دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۷May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 4 بهمن 1393 - asremrooz.ir

عصر امروز 30 دی 1393 عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 1 بهمن 1393 عصر امروز 2 بهمن 1393 عصر امروز 3 بهمن 1393 عصر امروز 4 بهمن 1393 عصر امروز 5 بهمن 1393 عصر امروز 6 بهمن 1393 عصر امروز 7 بهمن 1393 عصر امروز 8 بهمن 1393 عصر امروز 9 بهمن 1393 عصر امروز 10 بهمن 1393 عصر امروز 11 بهمن 1393 عصر امروز 12 بهمن 1393 عصر امروز 13 بهمن 1393 عصر امروز 14 بهمن 1393 عصر امروز 15 بهمن 1393 عصر امروز 16 بهمن 1393 عصر امروز 17 بهمن 1393 عصر امروز 18 بهمن 1393 عصر امروز 19 بهمن 1393 عصر امروز 20 بهمن 1393 عصر امروز 21 بهمن 1393 عصر امروز 22 بهمن 1393 عصر امروز 23 بهمن 1393 عصر امروز 24 بهمن 1393 عصر امروز 25 بهمن 1393 عصر امروز 26 بهمن 1393 عصر امروز 27 بهمن 1393 عصر امروز 28 بهمن 1393 عصر امروز 29 بهمن 1393 عصر امروز 30 بهمن 1393 
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۲:۴۶    
دادستانی کل استرالیا از جذب زنان و مردان جوان این کشور به سمت تروریست های داعش ابراز نگرانی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۲:۲۷    
بعد از انتشار خبر مرگ ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی، کشورهای همسو با عربستان سعودی به این موضوع واکنش نشان دادند تا مراتب تسلیت خود را هرچند اغراق آمیز و عجیب به جا بیاورند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۲:۱۳    
رئیس مرکز اسلامی هامبورگ خطاب به رهبر معظم انقلاب نوشت: مرقومه پر مهر حضرتعالی خطاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی حسب اطلاعات میدانی با استقبال وسیع مسلمان منطقه مواجه شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۲:۰۳    
فروش اتوبوس قدیمی به قیمت 4 میلیون دلار
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۱:۵۳    
سراج الحق سراج، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه افغانستان گفت که تابعیت دوم صلاح الدین ربانی، نامزد وزارت امور خارجه، نور الحق علومی، نامزد وزارت امور کشور و سید سعادت منصور نادری ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۳    
معاون رئیس جمهور از اجرای آزمایشی طرح کوچک سازی و چابک سازی دولت در دو استان خبر داد و گفت: رئیس جمهور و اعضای دولت، بر اصلاح نظام اداری تأکید جدی دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۱:۲۸    
رسانه های ترکیه از وجود کمپ های آموزشی متعلق به سازمان سیا در شهرهای آدانا و هاتای این کشور خبر دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۱:۲۳    
وحید امیری در یکی از شبکه های اجتماعی در پیامی آورده است: سلام به تمام دوستان، هم استانی ها و هم وطنان عزیزم، من یک عذرخواهی به ملت ایران بدهکارم ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۱:۲۳    
میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: سالها قرار بود سهام دو تیم استقلال و پرسپولیس واگذاری شود اما به دلایل مختلف این اتفاق به تاخیر می افتاد که خوشبختانه این دو باشگاه در چند ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۱:۱۹    
جعفری دولت آبادی از درخواست مهلت دولتی ها برای اجرای فیلترینگ خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۱:۱۴    
دختر دیکتاتور معدوم عراق که به دلیل تشابه شخصیتی با پدرش صدام کوچک نام گرفته به جواهرسازی روی آورده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۱:۰۹    
هافبک متهم به دوپینگ عراق می گوید: مسئولان فوتبال ایران می خواهند مرا قربانی کنند تا خودشان قربانی نشوند و این برای ما دو کشور که دین مان اسلام است اتفاق خوبی نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۱:۰۴    
شرایط بد آب و هوایی دیدار تیم های ملی امید ایران و میانمار را لغو کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۵۹    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان برای تسلیت دادن به سران عربستان سعودی، وارد ریاض شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۵۴    
مدیر تیم فوتبال امید ایران آخرین وضعیت ملی پوشان و اردوهای این تیم را تشریح کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۵۴    
وزیر صنعت گفت: علیرغم ابلاغیه دولت، اجازه واردات شکر و برنج را نداده ایم و تنها گندم و روغن وارد شده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۵۴    
