یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۲۱:۲۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 11 بهمن 1393 - asremrooz.ir

عصر امروز 30 دی 1393 عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 1 بهمن 1393 عصر امروز 2 بهمن 1393 عصر امروز 3 بهمن 1393 عصر امروز 4 بهمن 1393 عصر امروز 5 بهمن 1393 عصر امروز 6 بهمن 1393 عصر امروز 7 بهمن 1393 عصر امروز 8 بهمن 1393 عصر امروز 9 بهمن 1393 عصر امروز 10 بهمن 1393 عصر امروز 11 بهمن 1393 عصر امروز 12 بهمن 1393 عصر امروز 13 بهمن 1393 عصر امروز 14 بهمن 1393 عصر امروز 15 بهمن 1393 عصر امروز 16 بهمن 1393 عصر امروز 17 بهمن 1393 عصر امروز 18 بهمن 1393 عصر امروز 19 بهمن 1393 عصر امروز 20 بهمن 1393 عصر امروز 21 بهمن 1393 عصر امروز 22 بهمن 1393 عصر امروز 23 بهمن 1393 عصر امروز 24 بهمن 1393 عصر امروز 25 بهمن 1393 عصر امروز 26 بهمن 1393 عصر امروز 27 بهمن 1393 عصر امروز 28 بهمن 1393 عصر امروز 29 بهمن 1393 عصر امروز 30 بهمن 1393 
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۲۲:۲۰    
به گزارش عصر امروز، متن نامه سرگشاده عباس سلیمی نمین مدیر دفتر تدوین تاریخ معاصر ایران به رسانه های گروهی به شرح ذیل است: همکاران گرامی رسانه ای ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۲۱:۵۴    
روزنامه واشنگتن پست در گزارشی تحلیلی نوشت: وتوی قانون تحریم های جدید علیه ایران از سوی رییس جمهور آمریکا می تواند به شکست مذاکرات هسته ای و افزایش اختلاف میان کاخ سفید و کنگره آمریکا منجر شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۲۱:۲۸    
استرالیا ساعاتی پیش با برتری 2-1 بر کره جنوبی، برای اولین بار قهرمان جام ملت های آسیا شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۲۰:۳۴    
واشنگتن پست امروز شنبه در گزارشی دیگر درباره تبعات افشای همکاری سیا و موساد در ترور حاج رضوان درباره حملات تلافی جویانه حزب الله لبنان به منافع واشنگتن در سراسر جهان هشدار داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۲۰:۲۱    
در دیدار روسای سازمان بازرسی کل کشور با مرکز پژوهشهای مجلس تشکیل کمیته مشترک مجلس و سازمان بازرسی کل کشور تصویب شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۲۰:۱۸    
معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران در پایان خاطرنشان کرد: البته ورود خودرو به بورس کالای ایران پس از موافقت وزارت صنعت، معدن و تجارت و ارائه درخواست خودروسازان ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۲۰:۰۹    
اعضای گروه تروریستی داعش برای نخستین بار به شکست این گروه در شهر کوبانی اعتراف کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۲۰:۰۹    
هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی حماس به ریاست احمد عبدالهادی امروز شنبه (11 بهمن) با هیئتی از حزب الله به ریاست حسن حب الله عضو شورای سیاسی و مسئول روابط با فلسطین در حزب الله در لبنان دیدار کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۲۰:۰۶    
انتصاب فردی خارج از خانواده آل سعود در راس دستگاه اطلاعاتی، پس از نزدیک به چهار دهه ، این سوال را در اذهان مردم ایجاد کرد که آیا حاکمیت به اعضای خاندان برای سپردن این پست حساس اطمینان ندارد؟
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۲۰:۰۶    
علی دایی و سامی الجابر بازیکن اسبق تیم ملی عربستان هم در حاشیه دیدار فینال مسابقات جام ملتهای آسیا عکس یادگاری انداختند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۲۰:۰۳    
سرمربی آلمانی تیم ملی کره جنوبی پس از نایب قهرمانی در شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا گفت که مردم کره باید به بازیکنان خود افتخار کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۲۰:۰۳    
مجله فارین پالیسی در مطلبی درباره عربستان آورده است: سلمان پادشاه جدید عربستان منبع اصلی کمک برای افرادی که مجاهدان افغانستان در دهه هشتاد قرن گذشته نامیده می شدند و بوسنی ها در زمان بحران بالکان در ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۲۰:۰۰    
