جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۵۰Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر اهواز 1 دی 1395 - asrahwaz.ir

عصر اهواز 31 خرداد 1395 عصر اهواز 31 تیر 1395 عصر اهواز 31 مرداد 1395 عصر اهواز 31 شهریور 1395 عصر اهواز 30 مهر 1395 عصر اهواز 30 آبان 1395 عصر اهواز 30 آذر 1395 عصر اهواز 30 بهمن 1395 عصر اهواز 28 اسفند 1395 عصر اهواز 1 دی 1395 عصر اهواز 2 دی 1395 عصر اهواز 3 دی 1395 عصر اهواز 4 دی 1395 عصر اهواز 5 دی 1395 عصر اهواز 6 دی 1395 عصر اهواز 7 دی 1395 عصر اهواز 8 دی 1395 عصر اهواز 9 دی 1395 عصر اهواز 11 دی 1395 عصر اهواز 12 دی 1395 عصر اهواز 13 دی 1395 عصر اهواز 14 دی 1395 عصر اهواز 15 دی 1395 عصر اهواز 16 دی 1395 عصر اهواز 17 دی 1395 عصر اهواز 18 دی 1395 عصر اهواز 19 دی 1395 عصر اهواز 20 دی 1395 عصر اهواز 21 دی 1395 عصر اهواز 22 دی 1395 عصر اهواز 23 دی 1395 عصر اهواز 24 دی 1395 عصر اهواز 25 دی 1395 عصر اهواز 26 دی 1395 عصر اهواز 27 دی 1395 عصر اهواز 28 دی 1395 عصر اهواز 29 دی 1395 عصر اهواز 30 دی 1395 
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۲۴    
بررسی آمار مرگ های غیرطبیعی در استان تهران نشان می دهد که به طور میانگین در شش ماهه نخست امسال روزانه 15 نفر به دلیل مرگ های غیرطبیعی جان خود را از دست داده اند
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۰۳    
فشارها بر قرارداد بوئینگ در آمریکا در حال افزایش است و مقام ارشد کنگره آمریکا می گوید: راه های جلوگیری از ورود بوئینگ ها به ایران بسیار بیشتر از راه های اجرای این قرارداد است.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۴۲    
قرار است موضوع قحطی انتهای قرن 12 در ایران، دستمایه یک سریال عاشقانه در سازمان اوج شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۹    
سردار اشتری: در سال 94 نسبت به سال 93، با توجه به افزایش 15 الی 20 درصدی مأموریت های ناجا، تعداد شهدای این نیرو 48 درصد کاهش داشت همچنین درگیری مرزبانان با اشرار و گروهک های تروریستی طی این مدت 15 ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۱۸    
وزیر صنعت در حالی بیست روز پیش از صادرکنندگان سنگ خواست تا دکان خام فروشی خود را جمع کنند که فعالان صنعت سنگ معتقدند اقتصاد مقاومتی با بخشنامه و آئین نامه عملی نمی شود و برای تبدیل صادرات سنگ خام به ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۷:۵۷    
فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی شهریار بحرانی، پنجشنبه 2 دی ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۷:۳۶    
درحالی که بازار ارز و کالا و خودرو و لوازم خانگی افزایش های 10 تا 30 درصدی را تجربه می کنند، یک روزنامه حامی دولت نوشت تورم دو رقمی (بالای 10 درصد) در سال آینده باز می گردد.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۷:۱۵    
همزمان با درگیری های سیاسی میان موافقان و مخالفانِ عضویتِ کشورهای حوزه بالکان در ناتو، دولت صربستان از تصمیم خود برای خرید جنگنده های میگ-29 خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۴    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در خصوص آغاز به کار دوباره خط اتوبوس برقی خیابان 17 شهریور توضیح داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۶:۱۲    
باوجود تلاش سازندگان مجموعه تلویزیونی خندوانه برای حضور جناب خان در سری چهارم برنامه، حتی پیشنهاد هنگفت به صاحب اثر هم نتوانست حضور این عروسک محبوب را در این مجموعه قطعی کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۵۱    
ترور سفیر روسیه در ترکیه یکی از پیامدهای منطقه ای بحران سوریه و اولین ترور سیاسی است که به موضع مسکو در مشارکت در مدیریت بحران حلب توسط جبهه مقاومت ارتباط دارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۰    
سازمان فضایی ژاپن اعلام کرد موشک با سوخت جامد اپسیلون-2 را با موفقیت به فضا پرتاب کرده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۹    
ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 96 از دقایقی پیش در سایت سازمان سنجش آغاز شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۴۸    
درحالی عباس آخوندی دو روز پیش گفته بود از روز اول با مسکن مهر مخالف بودم، که در روز رأی اعتماد از مجلس در مرداد 92 گفته بود: هیچ وقت مخالف مسکن مهر نبوده و نیستم، حال باید منتظر ماند و دید ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۷    
