یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۳۹Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای بینا نیوز 27 اسفند 1393 - binanews.ir

بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۳:۴۹    
در یکی از دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم تراکتورسازی و الاهلی عربستان از ساعت 20 و 50 دقیقه امشب در ورزشگاه ملک عبدالله به مصاف یکدیگر رفتند.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۳:۴۹    
محققان دانشگاه کالیفرنیا در ریورساید، ماده کاغذمانندی را تولید کرده اند که می توان از آن برای افزایش ظرفیت باتری ها در ابزار الکترونیکی شخصی و خودروهای برقی استفاده کرد.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۴    
در چهارمین روز مذاکرات هسته ای، محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران اعلام کرد: بعید است در این زمان لازم باشد وزیران خارجه 1+5 گردهم بیایند.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی امروز در موزه شهر تونس را که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی و از جمله چند گردشگر خارجی شد، قویا محکوم کرد.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: در استفاده از آزمون و جهانبخش از قبل با رییس فدراسیون و سرمربی تیم امید جلسه گذاشته بودم.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۴    
تیم فوتبال نفت تهران با دو گل در 5 دقیقه پایانی مسابقه، نماینده عربستان را شکست داد.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۴    
نماینده مقیم سازمان ملل متحد در ایران گفت: دولت ایران در تلاش برای معکوس کردن فرایند خشک شدن دریاچه ارومیه است و تاکنون به موفقیت های خوبی دست یافته است.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۴    
متن کامل قانون 846 هزار میلیارد تومانی بودجه 94 کل کشور از سوی رئیس مجلس به رئیس جمهور ابلاغ شد.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۲۰:۴۹    
رقابت فینال لیگ برتر والیبال مردان، جام زنده یاد حسین معدنی،ساعت 15.30 روز چهارشنبه (امروز) در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی در حالی آغاز شد که سالن تقریبا قرمز پوش شده بود.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۲    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه در سال گذشته علی رغم برخی سختی ها و مشکلات در مجموع ملت ما و دولت خدمتگزار مشمول الطاف الهی بودند ...
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۷    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان نیز امروز با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران در لوزان سوئیس گفت: قرار بر این شده که تا پایان این ماه به راه حل در مذاکرات هسته ای دست پیدا کنیم و بعد وارد جزییات شویم.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۷    
اعلام وضعیت هوای کشور در هفته اول نوروز، پیش بینی درآمدزایی هفت میلیاردی از محل ارائه اطلاعات هواشناسی، راه اندازی دهک کشاورزی در هواشناسی ...
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۲    
طرف های مذاکره منتظر بودند تا درباره موضوع مورد اختلاف یعنی انرژی هسته ای و تحریم ها مذاکره انجام شود اما آقای جلیلی عموما در مذاکرات از صلح جهانی، مساوات و مدیریت جهانی و تروریسم حرف می زد.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۷    
بر اساس نتایج اولیه انتخابات اسراییل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی و رهبر حزب لیکود توانست در انتخابات سراسری روز گذشته پیروزی غیر قابل انتظاری کسب کند.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۷    
امین حیایی بازیگر بااخلاق ایرانی که کمدیهای آدم باش ساخته مجید جوانمرد و آتیش بازی ساخته بهمن گودرزی را آماده اکران دارد،دچار شکستگی پای چپ شد.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۳:۲۳    
آرسنال با وجود پیروزی دو بر صفر در فرانسه، از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باز ماند.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۳:۰۸    
شریف زاده با اشاره به اینکه دومین مصدوم حادثه انفجار پاسگاه نعمت آزاد نیز بر روی تخت بیمارستان فوت کرده است افزود: امسال نسبت به سال گذشته 440 فقره تماس تلفنی با سامانه 125 کاهش داشته است.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۳:۰۸    
رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری درباره پرونده فساد میلیاردی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری که هر روز وقت خود را صرف آن می کند توضیحاتی ارائه کرد.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۲:۰۸    
دیدار تیم های فوتبال النصر عربستان و پرسپولیس ایران در شرایطی با برتری زردپوشان میزبان به پایان رسید که شاگردان حمید درخشان پس از دو پیروزی، نخستین شکست خود را تجربه کردند اما همچنان در صدر ماندند.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۱:۳۸    
تیم فوتبال فولاد خوزستان در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم موفق به پیروزی نشد و برابر الهلالی عربستان به تساوی دست یافت.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۱:۳۸    
سخنگوی کاخ سفید در ادامه گفت شانس توافق با ایران تغییر نکرده چرا که ایران باید اجازه بازرسی های سرزده از برنامه هسته ایش را بدهد.
بینا نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ - ۰۱:۳۸    
معاون دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقلیت ها خبر احضار حجت الاسلام یونسی به دادگاه ویژه روحانیت را تکذیب کرد.