سفر وزیر امور خارجه کشور مان به ارمنستان با استقبال گرم مقامات ارمنی و تقاضای آن ها برای سفر رئیس جمهور و جهانگیری همراه بود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۲۰:۰۰    
یک منبع امنیتی در الانبار اعلام کرد: پنج نفر از سرکرده های داعش که در میان آنها سخنگوی این گروهک نیز به چشم می خورد در حمله هوایی ائتلاف به هلاکت رسیده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۲۰:۰۰    
دولت بحرین به بهانه مبارزه با گروه های تروریستی و مبارزه با فعالان بحرینی شناسنامه و تابعیت 72 شهروند بحرینی را باطل اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۹:۵۷    
بازیکنان اصلی تیم پرسپولیس که در دیدار هفته هجدهم لیگ برتر مقابل ذوب آهن در ترکیب اصلی این تیم قرار داشتند امروز 20 دقیقه تمرین ریکاوری برگزار کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۹:۵۷    
اعلام میزان جرایم سربازان غایب از سال 94سردار کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی کشور ، با اشاره به میزان جریمه مشمولان غایب اظهار کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۹:۵۴    
استرالیا در شرایطی موفق به کسب عنوان قهرمانی شانزدهمین دوره از جام ملت های آسیا شد که در بازی فینال از نظر آماری عملکرد چندان بهتری نسبت به کره جنوبی نداشت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۹:۴۸    
دادگاه امور فوق العاده مصر با صدور حکمی شاخه نظامی جنبش حماس را یک گروه تروریستی خواند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۹:۴۸    
سامی ابو زهری سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به شدت از تصمیم دستگاه قضایی مصر مبنی بر تروریستی خواندن گردانهای عز الدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس انتقاد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۹:۴۵    
شماره جدید همشهری آیه، با مطالبی در حوزه سبک زندگی دینی منتشر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۹:۴۵    
وزیر ورزش و جوانان درباره ادامه همکاری با کارلوس کی روش در تیم ملی ایران گفت: درباره ادامه همکاری کار با کارلوس کی روش نظری نمی دهم و این موضوع را به فدراسیون فوتبال واگذار کرده ایم و هرگونه تصمیم ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۹:۴۲    
بنابر اعلام بخش روابط بین الملل باشگاه، فرناندو گابریل به عنوان بازیکن آزاد به جمع سرخپوشان ملحق شد اما برای بازی در ایران باید ITC وی از سوی باشگاه قبلی صادر شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۹:۴۲    
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از دو بازیکن استرالیا و امارات موفق شد جزو گلزن ترین بازیکنان جام شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۹:۴۲    
ادامه بررسی و تدوین سیاست های کلی انتخابات در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام پیگیری شد و سه بند دیگر از این سیاست ها به تصویب رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۹:۳۹    
شاخص کیفیت هوای تهران با توجه به بارش برف و باران و وزش باد طی دو روز گذشته، در شرایط سالم قرار گرفت
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۹:۳۹    
دروازه بان تیم فوتبال پیکان برای رسیدگی به وضعیت مالیاتی خود بار دیگر به باشگاه استقلال رفت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۹:۲۸    
تیم ملی فوتبال ایران در پایان رقابت های جام ملت های آسیا در جدول رده بندی ششم شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۹:۲۵    
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی با هماهنگی های صورت گرفته و مساعدت های دولت تدبیر و امید در بهمن ماه پرداخت می شود
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۹:۲۲    
این روزها عربستان در عرصه سیاسی شاهد تحولات چشمگیر و عمیقی است، اما آنچه در این تحولات قابل تامل است، نبود نام و نشانی از بندر بن سلطان است که به نظر می رسد، از دایره سیاسی خاندان سعودی طرد شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۹:۱۷    