عضو تیم هسته ای کشورمان گفت: معاونان وزیر خارجه کشورمان قرار است پنجشنبه هفته جاری با نمایندگان سه کشور اروپایی در 1+5 در استانبول دیدار و گفتگو کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۵۴    
به گزارش عصرامروز به نقل از مشرق ،یک دستگاه خودرو سواری نیمه شب گذشته پس از برخورد با نرده های وسط بلوار اشرفی اصفهانی واژگون وراننده آن به سختی مجروح شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۵۴    
محمدباقر نوبخت گفت: بنا بر گزارش مرکز آمار ایران، نرخ تورم نقطه به نقطه در دی ماه (نسبت به دی سال گذشته) 14.4 درصد برآورد شده که این میزان برای آذر 93 (نسبت به آذر سال گذشته) 14،9 درصد بود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۴۹    
وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجه این کشور قرار است هفته آینده به پکن - پایتخت چین سفر کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت خطوط ترانزیتی حمل و نقل کالا می تواند فرصت های جدید فرا روی دو کشور ایران و گرجستان ایجاد کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۴۰    
وندی شرمن دستیار وزیر خارجه آمریکا و رئیس تیم مذاکره کننده این کشور در مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 به چین، کره جنوبی و ژاپن می رود ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۴۰    
ده ها تروریست چچنی در پی دفع حمله گروه های تروریستی تکفیری به مناطقی از ریف ادلب و حمص به هلاکت رسیدند، این درحالی است که جبهه النصره از روز گذشته علاوه بر آب، برق شهر ادلب را نیز بطور کامل قطع کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۳۰    
بعد از حملات هوایی ائتلاف آمریکایی علیه داعش، تا کنون تنها یک درصد از نواحی تحت تسلط داعش آزاد شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۳۰    
گروه اطلاعاتی آمریکایی موسوم به SITE که بر فعالیتتهای اینترنتی افراط گران نظارت دارد، اعلام کرد که شبه نظامیان داعش در یکی از حساب های خود در شبکه توئیتر امروز (شنبه) ویدئویی را منتشر کرده اند ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۲۵    
رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه دانش آموزان شش ساعت در مدارس هستند گفت: ائمه جماعات سعی در شاد کردن دانش آموزان داشته باشند و از سوی دیگر در بین دو نماز برای دانش آموزان سخنرانی نکنند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۲۰    
حسنی مبارک دیکتاتور مخلوع مصر اعلام کرد از اینکه نمی تواند شخصا به عربستان سفر کرده و در مراسم خاکسپاری دوست دیرینش حضور پیدا کند ناراحت است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۵    
گروه تروریستی داعش روز شنبه با انتشار ویدئویی مدعی اعدام یکی از دو گروگان ژاپنی خود شده و برای معاوضه گروگان دیگر با یک عضو بازداشتی خود در اردن، اعلام آمادگی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۵    
دفتر پادشاه عربستان سعودی در بیانیه ای اعلام کرد: ملک عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه این کشور در ساعت یک بامداد (به وقت محلی) جمعه سوم بهمن درگذشت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۵    
روز گذشته (جمعه) خبر مرگ پادشاه سعودی ساعت یک بامداد، مخابره شد و پس از آن سیر تحولات سریع انتقال قدرت، وضعیت مشکوکی داشت. آیا ملک عبدالله واقعا روز گذشته فوت کرده بود؟
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۵    
جستجوگر گوگل در واکنشی سریع نسبت به جانشینی سلمان بن عبدالعزیز برادر ملک عبدالله، خیابانی را که به نام امیر سلمان بود به "ملک سلمان" تغییر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۰۵    
شبکه تلویزیونی اس بی اس از وصول شکایت ایران به AFC خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۰۵    
انتظار تغییرات در سیاست خارجی عربستان بدون توجه به تغییر و تحولات منطقه ای و متغیر نقش آمریکا در خاورمیانه و خلیج فارس، تا حدی عجولانه، شتاب زده و دور از واقعیت است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۰۵    
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا برای دومین بار در دوره ریاست جمهوری خود امروز راهی هند شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۰۵    
امیر قلعه نویی اعلام کرد در بیانیه ای جواب اظهارات کارلوس کی روش در مورد خودش که امروز مطرح کرده را خواهد داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۲۰:۰۵    
