دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۴May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 10 اردیبهشت 1399 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1398 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1399 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1399 بانکداری ایرانی 31 تیر 1399 بانکداری ایرانی 19 مرداد 1399 بانکداری ایرانی 1 شهریور 1399 بانکداری ایرانی 2 مهر 1399 بانکداری ایرانی 1 آبان 1399 بانکداری ایرانی 30 آذر 1399 بانکداری ایرانی 1 دی 1399 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1399 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1399 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 2 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 3 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 4 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 5 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 6 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 7 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 8 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 9 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 10 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 11 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 12 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 13 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 14 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 15 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 16 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 17 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 18 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 19 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 20 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 21 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 22 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 23 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 24 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 25 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 26 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 27 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 28 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 29 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 30 اردیبهشت 1399 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1399 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۸    
با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سرمد، 2000 بیمه کرونا به مددجویان کمیته امداد خمینی اهدا شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۳    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، دقایقی پیش با ثبت رشد بیش از 24هزار واحدی، به ارتفاع 900هزار واحد صعودی پرقدرت داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۰۴:۰۳    
بانک مرکزی در واکنش به نامه رئیس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد: ما همکاری لازم را با صادرکنندگان داشتیم ولی برخی صادرکنندگان ارز را برنگرداندند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۰۳:۵۸    
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از پهلوگیری 30 فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در یک ماهه نخست امسال در بندر امام خمینی (ره) خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۰۳:۵۸    
وزیر نفت در حکمی علی مبینی دهکردی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهینه سازی مصرف سوخت منصوب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۰۳:۴۸    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: گزارش میزان پیشرفت سامانه های کنترل قاچاق کالا و ارز از ماه آینده به مردم ارائه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۰۳:۲۸    
مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به ارزش 2397 هزار میلیارد ریالی شرکت های حاضر در پورتفوی سهام عدالت اعلام کرد: هر یک میلیون تومان سهام عدالت تخصیص یافته به افراد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۰۳:۰۸    
رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جلسه اعضای این ستاد خطاب به دستگاههای عضو گفت: تا پایان خرداد ماه برای نصب و عملیاتی کردن سامانه های نظارتی و رصد کالای قاچاق فرصت دارید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۰۲:۵۸    
کمیته نظام پولی و مالی اسلامی حوزوی نامه سرگشاده ای خطاب به رئیس کمیته پولی و بانکی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد کمیته پولی و بانکی مجلس و طرح بانکداری جمهوری اسلامی منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۴    
تعلل ستاد تنظیم بازار در اعلام قیمت های جدید خودرو باعث شده تا بازار خرید و فروش خودرو طی روزهای اخیر با وجود رکود معاملات رقم های قابل تأملی را در انواع خودروهای داخلی به ثبت برساند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۹    
یک اقتصاددان با اشاره به دستور رئیس جمهور برای واگذاری املاک و مستغلات دولت پیشنهاد کرد این واگذاری ها در قالب صندوق های سرمایه گذاری املاک و مستغلات انجام شود تا علاوه بر رویکرد درآمدی صرف رویکرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۹    
بسته سیاستی نحوه بازگشت ارز حاصل از صادرات در سال 98 و نحوه رفع تعهد ارزی صادراتی سال 97 صادرکنندگان برای سال 99 تمدید شد و صادرکنندگان جهت بهره مندی از معافیتهای مالیاتی تا پایان تیرماه برای ایفای ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۴    
