دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۸:۳۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 29 آبان 1399 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 31 فروردین 1399 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1399 بهداشت نیوز 31 خرداد 1399 بهداشت نیوز 31 تیر 1399 بهداشت نیوز 31 مرداد 1399 بهداشت نیوز 31 شهریور 1399 بهداشت نیوز 1 مهر 1399 بهداشت نیوز 30 آذر 1399 بهداشت نیوز 30 دی 1399 بهداشت نیوز 30 بهمن 1399 بهداشت نیوز 30 اسفند 1399 بهداشت نیوز 1 آبان 1399 بهداشت نیوز 2 آبان 1399 بهداشت نیوز 3 آبان 1399 بهداشت نیوز 4 آبان 1399 بهداشت نیوز 5 آبان 1399 بهداشت نیوز 6 آبان 1399 بهداشت نیوز 7 آبان 1399 بهداشت نیوز 8 آبان 1399 بهداشت نیوز 9 آبان 1399 بهداشت نیوز 10 آبان 1399 بهداشت نیوز 11 آبان 1399 بهداشت نیوز 12 آبان 1399 بهداشت نیوز 13 آبان 1399 بهداشت نیوز 14 آبان 1399 بهداشت نیوز 15 آبان 1399 بهداشت نیوز 16 آبان 1399 بهداشت نیوز 17 آبان 1399 بهداشت نیوز 18 آبان 1399 بهداشت نیوز 19 آبان 1399 بهداشت نیوز 20 آبان 1399 بهداشت نیوز 21 آبان 1399 بهداشت نیوز 22 آبان 1399 بهداشت نیوز 23 آبان 1399 بهداشت نیوز 25 آبان 1399 بهداشت نیوز 26 آبان 1399 بهداشت نیوز 27 آبان 1399 بهداشت نیوز 28 آبان 1399 بهداشت نیوز 29 آبان 1399 بهداشت نیوز 30 آبان 1399 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۵۲    
پنیر و تخم مرغ دو تا از فوق العاده ترین غذا هایی است که شما می توانید در هر وعده غذایی از جمله صبحانه مصرف کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۲:۲۰    
کاظمین (به عربی الکاظمیة) امروزه منطقه ای است در شمال بغداد واقع در غرب رودخانه دجله در عراق که بخاطر وجود مرقد دو امام معصوم، امام کاظم(ع) و امام جواد(ع) از اماکن مقدس شیعیان به شمار می آید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۴:۳۴    
این یک مطلب فانتزی ست درباره جذاب ترین ستاره های ایرانی به تفکیک جنسیت! طبیعی هم هست کمی فهرست سلیقه ای ست و صرفا جذابیت و زیبایی مبنای انتخاب بوده، قطعا این فهرست کامل نیست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۵۶    
ارمنی های ساکن روستا های قره باغ هنگام خروج از این روستا ها خانه ها را نیز آتش می زنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۴۲    
طبق مصوبات ستاد ملی کرونا ورود کلیه خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهرستان های قرمز از روز شنبه اول آذر ماه ممنوع می باشد و در هر 24 ساعت مبلغ 10 میلیون ریال خودروهای متخلف جریمه می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۲:۵۲    
با توجه به اتمام بانک خون کشور و اعلام رسمی سازمان انتقال خون مبنی بر نیاز بسیار شدید و مبرم به اهدای خون ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۹:۴۶    
ژاپنی ها که ید طولایی در تولید روبات های حیوان نما و انسان نما دارند برای مقابله با مشکل حمله خرس ها به مناطق مسکونی روبات گرگ نما ساختند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۸:۳۴    
نداشتن اشتها، حالت تهوع، استفراغ و درد معده از جمله اولین علایم ابتلا به کووید 19 هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۱    
علی ضیاء، مجری معروف و پرطرفدار برنامه های تلویزیونی به بهانه یک ساله شدن شیوع کرونا در جهان، متن زیر را در صفحه اش به اشتراک گذاشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۸    
در ورامین تصادف مرگباری رخ داد که راننده پراید جانش را از دست داد.رئیس پلیس راه فاتب گفت: یک دستگاه سواری پراید حین طی مسیر غرب به شرق بزرگ راه ری-ورامین به علت لایی کشی و عدم توجه به جلو به یک ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۲    
این هم یک جای دنج برای پارک خودرو در پایتخت بلاروس.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۷    
طبق توافق کوریدور لاچین (به عرض 5 کیلومتر) که ارتباط میان ارمنستان و منطقه قره باغ کوهستانی را تامین خواهد کرد تحت کنترل نیرو های حافظ صلح روسیه قرار می گیرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۶    
سازمان جهانی بهداشت (WHO) نسبت به منحنی صعودی مرگ و میر بر اثر بیماری کرونا در اروپا هشدار داده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۶    
تخریب خانه یک زن سرپرست خانوار در بندرعباس توسط ماموران شهرداری و خودسوزی این زن با واکنش انتقادی کاربران فضای مجازی همراه شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۹    
