شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۳۷Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 30 تیر 1398 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1398 بانکداری ایرانی 2 اردیبهشت 1398 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1398 بانکداری ایرانی 31 مرداد 1398 بانکداری ایرانی 1 شهریور 1398 بانکداری ایرانی 30 مهر 1398 بانکداری ایرانی 25 آبان 1398 بانکداری ایرانی 1 آذر 1398 بانکداری ایرانی 30 دی 1398 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1398 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1398 بانکداری ایرانی 1 تیر 1398 بانکداری ایرانی 2 تیر 1398 بانکداری ایرانی 3 تیر 1398 بانکداری ایرانی 4 تیر 1398 بانکداری ایرانی 5 تیر 1398 بانکداری ایرانی 6 تیر 1398 بانکداری ایرانی 7 تیر 1398 بانکداری ایرانی 8 تیر 1398 بانکداری ایرانی 9 تیر 1398 بانکداری ایرانی 10 تیر 1398 بانکداری ایرانی 11 تیر 1398 بانکداری ایرانی 12 تیر 1398 بانکداری ایرانی 13 تیر 1398 بانکداری ایرانی 14 تیر 1398 بانکداری ایرانی 15 تیر 1398 بانکداری ایرانی 16 تیر 1398 بانکداری ایرانی 17 تیر 1398 بانکداری ایرانی 18 تیر 1398 بانکداری ایرانی 19 تیر 1398 بانکداری ایرانی 20 تیر 1398 بانکداری ایرانی 21 تیر 1398 بانکداری ایرانی 22 تیر 1398 بانکداری ایرانی 23 تیر 1398 بانکداری ایرانی 24 تیر 1398 بانکداری ایرانی 25 تیر 1398 بانکداری ایرانی 26 تیر 1398 بانکداری ایرانی 27 تیر 1398 بانکداری ایرانی 28 تیر 1398 بانکداری ایرانی 29 تیر 1398 بانکداری ایرانی 30 تیر 1398 بانکداری ایرانی 31 تیر 1398 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۹:۳۰    
روزنامه صبح نو
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۱:۲۷    
روزنامه سازندگی
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۳    
وقتی عبارت استخراج بیت کوین را می شنوید، ذهن شما شروع به غرق شدن در یک فانتزی رویایی می کند و البته شاید در لحظه اول فکر کنید به بیل و کلنگ نیاز است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۴    
شرکت سرمایه گذاری ملی ایران در دوره 6 ماهه منتهی به 31 خرداد ماه 1398، به ازای هر سهم خود 525 ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش 345 درصدی را نشان می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۴    
بانکداری ایرانی در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک کارآفرین به اتفاق آراء، مبلغ 14/5 ریال به عنوان سود خالص قابل تقسیم به هر سهم تصویب شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۴    
ما صندوق را به عنوان یک مجموعه قوی می بینیم که نه تنها پشتیبان افراد زیان دیده، بلکه پشتیبان شرکت های بیمه است و در زمان مقتضی می تواند به شرکت های بیمه کمک کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۹    
بانک صادرات ایران در سه ماهه اول سال 98 با کسب سود خالص 142 میلیارد ریالی از نقطه سر به سر عبور کرد که این مطلب نشان از بهبود شرایط فعلی و بازگشت به ریل سودآوری دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۹    
مدیرعامل بانک ملی ایران درگذشت مرحوم رامین پاشایی فام مدیرعامل بانک ایران و اروپا را تسلیت گفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۹    
معاون فنی شرکت ققنوس از تولید و طراحی توکن SKYC مبتنی بر شبکه ققنوس با هدف احراز هویت خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۴    
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: امروز (دوشنبه) آخرین مهلت ارایه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۹    
به نظر می رسد با ظهور EMV، کلاهبرداری های CNP افزایش یافته است. در ادامه میزان کلاهبرداری های انجام شده در کارت های اعتباری بررسی شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۴    
رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس با بیان اینکه سهم صندوق توسعه ملی از تسهیلات اشتغال پرداخت نشد، گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۴    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: مشمولانی که هنوز شماره شبا بانکی خود را وارد سامانه سهام عدالت نکرده اند برای بهره مندی از سود سهام خود حتماً نسبت به ثبت شماره شبا در سامانه اقدام کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۴    