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: با توجه به ارزش بالای سهام، سهامداران خود مدیریت سهام خود را داشته باشند و از فروش آن خودداری کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس آزادسازی سهام عدالت را گامی در جهت توسعه عدالت در کشور دانست و گفت: 200 هزار میلیارد تومان ارزش سهام واگذار شده به مردم است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۹    
رئیس مجمع نمایندگان کارگران با اشاره به اینکه افزایش هزینه های زندگی و کوچک شدن سفره کارگران افزایش حقوق کارگران را به یک چالش تبدیل کرده است گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۹    
عدم ارسال سفارش فروش اوراق بدهی دولتی توسط بانک ها نشان دهنده کفایت نقدینگی در بازار بین بانکی و عدم نیاز به تغییر ذخایر با اجرای عملیات بازار باز است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۴    
سازمان هواشناسی با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی طی امروز نسبت به وقوع سیلاب در 20 استان هشدار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دو پروژه اتصال به شبکه ریلی سراسری و احداث بزرگراه سراسری چهارمحال قبل از پایان دولت تکمیل خواهند شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۹    
معاون حقوقی سازمان مالیاتی گفت: با راه اندازی سامانه وزارت راه و شهرسازی اگر متوجه شویم خانه ای از سال 95 به بعد خالی است مالیات تمام این سال ها اخذ می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۰:۵۹    
وزارت امور اقتصادی و دارایی تصمیمات اولین جلسه کمیته اجرایی آزادسازی سهام عدالت را اعلام کرد که طبق آن، مقرر شد تا با سرعت لازم نسبت به صدور کد بورسی برای همه دارندگان سهام عدالت اقدام شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۰:۵۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از جذب حدود 3000 نیروی جدید در وزارت بهداشت طی ماه های آینده خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۹    
معاون اول رییس جمهور گفت: با صدور مجوز فروش سهام عدالت در بورس تا حد زیادی دغدغه دولت بابت کاسته شدن منبع درآمدی خانوارها از بین می رود و این اقدام گشایش بزرگی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۹    
پایگاه رسمی دولت آمریکا در 26 آوریل 2020 از پیمانکارانی که توانایی طراحی و ساخت باند هواپیما در پایگاه نظامی الحریر در نزدیکی شهر اربیل، واقع در اقلیم کردستان عراق را دارند، دعوت به همکاری کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۴    
نشریه فورفورتو 30 شخصیت منفور دنیای فوتبال را معرفی کرد که سپ بلاتر بالاتر از ژوزه مورینیو منفورترین شخصیت جهان شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۹    
آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده بانک اقتصادنوین (شرکت سهامی عام) به شماره ثبت 177132 و شناسه ملی 10102194601 1399/02/10 منبع: اداره روابط عمومی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۹    
تحولات تکنولوژی در حوزه ارتباطات و روابط عمومی می بایستی موجب ایجاد باور و افزایش اثرگذاری روابط عمومی ها در تمامی ارکان های حاکیمتی و سازمانی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۴    
مدیرعامل بانک سینا در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران مناطق این بانک گفت: با توجه به فضای ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۴    
معارفه معاون سرمایه های انسانی بانک سینا با حضور قائم مقام و عضو هیات مدیره، مدیر امور حوزه ی مدیریت عامل و روابط عمومی و روسای ادارات مدیریت سرمایه های انسانی برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۹    
وزیر اقتصاد گفت: با ابلاغیه رهبری درباره سهام عدالت تحول اساسی در دارایی افرادی انجام می شود که حدود پنجاه میلیون نفر را دربرمی گیرد و ارزش بازار سرمایه نیز افزایش می یابد. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۴    
وزیر اقتصاد با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن آزادسازی سهام عدالت توصیه کرد: سهامداران ضمن توجه به اطلاع رسانی ها از فروش فوری و شتابزده سهام خودداری کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۴    
در پی درگذشت مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل فقید بانک مسکن، دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی نادر قاسمی عضو هیأت مدیره این بانک را به عنوان سرپرست بانک مسکن منصوب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۹    
مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر با قدردانی از زحمات کارکنان شعب این بانک که با توجه به شرایط ویژه جامعه همچنان با تمام توان به ارائه به روزترین خدمات بانکی به مشتریان می پردازند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۹    
مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از اجرای طرح تسهیم شادی پست بانک ایران و توزیع بیش از 8500 جفت کفش در بین دانش آموزان مدارس ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۹    
کارکنان اداره امور شعب استان قم بانک ملی ایران نیز، با پیوستن خودجوش به کمپین "کمک مومنانه" بسته های حمایتی برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان اهدا کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۵    
داده های رسمی نشان داد که تورم استرالیا در سه ماهه اول امسال به بالاترین سطح در 5 و نیم سال گذشته رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی سازمان برنامه و بودجه گفت: سازمان هدفمندسازی یارانه ها لیست دوم متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی را صبح امروز تحویل بانک مرکزی داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۰    
