شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 31 خرداد 1399 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 29 اسفند 1396 عصر امروز 29 اسفند 1397 عصر امروز 29 اسفند 1398 عصر امروز 31 فروردین 1399 عصر امروز 31 اردیبهشت 1399 عصر امروز 31 تیر 1399 عصر امروز 31 مرداد 1399 عصر امروز 31 شهریور 1399 عصر امروز 30 مهر 1399 عصر امروز 30 آبان 1399 عصر امروز 30 آذر 1399 عصر امروز 30 دی 1399 عصر امروز 30 بهمن 1399 عصر امروز 30 اسفند 1399 عصر امروز 1 خرداد 1399 عصر امروز 2 خرداد 1399 عصر امروز 3 خرداد 1399 عصر امروز 4 خرداد 1399 عصر امروز 5 خرداد 1399 عصر امروز 6 خرداد 1399 عصر امروز 7 خرداد 1399 عصر امروز 8 خرداد 1399 عصر امروز 9 خرداد 1399 عصر امروز 10 خرداد 1399 عصر امروز 11 خرداد 1399 عصر امروز 12 خرداد 1399 عصر امروز 13 خرداد 1399 عصر امروز 14 خرداد 1399 عصر امروز 15 خرداد 1399 عصر امروز 16 خرداد 1399 عصر امروز 17 خرداد 1399 عصر امروز 18 خرداد 1399 عصر امروز 19 خرداد 1399 عصر امروز 20 خرداد 1399 عصر امروز 21 خرداد 1399 عصر امروز 22 خرداد 1399 عصر امروز 23 خرداد 1399 عصر امروز 24 خرداد 1399 عصر امروز 25 خرداد 1399 عصر امروز 26 خرداد 1399 عصر امروز 27 خرداد 1399 عصر امروز 28 خرداد 1399 عصر امروز 29 خرداد 1399 عصر امروز 30 خرداد 1399 عصر امروز 31 خرداد 1399 
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۰:۱۰    
عضو مرکزیت مجمع روحانیون می گوید: می توان هم نظام را کارآمدتر کرد و هم منافع مردم را تامین کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۵    
یک سایت حامی برجام هنگام انعقاد و تصویب آن می گوید: برجام، تبدیل به لاشه ای شده که دولت روحانی جرأت دفن آن را ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۰۵    
به گزارش عصر امروز؛ سردار محمد قنبری از بازداشت یک قاتل حرفه ای در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار کرد: در چند سال اخیر ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۳    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن طی نامه ای به مدیران کل راه و شهرسازی استان ها اعلام کرد: ثبت نام کنندگان پیامکی طرح ملی مسکن تا 6تیر برای تکمیل اطلاعات فرصت دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۸    
کره شمالی تهدید کرد در صورت از سرگیری جنگ در شبه جزیره کره، موجودیت امپراتوری به نام آمریکا پایان خواهد یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۸    
وزیر بهداشت، با اشاره به افزایش موارد ابتلا به کرونا در کشور، گفت: هنوز در حال تجربه کردن موج اول این بیماری هستیم.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۳    
مجید انصاری از اعضای ارشد مجمع روحانیون مبارز گفت: از یکسو تحریم ها و از سوی دیگر اتفاقاتی همچون سیل و زلزله و.. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۰    
به گزارش عصر امروز، احمد نادری نماینده مجلس یازدهم در توییتر شخصی خود نوشت: قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس با رای مثبت سه کشور اروپایی نشان داد که اولا پیش فرض دوستان در مورد استقلال اروپا اشتباه ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای گفت اگر در انتخابات امسال از دموکرات ها شکست بخورد، تمام شهرهای آمریکا دچار هرج ومرج شده و اقتصاد این کشور با رشد منفی عظیمی مواجه خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۵    
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از دستگیری کارشناس یکی از کمیسیون های تخصصی شورای شهر تهران خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۵    
به گزارش عصر امروز، یک فعال فضای مجازی در توییتر نوشت: با توجه به نفوذی که گروهک منافقین در کشور رومانی داره هیچ بعید نیست ماجرای از پنجره هتل به بیرون پرت شدن قاضی غلامرضا منصوری سناریویی برای حمله ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۵    
مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت گفت: برنامه ای جدی برای قشرهای آسیب پذیر و زوج های جوان داریم که در راستای این برنامه 5 قلم کالای اصلی لوازم خانگی شامل یخچال فریز، اجاق گاز ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۰    
رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به اعضای کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس رأی ندهند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۵    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در خصوص پرونده عیسی شریفی گفت: این پرونده 9 متهم دارد که آقایان شریفی و سیف دو بازداشتی این پرونده و بقیه با قرار وثیقه آزاد هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۰    
یک رسانه آمریکایی از شکست کامل دولت ترامپ در مقابله با کرونا خبر داد و بازگشایی فعالیت های اقتصادی در این کشور با توجه به افزایش آمار مبتلایان به این ویروس قاتل را زیر سئوال برد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۵    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به بازگشایی مدارس از 15 شهریور و حذف تعطیلی پنج شنبه ها گفت: باید از فرصت آموزش حضوری دانش آموزان نهایت استفاده را ببریم.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۰    
نمایندگان مردم در مجلس طرحی را تدوین کرده اند که بر مبنای آن دولت موظف است به همه جاماندگان دریافت سهام عدالت که در شش دهک اول درآمدی قرار دارند تا سقف 5 نفر برای هر خانوار سهام اعطا کند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۰    
وضعیت مبهم ستاد احیاء دریاچه ارومیه این سؤال را به وجود می آورد که آیا بارش های اخیر، خیال دولت را از پیروزی در احیاء دریاچه ارومیه جمع کرده و دیگر برنامه ای برای ادامه این فرآیند ندارد؟
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۵    
مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در کتاب جدید خود نوشته است رئیس جمهور آمریکا برای انحراف اذهان از تخلف دخترش، از ولیعهد عربستان سعودی در برابر اتهام دست داشتن در قتل یک روزنامه نگار دفاع کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۵    
رئیس اتحادیه تولید کنندگان و مصرف کنندگان لوازم خانگی گفت: با الزامی شدن ثبت قیمت عرضه لوازم خانگی 40 شرکت تولیدی قیمت محصولات خود را در سامانه 124 ثبت کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۰    
رییس حوزه قضایی رودبار قصران گفت: در ادامه بررسی اتهامات و تخلفات مالی کارکنان و اعضای شورای اسلامی شهر اوشان فشم و میگون، ظهر امروز با دستور قضایی ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۰    
کارشناس مدیریت مصرف توانیر گفت: خروجی نقشه روزانه مصرف برق کشور نشان داد که هم اکنون 6 استان و دو کلانشهر در وضعیت قرمز و 15 استان و 3 کلانشهر در وضعیت زرد قرار دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۵    
ماهواره گالکسی 19 از شامگاه گذشته جمعه 30 خرداد قطع موردی پخش شبکه پرس تی وی و آی فیلم انگلیسی را شروع کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۰    
60 لیتر سهمیه بنزین تیرماه خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری ساعت صفر بامداد یکشنبه (یکم تیرماه) در کارت های هوشمند سوخت شارژ می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۰    
علیرغم اینکه ایران سال گذشته بی سابقه ترین حجم از مواد مخدر را در مرزهای خود کشف کرده است اما تحریم های ظالمانه سبب شده است تا برای خرید تجهیزات مقابله ای در مرزهای ایران با مشکل مواجه شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۰    
فتوای رهبر معظم انقلاب درباره پدیده خورشید گرفتگی و شیوه اقامه نماز آیات منتشر شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۰    
عراق برای جبران مازاد تولید خود در ماههای قبل، توافق کرده روزانه 57هزار بشکه کمتر از سهمیه اش در ماه جولای تولید داشته باشد و در ماه های اوت و سپتامبر هم 258هزار بشکه در روز پایین تر از سهمیه خود ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۰    
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: براساس قولی که به مردم داده بودیم امروز (31 خرداد) ساخت همه واحدهای مسکونی سیل زدگان استان به پایان رسیده و تحویل آنان شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه سال تحصیلی آموزشی از 15 شهریور آغاز می شود، گفت: طرح الزام استفاده از ماسک ابلاغ می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: از مقامات ذیربط رومانی خواستیم صریح، شفاف و دقیق علت مرگ قاضی منصوری را گزارش دهند.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۰    