"جوش ارنست" سخنگوی کاخ سفید گفت: اوباما و همسرش برای عرض تسلیت به مناسبت مرگ ملک عبدالله پادشاه عربستان، به ریاض سفر می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۳۰    
سازمان بدر عراق که در حال نبرد با تکفیری های داعش است، به وعده خود مبنی بر پاکسازی استان دیالی از تروریست ها عمل کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۳۰    
درحالیکه برخی کشورها تا 40 روز به دلیل مرگ "ملک عبدالله" عزای عمومی اعلام کردند؛ عربستان سعودی تنها کشوری است که برای پادشاهش مراسم سوگواری برگزار نکرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۳۰    
علیرضا فغانی داور چهارم دیدار عراق و ژاپن شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۵    
وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در چهل و پنجمین اجلاس مجمع جهانی اقتصاد به سوئیس سفر کرده بود، صبح امروز (شنبه) به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مراسم درگذشت ملک عبدالله ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۵    
کارشناس حقوقی فوتبال گفت: برای 3 بر صفر شدن بازی، سه شرط وجود دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۵    
در برخی از نقاط مرزی افغانستان – ترکمنستان در حوالی روستای المار از استان فاریاب مردم محلی از حضور شبه نظامیانی تحت عنوان داعش با پرچم های سیاه یاد می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۵    
هواداران تیم فوتبال استقلال در جریان تمرین امروز آبی پوشان درباره اظهارات کی روش به صحبت پرداختند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۰    
نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی خطیب نماز جمعه را به دلیل تسلیت گفتن مرگ شاه عربستان، از منبر پایین کشیدند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۰    
رایزنی معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا در زوریخ بعد از دو ساعت پایان یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۵    
پادشاه جدید عربستان همه شهروندان را به بیعت با "مقرن بن عبدالعزیز" به عنوان ولیعهد خودش فرا خواند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۵    
معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با بیان اینکه عمر داعش به پایان رسیده است، گفت: تأمین اینترنت داعش در مناطق دوردست به وسیله آمریکا، از اسناد ارتباط آمریکا با این گروه تروریستی است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۵    
رئیس مرکز آمار ایران با اعلام اینکه اختلاف مبنایی آماری این مرکز و بانک مرکزی حل شده است گفت: آمار برآوردی از رشد اقتصادی بخش کشاورزی ارائه نمی کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۵    
در جلسه امروز هیات واگذاری قیمت پایه و شرایط واگذاری چند شرکت دولتی به تصویب رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۵    
رویترز در گزارشی به هدف صهیونیستها از حمله اخیر به قنیطره سوریه که به شهادت یک فرمانده ایرانی و تعدادی دیگر از مبارزان حزب الله منجر شد، پرداخت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۰    
مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است با برگزاری جلسه ای فوق العاده در خصوص نتیجه دیدار ایران و عراق تصمیم گیری می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۰    
عکس/نظر جان کری درباره ملک عبدالله جان کری، وزیر امور خارجه ایالات متحده در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: ملک عبدالله، مردی منطقی و دوراندیش بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۰    
رئیس سازمان خصوصی سازی کشور از انتشار مزایده واگذاری سرخابی ها در روز یکشنبه یا دوشنبه این هفته در چند روزنامه پرتیراژ خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۶:۵۵    
هیئت ایرانی به ریاست محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان به منظور عرض تسلیت به مقامات سعودی در پی مرگ ملک عبدالله بن عبدالعزیر پادشاه این کشور وارد ریاض شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۶:۵۵    
رئیس مرکز آمار با تأکید براینکه مرکز آمار باید آمار هر دستگاه حاکمیتی که نیازمند آمار است را تولید کند، گفت: برنامه جامع بهره وری بدون نظام جامع آماری نمی تواند تحقق پیدا کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۶:۲۵    
