سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۲۲:۲۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر اترک 2 اردیبهشت 1397 - atraknews.com

عصر اترک 29 اسفند 1393 عصر اترک 29 اسفند 1394 عصر اترک 30 اسفند 1395 عصر اترک 1 فروردین 1396 عصر اترک 31 فروردین 1397 عصر اترک 31 خرداد 1397 عصر اترک 31 تیر 1397 عصر اترک 31 مرداد 1397 عصر اترک 31 شهریور 1397 عصر اترک 1 مهر 1397 عصر اترک 30 آبان 1397 عصر اترک 30 آذر 1397 عصر اترک 30 دی 1397 عصر اترک 30 بهمن 1397 عصر اترک 29 اسفند 1397 عصر اترک 1 اردیبهشت 1397 عصر اترک 2 اردیبهشت 1397 عصر اترک 3 اردیبهشت 1397 عصر اترک 4 اردیبهشت 1397 عصر اترک 5 اردیبهشت 1397 عصر اترک 6 اردیبهشت 1397 عصر اترک 7 اردیبهشت 1397 عصر اترک 8 اردیبهشت 1397 عصر اترک 9 اردیبهشت 1397 عصر اترک 10 اردیبهشت 1397 عصر اترک 11 اردیبهشت 1397 عصر اترک 12 اردیبهشت 1397 عصر اترک 13 اردیبهشت 1397 عصر اترک 14 اردیبهشت 1397 عصر اترک 15 اردیبهشت 1397 عصر اترک 16 اردیبهشت 1397 عصر اترک 17 اردیبهشت 1397 عصر اترک 18 اردیبهشت 1397 عصر اترک 19 اردیبهشت 1397 عصر اترک 20 اردیبهشت 1397 عصر اترک 21 اردیبهشت 1397 عصر اترک 22 اردیبهشت 1397 عصر اترک 23 اردیبهشت 1397 عصر اترک 24 اردیبهشت 1397 عصر اترک 25 اردیبهشت 1397 عصر اترک 26 اردیبهشت 1397 عصر اترک 27 اردیبهشت 1397 عصر اترک 28 اردیبهشت 1397 عصر اترک 29 اردیبهشت 1397 عصر اترک 30 اردیبهشت 1397 عصر اترک 31 اردیبهشت 1397 
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۶    
طرحی را که تام سیوزی، نماینده دموکرات و کینزینگر نماینده جمهوری خواه ارائه کرده اند، به طور واضح می توان طرحی برای ضدیت با محور مقاومت ارزیابی کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۴    
آسایشگاه جانبازان تقریبا 20 سال قبل از انقلاب ساخته شده و اکنون وضعیت چندان خوبی ندارد به نحوی که به گفته کارشناسان غیرقابل سکونت است اما هنوز هم به عنوان محل نگهداری جانبازان استفاده می شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۱    
کرج - مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و پیش بینی دمای زیر صفر درجه از آماده باش دستگاه های امدادی خبر داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۳۹    
آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی در دوازده ماه سال 96، حاکی از آن است که در این مدت بیش از 128 تن انواع چکش و پتک به کشور وارد شده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۱۲    
پس از اجرای طرح رجیستری برای مقابله با قاچاق گوشی موبایل درآمد دولت از محل واردات گوشی در سال های 95 و 96 به ترتیب 90 میلیارد تومان و 245 میلیارد تومان ثبت شده که اثبات می کند رجیستری نمونه موفقی در ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۰    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ تمامی ارزها بدون تغییر نسبت به روز شنبه ثابت ماند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۸    
شرکت های مخابرات، فولاد مبارکه، گروه مپنا، پتروشیمی جم، پتروشیمی بندرعباس، فولاد خوزستان، پارس سوییچ و چادرملو از جمله شرکتهایی هستند که بخشی از سود تقسیمی مجامع خود را بابت تقسیم میان مشمولان سهام ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۴    
خانواده نوجوان فلسطینی که روز جمعه گذشته به دست نظامیان رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسیده است، خواستار محاکمه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شدند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۲    
دستیار ویژه رئیس جمهور در مورد شائبه حضور خود در کرسی شهردار تهران، گفت: هیچ صحبتی با من نشده است و طبق همه روال هایی که وجود دارد از مسأله ای که مطرح شد اصلاً خبر ندارم. ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۳    
دبیرکل سازمان کنفرانس اسلامی طی دیداری با دکتر ولایتی وزیر امور خارجه کشورمان در محل اقامت وی در دهلی نو به مواضع ناصحیح این سازمان در خصوص جنگ تحمیلی اعتراف کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۶    
آهنگساز نامدار هالیوودی با دریافت جایزه استاینر مورد تجلیل واقع می شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۴۴    
وزارت بهداشت افغانستان از افزایش شمار قربانیان حمله تروریستی روز یکشنبه در کابل به 57 کشته و 119 زخمی خبر داد. ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۷:۰۵    
اقتصاد اقتصاد کلان - به موجب آمارهای ارائه شده از سوی بانک مرکزی امسال 2 میلیارد و 472 میلیون دلار از بدهی های خارجی ایران سررسید خواهد شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۶:۵۰    
