یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۳۳Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر خبر 8 اسفند 1399 - asrkhabar.com

عصر خبر 29 اسفند 1393 عصر خبر 29 اسفند 1394 عصر خبر 26 اسفند 1395 عصر خبر 29 اسفند 1396 عصر خبر 29 اسفند 1397 عصر خبر 29 اسفند 1398 عصر خبر 31 فروردین 1399 عصر خبر 31 اردیبهشت 1399 عصر خبر 31 خرداد 1399 عصر خبر 31 تیر 1399 عصر خبر 30 مرداد 1399 عصر خبر 31 شهریور 1399 عصر خبر 30 مهر 1399 عصر خبر 30 آبان 1399 عصر خبر 30 آذر 1399 عصر خبر 30 دی 1399 عصر خبر 30 بهمن 1399 عصر خبر 1 اسفند 1399 عصر خبر 2 اسفند 1399 عصر خبر 3 اسفند 1399 عصر خبر 4 اسفند 1399 عصر خبر 5 اسفند 1399 عصر خبر 6 اسفند 1399 عصر خبر 7 اسفند 1399 عصر خبر 8 اسفند 1399 عصر خبر 9 اسفند 1399 عصر خبر 10 اسفند 1399 عصر خبر 11 اسفند 1399 عصر خبر 12 اسفند 1399 عصر خبر 13 اسفند 1399 عصر خبر 14 اسفند 1399 عصر خبر 15 اسفند 1399 عصر خبر 16 اسفند 1399 عصر خبر 17 اسفند 1399 عصر خبر 18 اسفند 1399 عصر خبر 19 اسفند 1399 عصر خبر 20 اسفند 1399 عصر خبر 21 اسفند 1399 عصر خبر 22 اسفند 1399 عصر خبر 23 اسفند 1399 عصر خبر 24 اسفند 1399 عصر خبر 25 اسفند 1399 عصر خبر 26 اسفند 1399 عصر خبر 27 اسفند 1399 عصر خبر 28 اسفند 1399 عصر خبر 29 اسفند 1399 عصر خبر 30 اسفند 1399 
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۶    
این سریال با نام موقت لوتی ، تقلای یکی از سرویس های جاسوسی بیگانه برای ضربه زدن به ایران و مقابله نیروهای داخلی با این توطئه را به تصویر خواهد کشید
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۷    
دو نفر از سرمایه داران بزرگ کره جنوبی متعهد شده اند که نیمی از دارایی های خود را ببخشند.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۷    
قیمت مسکن در سال های اخیر افزایش شدیدی داشته است و از این رو غالب واحدها با قیمت هایی میلیاردی معامله می شود ...
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۸    
مدیرعامل شرکت نیرومحرکه ایران خودرو، از بهره برداری از خط تولید انبوه گیربکس شش سرعته با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، فردا نهم اسفندماه خبر داد.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۱۸    
دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا گزارش غیرمحرمانه ای را منتشر کرد که نشان می دهد قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی با تایید محمد بن سلمان ولیعهد سعودی انجام شده است.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۱۳    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از نیمه سال 1397، بانک مرکزی سیاست ارزی خود را بر مبنای صیانت از ذخایر خود و همزمان تامین منابع لازم برای واردات کالاهای اساسی و دارو قرار داد.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۲۳    
قابل ذکر است که یکی از دلایل طرفداران قمه زنی که بسیار مورد استناد و استفاده قرار می گیرد، ادعای اقدام حضرت زینب کبری(س) در کوبیدن پیشانی مبارکشان به چوبه محمل هنگام رؤیت سر مطهّر سیدالشهدا(ع) است ...
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۳    
یک کارشناس اقتصاد هنر گفت: طرح خرید اثر هنری توسط سازمان ها، هیچگاه از سوی نهاد های دولتی جدی گرفته نشد و به سرانجام نرسید.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۳۸    
رئیس دفتر رییس جمهور گفت: در گفت وگوی صمیمانه دیشب با فعالان بخش خصوصی استان اصفهان، بخشی از عرایضم به دلیل برداشت یا انعکاس ناقص، متاسفانه دچار تحلیل نادرست در فضای رسانه ای شده است.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۳۳    
پایگاه خبری میدل ایست نیوز اعلام کرد که وزیر خارجه عراق فردا به تهران سفر خواهد کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۳۳    
اقدام جدید آمریکا در ارائه قطعنامه پیشنهادی ضد ایرانی به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، هرگونه امکان در خصوص بهره گیری از ظرفیت دیپلماسی برای دستیابی به وضعیت جدید را به لطیفه ای خنده دار ...
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۸    
وزیر بهداشت گفت: امروز به دیدار چندین تن از علما و مراجع عظام تقلید در قم آمدیم و در ایام همه گیری کرونا، بیشترین مرحمت و همراهی را از سوی جامعه روحانیت معزز شیعه و در راس آنها ...
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۸    
بزرگترین کمپین واکسیناسیون تاریخ هم اکنون در سراسر جهان در حال انجام است و براساس اطلاعات جمع آوری شده توسط "بلومبرگ" ...
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۸    
سخنگوی شورای شهر تهران درباره حفاظت از خیابان ولیعصر و بی توجهی برخی از مسئولان به آن مطالبی بیان کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۸    
مراسم قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور برگزار شد و تیم های حاضر در این مرحله از رقابت ها حریفان خود را شناختند.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۸    
وزیر بهداشت با بیان اینکه در بهار آینده به یکی از تولید کنندگان و صادرکنندگان واکسن تبدیل خواهیم شد گفت ...