از سال 92 به بعد، با توجه به کاهش رشد اقتصادی حقیقی که در سال های بعد با کاهش نرخ تورم همراه شد، نسبت نقدینگی به تولید ناخالص داخلی افزایش یافت به طوری که این نسبت به 103.6 درصد در سال 98 رسیده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۵    
مقام مسؤول مرکز مدیریت راه ها با اشاره به تردد روان در محور هراز ، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۵    
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تخریب ملک مربوط به نهاد ریاست جمهوری به دلیل تخلف در ساخت و ساز با پیگیری اعضای شورای شهر انجام گرفته است ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۰    
به گزارش عصر امروز، در نشست امروز شنبه در استان عمران یمن به ریاست طه المتوکل وزیر بهداشت دولت نجات ملی یمن و عمران فیصل جعمان استاندار عمران ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۵    
7 شناور سپاه راهی شدند و با تعیین دقیق نقطه سقوط، بالاخره به قطعاتی از لاشه های پهپاد آمریکایی دست می یابند اما فرمانده شناورها به ناگاه متوجه نبود یکی از شناورها می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۰    
به گزارش عصر امروز مالک شریعتی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرحی با عنوان سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار باقیمانده از مجلس قبل به منظور اصلاح روند جاری در سهمیه بندی بنزین توسط ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی وزارت بهداشت از ابتلای 2322 مورد جدید مبتلا به کرونا در کشور خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۰    
آخرین تغییرات 9 کمیسیون تخصصی مجلس مشخص شد و بر این اساس، اسامی اعضای 4 کمیسیون تخصصی باقی مانده پس از تعیین تکلیف و نهایی شدن طی روز های آینده از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۵    
مرگ عجیب قاضی منصوری در رومانی این فرضیه را تقویت می کند که پرونده طبری تنها قطعه ای از پازل یک پروژه بین المللی #نفوذ_اختاپوسی در کشور است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۵    
دختر 14 ساله که به دنبال عشق اینترنتی و سودای زندگی در اروپا، با یک پسر راهی مرز شده بود، خود را در دامی سیاه گرفتار دید.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۰    
به گزارش عصر امروز، شهادت دکتر مصطفی چمران وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران، در زمان بدی اتفاق افتاد. کمی پس از رأی اکثریت نمایندگان مجلس به طرح عدم کفایت سیاسی بنی صدر، خبر رسید ایشان در دهلاویه ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۵    
شاید مهم ترین درس این است که عامل داخلی همیشه مهم ترین فاکتور در طرح ریزی راهبردی غرب علیه ایران است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۰    
ویروس مرگبار کووید-19 همچنان در آمریکا جولان می دهد به طوری که تا صبح امروز شنبه تعداد افرادی که در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند به 121 هزار و 407 نفر رسید.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۵    
مدیرکل سازمان بهداشت جهانی در یک بیانیه با تأکید بر شتاب گرفتن روند همه گیری بیماری کووید-19 در جهان، به صراحت اعلام کرد که این ویروس به سرعت در حال شیوع است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۵    
به گزارش عصر امروز، حمیدرضا امینی از سوی حسن داورزنی به عنوان عضو هیات رئیسه هیات ورزشی روستایی و عشایری استان تهران انتخاب شدند. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۰    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز مجلس یازدهم بدون شک مجلس اصولگرایان است و بنظر می رسد دیگر واژه هایی مانند: ائتلاف و اتحاد و واژه هایی از این دست در برابر مطالبه گری ملت کم رنگ خواهد بود. ...
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۵    
نیویورک تایمز طی گزارشی نوشت: یک نفتکش ایرانی در حال نزدیک شدن به آب های ونزوئلاست و گمانه زنی ها از حمل قطعات تعمیر پالایشگاه توسط این نفتکش حکایت دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۰    
نخستین ماهواره رصد قطبی چین، مأموریت رصد قطب شمال را پس از طی مدت 9 ماه در مدار زمین آغاز کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۵    
به گزارش عصر امروز حسین شریعتمداری در یاداداشتی نوشت: 1 - جرج فریدمن مدیرکل آژانس اطلاعات و مراقبت راهبردی آمریکا است او مشاور ارتش و دولت آمریکا در حوزه دفاع و امنیت ملی بود و مدت بیست سال نیز در ...