دادستانی کل فدرال آلمان مشاور پیشین رئیس جمهور ترکیه را به اتهام جاسوسی بازداشت کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۶:۲۵    
یک منبع آگاه در باشگاه روبین کازان از افزایش احتمال جدایی مهاجم ایرانی این تیم در تابستان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۶:۲۰    
مهندسان سوییسی موفق به ساخت پهپادی شده اند که علاوه بر پرواز با استفاده از بال های چرخشی خود قادر به راه رفتن بر روی زمین هم هست.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۶:۲۰    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی فهرست جرایم انضباطی مرحله گروهی را منتشر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۶:۲۰    
نوبخت اظهار داشت: الان بحث این است که نفت از اقتصاد جدا شود بلکه نفت باید طوری باشد که کمترین تاثیر را در بودجه داشته باشد ولی نفت کماکان در اقتصاد باقی بماند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۵    
اسامی داوران قضاوت کننده در رقابت های بین المللی کشتی جام تختی مشخص شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۵    
سازمان حج و زیارت اعلام کرد: نام نویسی در کاروان های حج سال 1394، در روزهای سوم، چهارم و پنجم بهمن ماه بر اساس استان محل سکونت زائران انجام خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۱    
خبرگزاری آسوشیتدپرس کارت زرد ویلیامز استرالیایی به مهرداد پولادی را اشتباه اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۱    
وزیر کشور گفت: تصمیمی که رئیس جمهور برای گرامی داشت دهه فجر امسال گرفته است به تمام دستگاه ها ابلاغ شده و ما حتی به دهداری ها نیز اعلام کردیم که به صورت فعال و پرشور در صحنه حضور داشته باشند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۱    
تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان که از روز گذشته در حال مذاکره با آمریکا در زوریخ است ، پایان این هفته در مکان دیگری با سه کشور اروپایی مذاکره خواهد داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۱    
وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی درباره فیلترینگ شبکه های اجتماعی با توجه به آنکه بسیاری از مخاطبان آن را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند، گفت: معتقدم با بستن یک شبکه نمی توانیم مشکل را حل کنیم.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۶    
مدیر تیم فوتبال امید برای اعضای تیم امید پاداش در نظر گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۱    
در تصویر زیر شجره فرزندان ملک عبدالعزیز و عمر و مدت زمان حکومت هریک را مشاهده می کنید.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۱    
سخنگوی چهارمین دوره انتخابات شورایاری های محلات با اشاره به اینکه ثبت نام از داوطلبان به صورت غیرحضوری انجام می گیرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۱    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از واگذاری قشم ایر بابت بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت خبر داد و گفت: هتل قشم بابت بدهی زنجانی به منطقه آزاد عودت داده می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۱    
انتشار خبر کذب نمایش فیلم جنجالی مصاحبه در جشنواره بین المللی فیلم برلین، مقامات کره شمالی را خشمگین کرد تا آنها طی بیانیه ای جشنواره برلین را به تبلیغ تروریسم متهم کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۱    
به گزارش عصر امروز، سردار "حسین سلامی" روز شنبه در مصاحبه اختصاصی با برنامه "مِن طهران" شبکه خبری العالم گفت: بازگشایی جبهه جدید در کرانه باختری که بخش عمده ای از فلسطینِ عزیز ما است ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۵:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فکر می کردم در عصر ارتباطات افکار دایی جان ناپلئونی تمام شده است، کجای حرف من تخریب روحیه دیگران بود؟
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۵:۵۶    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی استان تهران گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ در مراکزعمده فروشی به 6200 تومان رسیده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۵:۵۲    
"بررسی خط و مشی رسانه های اصلاح طلب و اظهارات چهره های شاخص جریان اصلاحات نشان می دهد اصلاح طلبان همچنان به پروژه تفرقه افکنی خود ادامه می دهند و برای پیشبرد این پروژه خود 5 راهبرد را ترسیم کردند."