بلوار هالیوود پرونده ای است که به سنت هر سال نگاهی به همه فیلم های مهم سال آینده انداخته است. مطالب این پرونده در روزهای زوج تا پایان سال 2016 میلادی منتشر می شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۵    
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آخرین وضعیت ساخت اولین سامانه دفاع نزدیک ایرانی را بیان کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۴    
رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: 200 هزار یتیم زیر نظر این نهاد هستند که نزدیک به یک میلیون نفر از بدنه مردم از این افراد حمایت می کنند و هر یتیم نزدیک به 250 هزار تومان ماهانه از خیرین دریافت می کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۳    
معامله گران بازار سهام در حالی معاملات کم حجمی را نظاره گر بودند که حمایت حقوقی ها برای جمع آوری سهام در گروه های شاخص ساز و تکاپو برای ترسیم الگوی تکنیکی صعودی همزمان با نوسان دوباره دلار به سبزپوش ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۸    
یکی از مالکان منتظر اما امیدوار مسکن مهر با کنایه می گوید: تا موضوع استیضاح آقای آخوندی مطرح شده، وزارت شهرسازی مجددا به فکر ما افتاده و خبر از تکاپوی دوباره برای اتمام این واحدها می دهند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۷    
طبق اذعان صرافی ها یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت دلار طی روزهای اخیر و به ویژه امروز عرضه محدود ارز از سوی بانک مرکزی و افزایش تقاضاست.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۸    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان – دقایقی پیش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در گلزار شهدای آبادان، به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۸:۵۰    
اگرچه مجمع عمومی سازمان ملل و شورای امنیت تاکنون قطعنامه های بسیاری را علیه کشورمان صادر کرده اند، اما...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۸:۰۸    
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، نسبت به تاخیر بیمه ها در پرداخت مطالبات بیمارستان ها انتقاد کرد و گفت: ممکن است با این شرایط، تمام زحمات سه ساله طرح تحول سلامت آسیب ببیند.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۷:۴۷    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس تصمیم های اتخاذ شده در وزارتخانه و برای ایجاد تعادل در بازار داخلی ورق فولادی نرخ تعرفه ورق های فولادی از 20 درصد فعلی به 10 درصد کاهش خواهد یافت.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۷:۲۶    
مستند مناظره غیر محرمانه در اولین روزهای زمستان، پنجشنبه و جمعه (2 و 3) دی ماه طرح و بررسی مشکلات تاکسیرانی کشور را مد نظر قرار داده و با حضور کارشناسان متعدد در دو بخش مستندِ گزارش و مناظره به این ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۷:۰۵    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش بازبینی نوار جلسه کمیسیون امنیت ملی با وزیر خارجه به رئیس مجلس و تائید سخنان کریمی قدوسی از سوی ارزیابان خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۶:۲۳    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: برای ایجاد روزانه بیش از 3 میلیون سفر توسط مترو تهران، نیازمند اجرای کارهای عملیاتی، فنی، تعمیرات و نگهداری به صورت شبانه روزی در خطوط مترو هستیم.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۵:۴۱    
غافلگیری رامبد جوان در شب تولدش با کت جادویی.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۵:۲۰    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل برخی اشتباهات و تندروی ها در دهه 80، شکافی میان جریان اصلاحات به وجود آمد.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۵:۰۲    
جانشین رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی با اشاره به نام نویسی 160 هزار نفر در مرحله دوم طرح پرداخت جریمه غیبت سربازی ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۴:۱۹    
هیوندای I20 تیپ 6 به قیمت 88 میلیون و 500 هزار تومان در بازار معامله می شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۳:۵۸    
قطعه زندان با صدای محسن چاوشی قرار بود در برنامه خندوانه برای اولین بار پخش شود ولی انتشار این قطعه همزمان با پخش در این برنامه خواهد بود. رامبد جوان در این باره توضیحاتی در اینستاگرامش داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۳:۳۷    