جامعه شهری - سایت جماران نوشت:رئیس شورای شهر تهران در توییتی نسبت به اختلاف بر سر شهرداری در شورای شهر تهران هشدار داد
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۶:۴۰    
دبیر شورای ورزش جزیره کیش از حضور مهندسان قطری در این منطقه و بررسی شرایط برای میزبانی جام جهانی توسط آنها خبر داد و گفت: این میزبانی به کار دیپلماسی نیاز دارد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۵:۰۹    
در جلسه هم اندیشی امروز شورای شهر اسامی کاندیداهای شهرداری تهران اعلام شد و با وجود نه شورایی ها به شهردار شدن هاشمی باز هم نام هاشمی بین گزینه هاست.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۴:۵۵    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: ثبت درخواست دانشجویان متقاضی نقل و انتقال این دانشگاه برای نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 از 15 تیر آغاز می شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۴:۴۳    
روزنامه رسمی کره شمالی حمایت آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۳:۴۴    
سیاست احزاب و شخصیت ها - روزنامه شرق نوشت:با گذشت حدود 10 روز از کناره گیری محمدعلی نجفی از شهرداری تهران ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۲:۵۰    
با توجه به گستردگی صنعت خودرو و ضرورت استفاده از استانداردهای صنایع مختلف، رشته تحصیلی مونتاژ خودرو یکی از رشته های پر کاربرد و دارای بازار کار است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۲:۳۵    
این مقاله در صدد است تا به روش تحلیل محتوایی، برخی از آراء کلامی و فلسفی علاّمه همچون خاستگاه دین، توحید ربوبی، عذاب دائمی کفّار ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۲:۰۷    
مرد روستایی که از سوی یک پلنگ وحشی مورد حمله قرار گرفته بود به طور معجزه آسا از مرگ نجات یافت. به گزارش ایران ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۱:۵۲    
دانش فناوری - تابه حال درباره خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست مطالب زیادی گفته شده است، اما چطور می توان خودرویی در این رده را تهیه کرد؟ برای این کار چه چیزهایی را باید درباره آن ها دانست؟
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۰:۵۵    
عضو سابق شورای شهر تهران گفت: وقتی پای آبروی افراد در میان است چگونه بی پروا نظر می دهیم و اخباری که صدق و کذب آن مشخص نیست و جایگاه آن در مطبوعات نیست را منتشر می کنیم؟
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۰:۲۷    
بیرجند- مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی از توقیف 123 تن فرآورده خام دامی طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت: 35 تن فرآورده معدوم سازی شده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۰:۰۰    
زلزله ای به بزرگی 4.6 ریشتر حوالی کیانشهر و کوهبنان در استان کرمان را لرزاند. به گزارش مهر، ساعت 33 دقیقه امروز یکشنبه زلزله ای به بزرگی 4 ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۴۵    
بخشی از فضا با فاصله چهارهزار سال نوری از زمین با ستاره های کوچکی پر شده که می توان آنها را با عکس های جدید تلسکوپ هابل مشاهده کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۷    
ماموران گشت ارشاد تنها در مواردی اقدام می کنند که مورد زننده و نامناسبی باشد و وضع جامعه را جریحه دار کند ماموران آموزش می بینند تا با بکارگیری مهارت های اجتماعی و ارتباطی تذکرات بسیار نرم و مناسب ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۶    
وزیر خارجه ایران در مصاحبه با شبکه خبری سی بی اس تصریح کرد که ایران آنچه توافق جانبی اروپایی ها با آمریکا خوانده می شود را نخواهد پذیرفت.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۸    
کمال خرازی سرپرست ستاد تبلیغات جنگ در یک کنفرانس مطبوعاتی توطئه جدید تبلیغاتی رژیم صدام مبنی بر نمایش یک فیلم ساختگی از کشتن 2 اسیر عراقی توسط ایران در کشورهای اروپایی را فاش کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۵۳    
قرار است تا قبل از زمان اعلام تصمیم ترامپ درباره توافق هسته ای، سران 3 کشور آلمان، انگلیس و فرانسه به آمریکا سفر کرده و دیدارهای جداگانه ای با دونالد ترامپ درباره برجام داشته باشند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۶    
برخی منابع شنبه شب اخباری از تیراندازی در نزدیکی کاخ پادشاهی عربستان سعودی مخابره کردند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۹:۲۹    
نخست وزیر هلند در آستانه برگزاری انتخابات ترکیه، از حزب حاکم این کشور و رجب طیب اردوغان انتقاد کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۸:۳۳    
