سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 4 اردیبهشت 1399 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1398 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1399 بانکداری ایرانی 31 تیر 1399 بانکداری ایرانی 19 مرداد 1399 بانکداری ایرانی 1 شهریور 1399 بانکداری ایرانی 2 مهر 1399 بانکداری ایرانی 1 آبان 1399 بانکداری ایرانی 30 آذر 1399 بانکداری ایرانی 1 دی 1399 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1399 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1399 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 2 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 3 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 4 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 5 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 6 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 7 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 8 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 9 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 10 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 11 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 12 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 13 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 14 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 15 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 16 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 17 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 18 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 19 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 20 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 21 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 22 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 23 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 24 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 25 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 26 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 27 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 28 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 29 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 30 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1399 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۵    
در نخستین همایش معاونان و مدیران بانک گردشگری در سال 99 که با حضور رئیس گروه مالی گردشگری برگزار شد، تلاش برای ارتقاء جایگاه بانک در سال جهش تولید مورد تاکید قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۰    
طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و با هدف حمایت از هم میهنان در شرایط اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، بانک پاسارگاد برای بیش از 99 هزار نفر از مشتریان خود، مبلغ 10 میلیون ریال تسهیلات واریز کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۰    
گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد فردا شنبه برخی محصولات خود را از طریق سایت فروش اینترنتی پیش فروش خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۰    
ایرنا - شرکت بازرگانی دولتی ایران در اطلاعیه ای با اشاره به تامین بودن کالاهای اساسی کشور از جمله برنج، روغن و شکر در شرایط تحریم، جزئیات قیمت تمام شده شکر را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۰    
مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: برخی افراد بدون داشتن مجوز اقدام به مشاوره خرید و فروش سهام می کنند که مورد تائید سازمان این سازمان نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۵    
آزمایشگاه تشخیص کروناویروس در آبادان امروز با حضور استاندار خوزستان افتتاح شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۵    
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با اشاره به موفقیت این نیرو در پرتاب ماهواره نور توسط ماهواره بر قاصد تصریح کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۰    
مدیرکل انتقال خون گیلان از راه اندازی دستگاه اهدای پلاسمای بهبود یافتگان کووید 19 در استان گیلان خبر داد و گفت: آنتی بادی ها موجود در خون بیماران بهبود یافته ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۰    
عضو ارشد ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه هلال ماه مبارک رمضان امشب دیده نشد، تاکید کرد ماه مبارک رمضان شنبه ششم اردیبهشت ماه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۰:۱۰    
آنچه پیش روی خوانندگان قرار دارد، سلسله مباحثی است برگرفته از دروس خارج فقه آیت الله رشاد که تحت عنوان فقه مهندسی ژنتیک و جنگ بیولوژیک در مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) تهران ارائه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۵    
بانک صادرات ایران، وام یک میلیون تومانی کرونا را به حساب حدود 3 میلیون نفر از سرپرستان خانوار واریز کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۵    
با افزایش سرمایه، بانک رفاه کارگران بهتر می تواند به رسالت خود در ارائه خدمات به مشتریان و شهروندان عمل کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۵    
اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی حلول ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی را به تمامی مشتریان و ذی نفعان تبریک و تهنیت گفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۰    