روحانی پس از انجام برنامه های سفر رسمی به کشور ارمنستان، عازم قزاقستان شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۳:۱۶    
یک شرکت اوکراینی بسته ارتقاء برای نفربرهای BMP-2 ارائه داده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۲:۵۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک مجتمع تجاری- اداری در اتوبان نواب خبر داد و گفت: در این حادثه 40 شهروند از میان دود و آتش نجات پیدا کردند.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۲:۳۴    
ایرانی ها در نهمین ماه سالجاری بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون لیتر بنزین مصرف کرده اند که میزان میانگین مصرف این ماه 73.6 میلیون لیتر برآورد شده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۲:۱۳    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان به گزارش عصراهواز، محمد بحرانی مهمان ویژه امشب خندوانه است. صدا پیشه جناب خان امشب با رامبد جوان یک گفتگوی مفصل خواهد داشت.  ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۱:۵۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مرحوم شایانفر راه نفوذ ضدانقلابی ها در کشور را پیوند خوردن جریان سیاسی انقلاب با بیرون از انقلاب می دانستند.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۱:۳۱    
بالگردهای جدید ضد زیردریایی در دو کشور روسیه و چین رویت شده اند.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۱:۱۰    
قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت نتیجه رسیدگی به تخلفات استادان علوم پزشکی در موضوع نشریه نیچر را اعلام کرد که بر اساس آن رای به اخراج 5 عضو هیات علمی داده شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۰:۴۹    
معاون شرکت ملی نفت با بیان اینکه اولین مناقصه بین المللی نفتی ایران در سال 2017 برای توسعه میدان نفتی آزادگان برگزار می شود، گفت: ایران با شرکت های خارجی قراردادهای 20 ساله امضا خواهد کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۰:۲۷    
مجری یک سفر خوب درباره ادامه پخش این برنامه در شبکه شما اعلام کرد که حدود 100 قسمت برای برنامه تدارک دیده شده است و تا تابستان سال آینده ادامه دارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۰:۰۶    
جریانی طی روزهای گذشته سعی دارد با به راه انداختن یک خط سیاسی و رسانه ای در صدد تقلیل گرایی افراطی نسبت به اهداف و وظایف قوه قضائیه برآید این جریان به صورت همزمان در داخل و خارج از کشور با مقاصد ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۴۵    
تشدید تدابیر امنیتی در شهر دوسلدورف آلمان در آستانه کریسمس.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۲۴    
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از سوءاستفاده سرشبکه های تکدی گری از کودکان و زنان خبر داد و گفت ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۰۳    
مرکز آمار ایران نرخ تورم شهری کشور در دوازده ماهه منتهی به آذرماه سال جاری را 7.2 درصد اعلام کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۴۲    
مسابقه فامیلی کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما از اول دی ماه ساعت22 با هدف سرگرمی، تقویت نهاد خانواده و پر کردن اوقات فراغت تمامی اعضای خانواده بر روی آنتن می رود.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۳۰    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – معاون طرح و توسعه شبکه های آبیاری سازمان آب و برق خوزستان گفت ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۲۱    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه توسعه صنعت استان قزوین نیازمند برنامه ای جامع است گفت: دولت توجه ویژه ای نسبت به کشاورزان دارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۱۵    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان گفت: همایش بین المللی زهکشی به میزبانی ایران در اهواز برگزار می شود که این فرصت مناسبی برای معرفی استان است. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۰    
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: آمریکا امروز با بازیگران جدید امثال تکفیری ها و ایجاد جنگ نیابتی در منطقه، نقض برجام و جنگ نرم که مخاطب اصلی آن جوانان کشور است به جنگ خود ادامه می دهد.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۰    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – فرماندار اهواز گفت: هر بخشدار شهرستان اهواز یک یا دو نقطه را برای ساخت سالن ورزشی به فرمانداری معرفی کند. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۴۲    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – رئیس هیئت وزنه برداری استان خوزستان گفت: مسابقات ملی وزنه برداری اهواز، امسال به منظور نکوداشت نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار می شود. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۳۹    
