سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر اترک 1 اردیبهشت 1397 - atraknews.com

عصر اترک 29 اسفند 1393 عصر اترک 29 اسفند 1394 عصر اترک 30 اسفند 1395 عصر اترک 1 فروردین 1396 عصر اترک 31 فروردین 1397 عصر اترک 31 خرداد 1397 عصر اترک 31 تیر 1397 عصر اترک 31 مرداد 1397 عصر اترک 31 شهریور 1397 عصر اترک 1 مهر 1397 عصر اترک 30 آبان 1397 عصر اترک 30 آذر 1397 عصر اترک 30 دی 1397 عصر اترک 30 بهمن 1397 عصر اترک 29 اسفند 1397 عصر اترک 1 اردیبهشت 1397 عصر اترک 2 اردیبهشت 1397 عصر اترک 3 اردیبهشت 1397 عصر اترک 4 اردیبهشت 1397 عصر اترک 5 اردیبهشت 1397 عصر اترک 6 اردیبهشت 1397 عصر اترک 7 اردیبهشت 1397 عصر اترک 8 اردیبهشت 1397 عصر اترک 9 اردیبهشت 1397 عصر اترک 10 اردیبهشت 1397 عصر اترک 11 اردیبهشت 1397 عصر اترک 12 اردیبهشت 1397 عصر اترک 13 اردیبهشت 1397 عصر اترک 14 اردیبهشت 1397 عصر اترک 15 اردیبهشت 1397 عصر اترک 16 اردیبهشت 1397 عصر اترک 17 اردیبهشت 1397 عصر اترک 18 اردیبهشت 1397 عصر اترک 19 اردیبهشت 1397 عصر اترک 20 اردیبهشت 1397 عصر اترک 21 اردیبهشت 1397 عصر اترک 22 اردیبهشت 1397 عصر اترک 23 اردیبهشت 1397 عصر اترک 24 اردیبهشت 1397 عصر اترک 25 اردیبهشت 1397 عصر اترک 26 اردیبهشت 1397 عصر اترک 27 اردیبهشت 1397 عصر اترک 28 اردیبهشت 1397 عصر اترک 29 اردیبهشت 1397 عصر اترک 30 اردیبهشت 1397 عصر اترک 31 اردیبهشت 1397 
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۱    
64 دیدار در جام جهانی روسیه برگزار خواهد شد تا سرنوشت قهرمانی مشخص شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۱    
حضور نظامی مستقیم آمریکا، به ویژه ایجاد پایگاه های نظامی از جمله مقولات جنجال برانگیز بحران سوریه است که به شکلی کاملا سری و محرمانه صورت گرفت که نشان از اهداف پشت پرده بسیار دیگر در این بحران دارد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۷    
میانگین گردن زدن در عربستان در سه ماه اول سال 2018 میلادی در عربستان افزایش یافته است؛ به گونه ای که موارد گردن زدن در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد رشد داشته است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۴۱    
نیروهای سوری شب گذشته پس از درگیری های سنگین توانستند ارتفاعات البترا و الافاعی را به طور کامل از لوث وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۱۷    
مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ویژه بانوان، عصر روز 1 اردیبهشت ماه با حضور میهمانان و 28 شرکت کننده خارجی در سالن همایش های بین المللی هتل ارم تهران برگزار شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۱۴    
بررسی سرنوشت 16 سرمربی لیگ برتری برای همکاری با باشگاه های کنونی نشان می دهد که جابه جایی های متعددی روی نیمکت ها در راه است تا این لحظه فقط برانکو ایوانکوویچ و مجید جلالی قراردادهای خود را با ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۷:۵۹    
در ساعات بین 14 تا 17 به مغازه هایی که در محله گلسار رشت فقط فروشنده زن داشت می رفت و با تهدید چاقو علاوه بر سرقت ، آنها را آزار و اذیت می کرد که تاکنون 19 زن علیه او شکایت کرده اند. ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۷:۳۲    
ممنوعیت زیارت غارحراء ،همکاری عربستان با یک شرکت صهیونیستی درخصوص مدیریت حج و ناتوانی ریاض درتامین هزینه های طرح های اقتصادی وعمرانی عربستان از جمله خبرهایی بودند که رسانه های عربی به آن پرداخته اند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۶:۴۰    
تعدادی افراد ناشناس امروز به خودروی کمیته بین المللی صلیب سرخ در حومه شهر تعز حمله مسلحانه کردند که در پی آن یک نفر از اعضای این کمیته کشته شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۳:۵۸    
