دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۵May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 3 بهمن 1399 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 29 اسفند 1398 عصر امروز 31 فروردین 1399 عصر امروز 31 اردیبهشت 1399 عصر امروز 31 خرداد 1399 عصر امروز 31 تیر 1399 عصر امروز 31 مرداد 1399 عصر امروز 31 شهریور 1399 عصر امروز 30 مهر 1399 عصر امروز 30 آبان 1399 عصر امروز 30 آذر 1399 عصر امروز 30 دی 1399 عصر امروز 30 اسفند 1399 عصر امروز 1 بهمن 1399 عصر امروز 2 بهمن 1399 عصر امروز 3 بهمن 1399 عصر امروز 4 بهمن 1399 عصر امروز 5 بهمن 1399 عصر امروز 6 بهمن 1399 عصر امروز 7 بهمن 1399 عصر امروز 8 بهمن 1399 عصر امروز 9 بهمن 1399 عصر امروز 10 بهمن 1399 عصر امروز 11 بهمن 1399 عصر امروز 12 بهمن 1399 عصر امروز 13 بهمن 1399 عصر امروز 14 بهمن 1399 عصر امروز 15 بهمن 1399 عصر امروز 16 بهمن 1399 عصر امروز 17 بهمن 1399 عصر امروز 18 بهمن 1399 عصر امروز 19 بهمن 1399 عصر امروز 20 بهمن 1399 عصر امروز 21 بهمن 1399 عصر امروز 22 بهمن 1399 عصر امروز 23 بهمن 1399 عصر امروز 24 بهمن 1399 عصر امروز 25 بهمن 1399 عصر امروز 26 بهمن 1399 عصر امروز 27 بهمن 1399 عصر امروز 28 بهمن 1399 عصر امروز 29 بهمن 1399 عصر امروز 30 بهمن 1399 
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۰:۰۵    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 60 قرار گرفته و هوای تهران به دلیل بارش باران قابل قبول و در مرز پاک بودن است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۲۳:۰۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: ترافیک در محور چالوس در مسیر رفت و برگشت در محدوده های وینه و آدران سنگین است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۴:۳۸    
مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از آغاز فاز یک بالینی واکسن ایرانی کرونا در این مؤسسه در آینده نزدیک خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۰:۳۵    
به گزارش عصر امروز، سیدعطاالله مهاجرانی، وزیر اسبق اصلاحات و مقیم لندن درباره اظهارات حجاریان در خصوص دولت نظامی طی توییتی نوشت: دولت نظامی!؟ ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۰:۰۰    
آیا منطقی است، از الان رای مردم به رئیس جمهور آینده را فارغ از اینکه به هر کسی بخواهند رأی دهند به بازی بگیرد!؟
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۹:۲۵    
شورای امنیت با صدور بیانیه ای شدید اللحن، انفجارهای خونین روز پنجشنبه بغداد را محکوم کرده و خواستار محاکمه مسئولان آن شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۳:۳۰    
روابط عمومی قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از دستگیری تروریست عامل شهادت سرگرد حسن ملکی، افسر راهنمایی و رانندگی در سال 1397 در روانسر طی یک عملیات پیچیده خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۳:۳۰    
رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی تاکید کرد که در حوزه سیاست گذاری پولی و تأمین مالی کسری بودجه، شرایط امروز کشورمان به هیچ وجه به وضعیت قبلی باز نمی گردد و مجموع شرایط نیز همین را نشان می دهد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۳:۲۰    
یک روزنامه دولتی می گوید: در حالی که بدهی شرکت های دولتی 23 برابر شده، مدیران برخی از همین شرکت ها در سال آینده حقوق 60 میلیون تومانی می گیرند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۳:۱۵    
پوستر منتشر شده در سایت رهبر معظم انقلاب که در آن وعده انتقام سخت از آمران به قتل سردار قاسم سلیمانی مورد تأکید قرار گرفته بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا داشت.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۳:۱۰    
آژانس ملی ایمنی داروها و محصولات بهداشتی فرانسه اعلام کرد که تزریق واکسن فایزر به شهروندان این کشور تاکنون 135 مورد عوارض جانبی و 9 فوتی بر جای گذاشته است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۳:۰۵    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در 24 ساعت گذشته 75 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۳:۰۵    
توئیت مضحک یک فعال اصلاح طلب درباره استفاده یکی از اصولگرایان از واکسن کرونا واکنش هایی به دنبال داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۳:۰۰    
نخست وزیر انگلیس جمعه گفته گونه جدید کرونای کشف شده در این کشور ممکن است نسبت به گونه اولیه این ویروس مرگبارتر باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۲:۵۵    
در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها هر اونس طلا 18.9 دلار ارزان شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۲:۵۵    
وقتی 21 دی اعلام شد که قرار است مدارس به شرط و شروطی بازگشایی شود، برخی والدین خوشحال و برخی هم ناراحت شدند ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۲:۵۰    
مجلس نمایندگان آمریکا دوشنبه طرح استیضاح رئیس جمهور پیشین این کشور را به مجلس سنا تحویل خواهد داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۲:۴۵    
به گزارش عصر امروز، در پی انتشار پوستری مبنی بر حتمی بودن انتقام از دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در یکی از حساب های منتسب به پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۲:۴۰    
به گزارش عصر امروز، جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا در بخشی از دستوری که پنجشنبه صادر کرده خواستار بررسی اثر تحریم های یکجانبه و چند جانبه بر مبارزه کشورها با بیماری کووید-19 شده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۶:۴۰    