شرکت مخابرات استان تهران اعلام کرد: همزمان با دهه مبارک فجر سرویس پهنای باند اینترنت این شرکت با سرعت 4 تا 64 مگ، علاوه بر اعمال کاهش قیمت 25 درصد طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۹:۱۷    
روزنامه واشنگتن پست در گزارشی از دست داشت سازمان سیا و موساد در عملیات ترور شهید "عماد مغنیه" در سال 2008 خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۹:۱۴    
یک مرد آمریکایی از زمان کودکی عادت به جمع کردن سکه داشت و تا کنون مقدار زیادی سکه جمع آوری کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۹:۱۴    
آلن ایر سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا گفت اعمال تحریم جدید علیه ایران از سوی کنگره نه تنها مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه مشکلات را دو چندان خواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۹:۱۱    
یک مقام مسئول از توسعه نیروگاه های مقیاس کوچک برق خورشیدی خانگی در ایران خبر داد و اعلام کرد: تعداد این نسل جدید نیروگاه ها در پشت بام ساختمان ها افزایش می یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۹:۰۹    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ایران گورستان هواپیماهای قدیمی شده است، گفت: بدهی این وزارتخانه به پیمانکاران 5000 میلیارد تومان است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۹:۰۹    
مهاجم تیم ملی فوتبال امارات با زدن 5 گل به عنوان برترین گلزن جام ملتهای آسیا شناخته شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۷:۰۳    
لبنیات سنتی که به دلیل طعم و البته قیمت پایین تر در برخی اقلام نسبت به لبنیات صنعتی، مصرف کنندگان خاص خود را دارد و در این میان ماست، شیر و دوغ کم چرب ارزان ترین و پنیر لیقوان، پنیر تبریز ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۷:۰۳    
باران هاشم زهی گفت: در پیامک قبلی که برای متقاضیان مسکن مهر پرند ارسال شد، اعلام کردیم تنها تا هفت روز مهلت دارند نسبت به پرداخت آورده های خود اقدام کنند اما در پیامک دیگری که به تازگی ارسال شد این ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۶:۵۴    
اگر ایران همچنان حاضر نشود شرایط مورد قبول آمریکا و شرکایش موافقت کند در اولین گام آنها تلاش خواهند کرد تا ایران را مسئول و مقصر شکست مذاکرات نشان دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۶:۵۴    
گروه تروریستی داعش، برخی چاه های نفت را در میدان نفتی خباز در کرکوک به آتش کشیدند و تعدادی از کارمندان را به گروگان گرفتند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۶:۵۴    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز این روزها اخبار فشار شدید به دستگاه قضایی برای تبرئه آقازاده فتنه گر که فسادهای مالی نیز بیشترین حجم پرونده وی را تشکیل می دهد ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۶:۴۸    
مدافع میانی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که تلاش می کند به روزهای خوبش برگردد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۶:۴۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به حرف های امیر قلعه نویی پس از پیروزی برابر سپاهان واکنش نشان داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۶:۳۳    
معاون توسعه بازار بورس کالای ایران گفت: در پی ابلاغ آیین نامه اجرایی دولت و آغاز بحث آزادسازی قیمت خودرو تولید داخل توسط وزارت صنعت ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۶:۳۰    
یک رسانه صهیونیستی با اجتناب ناپذیر دانستن رویارویی با حزب الله از پایان آرامش 40 ساله در جولان اشغالی و هشت ساله با لبنان خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۶:۲۵    
داعشِ مصر، معروف به "ولایت سینا" با انتشار عکسهایی اعلام کرد که در عملیات تروریستی روز جمعه 100 نفر از این عناصر این گروه شرکت داشتند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۶:۱۳    
