پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۰:۳۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای برق نیوز 30 بهمن 1396 - barghnews.com

برق نیوز 29 اسفند 1394 برق نیوز 30 اسفند 1395 برق نیوز 31 فروردین 1396 برق نیوز 31 اردیبهشت 1396 برق نیوز 31 خرداد 1396 برق نیوز 31 تیر 1396 برق نیوز 31 مرداد 1396 برق نیوز 30 شهریور 1396 برق نیوز 30 مهر 1396 برق نیوز 30 آبان 1396 برق نیوز 30 آذر 1396 برق نیوز 30 دی 1396 برق نیوز 29 اسفند 1396 برق نیوز 1 بهمن 1396 برق نیوز 2 بهمن 1396 برق نیوز 3 بهمن 1396 برق نیوز 4 بهمن 1396 برق نیوز 5 بهمن 1396 برق نیوز 6 بهمن 1396 برق نیوز 7 بهمن 1396 برق نیوز 8 بهمن 1396 برق نیوز 9 بهمن 1396 برق نیوز 10 بهمن 1396 برق نیوز 11 بهمن 1396 برق نیوز 12 بهمن 1396 برق نیوز 13 بهمن 1396 برق نیوز 14 بهمن 1396 برق نیوز 15 بهمن 1396 برق نیوز 16 بهمن 1396 برق نیوز 17 بهمن 1396 برق نیوز 18 بهمن 1396 برق نیوز 19 بهمن 1396 برق نیوز 20 بهمن 1396 برق نیوز 21 بهمن 1396 برق نیوز 22 بهمن 1396 برق نیوز 23 بهمن 1396 برق نیوز 24 بهمن 1396 برق نیوز 25 بهمن 1396 برق نیوز 26 بهمن 1396 برق نیوز 27 بهمن 1396 برق نیوز 28 بهمن 1396 برق نیوز 29 بهمن 1396 برق نیوز 30 بهمن 1396 
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۰    
شیوه اداره، مسئولیت دانش آموز و معلم و همه و همه با دیگر مدرسه هایی که تا به الان می شناختید، فرق دارد ...
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۵    
فرمانده انتظامی چناران گفت: با هوشیاری پلیس چناران سارقین حرفه ای ترانس برق را در حین سرقت دستگیر و 5 فقره سرقت ترانس، کشف شد.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۰    
مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان، با حکم مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو، به سمت دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان منصوب شد.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۰    
مدیر عامل توزیع برق استان تهران گفت: مالکین ساختمان های فاقد پروانه ساخت می توانند به مدت سه سال از برق غیر دائم استفاده کنند.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۵    
وزیر انرژی جمهوری آذربایجان گفت:اقداماتی که در سال های اخیر در راستای افزایش حجم و کیفیت مبادله انرژی برق انجام گرفته، موجب شده که شرایط برای همکاری های دو جانبه وارد مرحله جدیدی شود.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۵    
در این مطلب می توانید تجربیات افراد شرکت کننده در مصاحبه آزمون استخدامی وزارت نیرو 96 در رشته مهندسی برق برای شرکت توزیع را مشاهده کنید.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۵۰    
در این مطلب می توانید تجربیات افراد شرکت کننده در مصاحبه آزمون استخدامی وزارت نیرو 96 در رشته حسابداری و امور مشترکین را مشاهده کنید.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۵    
در این مطلب می توانید تجربیات افراد شرکت کننده در مصاحبه آزمون استخدامی وزارت نیرو 96 را مشاهده کنید. این تجربیات می تواند به درک فضای حاکمبر جلسه مصاحبه و آمادگی قبلی تاثیر گذار باشد.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۰    
در این مطلب می توانید تجربیات افراد شرکت کننده در مصاحبه آزمون استخدامی وزارت نیرو 96 را مشاهده کنید. این تجربیات می تواند به درک فضای حاکمبر جلسه مصاحبه و آمادگی قبلی تاثیر گذار باشد.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۰    
اطلاعات مربوط به شبکه برق بسیار متنوع، حجیم و پیچیده است. سازماندهی، یازیابی و پردازش این داده ها یا روشهای سنتی اگر غیرممکن نباشد بسیار دشوار، وقت گیر و توام با خطاست ...
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۵    
شبکه های توزیع انرژی الکتریکی، محل تلاقی مشترکین صنعت برق میباشد و اشکالات سیستم توزیع در این صنعت، از دید مصرف کنندگان، مشکل کلیه صنعت برق قلمداد می شود ...
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۰    
در این مقاله به شناساندن مواد و فن آوری قابل استفاده و مقرون به صرفه و جزئیات اجرائی مربوطه به مهندسان وپیمانکاران پرداخته می شود.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۵    
در این قسمت از مقاله مراحل و چگونگی انجام پروژه برای دو مورد از کاربردهای GIS در صنعت برق شرح داده می شود.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۰    
در سال های اخیر، بحث صرفه جویی در مصرف برق به عنوان یک اصل، در جهت تدوین و بازبینی مبحث 19 مقررات ملی ساختمان تبدیل شده است ...
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۵    
هدف از ارائه این مقاله بررسی کاربردهای مختلف سیستمهای اطلاعات جغرافیایی در صنعت برق و گاز می باشد. پیاده سازی سیستم های اطلاعات جغرافیایی در سازمان های دولتی دارای هزینه زیادی است و حدود 80 % این ...
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۵    
اینفوگرافی اجزاء تپ چنجر تایپ G را در تصاویر زیر مشاهده می کنید.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۰    
ثبت نام آزمون نظام مهندسی 97 آغاز شد و تا 11 اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت. بنابر اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسی زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی 97 در تاریخ 20 و 21 اردیبهشت ماه سال 1397 در روز های ...
