سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 1 اسفند 1398 بهداشت نیوز 2 اسفند 1398 بهداشت نیوز 3 اسفند 1398 بهداشت نیوز 4 اسفند 1398 بهداشت نیوز 5 اسفند 1398 بهداشت نیوز 6 اسفند 1398 بهداشت نیوز 7 اسفند 1398 بهداشت نیوز 8 اسفند 1398 بهداشت نیوز 9 اسفند 1398 بهداشت نیوز 10 اسفند 1398 بهداشت نیوز 11 اسفند 1398 بهداشت نیوز 12 اسفند 1398 بهداشت نیوز 13 اسفند 1398 بهداشت نیوز 14 اسفند 1398 بهداشت نیوز 15 اسفند 1398 بهداشت نیوز 16 اسفند 1398 بهداشت نیوز 17 اسفند 1398 بهداشت نیوز 18 اسفند 1398 بهداشت نیوز 19 اسفند 1398 بهداشت نیوز 20 اسفند 1398 بهداشت نیوز 21 اسفند 1398 بهداشت نیوز 22 اسفند 1398 بهداشت نیوز 23 اسفند 1398 بهداشت نیوز 24 اسفند 1398 بهداشت نیوز 25 اسفند 1398 بهداشت نیوز 26 اسفند 1398 بهداشت نیوز 27 اسفند 1398 بهداشت نیوز 28 اسفند 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۸:۴۵    
رعایت بهداشت فردی و محیطی در از بین بردن ویروس کرونا موثر است و باید به برخی نکات در روزهای کرونایی در خانه توجه ویژه داشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۰:۳۳    
مختار هنرمند و همسرش (در شهر جم استان بوشهر) که قرار بود عید نوروز زندگی مشترک خود را آغاز کنند با توجه به شیوع کرونا، تصمیم گرفتند هزینه شروع زندگی مشترک را به هلال احمر و مراکز درمانی اختصاصی دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۰:۳۰    
روز گذشته خبرهایی در فضای مجازی درباره ابتلای بهروز بقایی به ویروس کرونا منتشر شده بود و اخبار حاکی از این است که این بازیگر با خوب شدن حالش به زودی از بیمارستان مرخص می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۲۰:۵۱    
یک متخصص طب سنتی گفت: تخم شربتی دارای فواید بسیار زیادی است که مصرف آن باعث بهبود بسیاری از بیماری ها خواهد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۹:۴۵    
یک کارشناس دینی گفت: استرس یکی از مهم ترین عوامل ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری ها است، زمانی که شخصی دست به دعا بر می دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۹:۵۱    
آلمان هم در تعداد مبتلایان کرونا از ایران عبور کرد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۰۸:۱۵    
آلبرت دوم شاهزاده موناکو (راست) به ویروس جدید کرونا مبتلا شده است. کشور شاهزاده نشین موناکو دومین کشور کوچک جهان محسوب می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۹:۴۲    
نوزاد تازه متولد شده در یکی از بیمارستانهای ایتالیا در اوج درگیری این کشور با کرونا به سمبل امید تبدیل شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۰۹:۳۹    
از 355 فوتی مطالعه شده بر اثر کرونا در ایتالیا فقط 3 تن بودند که کلا سابقه بیماری نداشتند اما بقیه بیماری دیگری داشتند که کرونا آنها را از پای درآورد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۴    
پلانکتون ها در اقیانوس اطلس باعث درخشش شبانه این اقیانوس شده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۱    
پنج شنبه پایانی سال از دیرباز یکی از مهمترین روزهای سال در فرهنگ مردم خرم آباد است اما امسال با شیوع ویروس کرونا برگزاری این آئین لغو شده و مردم این شهرستان از حضور در آن خودداری کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۴    
شرکت نتفلیکس کیفیت خدمات ویدئویی در اروپا را کاهش میدهد؛ این تصمیم پس از آن اتخاذ شده که کیفیت اینترنت در اروپا پس از کرونا کاهش چشمگیری پیدا کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۱    
این روزها مردم ایران بحران کرونا را در کنار خود تجربه می کنند و از سوی دیگر با تحریم های آمریکا بسیاری از راه حل مشکلات بر روی مردم ایران بسته شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۸    
در شرایطی که کشورهای زیادی در جهان در تلاش برای تولید واکسن کرونا هستند، یک زن داوطلب آمریکایی یکی از اولین حاملان ویروس ضعیف شده آن جهت آزمایش این واکسن لقب گرفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۵    
سفیر چین در تهران از ورود کمک های پزشکی و بهداشتی ارتش چین به ایران برای مقابله با کرونا خبر داد. این کمک ها شامل کیت های تشخیص کرونا٬ لباس های محافظ و ماسک های جراحی است که برای نیروهای مسلح ایران ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۹    
دو شهر مجاور لودی و برگامو که با 16 روز اختلاف قرنطینه را اجرا کردند حقایق بسیاری را مکشوف می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۳    
سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه درخصوص شیوع ویروس کرونا و به منظور پایش سلامت و بهداشت پرسنل، دوربین حرارتی در ساختمان مرکزی این مجموعه و مجتمع آرادکوه نصب کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۷    
رییس جمهور در پیام های جداگانه ای فرا رسیدن نوروز و آغاز سال 1399 هجری شمسی را به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز (افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، قزاقستان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۷    
رئیس جمهوری آمریکا فاش کرد که دولتش از مقام های سوریه برای آزادسازی شهروند آمریکایی درخواست کمک کرده و نامه ای با این مضمون به دمشق ارسال کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۲    
متخصصان تغذیه و طب سنتی علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن توصیه زیادی درخصوص نوشیدن مایعات دارند که مصرف ماءالعسل یا آب و عسل یکی از آنهاست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۹    
رایحه پاکیزگی به فضای خانه، روح سرسبزی و طراوت بخشیده است. لباس های نو بر تن کرده ایم و درکنار سفره هفت سین به انتظار نو شدن نشسته ایم، سفره ای که پر از معنی و نماد برای ما است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۶    
این روزها سراسر شهرهای ایران درگیر ویروس کرونا هستند و مسئولان بهداشتی و درمانی کشور به شدت توصیه کرده اند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۳    
تصویری از خیابان کیانپارس اهواز پس از اعمال محدودیت های جدید و سختگیرانه
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۸    
معنی حروف YKK روی زیپ لباس ها چیست؟آیا تا بحال به این نکات توجه کرده اید یا نسبت به آن بی تفاوت بوده اید؟دلیل حک این حروف را در مطلب زیر بخوانید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۰    
نقل شده است که در خوانسار بیماری واگیردار وبا شایع شده بود و در اکثر خانه ها یک نفر یا بیشتر از دنیا رفتند؛ مگر خانه هایی که هر روز این دعا را بعد از نماز صبح می خواندند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۷    
کارشناسان حوزه بهداشت روسیه موفق شدند برای نخستین بار ژنوم کامل ویروس کرونا را از یک بیمار استخراج کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۶    
تصاویری از ستون کامیون های ارتش ایتالیا برای انتقال اجساد قربانیان کرونا به خارج از شهر برگامو در فضای مجازی منتشر شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۴    
شستن غیر اصولی مرغ های خام باعث پراکنده شدن یک نوع باکتری در محیط آشپزخانه می شود که موجب آلودگی خواهد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۱    
شبکه تلویزیونی فرانس 24 در گزارشی ضمن ابراز نگرانی از گسترش روز افزودن اپیدمی کرونا در جهان، این پرسش را مطرح کرد که چرا این بیماری در کشورهای قاره آفریقا شیوع زیادی نداشته است؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۸:۰۶    
آمریکا به عنوان کشور مدعی درجه یک حمایت از حقوق بشر، ظالمانه ترین تحریم ها در طول تاریخ را علیه ملت ایران به کار بسته است و در زمانی که اکثر کشورهای جهان درگیر مبارزه با ویروس کرونا هستند از فروش ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۲    
یاراند ریستاد Jarand Rystad از برجسته ترین تحلیلگران در حوزه اقتصاد نفت پیش بینی کرد که سیر نزولی این بهای این کالای راهبردی ادامه خواهد یافت به گونه ای که احتمالا به 10 تا 15 دلار در هر بشکه خواهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۳    
اپیدمیولوژیست و عضو ستاد مدیریت کرونا گفت: با بی توجهی عده زیادی از مردم به توصیه های پزشکان و مسوولان، موج بعدی اپیدمی کرونا رخ خواهد داد که به معنی افزایش موارد ابتلا، بستری و مرگ و میر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۹    
برخی سودجویان در روزهای اخیر به بهانه درمان و پیشگیری از کرونا مبادرت به تبلیغ برای فروش قارچ گانودرما می کنند، مدیر نظارت بر موادغذایی، آرایشی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۹    
فرماندار اردستان گفت: پیش بینی می شود در صورت کم توجهی مردم به هشدارها بیش از 50 درصد جمعیت شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۹    