تیم ملی فوتبال استرالیا در فینال جام ملت های آسیا 2015 موفق شد با پیروزی در وقت های اضافه مقابل کره جنوبی قهرمان شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۶:۱۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: نگفتم که استعفا می دهم و امروز هم با کفاشیان جلسه داشتم تا با توافق دو طرفه ادامه همکاری ندهیم.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۶:۰۷    
عامل انتحاری به بهانه شفا یافتن وارد حسینیه شیعیان شد و با پر کردن جیب های خود از اشیای نوک تیز و همچنین استفاده از C4 که نوعی ماده منفجره قوی است سعی کرد قدرت انفجار و آثار مخرب آن را افزایش دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۶:۰۴    
نیروهای عراقی در استان الانبار به شدت با عناصر داعش درگیر شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۶:۰۱    
اورهان پاموک نویسنده ترک اولین کسی که در جهان اسلام با فتوای امام خمینی علیه سلمان رشدی مخالفت کرد، قرار است اسفندماه به ایران بیاید.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۸    
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت:طرح کاهش ارسال بخشنامه ها را به مدارس در نظر داریم اجرا کنیم تا بخشنامه هایی که مغایر با برنامه تعالی مدیریت مدرسه است دیگر وجود نداشته باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۴    
دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال پیشنهاد علی کفاشیان برای مشاور ارشد شدن رئیس فدراسیون را نپذیرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۱    
مرکز امار ایران گزارش داد: در فصل تابستان امسال، 54 درصد خانوارهای کشور به سفر رفتند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۵:۵۱    
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز شاهد وزش شدید باد در نیمه شرقی کشور از جمله تهران خواهیم بود ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۵:۴۹    
کتاب های یوسف قرضاوی، مفتی قطری - مصری و رییس مرکز موسوم به "اتحادیه جهانی علمای مسلمان" در قطر، از نمایشگاه بین المللی کتاب شهر قاهره پایتخت مصر جمع آوری شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۵:۴۶    
کاربران شبکه های اجتماعی اولین تصویر سعود الفیصل وزیرخارجه عربستان بعد از عمل جراحی در آمریکا را منتشر کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۵:۴۳    
وزیر آموزش و پرورش در واکنش به هزینه های دریافتی توسط برخی مدارس که به میزان شهریه یک ترم دانشگاه است، گفت: مدارس هیئت امنایی ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۵:۴۳    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان، حمله تروریستی روز گذشته علیه نمازگزاران شیعه در شهر شکارپور واقع در ایالت سند پاکستان را به شدت محکوم کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۵:۴۰    
روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرده است که همسر نتانیاهو نزدیک به 24 هزار شیکل (6 هزار دلار) از فروش ضایعات درآمد کسب کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۵:۴۰    
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه بانک مرکزی مجوز افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر را به 6 بانک داده است ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۵:۳۷    
رسانه های عربی این روزها در گزارشهای خود به نقش ایران در تحولات منطقه ای از جمله فلسطین، یمن، سوریه و بازار نفت پرداخته اند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۵:۳۴    
سخنگوی ستاد انتخابات چهارمین دوره شورایاری محلات آخرین آمار ثبت نام از داوطلبان را تا دهم بهمن اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۵:۳۱    
بخشی از مهم ترین عناصر و شبکه های فعال در اینترنت که مأموریت ترویج فساد و استحاله سبک زندگی ایرانی و هدف قرار دادن نهاد خانواده در سطح کشور را در دستور کار داشتند ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۵:۳۱    
طرح اولیه آسمانخراش دوست دار محیط زیستی ارایه شده که ویژگی های خاص دارد و شاید مهمترین ویژگی اسکلت چوبی آن باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۵:۲۸    