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۳    
آیت الله العظمی سبحانی کادر درمان کشور را مجاهدان فی سبیل الله توصیف کرد.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۳    
رییس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران می گوید صادرکنندگان برای فروش ارز خود، خریدار کافی پیدا نمی کنند و این جدیدترین مشکلی است که در مسیر تجارت کشور به وجود آمده است.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۸    
یک منبع در وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو حمله شبانه آمریکا به سوریه را محکوم کرده و آن را نقض غیرقابل قبول قانون بین الملل تلقی می کند.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۳    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با بیان اینکه رقم 6 میلیون و 895 هزار تومانی که به عنوان هزینه ماهانه معیشت کارگران اعلام شده غیر از هزینه های مسکن و اجاره بها و درمان است و تنها بخش خوراکی ...
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۳    
رئیس موقت پلیس کنگره آمریکا بر این باور است که طرفداران ترامپ که ماه گذشته حمله مرگباری به ساختمان کنگره کردند، نشان داده اند که قصد منفجر کردن این ساختمان و کشتن اعضای کنگره را دارند.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۸    
متخلفین رهاکردن و ریختن ماسک در اماکن عمومی دوبی بیش از 500 درهم جریمه می شوند.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۸    
معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف بیش از 50 هزار فندک دارای تصاویر مستهجن و مبتذل در پایتخت خبر داد.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۸    
توییتر برای نخستین بار ایده عرضه یک محصول اشتراکی را مطرح کرد که به کاربران امکان می دهد از فالوئرهایشان برای دسترسی به محتوا یا تجربه ویژه، پول دریافت کنند.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۸    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه موارد ابتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان، 74 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش داشته است ...
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی های خود علیه ایران مدعی شد تنها راه مقابله با تهران حفظ تحریم ها و توسل به تهدید نظامی است.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۸    
در ایران گویا، تعاریف بسته به شرایط و ملاحظات خاص تغییر می کند و تعریف خودرو های لوکس در کشور ما تا حدودی عجیبتر از دیگر کشورهاست.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۳    
منابع عرقی از بمباران مواضع داعش در دیالی، اعزام 300 عامل انتحاری از سوی کشورهای عرب خلیج فارس به عراق از سال 2005 به بعد برای کشتن عراقی ها و پروازهای مشکوک بالگردهای نظامی آمریکا بر فراز مواضع حشد ...
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۸    
رئیس دفتر رئیس جمهوری حمایت از بخش خصوصی را سیاست محوری و جدی دولت تدبیر و امید برشمرد و تاکید کرد که بخش خصوصی در شرایط سخت حاکم بر کشور در سه سال گذشته نقش مهمی در تامین نیازهای کشور و افزایش تولید ...
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۸    
فرمانده نیروی انتظامی از درخواست این نیرو از وزارت بهداشت برای اختصاص سهمیه واکسن کرونا به ماموران پلیس خبر داد.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه به برخی اخبار منتشر شده در رسانه های پاکستان درباره چگونگی وقوع درگیری های اولیه با قاچاقچیان سوخت در مرز مشترک ایران و پاکستان واکنش نشان داد.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۸    
شفاف ترین آمارهای کرونا در ایران، وضعیت مبتلایان و فوتیهای ناشی از کرونای انگلیسی در کشور، کاهش رعایت پروتکلها و شیب تند بیماری در خوزستان ...
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با تاکید بر اینکه قیمت مرغ افزایشی نخواهد داشت گفت: باید تولید استانهای شمالی با مدیریت وزارت جهاد کشاورزی به سمت بازار تهران هدایت شود تا شاهد رسیدن مرغ به ...
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۳    
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت خوزستان حاد است و محدودیت تردد و ورود و خروج از این استان به لرستان اعمال شود.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۳    
کاخ سفید از گفت وگوی تلفنی رئیس جمهوری آمریکا با پادشاه عربستان سعودی درباره بحران یمن و امنیت منطقه ای خبر داد.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۳    
پنتاگون اعلام کرد که جنگنده های آمریکایی چندین حمله به شرق سوریه در واکنش به حملات اخیر به کارمندان آمریکایی در عراق داشتند.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۸    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، کیفیت هوای صبح امروز مناطق در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت که این امر ناشی از کاهش تردد خودروها و شرایط ناپایدار جوی است.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۸    
نتایج یک پژوهش در آب میوه فروشی های جنوب شهر تهران نشان داد که 79 درصد از آب میوه ها به باکتری های کلی فرم و غیر کلی فرم به صورت ترکیبی آلوده بودند.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۸    
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ کیت تشخیصی کرونا به کشور وارد نمی شود و چالش اصلی در این حوزه صادرات است ...
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته پیش رو ...
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۸    
متخصص مغز و اعصاب با بیان اینکه مقدار نیاز به خواب در افراد متفاوت است، گفت:با توجه به ژنتیک هر فرد این مقدار از 6 تا 11 ساعت متغیر است،اما به طور کلی خواب کمتر از 5 ساعت، بی خوابی تلقی می شود.
عصر خبر   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۸    
رسانه های آمریکایی گزارش دادند، کاخ سفید از دیگر کشورها می خواهد در شورای حکام آژانس بین الملل انرژی اتمی، ایران را به صورت رسمی به دلیل تشدید فعالیت های هسته ای محکوم کنند.