پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۱۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای آرمان پرس 12 اسفند 1395 - armanpress.ir

آرمان پرس 29 اسفند 1394 آرمان پرس 31 فروردین 1395 آرمان پرس 31 اردیبهشت 1395 آرمان پرس 31 خرداد 1395 آرمان پرس 31 تیر 1395 آرمان پرس 31 مرداد 1395 آرمان پرس 31 شهریور 1395 آرمان پرس 30 مهر 1395 آرمان پرس 30 آبان 1395 آرمان پرس 30 آذر 1395 آرمان پرس 25 دی 1395 آرمان پرس 1 بهمن 1395 آرمان پرس 1 اسفند 1395 آرمان پرس 2 اسفند 1395 آرمان پرس 3 اسفند 1395 آرمان پرس 4 اسفند 1395 آرمان پرس 5 اسفند 1395 آرمان پرس 6 اسفند 1395 آرمان پرس 7 اسفند 1395 آرمان پرس 8 اسفند 1395 آرمان پرس 9 اسفند 1395 آرمان پرس 10 اسفند 1395 آرمان پرس 11 اسفند 1395 آرمان پرس 12 اسفند 1395 آرمان پرس 13 اسفند 1395 آرمان پرس 14 اسفند 1395 آرمان پرس 15 اسفند 1395 آرمان پرس 16 اسفند 1395 آرمان پرس 17 اسفند 1395 آرمان پرس 18 اسفند 1395 آرمان پرس 19 اسفند 1395 آرمان پرس 20 اسفند 1395 آرمان پرس 21 اسفند 1395 آرمان پرس 22 اسفند 1395 آرمان پرس 23 اسفند 1395 آرمان پرس 24 اسفند 1395 آرمان پرس 25 اسفند 1395 آرمان پرس 26 اسفند 1395 آرمان پرس 27 اسفند 1395 آرمان پرس 28 اسفند 1395 آرمان پرس 29 اسفند 1395 آرمان پرس 30 اسفند 1395 
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۳    
"امارات طی اقدام نظامی رزمایش بزرگی در ابوظبی تحت عنوان "حصن الاتحاد" (دژ اتحاد) برگزار کرد."
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۳    
مردم ترکیه این روزها آرام به نظر می رسند. برخی فکر میکنند این سکوت به معنای رضایت است و مدعی اند که مردم از حکومت راضی اند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۸    
ائتلاف اسرائیلی سعودی و یا عربی در حد پروژه های همکاری پنهان که اکنون نیز جاری است فراتر نمی رود، ولی در امیدهای دوطرف، هر یک به دنبال فدا کردن طرف دیگر در موازنه قدرت منطقه ای است.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۳    
سفر وزیر خارجه عربستان به بغداد که به طور مخفیانه صورت گرفته بود، در پی منزوی شدن سعودی ها از پرونده مقابله با داعش به خاطر حمایت ریاض از تروریسم است.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۳    
تدبیر24 نوشت: رسانه ای که در فضای مجازی یک سایت خبری است ولی ظاهرا پوششی برای فعالیت های خاص بشمار می آید و بیشتر اظهار نظر های خاص خود را در شبکه پیامکی خود انجام می دهد ...
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۸    
از نگاه نظامی تفاوتی بین ترامپ و اوباما یا هر تهدید احتمالی وجود ندارد و نیروی مسلح بنا به قواعد نظامی برای هر سطح از تهدید و تنش آماده هستند و پاسخ تهدید یا جنگ روانی را متناسب هر یک خواهند داد.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۳    
دولت فرانسه برای جلوگیری از سقوط آن در حدود 27 درصد از سهام آن را خریداری کرده است. لذا این سوال برای مخاطب پیش می آید که قرارداد بستن با یک شرکت دولتی ورشکسته با سابقه بد عهدیهای پیدرپی چه انتقال ...
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۳    
مصوبه تاریخی مجلس در قانونی کردن حقوق های نجومی!/ حقوق یک میلیونی مردم در برابر حقوق 24 میلیونی مدیران ؛ ببینید
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۹    
اتهام زنی های رئیس جمهور و وزیر خارجه ترکیه علیه ایران و عذرخواهی از تهران در کمتر از یک هفته، این سوال را مطرح می کند که چرا ترکیه در اصل این اتهامات را به زبان آورد؟
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۴    
منابع یمنی از هلی بُرن نیروهای ویژه آمریکا در استان ابین در جنوب این کشور خبر دادند.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۴    
نتایج نظرسنجی که بلافاصله پس از سخنرانی ترامپ در کنگره انجام شده نشان می دهد که اکثر آمریکایی ها بر این باورند که لحن رئیس جمهور آمریکا ملایم تر شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۴    
بنا بر گزارش برخی رسانه ها ارتش هند در صدد است 2.5 میلیارد دلار بر روی سامانه موشکی که رژیم صهیونیستی قرار است برای این کشور تولید کند، سرمایه گذاری کند.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۹    
یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی اولویت دستگاه های اطلاعاتی این رژیم را مقابله با تقویت شدن گروه های تحت حمایت ایران در سوریه عنوان کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۹    
یک افسر اسرائیلی که در جنگ 51 روزه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه شرکت داشته است، در گفت وگو با روزنامه معاریو دست به اعترافات جالبی در خصوص جنگ غزه زد و حماس را برنده این جنگ دانست.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۴    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که هیأت معارضان در مذاکرات ژنو قدرت این را ندارد که با دولت سوریه به توافق برسد.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۴    
روزنامه اردنی با زیر سئوال بردن هشت سال دفاع ایرانیان برابر رژیم بعث عراق مدعی شد موضوع فلسطین اسب تروای ایران برای اثرگذاری در منطقه است.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۹    
دادگاه فرجام مصر حکم نهائی خود را در خصوص بی گناهی رئیس جمهور اسبق این کشور در جریان کشتار معترضان صادر کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۴    
مهم ترین مصوبه در میان این مصوبات بالاتر بردن سقف حقوق برای مدیران است که در واقع به طور قانونی و توسط مجلس شورای اسلامی حقوق های نجومی را باز می گرداند.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۴    
هیأت تخصصی دیوان عدالت اداری شکایت متقاضیان مسکن مهر از مصوبه هیأت وزیران مبنی بر اخذ هزینه انجام خدمات زیر بنایی و رو بنایی از متقاضیان مسکن مهر را رد کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۴    
این نسل پر برکت از طریق حضرت خدیجه(س) نصیب پیامبر اکرم (ص) شد. آری خدیجه(س) مال کثیر داد و کوثر گرفت. ما نیز تا از کثیر نگذریم به کوثر نمی رسیم ...