مدیر انقلابی به جای امید بستن به بیگانه و اعتماد به دشمن، به توان، ظرفیت و سرمایۀ داخلی اعتماد می کند و با تلاش و تحرک صدچندان و با به کار بستن نیروهای داخلی ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۵    
آیت الله حبیب الله مهمان نواز ، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری ، بعد از ظهر امروز در سن 92 سالگی دار فانی را وداع گفت.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۵    
به نظر می رسد با استخراج الگو های مختلف جهادی و ارائه عینی و ملموس آنان به جوانان، می توان در تحول هویتی آنان تأثیر مثبتی برجای نهاد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۷    
این مقاله می کوشد دو مساله را تبیین نماید؛ نخست، اهداف رژیم صهیونیستی از حمله به T-4 و دلیل سکوت نسبی مقامات عالی رتبه نظامی و سیاسی ایران در قبال آن و دوم ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۲    
نیروهای ارتش عراق طی عملیاتی 2 عنصر تکفیری داعش را در استان نینوا بازداشت و تسلیحات آن ها را ضبط کردند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۷    
سیاست احزاب و شخصیت ها - قائم مقام سابق حزب اعتماد ملی می گوید: اینکه ما دست از انتخاب شهردار شایسته به دلیل جلوگیری از ورود فردی به شورا که همفکر ما نیست برداریم، با روحیه اصلاح طلبی مطابقت ندارد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۷    
آیت الله مهمانواز، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری پس از چند ماه بیماری در سن 92 سالگی دارفانی را وداع گفت.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۵    
بین الملل آسیا - تصمیم ناگهانی کره شمالی در مورد توقف آزمایش های اتمی و موشکی بالستیک قاره پیما همزمان با نزدیک شدن به اجلاس سران دو کره و همچنین نشست رهبران آمریکا و این کشور ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۳    
مدیرکل آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به جزئیات و نحوه مداخله مراکز اورژانس اجتماعی در کشور به موارد مرتبط با آسیب های اجتماعی اعلام کرد که موارد کودک آزاری در ایران نسبت به سطح جهانی پایین ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۲    
طبق آخرین آمار در شهرستان بجنورد روزانه به طور متوسط 600 هزار پلاستیک وارد چرخه طبیعت می شود که نگران کننده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۳    
ای زمینیان! بشنوید صدای زمین را. صدای زمین، صدای وجدان ماست که نسل های آینده آن را از حلقوم انسان های پاک، فریاد می زنند. ای انسان ها! زمین بستر شماست. زمین پناهگاه شماست ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۰    
رئیس گروه فناوری های نوین تولید مثل و اهدای جنین گفت: وزارت بهداشت تلاش می کند تا بخشی از خدمات دارویی و درمان تحت پوشش بیمه ای به زوجین نابارور ارائه شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۵    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی: با تبدیل دلار به یورو،پول های پنهان شده در بالشت رو می شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۳    
جامعه پلیس - روزنامه کیهان در باره درگیری مامور گشت ارشاد با یک دختر بدحجاب نوشت:فیلم به وضوح نشان می دهد که اقدام پلیس زن در حد یک تذکر قانونی و خیرخواهانه و حرکت زن کشف حجاب کرده ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۳    
در شرایطی که بحث رفع انحصار پیام رسان های خارجی، بنا به دلایل مختلف، مدتی است که در کشور بالا گرفته است، اقدام هماهنگ و منسجم مسئولان مختلف در خروج از شبکه اجتماعی تلگرام و همزمان با آن ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۲    
اقتصاد صنعت - یک کارشناس صنعت خودرو گفت: به نظر می رسد برای دستیابی به جایگاهی که واقعا شایسته آن هستیم، لازم است یک انقلاب اساسی در نگاه و استراتژی صنعتی خود ایجاد کنیم.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۷    
به نظر می رسد متولی اصلی این طرح، یعنی طرح اعزام نیروهای عربی به سوریه، دولتمردان ایالات متحده آمریکا هستند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۱    
طنز و کاریکاتور طنز - قیمت دلار و پیراهن تیم ملی دستمایه ستون نیازمندی های طنز امروز روزنامه شهروند شده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۱    
استان ها آذربایجان غربی - ماموران گمرک بازرگان موفق به کشف مواد مخدر از یک محموله کنسانتره سیب شدند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۱    
طنز و کاریکاتور طرح - خودسانسوری رئیس جمهور عنوان طرح امروز محمد طحانی در روزنامه ابتکار است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۱    