همسرسرکرده گروه تروریستی داعش که در دسامبر سال گذشته دستگیر شد، به طور مخفیانه مبالغ هنگفت پول را به دست تروریستها در سوریه می رساند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۵:۲۶    
شیخ صدوق با سند صحیح از امام رضا(ع) روایت می کند که فرمود: هر کس او را زیارت کند بهشت از آن اوست یا ابن قولویه با سند معتبر از امام جواد(ع) روایت کرده است که فرمود ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۵:۲۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد 500 هزار شغل خبر داد و با اشاره به دستور جلسه آتی شورای عالی اشتغال، گفت: حمایت بانکی از بنگاه های خرد و کوچک گامی مؤثر در بازار اشتغال است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۵:۲۳    
علی دایی که به عنوان سفیر رقابتهای جام ملتهای آسیا در سیدنی حضور دارد، استاندارد این رقابتها را بالا دانست.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۵:۲۳    
امروز برای من روزی دلنشین و انشاءالله مبارک بود، هم بخاطر مشاهده پیشرفت ها و هم برتر از آن، مشاهده نیروی انسانی پرانگیزه و پراستعداد و مومن.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۵:۲۰    
صدمین گل تیم ملی فوتبال کره جنوبی در تاریخ جام ملت های آسیا در فینال جام ملت های آسیا 2015 مقابل استرالیا به ثمر رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۴:۰۷    
آیت الله علوی گرگانی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم برخی ها اهداف امام و انقلاب را به بیراهه بکشانند و عزت زنان جامعه را به بازی بگیرند چرا که یکی از اهداف امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی تکریم زن و ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۴:۰۴    
جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۴:۰۴    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت آزمون کارشناسی ارشد از فردا توزیع می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۴:۰۴    
تیم مذاکره کننده ایرانی در حاشیه پنجاه و یکمین نشست کنفرانس امنیتی مونیخ در خصوص راه حل جامع هسته ای با برخی اعضای 1+5 به صورت دوجانبه به رایزنی می پردازد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۸    
به گزارش عصر امروز در جریان این بازدید که آقای دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری نیز رهبر معظم انقلاب را همراهی می کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۳:۴۶    
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست از نقش سازمان های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در ترور فرمانده برجسته حزب الله در سوریه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۳:۴۳    
وزیر دفاع ونزوئلا با اشاره به پرواز یک هواپیمای ناشناس در مرز هوایی این کشور اعلام کرد نیروهای این وزارت خانه به دلیل سرپیچی خلبان هواپیما از قوانین حمل ونقل هوایی آن را سرنگون کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۳:۴۰    
رئیس فدراسیون فوتبال ضمن قدردانی از زحمات محمد نبی گفت: بدون شک از تجربیان وی در فوتبال استفاده خواهیم کرد. او هم چنین برای علیرضا اسدی آرزوی موفقیت کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۲:۵۳    
عضو هیأت علمی دانشگاه الزهرا(س) در گفتگو با نسیم افزود: این اقدام دولت به منزله چاپ پول بدون پشتوانه است/ این کار بسیار خطرناک است و با اصول ابتدایی علم اقتصاد مغایرت دارد
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۲:۵۰    
در پایان هفته گذشته پادشاه جدید عربستان سعودی 29 وزیر این کشور را تغییر داد که از جمله آنها وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی این کشور بود که در پی دستور وی مدیرکل شبکه العربیه وزارت فرهنگ و اطلاع رسانی ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۲:۵۰    
شبکه خبری روسی 'راشاتودی' گزارش داد، آژانس اطلاعات برون مرزی آلمان (BND)روزانه 220میلیون مکالمه تلفنی خارجی و پیام های متنی را رصد و گردآوری می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۲:۴۷    