وزیر ارتباطات گفت: مجوز شورای اقتصاد را برای ساخت ماهواره سنجشی با شرکت روسی اخذ کردیم و پس از باز شدن LC ساخت این ماهواره آغاز خواهد شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۲۷    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز گفت: شهرداری اهواز کمک هایی به ورزش محلات می کند که بارها خواستار انجام این کمک ها از کانال ورزش و جوانان شدیم. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۱۸    
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امروز به آرامش بزرگ در کشور نیاز داریم، گفت: در جامعه ناآرام آسیب ها رشد و پیشرفت و امید وجود ندارد.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۱۲    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان شادگان – معاون فرماندار شادگان گفت: 168واحد از مسکن مهر شادگان با وضعیت موجود به متقاضیان واگذار می شود. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۵۷    
معاون دادستان تهران از وزارت ارشاد خواست تا از نمایش یک فیلم در حال اکران به دلیل تبلیغات در شبکه های معاند جلوگیری کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۶    
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، گفت: برای تداوم راه مرحوم شایانفر و ماندگاری کار او باید به الزامات فرهنگی توجه کنیم و کار پژوهش را جدی بدانیم.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۲۴    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان دزفول – فرمانده انتظامی دزفول گفت: در عملیات مشترک پلیس موادمخدر دزفول و اندیمشک، باند سوداگران مرگ متلاشی و چهار کیلوگرم هروئین کشف شد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۱۵    
سند همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) و دانشگاه امام حسین(ع) به امضاء رؤسای طرفین رسید.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۰۶    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – مدیرکل محیط زیست خوزستان، جزئیات برگزاری اجلاس ملی روز جهانی تالاب ها در خوزستان را تشریح کرد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۵۱    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان گفت: این استان استعدادهای بی شماری در زمینه آثار تاریخی و طبیعی دارد ولی نتوانسته ایم آنها را برند سازی کنیم. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۵۱    
رژیم های پادشاهی حاشیه ی خلیج فارس به دنبال رویکرد نوینی برای مواجهه و مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی هستند ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۰۹    
امشب، شب یلداست. و به مناسبت این جشن ایرانی، چهره های محبوب مردم در گفت وگو با زندگی سلام از حال و هوا و خاطرات یلدایی شان حرف زدند. با ما همراه باشید.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۴۸    
نمایندگی داخلی برند معروف وارد کننده لوازم خانگی به دلیل تخلفات در واردات قطعات، از سوی گمرک ایران 3هزار میلیارد تومان جریمه شد.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۶    
آزادسازی حلب خسارت بزرگی برای آمریکا، عربستان سعودی و اروپا و همه کسانی بود که به گروه های تروریستی در سوریه امید داشتند و ترور سفیر روسیه در ترکیه در واقع رابطه مستقیمی با رویدادهای حلب داشت.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۳۹    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – معاون آبزی پروری سازمان شیلات ایران گفت: عملکرد پروژه پرورش ماهی در قفس در خوزستان صفر است در حالیکه این استان در این زمینه بسیار استعداد دارد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۲۱    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: ملاحظات زیست محیطی در پروژه های شیلات خوزستان مدنظر قرار گیرد تا آسیبی به منابع آبی وارد نشود. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۳    