اقتصاد صنعت - تسنیم به نقل از مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت نوشت: ورود یک میلیارد دلار پوشاک قاچاق به کشور، کف برآورد هاست.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۱    
فرهنگ دین و اندیشه - کلینی در کتاب کافی بر اساس سندی از امام سجاد (علیه السلام) آورده است که امام فرمود ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۸    
رئیس سازمان ملی استاندارد: در زمینه استاندارد از نظر تعداد و سطح کیفیت در تراز بین المللی هستیم.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۸    
پایگاه خبری الجزیره نوشت، جنون نظامی گری امارات برای تسلط بر سواحل آفریقا و تنگه باب المندب، خشم مردم و دولت سومالی را از دخالت های امارات در کشورشان و نزدیکی آنها به رقیب جدید ترکیه ای به همراه داشت.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۸    
حزب جبهه التحریر الوطنی (جبهه آزادی بخش ملی) حاکم الجزائر از عبدالعزیز بوتفلیقه خواست برای پنجمین بار متوالی نامزد ریاست جمهوری شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۸    
یک نویسنده و تحلیلگر سیاسی اردن گفت که تأکید وزارت خارجه این کشور بر ضرورت حفظ منطقه کاهش تنش در جنوب سوریه بیانگر نگرانی اردن از تشدید درگیری ها در این منطقه است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۹    
شهرکرد- مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: امکانات آموزشی مدارس صدرا در چهار محال و بختیاری افزایش می یابد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۹    
جامعه حوادث - وکیل خانواده کاوس سیدامامی با روزنامه شرق در باره پرونده قضایی و امنیتی کاوس سیدامامی مصاحبه کرده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۹    
همزمان با میلاد امام زین العابدین (ع)، گنبد و مقام آن حضرت در صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف در آستانه افتتاح قرار گرفته است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۹    
کرمانشاه- رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه، از برپایی نخستین نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی دراستان خبر داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۹    
اتحادیه اروپا و مکزیک با موافقت در خصوص یک پیمان آزاد و تعرفه های تجاری، مناسبات 21 ساله تجاری خود را به روز کردند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۹    
نخست وزیر عراق وحدت عراقی ها را عامل ناکام گذاشتن اقدامات تروریستهای داعش در این کشور دانست.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۹    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۳    
معاون بازرگانی قشم ایر تاکید کرد که توقف تمام پروازهای فوق العاده شرکت های هواپیمایی ایرانی به ترکیه نهایی شده و فعلا امکان پرواز به سه شهر ازمیر، اسپارتا و دنیزلی وجود ندارد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۳    
مذاکرات مستمر بین ایران و گروه 1+5 نزدیک به 12 سال طول کشید و دست کم دو سال به طور فشرده دنبال می شد تا به توافقی در روز 14 ژوئیه 2015 ختم بشود ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۰    
در حالی کمتر از یک هفته از واکنش غیرمنتظره رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به بخشنامه های جنجال برانگیز آخوندی طی ماه های اخیر می گذرد که قرار است فردا جلسه ای برای رسیدگی به این ماجرا در مجلس برگزار ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۰    
برای بسیاری سوال پیش آمده که نتیجه این بلبشویی که در آمریکا به وجود آمده است چه می شود و بالاخره تصمیم ترامپ در خصوص ایران چه خواهد بود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۷    
مدح و ستایش عربستان سعودی، محکومیت های مکرر جمهوری اسلامی ایران و متهم کردن آن به دخالت در امور کشورهای عربی ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۷    
رسالت دانشگاه در توسعه علوم با محوریت عقلانیت وحیانی امروز دوم اردیبهشت ماه در دانشگاه تربیت مدرس بررسی می شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۷    
روز گذشته دهها تن از عناصر تروریستی حملاتی گسترده و غافلگیرانه را علیه نیروهای ارتش سوریه در شمال استان لاذقیه انجام دادند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۵۵    
به دنبال انتشار اخباری درباره تیراندازی در نزدیکی کاخ پادشاهی عربستان، خبرگزاری رسمی سعودی ها (واس) به عنوان اولین رسانه رسمی ریاض گزارشی در این باره منتشر کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۸:۵۲    
مدیرعامل اتحادیه مرزنشینان خراسان شمالی گفت: تاکنون 150 هزار نفر در قالب 43 هزار و 231 خانوار برای دریافت کارت الکترونیکی مرز نشینی ثبت نام کردند و 38 هزار و 568 خانوار کارت دریافت کردند.