نتیجه یک نظرسنجی ملی نشان می دهد نرخ بیکاری ناشی از پاندمی ویروس کرونا در آمریکا ازآنچه در داده های رسمی اعلام شده بسیاربالاتر است، چراکه میلیون هانفر نتوانسته اند درخواست حمایت را ثبت کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۰    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از افتتاح حساب اولیه به صورت خودکار و اتوماتیک برای متقاضیان طرح اقدام ملی تولید مسکن در این استان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۵    
پنج اقتصاددان در یادداشتی با اشاره به 6 مشکل و چالش مهم که واگذاری سهام دولت در قالب صندوق های قابل معامله (ETF) ایجاد خواهد کرد، راهکارهای اصولی برای برون رفت از این شرایط را پیشنهاد کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۵    
رهبر انقلاب دیشب با درخواست دولت برای آزادسازی سهام عدالت موافقت کردند اما بسیاری از مردم نمی دانند یا بخاطر ندارند که آیا در شمول سهام عدالت قرار گرفته بودند یا خیر.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۵    
غولهای نفتی با دولتها از قزاقستان و جمهوری آذربایجان گرفته تا آنگولا و نیجریه، بر سر مشارکت در کاهش تولید که به مشکلات ناشی از افت قیمتها و کاهش فروش سوخت این شرکتها در بحبوحه پاندمی کرونا اضافه می ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۵    
در برخی از مناطق تهران آب شرب با افت فشار مواجه شده که مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران علت آن را مصرف زیاد در برخی مناطق و اعمال عملیات کنترلی اعلام کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۵    
افق پیش روی بازار مسکن به عواملی از جمله مدت زمان ماندگاری ویروس کرونا، نرخ ارز، قیمت نفت، ظرفیت بازارهای موازی همچون بورس و طلا، تسهیلات بانکی، قیمت مصالح ساختمانی و میزان تولید مسکن بستگی دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۰    
مقامات ژاپن و کره جنوبی نسبت به پیامدهای اقتصادی ویروس کرونا هشدار دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۰    
نرخ بیکاری ژاپن به 2.5 درصد افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۰    
موسسه اقتصادی آلمان نسبت به کوچک شدن 6.6 درصدی اقتصاد این کشور بر اثر کرونا هشدار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۰    
قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار که ناشی از طرحهای گشایش تدریجی اقتصاد در بجبوحه ادامه شیوه پاندمی کرونا بود، بالا رفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۱:۱۰    
قیمت نفت آمریکا در پی رشد کمتر از حد انتظار ذخایر نفت این کشور و امیدواری به افزایش تقاضای برخی از کشورهای اروپایی پس از کاهش محدودیتهای قرنطینه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۱:۱۰    
اپلیکیشن های ویدیو کنفرانس تنها در عرض مدت یک هفته در ماه گذشته میلادی رکورد 62 میلیون دانلود را شکست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۱:۰۰    
درحالی که شاخص کل و همچنین شاخص کل با معیار هم وزن بازار سرمایه با سرعتی چشم گیر درحال رشد است، یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که تا شهریورماه به دلیل وزن زیاد شرکت های بنیادی شاهد رشد شاخص ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۵    
وزیر راه گفت : طبق توافق با وزیر اقتصاد از بازار سرمایه که مورد تاکید رییس جمهوری نیز هست برای تامین سرمایه 12 پروژه ریلی و آزادراهی استفاده خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۵    
بانک صنعت و معدن برای سومین بار بلوک 65.7 درصدی سرمایه گذاری آتیه دماوند را با بیش از قیمت تابلو آماده واگذاری کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۵    
بانکداری ایرانی - بانک پارسیان 918 میلیارد تومان از محل تسهیلات اعطایی درآمد کسب کرد و به سپرده های سرمایه گذاران یک هزار 149 میلیارد تومانسود پرداخت کرد و تراز منفی231 میلیارد تومان را ثبت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۰    
اسامی 9 بانک بورسی و دولتی برای پذیره نویسی غیرحضوری و حضوری نخستین صندوق سرمایه گذاری سهام دولتی در 5 بانک و بیمه و از یکشنبه آینده اعلام شد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۵    
با توجه به اینکه مدت نسبتا کوتاهی است که از بروز بحران بیماری ویروس کرونا در کشور می گذرد، تاثیر این بحران بر صنعت بیمه چندان روشن نیست ولی پیش بینی می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۵    
دیروز تسه9704 هم با رشد 3/ 1 درصدی قیمت همراه شد، اما باقی 22 امتیاز وام مسکن در محدوده منفی معامله شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۵    
بهای هر بشکه نفت خام آمریکا سه شنبه با افت 13 درصدی به 1/ 11 دلار رسید. با وجود این، نفت برنت دیروز رشد اندک قیمت را تجربه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۵    
بهای اونس طلای جهانی سه شنبه برای دومین روز متوالی کاهش یافت و تا ساعت 16 به 1712 دلار رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۰    
یکی از خدمات آنلاین پرطرفدار در این روزها خدمات بانکی بود. به طوری که بنا بر آمار وب سایت crowdfundinsider دانلود و نصب اپلیکیشن های بانکداری دیجیتال در آمریکا در ماه گذشته میلادی همزمان با شیوع ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۵    
سازمان امور مالیاتی هزینه های بانکی برای پرداخت سود بالای 15 درصد به سپرده ها را به عنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی نمی پذیرد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۵    
چنین محدودیت هایی سه قربانی خواهند داشت. نخست، بازیگران تازه وارد که صف را معیار مناسبی برای خرید می دانند و معمولا در واپسین نقطه های روند امکان خرید می یابند ...