وزیر اقتصاد در جریان بازدید از غرفه های حاضر در نمایشگاه الکامپ به ویژه غرفه های الکام استارز در محل استقرار شرکت های نوپا، دانش بنیان و استارتآپی، پای درد و دل فین تک ها نشست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۴    
دیگر افراد دست اندرکار این طرح دیوید مارکوس و کوین ویل هستند. بلر ریاست حوزه استراتژی کالیبرا را بر عهده دارد که قرار است در زمینه ارز دیجیتال لیبرا سیاست گذاری کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۴    
فیلم سینمایی دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی در شش بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۹    
رئیس بانک مرکزی گفت: سازوکار تولید ارز دیجیتال در کمیسیون اقتصادی دولت مصوب شده و در آینده نزدیک در دولت بررسی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۹    
موضوع امنیت سرورهای شبکه های بانکی با توجه به ارائه انواع سرویس های بانکداری اینترنتی روز به روز پر رنگ تر می شود و همین مورد سبب شده تا ایجاد یک شبکه و سرویس امن برای سازمان های ارائه دهنده خدمات ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اصلاح سیستم بانکی که از مهم ترین چالش های هفت گانه کشور است در دستور کار دولت بوده و پیگیری های لازم آن انجام خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۹:۱۴    
عضو هیئت مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان خوشه صنعتی کفش مشهد معتقد است که سامانه سککوک کمک بزرگی به تولیدکنندگان در زمینه تامین مواد اولیه تولید خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۷:۱۶    
عملکرد این شرکت در فعالیت های بیمه ای مثبت بوده؛ به طوری که توانسته حق بیمه صادره را 38 درصد افزایش و در مقابل، خسارت پرداختی را 4 درصد کاهش دهد..
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۷:۱۱    
سؤال ملی نماینده پارس آباد از وزیر اقتصاد درباره عدم رعایت قوانین و مقررات در واگذاری سهام شرکت های دولتی از سوی سازمان خصوصی سازی اعلام وصول شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۷:۱۱    
طبق اعلام بانک مرکزی، سرمایه صرافی ها در کلانشهرها به 12 میلیارد تومان و در سایر شهرها به 6 میلیارد تومان افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۶    
در سه ماهه اول امسال بیش از 41 هزار متقاضی برای دریافت وام ازدواج به بانک های استان مراجعه کرده اند که تنها حدود 13 هزار نفر موفق به دریافت این تسهیلات شده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۶    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از تصویب نرخ صادراتی برق برای تولید بیت کوین در کمیسیون اقتصادی دولت خبر داد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۶    
اولین مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه معلم پس از ورود به فرابورس تشکیل و صورت های مالی، مورد تصویب سهامداران قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۶    
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: برای انتقال وجه، کپی یا عکس کارت بانکی نیاز نیست؛ شماره کارت کفایت می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که سامانه ملی املاک و اسکان امسال عملیاتی می شود گفت: با عملیاتی شدن آن امکان اخذ مالیات از خانه های خالی فراهم می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۱    
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: بانک ها می توانند با به کارگیری بهترین ابزارهای مالی خود به روند توسعه روستایی شتاب دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۶:۳۶    
بانک سرمایه که در سال های گذشته با مشکل عدم بازپرداخت وام ها مواجه بود با پیگیری مدیران فعلی این بانک گام به گام به وصول مطالبات خود نزدیک تر می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۶:۰۷    
احمد سلمانی آرانی عضو هیئت مدیره ایران کیش با بیان اینکه ذات هر نمایشگاهی محصولات و خدمات نوینی است که در عرصه کسب و کار برای ذینفعان و مشتریان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۶:۰۲    
بانک ایران زمین در سه ماهه نخست امسال در سرفصل هایی مانند تسهیلات، سپرده و بدهی وضعیت مناسبی را ثبت کرده و توانسته با این عملکرد بدهی 23 هزار میلیاردی بانک مرکزی را صفر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۷    
بانکداری ایرانی مدیرعامل بانک صادرات ایران با ارائه گزارشی از صورت های مالی سال 97 این بانک، 9 برنامه راهبردی برای سال 98 را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۲    
