دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۵۹Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خبر 23 دی 1398 - asrkhabar.com

عصر خبر 29 اسفند 1393 عصر خبر 29 اسفند 1394 عصر خبر 26 اسفند 1395 عصر خبر 29 اسفند 1396 عصر خبر 29 اسفند 1397 عصر خبر 31 فروردین 1398 عصر خبر 31 اردیبهشت 1398 عصر خبر 31 خرداد 1398 عصر خبر 31 تیر 1398 عصر خبر 31 مرداد 1398 عصر خبر 1 شهریور 1398 عصر خبر 30 مهر 1398 عصر خبر 30 آبان 1398 عصر خبر 30 آذر 1398 عصر خبر 30 بهمن 1398 عصر خبر 29 اسفند 1398 عصر خبر 1 دی 1398 عصر خبر 2 دی 1398 عصر خبر 3 دی 1398 عصر خبر 4 دی 1398 عصر خبر 5 دی 1398 عصر خبر 6 دی 1398 عصر خبر 7 دی 1398 عصر خبر 8 دی 1398 عصر خبر 9 دی 1398 عصر خبر 10 دی 1398 عصر خبر 11 دی 1398 عصر خبر 12 دی 1398 عصر خبر 13 دی 1398 عصر خبر 14 دی 1398 عصر خبر 15 دی 1398 عصر خبر 16 دی 1398 عصر خبر 17 دی 1398 عصر خبر 18 دی 1398 عصر خبر 19 دی 1398 عصر خبر 20 دی 1398 عصر خبر 21 دی 1398 عصر خبر 22 دی 1398 عصر خبر 23 دی 1398 عصر خبر 24 دی 1398 عصر خبر 25 دی 1398 عصر خبر 26 دی 1398 عصر خبر 27 دی 1398 عصر خبر 28 دی 1398 عصر خبر 29 دی 1398 عصر خبر 30 دی 1398 
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۳    
پس از سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت این فرآورده نفتی استفاده از سوخت های دیگر در اولویت برخی افراد قرار گرفت که همین مساله موجب افزایش فعالیت مراکز غیرمجاز در این حوزه و ایجاد خطر انفجار سیلندر گاز ...
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۱:۲۱    
بررسی انقباض رحم و ماساژ رحم می تواند علت را تشخیص دهد. در بعضی موارد هم شل شدن رحم و هم پارگی، هر دو وجود دارند، به خصوص در موارد زایمان طبیعی با استفاده از ابزاری مثل فورسپس یا واکیوم.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۳۶    
مس قطعا علاوه بر زیبایی، فوایدی برای پخت وپز دارد. اما بسیاری از ما فکر می کنیم هر نوع غذایی را می توانیم در ظروف مسی بپزیم و برای سلامتی ما مفید است. پیش از هرکار این تفکر غلط را کنار بگذاریم ...
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تأمین نیازهای فوری سیل زدگان گفت: از مناطق سیل زده بلوچستان بازدید خواهم کرد .
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۳    
شرکت تام موفق به دریافت تاییدیه ثبت نرم افزار تام اسکادا از شورای عالی انفورماتیک شد.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۱    
حجت اله صیدی در جمع فعالان صنعت فولاد کشور گفت: بانک صادرات ایران برای حمایت از تولید فولاد کشور تا مرز 45 میلیون تن در سال آمادگی دارد.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۴    
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 زن و یک مرد بدل انداز خبر داد و گفت: متهمان که یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۴    
پیاده راه سازی خیابان استاد شهریار به مراحل پایانی رسید رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیاده راه سازی ضلع جنوبی خیابان شهریار در مراحل پایانی است.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۴    
فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: شهادت حاج قاسم شروع کار جبهه اسلام و غروب دشمنان در منطقه است.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۱    
رئیس جمهوری آمریکا و صدر اعظم آلمان تلفنی با یکدیگر رایزنی کردند.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۱    
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: مراسم ختم قرآن کریم در راستای تسلای خاطر بازماندگان سانحه هواپیمای اوکراینی در مساجد این استان برگزار می شود.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۱    
رئیس جمهوری آمریکا در خصوص ترور سردار سلیمانی موضع گیری کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۰:۲۸    
نخستین جشنواره ملی خوشنویسی آیات یادمان میرزا احمد نی ریزی خردادماه سال آینده برگزار خواهد شد.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۰:۲۸    
حامیان علامه زکزاکی دبیرکل جنبش اسلامی نیجریه به بازداشت غیرقانونی او به رغم وخامت حال شیخ اعتراض کردند.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۰:۲۸    
وزارت خزانه داری آمریکا تحریم های جدیدی را در ارتباط با ونزوئلا اعلام کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۰:۲۵    
وزرای خارجه ترکیه و آمریکا به صورت تلفنی گفتگو کردند.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۰:۱۹    
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مساله حریم نیز گفت: استانداری تهران، سند راهبردی حریم را ابلاغ کند.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۰:۱۹    
گلاره جباری مجری شبکه دو بعد از 13 سال فعالیت در صدا وسیما و اشاره به دروغگویی در این رسانه از حضور در این رسانه کناره گیری کرد!
