سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۷May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 30 فروردین 1399 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1398 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1399 بانکداری ایرانی 31 تیر 1399 بانکداری ایرانی 19 مرداد 1399 بانکداری ایرانی 1 شهریور 1399 بانکداری ایرانی 2 مهر 1399 بانکداری ایرانی 1 آبان 1399 بانکداری ایرانی 30 آذر 1399 بانکداری ایرانی 1 دی 1399 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1399 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1399 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 2 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 3 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 4 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 5 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 6 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 7 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 8 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 9 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 10 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 11 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 12 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 13 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 14 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 15 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 16 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 17 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 18 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 19 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 20 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 21 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 22 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 23 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 24 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 25 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 26 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 27 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 28 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 29 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 30 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1399 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۸    
مهم ترین راهکار مقابله با حقوق های نجومی، پرداخت مستقیم همه حقوق و مزایای کارکنان دستگاه های اجرایی توسط خزانه داری کل کشور است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۹    
بانک ملی ایران نسبت به استفاده غیرقانونی از برند و نام تجاری این بانک در گروه های تلگرامی به کاربران هشدار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۸    
کاشف اولین ویروس کرونا دختر یک راننده اتوبوس اسکاتلندی بود که در 16 سالگی ترک تحصیل کرد. جون آلمیدا در ادامه زندگی به یکی از پیشگامان تصویربرداری از ویروس تبدیل شد و حالا دستاوردهایش در جریان همه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۳    
مدیرعامل منطقه آزاد کیش بازسازی و بهسازی کاخ 1 و 2 جزیره کیش را یکی از اولویت های سال 99 اعلام کرد و گفت: امسال پارک ایران زمین در قالب توسعه فضای سبز به مساحت 300 هکتار احداث می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۱:۳۳    
غلامعلی حدادعادل در یادداشتی به مناسبت روز بزرگداشت سعدی نوشته است: گلستان سعدی فقط یک کتاب ادبی نیست، بلکه یک کتاب آموزشیِ بسیار موفق و جذّاب است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۴    
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از افزایش مصرف گاز طبیعی در فروردین ماه امسال در مقایسه با دوره مشابه پارسال خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۴    
بانک آینده ساعت جدید فعالیت شعب خود را در سراسر کشور تا اطلاع بعدی اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۴    
ایران کیش همچنان در سال جدید یکی از اهداف خود را حرکت به سمت بازارهای جدید و محل درآمد غیر از دستگاه کارت خوان قرار داده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۹    
صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت گنجینه یکم آوید در تاریخ 9 بهمن ماه سال 95 تحت شماره 40812 نزد اداره ثبت شرکت ها و در تاریخ 15 فروردین 96 تحت شماره 11499 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت رسیده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۱۹    
سرپرست معاونت حمل ونقل شهرداری تهران اعمال جریمه 100هزار تومانی ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک را منوط به اجرای طرح های ترافیکی پس از موافقت ستاد ملی کرونا عنوان کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۹    