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین با اشاره به شعار این بانک با عنوان بانکداری به سبک فردا اظهار داشت: امروز انتخاب بانکداری دیجیتال یک الزام برای شبکه بانکی است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۲    
توسن تکنو در پی جلب اعتماد بانک ملی ایران و تامین و راه اندازی بیش از 600 دستگاه ماشین دریافت و پرداخت وجه نقد در این بانک، پشتیبانی خودپردازهای بانک های سرمایه، گردشگری و سامان را بر عهده گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۲    
محمد علی وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس با حضور در غرفه شرکت کارت اعتباری ایران کیش درنمایشگاه الکامپ طی گفتگویی با ما ضمن اشاره به نقش شرکت های پرداخت الکترونیک در حمایت از استارت آپ ها گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۲    
در مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به 29 اسفندماه سال 97 بانک صادرات ایران، اعضای جدید هیئت مدیره بانک صادرات ایران معرفی شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۲    
معاون اسبق بانک مرکزی ، مدیرعامل اسبق بانک های سپه ، کارآفرین بانک ایران و اروپا و اقتصاددان معروف در 54 سالگی بعد از تحمل بیماری ، دار فانی را وادع گفت .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۷    
مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به 29 اسفندماه سال 1397 بانک صادرات ایران با حضور حداکثر سهامداران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۲    
فرشید فرخ نژاد طی سخنانی بر ضرورت حرکت در مسیر اقتصاد هوشمند تأکید کرد و گفت: یکی از راهکارهای استقرار اقتصاد هوشمند، دیجیتال کردن فرآیندها است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۲    
بانک کارگشایی در سه ماه نخست سال جاری بیش از 86 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه و بیش از 13 هزار فقره تسهیلات جعاله به متقاضیان پرداخت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۲    
مدیر عامل بانک صنعت و معدن در پیامی درگذشت دکتر رامین پاشایی فام از مدیران تاثیرگذار و خوشنام نظام بانکی کشور را تسلیت گفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۹    
سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار (سککوک) ازسوی کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان و نظارت بر اجرای معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری به عنوان سامانه ملی دانش بنیان - ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۴    
بانکداری ایرانی تاخیر در ارائه گزارش حسابرسی شده سال مالی 97 موجب شد تا مجوز بانک مرکزی برای برگزاری مجمع سالانه صادر نشود و مجمع در تاریخ مقرر برگزار نشود و به زمانی دیگر موکول شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۰:۰۴    
بعد از طرح رتبه بندی واردکنندگان، صادرکنندگان و صراف ها، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت، از اجرایی شدن رتبه بندی کسب وکارهای اینترنتی در آینده نزدیک خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۹:۵۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره علت عدم واریز یارانه برخی افراد در ماه های اخیر و احتمال در دستورکار قرار گرفتن حذف یارانه پردرآمدها گفت: برنامه ویژه ای برای حذف یارانه پردرآمدها آغاز نشده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۹:۵۰    
مدیر اداره صادرات بانک مرکزی از رشد 118 درصدی تامین ارز واردات از محل صادرات غیرنفتی خبر داد و گفت: فاصله نرخ اسکناس ارز با حواله نیز کم شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۹:۳۵    
مدیرعامل بانک سپه در پیامی در گذشت دکتر رامین پاشایی فام مدیر عامل پیشین بانک سپه را تسلیت گفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۹:۱۶    
خبرگزاری فرانسه شنبه در گزارشی تأیید کرد که توئیتر حساب های کاربری برخی رسانه های دولتی ایران از جمله ایرنا را به حالت تعلیق درآورده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۸:۵۱    
شرکت بیمه آسیا سی ام تیرماه 1338 تاسیس شده است. شصتمین سالگرد این شرکت بیمه ای فرصتی برای انعکاس تلاش هایی است که در جهت ثبات و برقراری شرکتی که از ادغام، جنگ، تحریم و رقابت عبور کرده، انجام شده است.