ویتنام با صفر ماندن آمار مرگ ومیر کرونایی اش محدودیت های اعمال شده را برداشت. در این کشور تنها 268 مورد ابتلا به کرونا {بدون فوتی} به ثبت رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشریح محل های سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد تومان از واگذاری سهام شستا (شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی) در بورس گفت: سرمایه بانک رفاه و شستا افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۰    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (سوم اردیبهشت) به عدد 741 هزار و 952 واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته حدود 15 درصد رشد را تجربه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۵    
واسطه های ملکی می گویند که در روزهای اخیر عمده قراردادها در بخش اجاره از نوع تمدید است و نرخها نیز رشد چندانی نشان نمی دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۰    
مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت بیش از 96.5 درصد تسهیلات یک میلیون تومانی به یارانه بگیران تا ساعت 18 امروز خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۵    
رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه مالیات، سیستم بانکی را مجبور به تمکین از اخذ سود 15 درصدی از سپرده ها کرد، گفت: اکنون که نرخ واقعی سود سپرده ها منفی است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۵    
پست عذرخواهی سحر قریشی بابت توهین به پاکبان دیروز در صفحه شخصی این بازیگر جوان قرار گرفت. روزپلاس
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۰    
تحلیل نشانه های رفتاری صدها میلیون کاربر در سراسر وب، نشان می دهد که دمبل ورزشی یکی از کالاهایی است که علاقه به آن به طور ناگهانی افزایش یافته است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۵    
برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در دیدار با معاونان ارزی شعب بر ضرورت حل موانع و بهره مندی از فرصت ها درحوزه ارزی و امور بین الملل تاکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۵    
وام حمایتی یک میلیون تومانی به حساب 1593990 سرپرست خانوار واریز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۵    
امروز مجتمع تولید آلومینیوم جنوب با عاملیت بانک صادرات ایران در تأمین مالی، طی آیینی به صورت ویدئوکنفرانس و به دستور رییس جمهور و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در منطقه ویژه اقتصادی لامرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۶    
دولت باید قبل از عزم برای آزادسازی سهام عدالت،تدبیری برای دهک های پایین درآمدی که مشمول سهام عدالت نیستند و فرزندان تازه متولد شده مشمولین بیاندیشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۶    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار جزئیات ضمانت تسهیلات حمایتی دولت برای کسب و کار را تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۶    
اتحادیه های نان سنتی، حجیم و نیمه حجیم و سنگک در نشست امروز از مشکلات و خواسته های خود صحبت کردند و خواستار تأمین اقلام بهداشتی شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۶    
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران از رعایت همه پروتکل های بهداشتی در زنجیره تولید آرد و نان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۶    
گوگل به تازگی از بروز و کشف یک آسیب پذیری خطرناک در مرورگر اینترنتی گوگل کروم خبر داده و به کاربران هشدار داده که هر چه زودتر آن را به روزرسانی کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۶    
شاخص تورم ماه مارس عربستان تا 1.5 درصد بالا آمد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۱    
در بحبوحه سقوط تاریخی بهای نفت ناشی از کاهش تقاضا و شیوع گسترده ویروس کرونا، حملات فیشینگ به یکی دیگر از مشکلات و بحران های پیش روی تولیدکنندگان نفت در سراسر جهان تبدیل شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۱    
برای نخستین بار در یک دهه اخیر رشد اقتصادی ترکیه احتمالا منفی خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۱۶    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در مکان هایی نظیر جایگاه های سوخت که تجمع افراد بالاست رعایت پروتکل های بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال ضروری است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۱۶    
یک کارشناس حوزه کار بهبود وضع معیشت کارگران و جلوگیری از واردات بی رویه کالا را مهم ترین خواسته جامعه کارگری در هفته کارگر عنوان کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۱۶    
دبیر انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران با بیان اینکه تولید محصولات سلولزی از مصرف آن بیشتر است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۱۱    
یک متخصص بیماری های عفونی درباره روزه داری در شرایط کرونایی توصیه هایی را مطرح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۶    
یک هنرمند گرافیست با پیوستن به پویش مشاهنر ، پوسترهایی را با موضوع کرونا طراحی و به مردمی تقدیم کرده است که این روزها شرایط سخت قرنطینه و ماندن در خانه ها را تحمل می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۶    
معاون اشتغال وزیر کار از آغاز پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارها و بنگاههای آسیب دیده کرونا از هفته سوم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۱    
رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه مالیات، سیستم بانکی را مجبور به تمکین از اخذ سود 15 درصدی از سپرده ها کرد، گفت: اکنون که نرخ واقعی سود سپرده ها منفی است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۱    
با اوج گرفتن شیوع بیماری کووید-19 که از یک کرونا ویروس جدید منشأ می گیرد، تلاش های بی شماری در گوشه و کنار جهان برای مقابله با آن شکل گرفته است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۱    
برخی دانشمندان در مسابقه ای که برای ساخت واکسن کووید-19 به راه افتاده است، در تلاش هستند داوطلبان سالم را به عنوان روشی برای تسریع در روند آزمایش واکسن کروناویروس جدید در معرض این ویروس قرار دهند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۶    
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از بازگشایی بوستان های پایتخت با رعایت اصول بهداشتی خبر داد.