غذاهای کامل مملو از مواد مغذی هستند. به طور کلی، دریافت مواد مغذی از غذاها بهتر از دریافت مکمل ها است. همانطور که گفته شد، برخی غذاها بسیار مقوی تر از غذاهای دیگر هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۶    
عقاب دریایی دُم سفید، بزرگترین عقاب ایران نمادی از شکوه و غرور
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۳    
ادواردو آنیلی فرزند میلیاردر ایتالیایی، صاحب کارخانجات اتومبیل سازی فیات، فراری، لانچا، آلفارومئو، کاخانجات هلی کوپترسازی، بانک ها، بیمه ها ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۷    
ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت واحدهای صنفی غیرضروری را با هدف جلوگیری از شیوع کرونا بعد از ساعت 18 ممنوع کرد اما شلوغی بازار گرگان حتی هنگام شب نشان می دهد شهروندان این توصیه ها را جدی نگرفته و به ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۷    
نمایی از جاده نزدیک به روستای اقدم، در منطقه کوهستانی قره باغ که یکی از اهالی ارمنی روستا برای ترک آبادی خود کلبه چوبی اش را بار کامیون کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۲:۰۵    
خبری که امروز در شبکه های اجتماعی پرسروصدا شد: بازیگران سینما، مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور ازدواج کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۲:۰۲    
در روزهایی که هوا کمی آلوده هستند بهتر است تغذیه مناسبی داشته باشید مثل کلم ،گریپ فروت و...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۱:۲۳    
قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در اطلاعیه شماره یک خود، ضمن مرور اقدامات بعمل آمده در سه هفته اخیر، از آمادگی های کافی دستگاه های مختلف عضو قرارگاه برای اجرای طرح جدید محدودیت ها ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۱:۱۷    
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه، گفت: در برخی از کشورها نیمی از مبتلایان به کووید19 به بیماری دیابت نیز مبتلا بوده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۰:۵۳    
متخصص بیماری های دهان، فک و صورت دانشگاه گفت: خشکی دهان علل مختلفی اعم از بیماری های سیستمیک، اختلالات ساختاری غده بزاقی و بالاخص مشکلات روانشناختی دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۰:۴۴    
مطمئناً می توانید قرص هایی مصرف کنید یا تمرین هایی را انجام دهید تا درد خود را درمان کنید ، اما این روش های درمانی موقتی هستند ، به این معنی که سردرد باز هم می تواند برگردد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۸    
مشکلات معده و دردهای شکم ممکن است برای هر فردی اتفاق بیافتد، به همین دلیل حتما باید از راه های مناسب برای پیشگیری از مشکلات معده و رفع دردهای شکمی مطلع باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۵    
این روزها، فعالان سیاسی آذربایجانی از فرمانداری منطقه درخواست کرده اند تا پرچم های بزرگتر و بیشتری را در اطراف این بنای نمادین نصب کند تصاویر این پرچمها در شبکه های اجتماعی از سوی کاربران دست به دست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۲    
پیش بینی رهبر انقلاب درباره عاقبت آمریکا/بایدن و ترامپ در پوستر جدید سایت رهبر انقلاب
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۰:۱۷    
سیب جزو میوه های بسیار سالمی است که خواص فوق العاده ای دارد. در ادامه در خصوص تسکین سوزش معده با سیب بیشتر صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۰:۰۵    
کم کردن اشتها و خوردن به اندازه غذا نه تنها به حفظ تناسب اندام کمک می کند بلکه باعث بهبود سلامت نیز می شود، در این مطلب به چند ماده غذایی کاهنده اشتها اشاره می شود
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۹:۵۶    
دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه 85 درصد مرگ و میر ناشی از کرونا مربوط به سالمندان است، گفت: در طرح محله محور ضرورت دارد از سالمندان مراقبت شود
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۹:۴۱    
یک متخصص دندانپزشکی ترمیمی با بیان این که کارهای مربوط به زیبایی دندان باید به تعویق انداخته شوند؛ موارد ضروری و اورژانسی برای مراجعه به دندانپزشکی را تشریح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۹:۲۳    
استفاده های متعدد از پیاز در دوران سرماخوردگی کمک فراونی در روند درمان می کند از پیاز برای ضدعفونی کردن خانه و درمان سرماخوردگی نیز استفاده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۹:۱۷    
ضدعفونی کردن و شستن صحیح ماسک ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به طوری که در صورت شستشوی اشتباه ماسک اثر آن کاهش پیدا می کند و قادر به جلوگیری از انتقال ویروس نمی باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۹:۱۴    