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۹    
سرپرست سازمان حج و زیارت کشورمان گفت: مذاکرات ما با طرف سعودی پیشرفت نسبی داشته و اگر در ارتباط با سایر موارد هم به نتیجه برسیم، مسیر حج برای زائران ایرانی باز خواهد شد و حجاج ما به حج مشرف خواهند شد.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۹    
کاربران آیفون با استفاده از این ترفند می توانند مصرف اینترنت گوشی خود را کاهش دهند.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۴    
اگر کاندیدای اصلی ما ضرورتی بر آلترناتیو نبیند، نباید گزینه دیگری معرفی کنیم، اما اگر نامزد نهایی ما هر کسی که هست، حضور یک گزینه دیگر را در کنار خودش برای انتخابات ریاست جمهوری ضروری ببیند ...
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۴    
ضرغامی عنوان کرد: از سردار سلیمانی در مورد امنیت و حفاظت یکی از مراکز مهم معنوی سیاسی پرسیدم. گفت جز بچه های فاطمیون کس دیگری نمی تواند از آنجا دفاع کند. فقط کار آنهاست!
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۹    
مقاله ای که در پیش رو دارید به قلم سعید حجاریان _ از نیروهای اسبق امنیتی و مشاور محمد خاتمی _ با عنوان بز فراری در شماره 107 نشریه صدا است ...
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۹    
فرمانده نیروهای آمریکا در ائتلاف ضد داعش می گوید حدود 12 تا 15 هزار داعشی در سوریه و عراق وجود داشته و حلقه داخلی ابوبکر البغدادی تقریبا نابود شده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۴    
تحلیگر ارشد موسسه بروکینگز گفت، ایران قصد دارد رییس جمهور آمریکا را در موضع پذیرش آزمایش های موشکی خود قرار دهد.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۴    
یک پایگاه اینترنتی انگلیسی گزارش کرد که آمریکا در میان رویارویی و تقابل با ایران و کره شمالی، یک ماهواره جاسوسی به فضا پرتاب کرد.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۴    
گزارش آژانس اطلاعات دریایی آمریکا پیش بینی کرده است که با رفع تحریم های نظامی در سال 2020، نیروی دریایی ایران توان خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۴    
پس از ساخت و سازهایی اسرائیلی در نزدیکی دیوار جنوبی مسجدالاقصی، اردن در پیامی شدیداللحن خطاب به رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم، پیمان صلح 1994 را نقض کرده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۴    
یکی از کارکنان وزارت در مورد ایام قدیم که از روز کاری 6:30 صبح شروع می شد، می گوید: اگر می شد زودتر از 10 شب از وزارت خارج شوم، روز خوبی بود ...
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۴    
تولسی گابارد عضو کنگره آمریکا که ژانویه 2017 در دمشق، با رئیس جمهور سوریه دیداری داشته، تاکید کرده که واشنگتن باید به تغییر رژیم سوریه و کمک به تروریست ها پایان دهد.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۴    
دبیرکل مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی گفت: روحانی از این نظر که نتوانسته فضای انتخاباتی به کشور ببخشد، ضعیف عمل کرده و این وضعیت نگران کننده است.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۴    
بازیکنان خاطی پرسپولیس در تمرین امروز (پنجشنبه) این تیم حاضر شدند.
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۹    
آرمان پرس l صبح نو همچنین طی گزارشی با عنوان " دو روی سکه یک نماینده از مجلس هشتم تا مجلس دهم" به نقد عملکرد علی مطهری در مجلس پرداخته است: ...
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۹    
آرمان پرس l روزنامه وطن امروز طی گزارش به مواضع مراجع و علما درباره شرایط موفقیت جبهه انقلاب در انتخابات سال آینده پرداخته است. ...
آرمان پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۹    
ایران باید ابتکار عمل را به دست گیرد و قویا روی میز مذاکرات بکوبد و با لبخندی ظریف اما محکم اعلام کند که در صورت عدم حذف تحریم ها بصورت یکجا ...