نیمی از یک خانه تاریخی کرمان روز گذشته در مجاورت عمارت هرمزیار تلفنچی در حالی تخریب شد که این بنای منحصر به فرد یکی از زیباترین خانه های تاریخی این شهر محسوب می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۲:۴۷    
بر اساس اعلام گولدکور، بانک مرکزی روسیه در سال 2014 حدود یک سوم طلای عرضه شده در جهان را خریداری کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۲:۴۴    
رهبر معظم انقلاب از دستاوردهای نمایشگاه نانو بازدید کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۲:۴۴    
یک روزنامه انگلیسی با اشاره به انتشار نسخه جدید از زندگینامه پسر بزرگ ملکه انگلیس، از گفتگوهای محرمانه پرنس چالز با مادرش درباره نحوه پادشاهی بر بریتانیا خبر داده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۲:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: نمی خواهم درباره غیبت رضا حقیقی در بازی با صبای قم حرف بزنم و تنها به این نکته بسنده می کنم که نبودن او به دلیل برخی مسائل جانبی بود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۲:۱۲    
سخنرانی دبیر کل حزب الله درباره شهدای قنیطره و عملیات شبعا ، پیام های بسیاری داشت که مهم ترین آن ایجاد بازدارندگی اطلاعاتی-امنیتی علاوه بر بازدارندگی نظامی است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۲:۱۲    
در پی تصویب رقم 48 هزار میلیارد تومان برای درآمد دولت از محل هدفمندی یارانه ها، برای تحقق این رقم قیمت حامل های انرژی در سال 94 باید افزایش یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۲:۰۹    
ارتش انگلیس یگان ویژه ای از سربازان خلّاق را برای به کارگیری تاکتیک های غیر معمول در نبرد نظامی سایبری ایجاد کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۲:۰۹    
در پی تحقیقاتی که انگلیس صورت داده است، گوگل ناچار به تغییر در تنظیمات رسمی و حفاظت از داده های خود شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۱:۵۷    
عضو شورای شهر تهران از اذعان عثمان طه به توجه و خدمات ایرانیان به قرآن خبر داد و به نقل از وی گفت: به نظر من ایرانی ها در سال های آینده در تلاوت و تجوید هم به مقام اول جهان اسلام می رسند .
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۱:۵۴    
معاون صدا درباره دلایل حذف رادیو کتاب توضیح داد، از دغدغه های رسانه ملی در این زمینه گفت و اعلام کرد با راهبردهای جدید چه از حیث گستردگی جغرافیایی و چه از حیث کمی و کیفی پرداخت به کتاب بهتر خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۱:۵۴    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا علت انسداد محور اردبیل- سرچم را 4 خطه کردن آن عنوان کرد و گفت: این محور از امروز تا روز پنجشنبه 21 اسفند ماه به مدت 40 روز مسدود می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۱:۵۱    
فیروزآبادی با اشاره به نادانی کسانی که به عملیات تروریستی در صحرای سینا اقدام کرده اند گفت : آنها به رژیم صهیونیستی کمک کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۱:۴۳    
هفتمین جلسه از سلسله نشست های نسبت سینمای ایران و منافع ملی با موضوع ماهیت و کارکردهای سینمای اجتماعی مطلوب با حضور سعید مستغاثی و مهرزاد دانش از منتقدان سینما در حوزه هنری برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۱:۳۷    
به نظر می رسد جنتی از کارت زردهای مجلس هراسی نداشته است که اکنون وزارتخانه تحت نظرش، به زنان مجوز خوانندگی داده است که این موضوع برخلاف نظر علما و همچنین قوانین جمهوری اسلامی و دین اسلام است.
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۰:۴۳    
بخشی از پرسش هایی که ذهن شهروندان را درگیر کرده و در حوزه بهداشت و سلامت قرار دارد، به موضوع هایی مانند کیفیت آب شرب در کلانشهرها، وجود پالم در لبنیات ...
عصر امروز   ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۰۹:۴۵    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز عیسی سحرخیز محکوم فتنه آمریکایی و اسراییلی 88 که بخاطر خود فروشی و وطن فروشی مصداق کلام الهی " اولئک کالانعام بل هم اضل " می باشد ...
  • ۱