استفاده برخی از داروها به خصوص برای اولین بار می تواند عوارض جانبی منفی به همراه داشته باشد که از آنها بی خبریم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۹:۰۸    
سازمان غذا و داروی آمریکا به نخستین کیت آزمایش کرونا در خانه مجوز داد که می توند نتیجه را در 30 دقیقه در اختیار بگذارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۸:۵۶    
ورزشگاه آزادی در فاصله دو روز مانده به دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، ضدعفونی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۸:۳۵    
نتیجه یک نظرسنجی جدید در فرانسه نشان می دهد که 85 درصد از مردم این کشور نگران وقوع یک انفجار اجتماعی هستند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۸:۲۹    
تشریفات سوزاندن اجساد قربانیان کرونا در هند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۸:۲۹    
تحقیقات جدید حاکی از آن است که ایمنی سلولی بیماران بهبودیافته کرونایی تا سال ها در بدن باقی می ماند.تحقیقات جدید حاکی از آن است که ایمنی سلولی بیماران بهبودیافته کرونایی تا سال ها در بدن باقی می ماند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۷:۵۶    
بیماری ذات الریه یک بیماری عفونی محسوب می شود وعامل عفونت می تواند یک ویروس، باکتری یا حتی قارچ باشد و علائم آن به صورت تب،سرفه، تند تند نفس کشیدن، لرز داشتن،حالت تهوع و حتی افت اکسیژن خون است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۵    
افرادی که از سنین جوانی رژیم غذایی ناسالمی را دنبال می کنند بیشتر احتمال دارد در دوران بعدی زندگی به بیماری قلبی دچار شوند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۲    
داده های آزمایش فاز 2 واکسن کووید-19 دانشگاه آکسفورد نشان داده است که این واکسن می تواند یک واکنش ایمنی قوی در افراد در سنین مختلف، به خصوص در افراد سالمند و در معرض خطر ایجاد کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۷:۲۹    
یک متخصص تغذیه گفت: تامین سه ویتامین A، E و C برای سالم تر بودن بدن به خصوص در روز های آلوده ضروری است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۵:۴۱    
داده های آزمایش فاز 2 واکسن کووید-19 دانشگاه آکسفورد نشان داده است که این واکسن می تواند یک واکنش ایمنی قوی در افراد در سنین مختلف، به خصوص در افراد سالمند و در معرض خطر ایجاد کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۸    
متخصص تغذیه گفت: با توجه به تحقیقات انجام شده هنوز ثابت نشده است که مواد غذایی می توانند منشا اصلی انتقال آلودگی ویروس کرونا باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۸    
داروی متوکاربامول برای درمان گرفتگی عضلانی و درد ماهیچه ای استفاده می شود. این دارو معمولا به همراه فیزیوتراپی تجویز می شود. در این مقاله به بررسی این دارو می پردازیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۵:۳۵    
دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تصمیم گیری برای یکسان سازی و وحدت رویه حضور کارکنان در 2 هفته اعمال محدودیت های کرونایی در شهرستان های قرمز ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۴:۲۳    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به آخرین آمار کرونا در کشورگفت: بر اساس آخرین اطلاعات طی 24 ساعت گذشته 476 بیمار کووید19 جان باختند و مجموع فوتی ها به 43 هزار و 417 نفر رسید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۴:۱۷    
در این مطلب قصد داریم به عجیب ترین حشرات شناخته شده در جهان هستی اشاره داشته باشیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۸    
محتوای تربیت جنسی به فرهنگ، آداب و رسوم و مذهب برمی گردد و حتی در کشور ما ایران نیز آموزش این مسأله منطقه به منطقه فرق می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۸    
رئیس بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش تامین اجتماعی با طرح این انتقاد که همچنان سفر، مهمانی، جشن، مراسم عزا و دورهمی ها در برنامه های مردم هست گفت: این اقدامات بسیار خطرناک هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۵    
ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمات جدیدی را اعلام کرده که از اول آذر ماه اجرایی می شود اما این قوانین نیازمند بررسی های کارشناسی بیشتری است
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۳:۵۰    
بقایای یک راکت در بالکن خانه ای در شهر "استپاناکرت" قره باغ