رئیس سازمان بهزیستی کشور از پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی و مبلغ افزایش مستمری آن ها برای فروردین ماه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۹    
معاون امور بازرگانی داخلی وزیر صمت گفت: حدود 30 میلیون عدد ماسک سه لایه را واردات کردیم و واردات ماسک N95 نیز 3 میلیون قطعه بوده است و این حجم از واردات در شرایطی انجام شده که کشور های دنیا به سبب ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۹    
این روزها که بسیاری حتی از شنیدن نام کرونا نیز واهمه دارند، کادر درمان آستین همت و ایثار را بالا زده و به کمک بیماران گرفتار کووید 19 شتافته اند و مدافعان سلامت در خط مقدم در حال مبارزه با ویروس ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۴    
شرکت های بیمه به علت سبدهای سرمایه گذاری نامناسبی که در دهه های اخیر داشته اند، گاه با زیان های انباشته مواجه هستند و این مانعی برای کمک آن ها به جهش تولید است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۴    
یک صنعت وارداتی است و هر چند اصول و چارچوب های خودش را دارد اما در هر کشوری با توجه به قوانین بالادستی و بین دستگاهی دستخوش تغییراتی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۴    
رئیس بنیاد مستضعفان از اعطای تسهیلات بدون سود به همه اقشار آسیب پذیر خبر داد و گفت: برنامه ریزی و اقدام برای پرداخت هدایای یک میلیون تومانی به همه اقشار آسیب پذیر جامعه در حال انجام است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۴    
میزان صادرات شمش و محصولات فولادی شرکت های بزرگ حاضر در بورس و فرابورس طی سال گذشته حدود 27 درصد افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را دلیل لغو پرواز ایران به ایتالیا برای بازگرداندن دانشجویان اعلام کرد و گفت: رایزنی ها برای برقراری مجدد این پروازها ادامه دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۲۰    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: از سال 2005 تا کنون، برای اولین بار وامی را از بانک جهانی به میزان 50 میلیون دلار دریافت خواهیم کرد که مقدمات آن انجام شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۲۵    
امروز بازار ارز معاملات خود را در مسیر صعودی آغاز کرد و اما در ادامه بار دیگر سیر نزولی را در پیش گرفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۱۵    
با توجه به باز شدن بخش دیگری از مشاغل و کسب و کارها و تردد استانی و بین استانی، بانک ایران زمین اعلام کرد آماده ارائه تمام خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان است که از حضور و تردد بیشتر اجتناب کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۵    
گزارش تسهیلات اعطایی سال 1398 بانک رفاه در بخش های مختلف اقتصادی، بنگاه های کوچک و متوسط، ضمانتنامه های صادره ریالی و قرض الحسنه اعطایی ازدواج و تهیه جهیزیه اعلام شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۵    
حجت السلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت گفت: امسال بحمدالله در بخش کشاورزی، شرایط ما از سال های قبل بهتر است و در زمینه تولیدات زراعی پیش بینی ها این است که بین 3 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۵    
مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر گفت:برای اولین بار در شبکه بانکی، احراز هویت مشتریان در سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان (سجام) در تمامی شعب بانک شهر انجام می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۵    
بانک توسعه تعاون به منظور حمایت از ازدواج جوانان به زوج هایی که تاریخ عقد آنها بعد از 96/01/01 می باشد و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده اند با اولویت نخست تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۰    
دور جدید قرعه کشی وین کارت برگزار و برندگان خوش شانس 444 جایزه نقدی به ارزش دوازده میلیارد ریال مشخص شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۰    
تازه ترین گزارش شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) از حضور جدی بانک ملی ایران در رتبه های برتر عملکردی این حوزه حکایت دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۶:۰۰    
بانک رفاه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و در امری خداپسندانه، به منظور تجهیز بخش سرطانی بیمارستان امام خمینی (ره)، از این بیمارستان حمایت مالی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۵:۵۵    
صلاحیت فرهاد اعلمی فر، معاون فنی شرکت بیمه کوثر ازسوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تایید شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۰۰    
کاهش تقاضای نفت و مصرف فرآورده های نفتی در آسیای غربی موجب آسیب به اقتصاد کشورهای منطقه شده است؛ پیش بینی می شود تقاضا برای فرآورده های نفتی در این منطقه امسال 9.2 درصد کاهش یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۳:۵۵    
سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا گفت: سرپرستان خانوار برای تایید دریافت وام قرض الحسنه، فقط اعداد کد ملی را به سرشماره 6369 پیامک کنند و نیازی به استفاده از خط فاصله نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۳:۵۵    