رؤسا وشیوخ عشایر عراق در دیدار باشیخ قیس الخزعلی رهبر جنبش"عصائب اهل الحق" عراق و هادی العامری ازفرماندهان الحشد الشعبی و رئیس فهرست انتخاباتی ائتلاف "الفتح"از این فهرست در انتخابات آتی حمایت کردند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۳:۰۲    
سرپرست اداره کل تحقیقات و خدمات مددکاری کمیته امداد گفت: هم اکنون در مجموع سه میلیون و 300 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۱:۴۰    
جامعه خانواده - روزنامه شرق نوشت:: زن و مردی که به خاطر گرفتاری نمی توانند با هم وقت بگذرانند از دادگاه درخواست طلاق توافقی کردند اما قاضی رأی بر این جدایی نداد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۱:۱۰    
دبیر کل حزب الله لبنان گفت که جنبش مقاومت لبنان در سایه عدم توجه دولت به اهالی جنوب در برابر حملات صهیونیست ها، با تلاش امام موسی صدر ایجاد شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۳۳    
تیم تکواندوی ایران در بخش بانوان با کسب 56 امتیاز قهرمان مسابقات بین المللی فجر شد. به گزارش تسنیم ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۶    
برخی فعالان توئیتر از وقوع حادثه تیراندازی در نزدیکی کاخ شاه سعودی در ریاض خبر دادند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۳    
یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن، حمایت از سومالی را در رویارویی با مداخله امارات در این کشور اعلام کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۴    
کاندیداتوری پنج عضو یک خانواده در اقلیم کردستان در این دوره از انتخابات عراق به موضوع گرم رسانه ها تبدیل شده است. جالب آنکه این افراد در یک فهرست عربی پا به عرصه انتخاباتی این دوره از عراق نهاده اند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۸    
پسربچه ای 8ساله به جرم عجیبی در نیشابور دستگیر شد. این کودک در چندین نوبت به حساب بانکی پدرش دستبرد زده بود. ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۶:۵۲    
با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر محموله یکهزارو560 کیلوگرمی مواد مخدر در استان البرز کشف و46 متهم در این رابطه دستگیرشدند. ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۹    
تشویش های فرهنگی مربوط به برندهای خارجی در بلندمدت استحاله ی نسل جوان کشور را نسبت به ارزش های نظام و انقلاب در پی خواهد داشت ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۵    
سفیر سوریه در ایران با حضور در برنامه تلویزیونی بدون مرز از پشت پرده حمله نظامی آمریکا و اروپا به سوریه صحبت کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۸    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: ما به رئیس جمهور آمریکا و غیر او اجازه نخواهیم داد قدس را پایتخت اسرائیل بدانند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۳    
یکی از مهمترین و خطرناکترین بیماری هایی که نوع بشر به آن گرفتار می شوند، بیماری فراموشی و از یاد بردن مهمترین و زیباترین شاخص های زندگی الهی وانسانی است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۵    
فرهنگ سینما - روزنامه کیهان نوشت:همزمان با اکران انیمیشن سینمایی فیلشاه در سینماهای کشور، به همت فعالان فرهنگی صومعه سرای گیلان، مردم این شهر که فاقد سینماست ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۸    
جامعه حوادث - سایت تابناک نوشت:آیت الله آملی لاریجانی در در حاشیه نشست شورای قضایی خراسان رضوی درباره جزئیات دستگیری عضو شورای شهر مشهد سخن گفت.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۸    
مسئله نفوذ در عرصه جنگ ها و زیرسلطه گرفتن کشورها و ملت ها در طول تاریخ از مهم ترین، داغ ترین، پیچیده ترین و پر رمز و راز ترین مسائل بوده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۹    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه اقدامات تنبیهی خود علیه نوار غزه، وجهی که به صورت ماهانه به خانواده اسرا در نوار غزه پرداخت می شد، را قطع کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۹    
