + ۷ سایت دیگر  
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تجهیز هلال احمر استان اردبیل به خودروهای ست نجات و آمبولانس های امدادی بیشتر پیگیری می شود.
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۳۲   + ۴ سایت دیگر  
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل گفت: جهش تولید با مشارکت مردمی در راستای تحقق شعار سال 1403 به عنوان یک استراتژی مهم در توسعه اقتصادی کشورها مطرح شده است.
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۳۲   + ۱۷ سایت دیگر  
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا 17 فروردین ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از 18 فروردین آغاز خواهد شد ...
  ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۰۲   + ۷ سایت دیگر  
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: شدت بارش ها طی روزهای دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری در سطح استان قابل توجه بوده و بارش ها مناطق وسیع تری از استان را تحت تأثیر خود قرار می دهند.
  ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۳   + ۱ سایت دیگر  
فرماندار خلخال گفت: با توجه به حجم برف موجود در جاده خلخال به پونل، این محور تا پایان فروردین ماه بازگشایی نمی شود.
  ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۳    
به پاس قدردانی از تلاش های کارکنان این واحد موفق تولیدی، جشن بزرگی تقدیر که همه ساله در روزهای پایانی سال و در آستانه سال نو برگزار می شود.
  ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۲    
مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل در دیدار با استاندار گزارشاتی از وضعیت موجود استان از جمله، گزارش تحلیل عملکرد منابع و مصارف عمومی ...
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۲   + ۵ سایت دیگر  
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ترویج سنت قرض الحسنه مانع از رانت خواری و رباخواری در جامعه می شود.
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۲   + ۶ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد گفت: 4 سوداگر مرگ در پارس آباد دستگیر شده و از آنها 2 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۲   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل از آغاز خرید تضمینی محصول سیب زمینی مازاد کشاورزان این استان با قیمت توافقی خبر داد.
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۲   + ۱۰ سایت دیگر  
مدیرکل شیلات استان اردبیل از هدف گذاری تولید و تکثیر 500 هزار قطعه ماهیان زینتی در مقیاس کوچک و خانگی در شهرستان سرعین خبر داد.
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۲    
انتخابات 11 اسفندماه در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین با مشارکت قریب 40 درصدی مردم برگزار شد و 2 نفر از سه منتخب مردم باز هم در این دوره برگزیده شدند.
  ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۲   + ۵ سایت دیگر  
با اعلام رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل، نتیجه شمارش آراء برای استان مشخص شد و 6 منتخب مردم معرفی شده و یک حوزه نیز به دور دوم کشیده شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ - ۱۴:۴۱   + ۴ سایت دیگر  
لیست قطعی و نهایی کاندیداهای مطرح دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط شورای ائتلاف استان اردبیل اعلام شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۲   + ۴ سایت دیگر  
طی حکمی از سوی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، رحیم امین زاده به عنوان سرپرست اداره کل دیوان محاسبات استان آذربایجان غربی منصوب شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۱۴:۳۲   + ۶ سایت دیگر  
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: آزمون بزرگ انتخابات صحنه پیروزی ملت ایران در برابر جهانیان است.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۱۴:۳۲    
وزش باد شدید در شهر اردبیل حادثه آفرید.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۲   + ۱۲ سایت دیگر  
دادستان مرکز استان اردبیل برخی اخبار منتشره در زمینه رتبه اولی استان اردبیل در جرایم خشن با استناد به گواهی های پزشکی قانونی را غیراصولی و مردود خواند.
  ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۲   + ۹ سایت دیگر  
استاندار اردبیل گفت: باتوجه به کمبود 2 هزار کلاس در سطح استان اردبیل، برای رفع این عقب ماندگی و کمبود، باید نهضت مدرسه سازی در استان آغاز شود.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ - ۲۰:۴۶   + ۱۶ سایت دیگر  
وزیر کشور در نامه ای به استاندار اردبیل، با تأسیس شهرداری در شهر زیوه شهرستان انگوت از توابع استان اردبیل موافقت کرد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ - ۲۰:۲۳   + ۳ سایت دیگر  
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در اردبیل خبر داد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ - ۱۹:۴۶   + ۵ سایت دیگر  
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اردبیل جزو شهرهایی است که وارد بحران آب شده و آب این شهر باید از دریای خزر آورده شود.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ - ۲۲:۵۲   + ۱ سایت دیگر  
شروین اسبقیان معاون وزیر ورزش و جوانان شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ - ۲۲:۲۲    
طی حکمی حسام رسولی به عنوان سرپرست هیات جودو استان اردبیل منصوب شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران ودود ایرانیان به سمت سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل منصوب شد.
  ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۲   + ۹ سایت دیگر  
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال گفت: در منطقه شکار ممنوع ازناو در پنج کیلومتری شهر خلخال، ردپای پلنگ توسط محیط بانان افتخاری این شهرستان مشاهده شده است.
مشاهده نتایج بیشتر...