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۵    
مشاور وزیر نیرو از تاسیسات برق جزیره قشم و روند اجرایی هوشمندسازی جزیره هرمز بازدید کرد.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۰    
لنز های فرنلی سیستمی است با عدد f. کوچک. عدد f. عبارت است از نسبت فاصله کانونی به قطر لنز یا آینه. این یکی از روش های رایج در متمرکز کردن نور خورشید است، از مزایای این روش می توان به سادگی ساخت ...
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۰    
اسحاق جهانگیری ساخت نیروگاه های سیکل ترکیبی و نیز تبدیل نیروگاه های گازی به سیکل ترکیبی را از سیاست ها و اولویت های کشور برشمرد و گفت ...
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۵    
یکی از شهروندان جالقی از صدور قبض برق بسیار بالای خود در این ماه بسیار گلایه مند بود و خواستار پیگیری علت صدور فیش برق با مبلغ بالا از این پایگاه خبری شد.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۵    
اتصال تولیدات پراکنده به شبکه می تواند باعث به وجود آمدن مشکلات متعددی در زمینة عملکرد نادرست سیستم حفاظتی گردد. در ادامه مطالعات لازم جهت جلوگیری از این مشکلات را مطرح می کنیم.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۶    
مقاله ای درخصوص سیستم حفاظت در برابر صاعقه مساجد و اماکن مذهبی و گلدسته های مرتفع آن به زبان اصل جهت دانلود ارائه می شود.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۱    
اله مرادی گفت: علاوه بر بسترسازی در زمینه الکترونیکی کردن خدمات باید سیاست های مربوط به آن همگن رشد کنند تا ارائه این خدمات با تسهیلات بیشتری انجام شود و سازمان ها مکلف شوندتا با تحقق این امر ...
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۶    
کارشناس انرژی های تجدید پذیر شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: در حال حاضر 22 نیروگاه خورشیدی که تماما به سرمایه بخش خصوصی اجرا شده اند به شبکه برق استان وصل هستند.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۱    
مطابق دستورالعمل شورای مرکزی نظام مهندسی و استانداردهای بین المللی سعی نمایید کوتاهترین مسیر راه برای نصب صاعقه گیر ساختمان ها را اجرا کنید و از لوپ های طولانی با توجه به مثال زیر خودداری نمایید.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۶    
دانشمند ژاپنی و گروه وی روشی برای بهبود تولید انرژی بدون کربن با استفاده از پروتئین های استخراج شده از پوست تخم مرغ ارائه کردند.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۶    
در این مطلب با نحوه نصب ارسترهای حفاظتی کلاس I+II ترکیبی با ساختار اسپارک گپ در مدارهای TNC و TNC-S و TNS آشنا خواهید شد.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۶    
ترمیم 314 عدد پایه فشار ضعیف فرسوده و شکسته به صورت احداث بتن به ارتفاع 1 متر در اطراف پایه، ریگلاژ 10 عدد پایه فشار متوسط با حفاری و بتن ریزی ...
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۶    
طولانی ترین صاعقه جهان مسافت 321 کیلومتری را طی کرده است.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۱    
آگهی های استخدامی برق 30 بهمن 96 (کارشناسی و کاردانی) در بخش های مختلف در این قسمت بصورت یکجا جمع آوری شده است. می توانید همه را یکجا مشاهده نمایید ...
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۱    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: خوشبختانه وضعیت صنعت برق در زمینه های تولید، انتقال و توزیع مناسب است و زیر ساخت های لازم برای تأمین برق مورد نیاز هر گونه صنایع و سرمایه گذاری های ...
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۶    
فایل های شبیه سازی کانورتر AC/DC/AC با مدولاسیون پهنای باند در نرم افزار Matlab را در ادامه مطلب می توانید دریافت کنید.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۶    
کدهای متلب مدل دینامیکی یاطاقان مغناطیسی در ماشین های الکتریکی را در این مطلب می توانید دریافت کنید. برای استفاده از کدها باید ورژن نرم افزار متلب 2016 باشد.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۱    
استاندار خوزستان در جلسه بررسی وضعیت صنعت برق خوزستان و آمادگی برای تابستان 97 با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و مدیران برق خوزستان گفت ...
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۶    
محل قرارگیری ارسترهای حفاظتی در مدار نیروگاههای خورشیدی و نحوه ارتباط سیستم زمین بین آنها را در تصویر زیر مشاهده می کنید.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۶    
در این مطلب میتوانید متن کامل مقاله با عنوان "بررسی روش های مختلف سیستم اتصال زمین در شبکه های توزیع انرژی الکتریکی و انتخاب بهترین روش با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی" را دانلود کنید.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۱    
بخشدار هورامان گفت: بر اثر بارش شدید باران، برق یک روستا قطع شد و راه ارتباطی 2 روستای تابعه این بخش نیز مسدود شده است.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۶    
محققان دستگاهی ساخته اند که از نوسانات دمای هوا برق تولید می کند. این دستگاه در حقیقت تغییرات دما را به الکتریسیته تبدیل می کند.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۶    
با توجه به افزایش نرخ ارز استفاده از ظرفیت های ابلاغی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در طرح هایی که از منابع داخلی شرکت های توزیع برق تامین می شدند موجب ضرر و زیان شرکت های خصوصی می شود.
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۶    
سوال: زاویه تنظیم این نوع منحنی در روم اورکارنت دستگاه های تست چگونه است ؟
برق نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۶    
علی چهل امیرانی گفت: نیروگاه 900 مگاواتی اسلام آباد غرب یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه های در دست احداث است که اولین واحد آن تابستان سال آینده وارد مدار خواهد شد و پس از آن هر سال یک بخش از نیروگاه ...