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۰:۱۶    
سوئد سفیر ایران را در ارتباط با سقوط هواپیمای اوکراینی احضار کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۰:۰۷    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از ممنوعیت انتقال مالکیت خودروهایی خبر داد که دارای سابقه شکایت و یا دستور توقیف را دارند.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۸    
اهدای خون یک روش نسبتاً بی خطر برای کمک به افراد دارای شرایط جدی پزشکی است. این پروسه می تواند به بروز برخی از عوارض جانبی مانند خستگی یا کم خونی منجر شود ...
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۰    
آمریکایی ها از رهگذر سلسله اقدامات وحشیانه خود علیه حشد شعبی طی روزها و هفته های گذشته بسیار امیدوار بودند این گروه تضعیف شود؛ حال آنکه حشد شعبی درحال حاضر در اوج قدرت به سر می برد.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۵    
شهردار منطقه چهار تهران از احداث و راه اندازی پنج پد بالگرد در محدوده این منطقه خبر داد.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فار س از برگزاری نخستین یادواره شهدای قرآنی مدافع حرم با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۹:۱۰    
با حضور جمعی از مسئولان، مدیر کل جدید زندان های گلستان معارفه شد.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۸    
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با انتقاد از پتروشیمی های کشور برای تامین کود مورد نیاز جامعه کشاورزی گفت: برای تامین کود و جلوگیری از قطع آن باید به پتروشیمی ها التماس کنیم و چنان شاخی به ما نشان می دهند ...
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۹    
چربی نهفته در پوست مرغ برای انسان و به خصوص زنان خطرناک است.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۷    
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: 91 درصد حدود 500 هزار دانش آموز استان از فقر حرکتی رنج می برند.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۴    
وی توضیح داد: تا آخر وقت اداری روز گذشته به این نمایندگان گفته بودند که صلاحیتتان رد شده اما به یک باره آخر شب گذشته به یک باره به آنها اعلام کردند که صلاحیتشان تایید شده لذا در حال حاضر تعداد ...
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۸:۲۸    
آیت الله جوادی آملی در دیدار جمعی از طلاب شهرستان بناب گفت: علما وظیفه دارند خود را به مردم جامعه نزدیک کنند و راه آن این است که مردمی بیندیشند و خیرخواه مردم باشند.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۶    
فرماندار نهاوند از اختصاص 1.5 میلیارد تومان اعتبار ویژه ایجاد زیرساخت در شهرک گلخانه ای علمدار این شهرستان خبر داد.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۸:۰۷    
نخست وزیر ژاپن در سخنانی نسبت به هرگونه تنش و درگیری نظامی با جمهوری اسلامی ایران هشدار داد.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۷    
التهاب گوش میانی، عفونت گوش میانی که منجر به پارگی پرده گوش می شود و بیماری Meniere، که ناشی از تجمع و تشکیل مایع در گوش داخلی است، عمده ترین اختلالات مربوط به گوش هستند ...