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۷    
مراسم چهلم محمدرضا شجریان امروز 28 آبان در توس با حضور جمعی از خانواده و دوستان برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۳:۴۴    
معترضین ساخت بزرگراه A49 را در جنگل های آلمان مسدود کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۶    
قطار مسافری گیلان به مشهد شامگاه چهارشنبه بعد از ایستگاه یزده رود نیکویه تاکستان از ریل خارج می شود و با یک قطار باربری در مسیر راه آهن تاکستان به سمت رشت برخورد می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۲:۴۱    
همه گیری ویروس کرونا که در دنیا آغاز شد، بسیاری از محققان و دانشمندان دست به کار شدند تا دارو و واکسنی برای پیشگیری و درمان کووید-19 پیدا کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۹    
بنا بر گفته یک داروساز، باید نسبت تولید واکسن ایرانی کووید نوزده بسیار خوش بین بود. در حقیقت ما می توانیم تا 5 الی 6 سال آینده تبدیل به یکی از قطب های واکسن سازی در خاورمیانه شویم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پیامی درگذشت برادر همسر رییس جمهور را تسلیت گفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۰    
مراحل تمیز کردن دوش به شامل قسمت های درونی و بیرونی آن است که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۰    
کرونا تا روز چهارشنبه کرونا جان 250 هزار و 16 نفر را در آمریکا گرفت و این درحالی است که از زمان ظهور شیوع کرونا تا کنون 11.5 میلیون نفر به این بیماری مبتلا شده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۲:۱۷    
بر اساس چندین مطالعه صورت گرفته ارتباطی بین انواع غذا و نوشیدنی و میگرن وجود دارد. میگرن بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان و 39 میلیون نفر فقط در ایالات متحده را درگیر کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۲:۱۴    
برای درمان افتادگی و شل شدگی پوست صورت و گردن می توان از برخی ترفندهای خانگی موثر استفاده کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۴    
نمی تواند پرواز کند و در طول روز مخفی می شود اما این طوطی غول پیکر در خطر انقراض بار دیگر به صحنه بازگشته و برای دومین بار به عنوان پرنده سال نیوزیلند انتخاب شده که اتفاقی بی سابقه به شمار می آید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۵    
نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد که ایمنی در برابر ویروس کرونا حداقل هشت ماه و حتی ممکن است سال ها ادامه داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۰:۲۹    
زنجبیل یک گیاه دارویی فوق العاده برای تقویت سیستم ایمنی بدن است. این تا حد زیادی با تراکم بالای آنتی اکسیدان ها و ترکیبات ضد التهاب موجود در این ماده غذایی مرتبط است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۹:۰۴    
محققان در تازه ترین بررسی دریافتند که مرده زایی و زایمان زودرس احتمال ابتلا به بیماری قلبی، سکته مغزی یا نارسایی قلبی مادران را دو برابر می کند. به نقل از دیلی میل، تحقیقات نشان می دهد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۸:۵۲    
تصاویر شهرهای اروپا را پس از قرنطینه دوم کرونایی را ببینید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۸:۴۶    
لیمو به عنوان ماده ای با کاربرد های متعدد شناخته شده اما آنچه زیاد شناخته نشده است فواید سلامتی آن در ارتباط با خواب، تنفس و سایر موارد است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۸:۴۶    
بر اساس آخرین آمار و اطلاعات 11 درصد جمعیت بالای 25 سال در کشور به دیابت مبتلا هستند که در این میان تعداد افراد مبتلا به دیابت نوع دو بسیار قابل توجه تر از مبتلایان به دیابت نوع یک است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۸:۴۰    
دبیر ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: آزمایش حیوانی واکسن ایرانی کرونا موفقیت آمیز بوده و در آذرماه روی داوطلبان آزمایش می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۸:۳۱    
محققان در مطالعه ای جدید دریافتند به کارگیری هیدروژن درمانی به عنوان یک درمان کمکی در مورد بیماران مبتلا به کووید 19 حاد موثر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۸:۲۲    
طبق مطالعه جدیدی که توسط دانشمندان "موسسه ایمنی شناسی لاژولا" انجام شده است، ایمنی سلولی بیماران بهبودیافته کرونایی تا سالها در بدن باقی می ماند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۸:۱۶    
گوش درد، یکی از درد های آزار دهنده ای است که میتوان با استفاده از طب سنتی و گیاهان دارویی آن را تسکین داد.