به گزارش عصر امروز، خط حزب الله به مناسبت برگزاری رزمایش پیامبر اعظم 15، گزارشی از روند پیشرفت برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرده است. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۶:۳۰    
به گزارش عصر امروز، ابوالمشاغل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کیست؟ سازمان بازرسی کل کشور در نامه ای به دبیرخانه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی انواع پست ها و مشاغل برادر دبیر شورای عالی این مناطق را بیان کرده ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۶:۲۰    
پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد در ازای دریافت اطلاعاتی که به دستگیری و محاکمه عامل یا عاملان جاسازی بمب های لوله ای در واشنگتن در روز حمله به کنگره منتهی شود، 75 هزار دلار جایزه پرداخت می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۵    
نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با اشاره به افتضاحات واکسن آمریکایی-آلمانی فایزر که باعث فوت افراد زیادی شد گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۰    
قیمت تخم مرغ به رغم مازاد تولید درکشور از چند ماه پیش به شدت بالا رفته و همچنان قصد پایین آمدن ندارد اما مسئولان مرتب از کاهش قیمت ها می گویند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۴:۱۵    
به گزارش عصر امروز، یک کاربر فضای مجازی به مناسبت روز جهانی بغل، تصویری از یک مادر شهید را در توییتر منتشر کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۴:۰۵    
آلفابت اعلام کرد پروژه اینترنت بالنی لون را تعطیل می کند. مدیر ارشد اجرایی شرکت نیز دلیل این امر را عدم کاهش هزینه ها برای توسعه یک کسب وکار بلند مدت اعلام کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۳:۵۰    
شمار افرادی که تا صبح امروز جمعه به دلیل ابتلا به کرونا در آلمان جان خود را از دست داده اند از مرز 51 هزار نفر گذشت.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۳:۴۰    
تیم فوتبال استقلال به دلیل کنارگذاشتن نماینده ترکمنستان، به صورت مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حاضر خواهد بود و دیگر نیازی نیست در مرحله پلی آف به میدان برود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۰    
در آغاز دومین هفته از بهمن ماه 1399 اخبار منتشر شده از وضعیت همه گیری ویروس منحوس نشان می دهد خوشبختانه هیچ نقطه قرمز رنگ کرونایی در کشور وجود ندارد و شرایط به سمت بهبود در حرکت است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۰    
وزیر نفت گفت: صادرات نفت ایران در روزهای اخیر به شدت افزایش پیدا کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۳:۲۰    
وزیر امور خارجه، بدهی را تنها دلیل تعلیق رای ایران در سازمان ملل عنوان کرد و گفت: دولت منبعی را برای پرداخت بدهی ایران به سازمان ملل را مشخص کرده بود اما آمریکا مانع پرداخت آن شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری رسمی سوریه در یک خبر فوری از پاسخ پدافند هوایی سوریه به تجاوز رژیم صهیونیستی به استان حماه خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۵    
با توجه به این که 10 شهرستان مازندران به عنوان شهرستان های باقیمانده قرمز کشور بودند اکنون همه این شهرها از وضعیت قرمز به نارنجی و زرد سوق یافتند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۱:۴۵    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از کاهش 12 درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده های کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۱:۱۵    
با قرار گرفتن یک دیپلمات کهنه کار در رأس سیا و نوع انتصاب معاون وی به نظر می رسد که مخوف ترین تشکیلات جاسوسی جهان در رویکرد سال های اخیر خود تغییراتی ایجاد خواهد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۱:۱۰    
مایکل مور مستند ساز جنجالی آمریکا و از منتقدان سرسخت ترامپ گفت: کار ما هنوز با ترامپ تمام نشده است او باید بازجویی، محکوم و زندانی شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۵    
گروه تروریستی داعش در بیانیه ای بامداد جمعه مسئولیت وقوع 2 انفجار در مرکز بغداد را به عهده گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۰    
به گزارش عصر امروز داستان بوی پیراهن یوسف ، روایتی است از صبوری مادران شهدای مفقودالاثر، داستان عجیب صبوری و سال ها چشم انتظاری فرزندی که دقیقا نمی دانی کی و کجا برای دفاع از خاک و ناموس خود جان داده ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۵    
به گزارش عصر امروز، ژانت یلن ، گزینه پیشنهادی جو بایدن برای تصدی سمت ریاست وزیر خزانه داری آمریکا گفته جمهوری اسلامی ایران تنها در صورت پایبندی به محدودیت های وضع شده در برجام از رفع تحریم ها بهره ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۵    
ترانه های پدری ، روشنایی ، لاک پشت و حلزون ، بانک زده ها ، بابا سیبیلو ، کوسه و موافقت اصولی ، فیلم هایی هستند که تا این لحظه انصراف خود را از حضور در جشنواره فیلم فجر اعلام کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۵    
نخست وزیر عراق به دنبال انفجارهای دیروز بغداد، شماری از فرماندهان را برکنار و تأکید کرد که انتقام خون عراقی ها را خواهد گرفت.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۰    
وزارت خزانه داری آمریکا قصد دارد یکی از ضد ایرانی های تحریم هایی را که دولت دونالد ترامپ علیه ایران اعمال کرده بود حفظ کند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۰    
عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا گفت طرح استیضاح رئیس جمهور جدید این کشور را ارائه کرده است.