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۸    
قم - دبیر همایش کتاب سال حوزه گفت: مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان بیست و یکمین همایش کتاب سال حوزه، پنج شنبه سوم بهمن 98 در قم برگزار می شود.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۵    
رئیس قوه قضائیه جهت رسیدگی فوری به مشکلات و تأمین امنیت و آرامش مردم، دستور ویژه به مراجع قضائی استان های درگیر سیل صادر کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۲    
حسین شیخ الاسلام گفت: کسی نیست که نداند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عاشق رهبر معظم انقلاب بود و بلاشک یکی از دلایل تعالی این شهید والامقام تا این حد، رابطه شخص او با ولایت است.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۹    
شرکت ارتباطات زیرساخت از ارسال دو لینک تجهیزات ماهواره ای VSAT به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان در راستای پایداری شبکه ارتباطی این استان خبر داد.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۹    
بر اساس نظرسنجی های جدید، اکثر مردم آمریکا مخالف ترور سردار سلیمانی هستند و معتقدند بعد از این اتفاق امنیت آمریکا کاهش پیدا می کند.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۳    
تمرین امروز تیم فوتبال امید با صحبت های حمید استیلی و حلقه اتحاد اعضای تیم آغاز شد.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۴    
کم خونی بیماری شایعی است که افراد زیادی را درگیر می کند و با مصرف بعضی از موادغذایی می توان جلوی ابتلا به آن را گرفت یا در صورت ابتلا، از پیشرفت آن پیشگیری کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۱    
وزیر خارجه بحرین گفت: همه خواستار پایان تنش در منطقه هستند و موضع همه کشورها در رابطه با ایران دعوت به صلح، آرامش و احترام به اصل حسن همجواری است.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۱    
عماد خمیس نخست وزیر سوریه روز دوشنبه با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور دیدار و گفت و گو کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۶:۵۵    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت به منظور ابراز همدردی با خانواده های قربانیان حادثه دلخراش سقوط هواپیمای اوکراینی در حومه تهران که موجب جان باختن کلیه سرنشینان آن شد دفتر یادبودی را در محل ...
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۶:۳۷    
حساسیت در دفاع از آنچه حق می دانیم البته ارزشمند و خیلی هم خوب است، اما الان به مدارا بیشتر احتیاج داریم.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۵:۵۸    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه در حال حاضر توانسته ایم تمام کاتالیست های صنعت نفت و گاز را در داخل تولید کنیم، گفت: 4800 شرکت دانش بنیان سال گذشته 90 هزار میلیارد تومان فروش داشتند.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۲    
رئیس سازمان پزشکی قانونی در رابطه با نحوه شناسایی اجساد جان باختگان حادثه سقوط هواپیما و اسامی جانباختگان شناسایی شده توضیحاتی ارائه داد.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۰    
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد که ایران با موشک باران پایگاه های آمریکایی٬ غرور و ابهت آمریکا را در هم شکست.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۰    
رییس کل بیمه مرکزی اعلام کرد که شرکت های بیمه ای تعهدی برای پوشش بیمه ای مراسم تشییع در کرمان نداشتند اما طی مذاکرات انجام شده ...
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۹    
دیوان عدالت اداری کشور دریافت هرگونه وجه بابت انجام سونوگرافی توسط متخصصین زنان را در بیمارستان های دولتی ممنوع کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۲    
همین جا از همه ملت ایران، افکار عمومی و روزنامه نگاران عزیز عذرخواهی می کنم. واقعیت این است که دولت خود گرفتار این چرخه معیوب اطلاع رسانی و کسب اطلاعات است ...
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۷    
سردار آزمون با انتشار عکسی از نامزدش نوشت: تو این اوضاع بد فقط تو روحیه من رو عوض می کنی
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۱    
نامورمطلق می گوید که سخنان غیرعقلانی ترامپ در هدف قرار دادن میراث فرهنگی یک فرصت تاریخی برای ماست تا با فعال کردن دیپلماسی فرهنگی مان جهان را متحد سیاسی خود کنیم.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۹    
یک تحلیلگر معروف آلمانی رفتار تهران در مناقشات اخیر با آمریکا را هوشمندانه ارزیابی کرده و ایران را قربانی و آمریکا را متجاوز نامید.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۹    
رئیس یک شرکت کانادایی که یکی از کارکنانش همسر و فرزندش را در سانحه هوایی سقوط هواپیمای اوکراینی از دست داده، رهبران دولت آمریکا را مقصر اصلی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران دانست.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۶    
کاهش شنوایی، عفونت گوش، وز وز گوش، پُرشنوایی، درد گوش، کاهش یادگیری و آسیب های مغزی تنها بخشی از خطرات استفاده مداوم از هدفون و تجهیزات مشابه است.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۴    
شمارش معکوس برای پایان ثبت نام متقاضیان دریافت سبد معیشتی مهلت 14 روزه برای ثبت نام متقاضیان دریافت سبد معیشتی رو به پایان است و فردا (24 دی ماه) آخرین فرصت برای کسانی است که یارانه نقدی دریافت نمی ...
