یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۰۰Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای بینا نیوز 18 اسفند 1393 - binanews.ir

بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۸    
سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری روز دوشنبه نامه 47 سناتور آمریکایی به رئیس جمهور این کشور را ادامه سیاست های حزبی برای تخریب مذاکرات عنوان کرد.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۸    
نیروهای ارتش و مردمی عراق که عملیات آزادسازی استان صلاح الدین را از روز یکشنبه هفته گذشته آغاز کردند، پس از یک هفته درگیری مستمر با عناصر تروریستی داعش ...
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۸    
امارات در حالی میزبان مسابقات جام ملت های آسیا شد که 23 سال فاصله بین دو میزبانی این کشور در جام ملت های آسیا وجود دارد.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۸    
رئیس جمهوری تاتارستان را در این سفر یک روزه وزیران صنعت و تجارت، اطلاع رسانی، آموزش و علوم و رئیسان مراکز سرمایه گذاری و گردشگری این جمهوری همراهی می کنند.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۸    
علی مطهری که بعدازظهر امروز (دوشنبه) پس از ورود به شیراز از فرودگاه به سمت دانشگاه شیراز حرکت کرد، پس از جلوگیری تندروهای موتورسوار و شکسته شدن شیشه های ماشین حامل او، به کلانتری منتقل شد ...
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۹    
با صدور حکمی از سوی فرمانده کل قوا سردار سرتیپ حسین اشتری جایگزین سردار احمدی مقدم در فرماندهی نیروی انتظامی شد.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۹    
در بازار امروز - دوشنبه - سکه تمام عیار 965 هزار و 500 تومان و هر دلار آمریکا 3406 تومان فروخته می شود که بر خلاف روزهای گذشته از روند کاهشی تغییر جهت داده و با افزایش همراه شده است.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۹    
انصاری در مشهد متولد شد. وی مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی الکترونیک و علوم رایانه (EECS) از دانشگاه جورج میسون و کارشناسی ارشد خود را در زمینهٔ مهندسی الکترونیک از دانشگاه جورج واشنگتن اخذ کرده ...
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۹    
آخرین سخنرانی سردار اسماعیل احمدی مقدم در جایگاه فرمانده نیروی انتظامی در حالی در دهمین همایش سراسری روسای پلیس راهور انجام شد که وی در آن صراحتا از اقدام دولت در جلوگیری از افزایش رقم جرایم رانندگی ...
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۰    
معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: در حال پیگیری دریافت مجوز استخدام 5 هزار نیرو در آموزش و پرورش هستیم که مربیان پیش دبستانی در اولویت این استخدام هستند.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۰    
رئیس جمهور گفت: اهل جنگ نیستیم و نمی خواهیم بجنگیم ، قصد جنگ نداریم و نمی خواهیم سرزمینی را بگیریم ولی از کشور، از استقلالمان ، از عزت و آبرویمان دفاع می کنیم.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۰    
در سال های اخیر سایت های خبری بسیاری با بودجه هایی که مأخذ آن مشخص نیست، شروع به فعالیت کرده اند که بر فضای سیاسی کشور مؤثر هستند.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۰    
کمپین حمایت از صنف موسیقی و هم اندیشی مقابله با لغو کنسرت ها و محدودیت های اهالی موسیقی در محل خانه موسیقی تشکیل شد.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۰    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه سی بی اس گفت که اگر به توافق قابل قبول با ایران نرسیم واشنگتن مذاکرات را رها خواهد کرد.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۲:۱۳    
عاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه ما مطالب زیادی داریم که بتوانیم در اختیار مخاطب قرار دهیم و مخاطب نیز تشنه این اطلاعات است، گفت: قوه قضائیه در پرونده فساد 3 هزار میلیاردی جهاد کرد.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۲:۱۳    
بر این اساس فرد مذکور از ساعت 21 شب شنبه به بام پارلمان رفته و تا ساعت 5 صبح به وقت محلی در این مکان مانده است. هنوز علت این اقدام وی مشخص نشده است.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۱:۴۳    
...صدا و سیما چهره ی فرهنگیان سرزمینش را چون مجرمان مات می نمایاند و چرا در عصر فراوانی دوربین های صدا و سیما، تجمع بزرگ و آرام فرهنگیان، تنها در یک عکس مات و مجرمانه خلاصه شد؟...