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی اعلام کرد: برداشت 1800 میلیارد تومان از منابع این صندوق بابت مالیات، غیرقانونی است و مانع از انجام ماموریت های صندوق در بخش های مختلف می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۳:۵۵    
صادرکنندگان می گویند که شیوه رفع تعهد ارزی صادرات سال 98 هنوز نهایی نشده و انتظار بر این است که برای حمایت از صادرات، این دستورالعمل همچون سال 97 باشد تا صادرکنندگان با چالش جدید مواجه نشوند
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۳:۵۰    
آمار نشان می دهد که 228 میلیون و 476 هزار کارت بانکی صادر شده، مدتهاست که هیچ تراکنشی نداشته اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۵    
دومین مرحله از کمک بلاعوض دولت برای اقشار به شدت آسیب پذیر جهت حمایت از معیشت این اقشار در ایام شیوع کرونا، امشب به حساب 3 میلیون نفر از سرپرستان خانوار واریز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۵    
مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: شبکه برق 17 روستا و شبکه آب 16 روستای سیل زده شمال استان کرمان پایدار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۵    
بانک مرکزی درحالی هر هفته معاملات مربوط به عملیات بازار باز را اعلام می کند که افزایش شدید ذخایر در بازار بین بانکی، سقوط آزاد نرخ را رقم زده و وزارت اقتصاد هم در انتشار اوراق مقاومت می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۵    
مدیرعامل اسبق شرکت بورس با بیان اینکه در هیچ جای دنیا سامانه معاملات در اختیار سازمان بورس نیست که هم عملیات انجام و هم ناظر باشد،گفت: تقسیم ساعت کار بازارها راهی برای رفع موقت اختلالات است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۰    
کارشناس سیاست گذاری عموم گفت: وصل کردن زنجیره های تولید به یکدیگر نیاز به حلقه وصل دارد. اما دولت و بخش خصوصی توان این امر را ندارند، این جای است که گروه های جهادی لازم است نقش آفرینی کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۰    
حدود 4 میلیون خانوار که درآمد ثابتی ندارند، می توانند به جای وام یک میلیونی وامی به ارزش یک تا دو میلیون تومان دریافت کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۲:۳۰    
بانکداری ایرانی - بیمه فرابورسی به علت افزایش مثبت بیش از 50 درصدی قیمت سهام با توقف نماد روبرو و ملزم به افشای اطلاعات شد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۲:۳۰    
بانک مرکزی شرح وظایف، اقدامات و تکالیف هشت گانه بان ها برای سازماندهی ظرفیت های ملی مقابله با بیماری کرونا را ابلاغ کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۰    
شما می توانید در روزهایی که همه نگران شیوع و انتقال ویروس کرونا هستند، خدمات شعبه را با استفاده از بانکداری دیجیتال و الکترونیک بانک ملی ایران به صورت 24 ساعته و در هر زمان و مکان دلخواه خود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۰    
بانک مرکزی در بخشنامه ای ابلاغ کرد که بانک ها مکلف به تسهیل، تأمین و تخصیص منابع مالی مورد نیاز جهت خرید دارو و تجهیزات و استمهال اقساط تسهیلات اعطایی به زیان دیدگان کرونا هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۰    
بر اساس اطلاعیه ستاد مبارزه با کرونا، اصناف به اصطلاح غیر پر خطر از امروز (شنبه) فعالیتشان را با حفظ پروتکل های بهداشتی و البته دریافت تاییدیه از وزارت بهداشت از سر گرفته اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۱۰    
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور، تمام جاده های ورودی به سمت تهران با ترافیک سنگین صبحگاهی گزارش شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۵    
ارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران امروز نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد خواهد بود و عصر امروز شاهد بارش باران در شمال شرق تهران هستیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۵    
برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جهش تولید در هفت محور و 40 برنامه تقسیم بندی شده که محور چهارم آن با عنوان توسعه فناوری و محصولات دانش بنیان است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۵    
بررسی گزارش سرمایه گذاری های خارجی مصوب تحت پوشش قانون تشویق و حمایت سرمایه گذاری خارجی در بخش صنعت، معدن و تجارت حاکی است از ابتدای سال 98 تا پایان اسفند ماه تعداد 82 مورد طرح ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۰    
صندوق بین المللی پول (IMF) و بانک جهانی کمک های نقدی خود، به ارزش بیش از 11 میلیارد دلار را به 61 کشور در حال توسعه و کم درآمد برای مبارزه با تبعات اقتصادی کرونا ارسال کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۰    
منابع کشتیرانی اعلام کرده اند نفتی که در تجهیزات ذخیره سازی شناور و بر روی نفتکش ها ذخیره شده به حداقل 160 میلیون بشکه رسیده است که شامل 60 نفتکش بسیار بزرگ با ظرفیت 2 میلیون بشکه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۰    