یکی از مسئولان حوزه بهداشت و درمان شهرستان ورامین با تأئید این خبر گفت: این فرد که اصالتا از اهالی استان اردبیل و ساکن در شهرستان قرچک است، پس از ابتلا به بیماری کرونا و مثبت اعلام شدن آزمایشات ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۵    
آسیب پذیری گروه های خونی در برابر کرونا؛ A پرخطرترین و O ایمن ترین.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۹    
آلفرد وردن (Alfred Worden) فضانوردی که اولین پیاده روی فضایی در فضای عمیق را انجام داد، درگذشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۵    
رییس انستیتو پاستور ایران به افزایش ظرفیت تشخیص بیماری کرونا در هفته های اخیر اشاره کرد و گفت: ظرفیت تست کرونا در این مجموعه بالاتر از دانشگاه های برتر دنیا از جمله استنفورد آمریکا است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۲    
با شیوع ویروس کرونا این روزها را باید در خانه سپری کنیم و برای سر نرفتن حوصله تان بهترین راه انجام بازی های کامپیوتری است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۶    
مدیر شبکه بهداشت و درمان سمیرم از مبتلا شدن یک دختر سه ساله این شهرستان به بیماری کووید 19 خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۷    
مرکز مدیریت راه ها از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران قم و تردد روان در مسیر رفت و برگشت محورهای فیروزکوه، هراز، کندوان، منطقه یک آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین رشت خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۲    
سفرهای نوروز برای ایرانیان جزء جدایی ناپذیری از این ایام است، هرچند همه ساله شاهد فوت برخی از هموطنان در جاده ها بر اثر تصادف هستیم اما امسال با شیوع ویروس کرونا ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۸    
سخنگوی اورژانس کشور گفت: زمین لرزه ای به بزرگی 4.3 ریشتر در عمق 10 کیلومتری از سطح زمین در قطور استان آذربایجان غربی به وقوع پیوست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۵    
جهانپور نوشت: هر ساعت 50 نفر در ایران به کووید 19 مبتلا می شوند و هر 10 دقیقه یک نفر جان خود را از دست می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۷    
وزیر بهداشت هلند روز چهارشنبه در نشست پارلمان برای گفتگو درباره بحران کرونا غش کرد و روی زمین افتاد. شمار مبتلایان به کرونا در هلند به دو هزار و 51 مورد رسید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۲    
نماز میت با رعایت فاصله از آمبولانس حامل جنازه و رعایت فاصله نمازگزاران ازهم
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۹    
اگر در جایی روی دیوار آسانسور هم امکان نسب محلول ضدعفونی کننده نداریم، لااقل می توان روی کف آسانسور جعبهٔ دستمال کاغذی یا روی یک چهارپایه محلول ضدعفونی کننده گذاشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۰    
از 15 فروردین به بعد میزان ابتلا به ویروس کرونا بر اساس تخمین های انجام شده سیر نزولی پیدا می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۱    
بهره مندی مردم از شبکه های اجتماعی علاوه برخی مزایا می تواند به عنوان منبع انتشار شایعات در زمینه پدیده های جدید از جمله ویروس کرونا شود که این موضوع نه تنها سودی به حال مخاطبانش ندارد بلکه سلامت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۸:۴۸    
شیوع ویروس کرونا در کشور انگلیس و کاهش رفت و آمدها منجر به پاکیزگی هوای این کشور شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۸:۲۷    
یکی از اماکن ناقل کرونا، عابر بانک ها هستند، هنگام کار با آن ها از دستکش های یک بار مصرف یا در نهایت دستمال کاغذی استفاده کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۸:۲۱    
با توجه به مزایای تغذیه با شیر مادر و نقش کمرنگ شیر مادر در انتقال ویروس های تنفسی، مادر می تواند ضمن رعایت همه نکات احتیاطی لازم همچنان به فرزند خود شیر دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۱:۵۷    
همراه با گسترش ویروس کرونا، شایعات مختلفی در مورد آن منتشر شده است. آگاهی از برخی باورهای غلط ما را در مقابله با این بیماری یاری می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۱:۳۶    
دولت اسپانیا برای مقابله با کرونا، بیمارستان های خصوصی را ملی اعلام کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۱:۱۸    
شایان ذکر است نفت امروز به قیمت 21دلار رسید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۰۰:۵۷    
مردی در حال نواختن گیتار در بالکن خانه شان در میلان برای سرگرمی در زمان قرنطینه