برای خرید خانه های 50 متری در مناطق مختلف تهران باید از 130 میلیون تا 350 میلیون تومان هزینه کرد.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۳    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان- امام جمعه اروندکنار بر رفع جدی و سریع مشکل گمرک اروندکنار تاکید کرد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۱    
سفیر روس ها به دست پلیس تروریست دولت اردوغان در قاب رسانه، آنلاین ترور شد تا شکل و شمایل تروریسم جامعه ستیز از بدوی های وحشی آخرالزمانی به کراواتی های شهری پیشرفت کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۸    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان – رئیس دادگستری آبادان از دستگیری ضارب مامور راهنمایی و رانندگی در این شهر خبر داد. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۲    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز- استاندار خوزستان گفت: برگزاری نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی در اهواز باید باعث غنای فرهنگی خوزستان شود. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۸    
بر اساس قوانین مصوب،فروش دخانیات به افراد و نوجوانان زیر 18 سال ممنوع است،اما در مقام عمل در اکثریت قریب به اتفاق مواقع این ممنوعیت نادیده گرفته می شود و به واقع سلامت نوجوانان تحت الشعاع منفعت ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۰    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان سرویس اقتصاد عصراهواز- یک روزنامه اصلاح طلب از دستکاری آمار رشد اقتصادی با نزدیک شدن به انتخابات خبر داده است. * آرمان ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۳    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان شادگان – امام جمعه شادگان با بیان اینکه خانواده، مهم ترین رکن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است، گفت: حجاب از مصادیق مهم تحقق امنیت اجتماعی در جامعه است. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۳:۲۵    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان اهواز – مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: 9 مورد حریق پایه برق طی 24 ساعت گذشته در شهرستان گزارش شده است. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۵    
معاون دانشجویی اداره کل امور خوابگاه های دانشگاه تهران از ایجاد غرفه لبنیات در کوی دانشگاه تهران برای سلامت دانشجویان خبر داد.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۴    
معاون وزیر نفت با تشریح جزئیات تغییر آرایش شبکه انتقال نفت ایران، از راه اندازی کریدورهای جدید صادرات فرآورده های نفتی کشور خبر داد و گفت: به زودی بهره برداری از 2 خط لوله نفتی آغاز می شود.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۳    
پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله در کلامی ارزشمند پنج حق مرد بر همسرش را بیان فرموده اند.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور حضور در چند برنامه به خوزستان سفر می کند.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۴    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان – فرماندار آبادان حسن ارتباط با رسانه ها از سوی مسئولان را جزو خطوط محکم و قرمز دولت خواند. ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۹    
نابسامانی در آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست اما بیان برخی از این چالش ها از سوی جوانی که 2 سال به عنوان سرباز معلم در مناطق حاشیه ای تهران خدمت کرده، جالب توجه است.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۶    
دستیار ویژه رئیس جمهور می گوید: مشکل تحریم های بین المللی رفع شده اما مردم احساس ناامنی می کنند!
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۷    
امتیاز خبر: از تعداد رای دهندگان آبادان – مدیرعامل فعلی باشگاه صنعت نفت آبادان هر چند با دو بار رساندن این تیم به لیگ برتر در این زمینه رکوردار است ولی خودش هم می داند که روزهایی پرچالشی در پیش ...
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۹:۲۴    
مدارس برخی شهرهای 4 استان کشور امروز در نوبت صبح تعطیل است.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۵:۳۳    
در جدول زیر، قیمت لحظه ای طلا، سکه و دلار قابل مشاهده است.
عصر اهواز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۰:۴۵    
عصر اهواز - دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: امیدوار هستیم که با برگزاری این جشنواره موضوع میراث فرهنگی استان خوزستان را به صورت ویژه تحت پوشش قرار دهد و جلوه گردشگری و میراث فرهنگی را به ...