سازمان منع تسلیحات شیمیایی از محل ادعا شده در خصوص وقوع حملات شیمیایی در دوما نمونه برداری کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۹    
سفیر سوریه در ایران در گفت وگو با برنامه تلویزیونی بدون مرز گفت: حمایت های ملت و رهبر ایران از سوریه در تاریخ کشور ثبت خواهد شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۴    
دومین روز مسابقات بین المللی قرآن کریم با رقابت 28 قاری و حافظ کل قرآن آغاز شد و رقابت های این روز با برگزاری محفل شب شعر قرآنی به پایان رسید.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۷    
عضو هیئت رئیسه پارلمان گفت: نشست مشترک رؤسای سه قوه امروز در مجلس برگزار می شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۷    
دی ماه سال گذشته دولت مصوبه جدید خود در زمینه ساماندهی و مدیریت واردات خودرو را ابلاغ کرد و بعد از آن بود که ناگهان قیمت خودرو در بازار خودروهای وارداتی حتی تا چند دهه میلیون تومان افزایش یافت. ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۱    
تجمع مردم ایتالیا در شهرهای رم و ناپل در محکومیت تجاوز نظامی سه کشور غربی به سوریه.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۵۲    
دبیرکل حزب الله لبنان با بیان این که تنها جایگزین مقاومت، مرگ و تسلیم در برابر صهیونیست ها خواهد بود، گفت: موشک های مقاومت لبنان قادر خواهند بود هر نقطه ای را از فلسطین اشغالی هدف قرار دهند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۶    
مراسم صبحگاه مشترک سپاه تهران بزرگ صبح امروز شنبه با حضور سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در میدان صبحگاه سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۱    
جانباز حسن ظهیری مقدم، اهل بجنورد از جمله رزمندگان بسیجی است که هر چند سن او برای اعزام به جبهه، سن قانونی نبود، اما او برای حفظ خاک ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۸    
معاون اول رییس جمهور گفت: مدتی است القا می شود که جمهوری اسلامی ایران در حال فروپاشی است در حالیکه مردم پای نظام ایستاده اند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۸    
بطحایی گفت: به زودی دو پیام رسان داخلی را برای استفاده های این وزارت خانه و مدارس معرفی می کنیم؛ به دنبال ایجاد انگیزه برای دانش آموزان و والدین جهت خروج از تلگرام و پیوستن به شبکه های پیام رسان ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۹    
رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان خراسان شمالی گفت: اسپانسری ورزشکاران عادی به راحتی پذیرفته می شود، در حالی که کسی حاضر به اسپانسری تیم های ناشنوایان نمی شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۷    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت که در صورت خروج آمریکا از توافق هسته ای، ایران آماده است تا برنامه هسته ای خود را از سر بگیرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال 97 از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۵    
جاده 26 کیلومتری مراوه تپه به رازوجرگلان که 13 کیلومتر آن در مراوه تپه استان گلستان از پاسگاه خشتلی شروع و به روستای قازان قایه می رسد و در بخش جرگلان نیز 13 کیلومتر از قازان قایه آغاز و به روستای ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۵    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از پوشش تدریجی افراد پشت نوبتی دریافت خدمات کمیته امداد از ماه آینده خبر داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۵    
فرارو- کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی اعلام کرده کشورش دیگر نیازی به آزمایش هسته ای و موشکی ندارد. بنابر این گزارش ...