اقلیم کردستان عراق پرداخت به شرکت های نفتی مستقر در این منطقه را برای نفتی که بین ماه نوامبر 2019 و فوریه 2020 فروختند، به تعویق می اندازد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۵    
تولید کنندگان جوجه یک روزه به دلیل کاهش تقاضا و جلوگیری از کاهش بیشتر قیمت نسبت به معدوم سازی این جوجه ها اقدام کردند اما بهتراست مسئولان پاسخ بدهند تکلیف 2 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۰:۴۵    
قیمت پایین نفت به تولید کنندگان غیر عضو اوپک فشار می آورد و انتظار می رود کاهش تولید نفت غیر اوپک به بیش از 4 میلیون بشکه در روز برسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۵    
رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور با بیان این که سال گذشته افزون بر 130 هزار تن گوشت قرمز وارد کشور شده است گفت: 200 هزار راس دام سنگین آماده کشتار در کشور انباشت شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۵    
نفت ارزان ضربه سختی به صنعت شیل آمریکا زده و انتظار می رود تولید نفت شیل آمریکا بیش از 2 میلیون بشکه در روز کاهش یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۰    
سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، رعدوبرق و تگرگ در اکثر مناطق کشور تا روز چهارشنبه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۵    
چندی پیش اخباری منتشر شد که خبر از افزایش قیمت حبوبات خصوصا لوبیا را در سال جدید می داد. موضوعی که دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی علت آن را نه کمبود و کسری بار بلکه سودجویی برخی افراد در فروش ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۰    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: درخصوص مشکلات هپکو یک جای کار ایراد دارد و دست هایی هستند که نمی خواهند این صنعت کشور که سرمایه ملی هم هست جان بگیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۰    
طبق آخرین آمار پژوهشگاه دانش های بنیادی، تاکنون بیش از یک میلیون و 212 هزار دامنه فعال فارسی در مرکز ثبت دامنه کشوری به ثبت رسیده است و دامنه ir با بیش از یک میلیون و 204 هزار دامنه فعال در صدر فهرست ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۰    
مشاور کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با اشاره به عدم بهره مندی رانندگان بین شهری از بیمه بیکاری و توقف فعالیت و دشواری معیشت آنها در دو ماه گذشته از متولیان امر خواست تا با توجه به مشخص بودن لیست ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۵    
نایب رئیس اتاق اصناف تهران از شهروندان خواست برای کارهای غیرضروری به واحدهای صنفی مراجعه نکنند. وی گفت که در این صورت امکان بازگشایی همه واحدهای صنفی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی وجود دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۵    
به منظور جبران کمبود کشور برای تامین سوخت های زیستی، گروهی از محققان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد با همکاری دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و دانشگاه شاهرود با استفاده از منابع چوبی زغال های ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۰    
به تازگی رییس جمهور به وزیر نفت دستور داده که باتوجه به شرایط فعلی بازار نفت به روند پیشبرد برنامه ها و سیاست های افزایش تولید فرآورده های نفتی و جلوگیری از خام فروشی نفت، بیش از پیش شتاب دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۰    
بانکداری ایرانی - حقوق صاحبان سهام بانک ایران زمین در پایان پائیز 98 به رقم پنج هزار 207 میلیارد تومان رسید که نسبت به پایان سال قبل رشد 110 درصدی داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۰:۲۰    
البته آنها باور دارند بازارساز به دنبال کاهش آرام و ملایم قیمت هاست. آنها به روند قیمت دلار در صرافی ملی اشاره می کنند که به آرامی در طول هفته پایین آمد و در نهایت روی عدد 15 هزار و 500 تومان به کار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۰:۱۵    
در هفته گذشته بازار توانست با کسب اطمینان از تداوم حمایت دولت از بازار سرمایه به دوره مدیریت قالیباف اصل گام بگذارد و در نهایت در پایان هفته عرضه غول سرمایه گذاری کشور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۰:۱۵    
معاون سازمان امور مالیاتی نحوه محاسبه مالیات حقوق کارمندان را ابلاغ کرد که براساس آن، درآمد سالانه تا 360 میلیون ریال معاف از مالیات است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۰:۱۵    
هر اونس طلای جهانی ساعت 16 جمعه به قیمت 1684 دلار معامله شد و افت 8/ 1 درصدی را ثبت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۰:۱۵    
همچنان کاهش جدی سطح معاملات در بازار فیزیکی مسکن و از طرف دیگر، افزایش اختلاف قیمت مسکن با سقف خرید اوراق وام، مهم ترین عامل فشار بر تسه ها ارزیابی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۰:۱۰    
ساخت این واحدها در مجموع هم به نفع سمت تقاضای مسکن وهم به نفع سمت عرضه مسکن است.در صورت تعریف مسیر ساخت وسازهای سال 99 بر مبنای منافع مشترک سمت عرضه و تقاضای مسکن و قرار گرفتن ساخت واحدهای مسکونی ...