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۷    
دومین روز رایزنی های معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا در زوریخ سوئیس لحظاتی پیش آغاز شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۴    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز پس از موفقیت دستگاه قضایی در آزمون محاکمه یکی از مسئولان پیشین دولتی در خصوص فساد اقتصادی ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۴:۱۵    
نوبخت گفت: قیمت نفت سال آینده بالا می رود. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در همایش ملی بهره وری گفت: کشور را با درآمد 40 هزار میلیاردی هم اداره می کنیم ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۴:۱۰    
فیلیپین از اطلاعات تایید نشده ای خبر داد که براساس آن قرار بود همزمان با سفر پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان به مانیل، وی ترور شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۴:۱۰    
رئیسی گفت: پیام رهبری از پیام امام به گورباچف کمتر نیست.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۴:۱۰    
مقامات ترکیه بمناسبت درگذشت پادشاه عربستان سعودی عزای عمومی اعلام کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۷    
181 مین شماره از هفته نامه 9 دی امروز شنبه چهرم بهمن1393 منتشر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۷    
یک تحلیلگر مسائل بین المللی شاخص های راهبردی تأثیر مرگ شاه عربستان بر آینده این کشور را بررسی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۲    
با اعلام رسمی برادران داردن، جشنواره فیلم رامدان بلژیک به دلیل هراس از احتمال حملات تروریستی داعش در این کشور اروپایی برپا نخواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۲    
یک روزنامه انگلیسی در گزارشی درباره مواضع دولت انگلیس در قبال مرگ ملک عبدالله پادشاه سابق عربستان سعودی نوشت: بریتانیا برای یک حاکم جبار و ظالم سوگواری می کند .
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۷    
فیلترینگ پیام رسان های تلفن همراه مدتی است به موضوع داغی در رسانه ها تبدیل شده است که البته با اختلاف نظرهای زیادی هم در بین مسئولان روبرو بوده است اما به طور خلاصه می توان مخالفان و موافقان را به دو ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۷    
علیرضا زاکانی و صادق خرازی پرونده هسته ای را بررسی خواهند کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۷    
در ادامه گسترش معضل نگران کننده خودکشی در زندان های فرانسه، یک زندانی دیگر در یکی از زندان های این کشور اقدام به خودکشی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۷    
مدیر گروه سه بعدی و مدیر اطلاعات و برنامه ریزی مرکز پویانمایی صبا تغییر کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۷    
فرمانده ارتش آمریکا در اروپا گفت، نیروهای ارتش ایالات متحده قرار است در غرب اوکراین مستقر شوند و به آموزش گارد ملی این کشور بپردازند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۲    
رابطه میان اصلاح طلبان و دولت یازدهم برای تحلیل گران سیاسی موضوعی جالب و پرچالش بوده است. اینکه کدامیک به دیگری بدهکار و وابسته است؟ آیا اصلاح اصلاح طلبان حیات و ممات آینده خود را زیست دولت یازدهم می ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۲    
سرمربی تیم ملی گفت: درخشان و قلعه نویی استحقاق هیچ جایگاهی را در فوتبال ایران ندارند و حقشان نیست که روی صندلی مربیگری بنشینند ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۱:۳۹    
برای خیلی از فعالان رسانه ای چپ که این روزها تلاش گسترده ای را در نهان برای افزایش فشار افکار عمومی به دستگاه قضا برای جلوگیری از منع فعالیت یکی از رونامه های زنجیره ای آغاز کرده بودند ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۱:۳۹    
گزارش ها حاکی است که متعب بن عبدالله پسر ملک عبدالله پادشاه متوفی از انتخاب محمد بن نایف بن عبدالعزیز به عنوان جانشین ولی عهد خشمگین بوده و بر این باور است که او را فریب داده اند .
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۱:۳۹    
ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی درگذشت و برادر کوچکترش "سلمان" به عنوان پادشاه جدید معرفی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۱:۳۴    
سلمان ظهوری کارشناس ارشد اقتصادی در گفتگو با اقتصادپرس از دلایل افزایش احتمالی قیمت نفت تا یک ماه و نیم آینده سخن گفت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۱:۲۴    
به گزارش سرویس فرهنگ وجامعه عصر امروز همه نسل اولی و دومی های انقلاب پیام سرنوشت ساز و تاریخی روح الله زمان به بزرگترین ابر قدرت شرق یعنی شوروی سابق را بخاطر دارند پیامی که در آن پیش بینی شد باید ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۱۰:۳۷    
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات از اجرای عملیات مطلاکاری مناره های حرم مطهر امامین جوادین خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۷    
وزیر خارجه کشورمان امروز در اجلاس جهانی اقتصاد در سوئیس اعلام کرد طرفین در مذاکرات میتوانند به توافقی دست یابند که تضمین کننده برنامه صلح آمیز هسته ای ایران باشد.
  • ۱