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۳    
دکتر نویدی فرد در رزومه کاری خود ریاست بیمارستان مهر برازجان، رئیس و کارشناس ارشد درمان ستاد مدیریت و پزشک بیمارستان سلمان فارسی را دارد ...
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۶    
2 سرباز آمریکایی 21 و 29 ساله که بنا به اعلام وزارت دفاع آمریکا در انفجار بمب کنار جاده ای در افغانستان کشته شده اند.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۰    
نقش آفرینان زنجیره تامین محصول جدید سایپا؛ رهام؛ گرد هم آمدند تا ضمن هماهنگی های لازم برای تامین قطعات مورد نیاز این خودرو، پیش تولید "رُهام" عملاً آغاز شود.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۰:۴۶    
بانک صادرات ایران در 9 ماه ابتدای سال 98 بیش از 10 هزار فقره وام مسکن به اقشار ویژه پرداخت کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۰:۴۰    
اختلالات گوارشی کارکردی، گروهی از بیماری های پزشکی هستند که با علت نامشخص، ملاک های تشخیصی سوال برانگیز، دوره های طولانی مدت و غیر قابل پیش بینی بیماری و تاثیرات دارویی اندک مشخص می شوند.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۸    
مراسم استقبال رسمی معاون اول رئیس جمهور از نخست وزیر سوریه دقایقی پیش برگزار شد.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۲    
شب گذشته برای سهیلا جلودارزاده و علیرضا محجوب پیامک تایید صلاحیت ارسال شده است و این دو نماینده فعلی مردم تهران در دهمین مجلس شورای اسلامی می توانند در یازدهمین دوره انتخابات پارلمان شرکت کنند.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۹    
هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به ریاست اسماعیل هنیه با پادشاه جدید عمان دیدار کرد که طی آن سلطان هیثم بن طارق ادامه رویکرد عمان در حمایت از ملت فلسطین و ایستادن در کنار آنها را مورد تاکید ...
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۰    
یک عضو پارلمان عراق فاش کرد، کمیته مالی پارلمان در آخرین نشست خود خطرات امکان تحریم های اقتصادی آمریکا علیه بغداد را بررسی کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۵    
در پزشکی سنتی، بابونه برای آرامش عضلات دستگاه گوارش و درمان شرایطی مانند بیماری حرکت، حالت تهوع، استفراغ، گاز، و سوء هاضمه استفاده شده است.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۹:۴۹    
رئیس سی آی ای و مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا از دو نقطه متفاوت در کشورشان، صحنه های ورود قاسم سلیمانی به بغداد و استقبال ابومهدی المهندس از او و سپس سوار شدن به خودرو را در حالی که سه پهپاد آمریکایی ...
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۹:۴۶    
مصادیق افرادی داشته ایم که کلاهبردار بوده اند یا جعل اسناد می کردند یا از موقعیت شغلی سوء استفاده و تحصیل مال نامشروع مانند تصرف زمین کرده اند همچنین مواردی داشته ایم که مواد مخدر استعمال می کردند و ...
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۰    
هشتی پور تاکید کرد:اگرچه ایران گام هایی در حوزه کاهش تعهدات برداشته، اما به واسطه منافعی که اروپا در حوزه امنیتی و سیاسی از این توافق به دست می آورد، بعید است آلمان ...
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۱    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی لحظاتی پیش به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
عصر خبر   ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۰۸:۲۵    
نماینده زاهدان گفت که سیل اخیر در این شهرستان باعث خرابی خانه ها شده است.