سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 22 مرداد 1399 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 تیر 1399 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری برنا 30 مهر 1399 خبرگزاری برنا 30 آبان 1399 خبرگزاری برنا 30 آذر 1399 خبرگزاری برنا 30 دی 1399 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 1 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 2 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 3 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 4 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 5 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 6 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 7 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 8 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 9 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 10 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 11 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 12 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 13 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 14 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 15 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 16 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 17 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 18 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 19 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 20 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 21 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 22 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 23 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 24 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 25 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 26 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 27 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 28 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 29 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 30 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1399 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۷:۵۷    
بخش دوم فیلمبرداری فیلم سینمایی کوسه به کارگردانی علی عطشانی و تهیه کنندگی سید محمد احمدی که در ترکیه انجام می شد به پایان رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از پذیرش 86 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۱:۴۷    
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: دریافت شناسه ملی سمن ها از واجبات است و تمامی سمن هایی که می خواهند از حمایت های مالی و طرح های مجموعه ورزش و جوانان بهره مند شوند؛ حتما باید دارای شناسه ملی باشند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۱:۴۷    
به مناسبت گرامیداشت هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، تعدادی از تشکل ها و سازمان های مردم نهاد جوانان استان با همراهی همکاران حوزه جوانان اداره کل، از کارخانه کویر تایر بازدید کردند .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۱:۴۱    
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : با گذشت دهه نخست پویش آماده باش فدراسیون ورزش های همگانی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۰:۲۰    
در این مطلب می توانید پاسخ خود درباره سهام عدالت، آزادسازی و فروش سهام عدالت و همچنین تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان را پیدا کنید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۰:۱۷    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۱:۰۶    
محققان دانشگاه اتاوا در مطالعه ای تایید کردند نوشیدن چای در هوای گرم می تواند شما را خنک کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۰:۰۳    
پزشک مرکز کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر اینکه شستن ماسک ها را اساسا توصیه نمی کنیم اظهار کرد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۷:۱۲    
مدیر امور عشایر استان تهران از ثبت دو هزار و 700 کیلومتر راه عشایری در این استان خبر داد و گفت: خوشبختانه موردی مبتلا به کرونا در عشایر استان تهران گزارش نشده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۶:۵۴    
رییس اداره تبلیغات اسلامی شادگان گفت: تمامی هیات ها برای برگزاری مجالس عزاداری محرم امسال باید قبل از فرارسیدن این ماه نسبت به ثبت نام در سامانه کشوری بیرق اقدام کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۲    
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد : از سال 96 تاکنون هیچ کارخانه ای به لیست واحدهای تولیدی تعطیل شده در استان زنجان اضافه نشده است
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۷    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از اجرای مرحله نخست طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخارات بنزین) در جایگاه های عرضه سوخت کل کشور خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۳    
دکتر حسین میرزایی رئیس دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین المللی فارابی در نشست خبری این جشنواره که امروز (چهارشنبه) در محل پژوهشکده مطالعات علوم انسانی برگزار شد گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۷    
رئیس مرکز تخصصی و فوق تخصصی جوادالائمه(ع) قم از انجام ماهانه 1200 عمل جراحی در این مرکز خبر داد و گفت: درصد قابل توجهی از بیماران این مرکز از کشورهای عربی و اروپایی هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۱    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: در 4 ماه گذشته از سال 99 بیش از 2 میلیون و 529 هزارتن کالا در داخل و بیرون استان حمل و نقل شد که از نظر تناژ 11 درصد و در تعداد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۴    
نتیجه انتخابات اتحادیه بین المجاس جهانی (IPU) مشخص شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۰    
رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: 15 پروژه ورزشی طی هفته دولت و هفته تربیت بدنی در روستاهای شهرستان آماده افتتاح و بهره برداری است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۰:۲۶    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: وعده هایی که برای افتتاح آزاد راه تبریز- سهند داده شده است بزودی عملیاتی می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۹:۵۳    
رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری قدس از شروع ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت به عنوان سرویس مدرسه از 25 مرداد تا 2 شهریور خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۹:۳۵    
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: یک کارگر از طبقه سوم یک ساختمان در شهرجدید "هشتگرد" سقوط کرده و جان خود را از دست داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۹:۰۲    
اجلاس عمومی شورای عالی استان ها با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۸:۳۲    
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: در شش هفته گذشته تعداد بیماران کرونایی گیلان بیش از دو برابر افزایش یافته است که از این تعداد حدود 30 درصد، مسافر هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۵:۰۲    
کتاب معماری پارامتریک نوشته پاتریک شوماخر منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۲:۴۷    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست خرم آباد از کشف و ضبط یک بهله شاهین از قاچاقچیان پرندگان شکاری در خرم آباد خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۰:۱۵    
تهیه کننده برنامه تلویزیونی دوم شخص مفرد این برنامه را فرصتی برای همنشینی شاعران و نویسندگان نوجوان معرفی می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۱:۰۵    
بازی رومیزی مار و مارگیر بر اساس داستانی از منطق الطیر عطار نیشابوری، طراحی و آماده تولید در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شده است
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۲۳:۲۵    
ویروس HIV یا ایدز بدن یک بیماری غیر قابل تجدید است که به سیستم ایمنی بدن شما حمله می کند، به همین دلیل بسیار مهم است که ویروس در اسرع وقت شناسایی شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۰:۱۵    
اداره کل هنرهای نمایشی همزمان با آغاز ماه محرم و روزهای سوگواری امام حسین (ع)، برنامه تعطیلی تئاتر را مشخص کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۲۲:۴۴    
سلول های مرده پوست اتفاقی رایج در همه افراد است. این سلول های مرده باعث مسدود شدن منافذ پوست و بروز علایم پیری روی صورت می شود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۲۰:۴۴    
گروهی از دانشمندان با پرورش فولیکول های مو در محیط 3 بعدی توانستند روشی جدید برای درمان طاسی ارائه دهند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۸:۱۴    
مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان رضوی گفت: مثلث اقتصادی استاندار خراسان رضوی یک جای خالی دارد و آن خبرنگاران هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۶:۲۳    
مجید میرفخرایی به مناسبت سالروز تولد زنده یاد علی حاتمی؛یادداشتی منتشر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۵    
مجموعه سرزمین کهن با گذشت 12 سال از آغاز تولید، در حالی همچنان وضعیت نامشخصی دارد که درباره هزینه های فراوان مادی و معنوی تولید و توقیف این مجموعه اطلاع رسانی رسمی نشده است ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۴    
مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری های شرق بخش مرکزی مشهد گفت: در 68 روستا نظارت بر ساخت و ساز ها انجام می شود که از ابتدای امسال از هزار و 316 ساخت و ساز غیرمجاز در روستا های این بخش جلوگیری شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۵    
در جلسه هیات نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی مدیریت بیماری کرونا در شهرستان ری با حضور حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرری و نوفرستی دادستان عمومی انقلاب شهرستان ری و سایر اعضا با موضوع ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۹    
اولین رویداد اختصاصی جذب سرمایه برای استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری فناوری های ورزش را برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۸:۰۳    
پخش مجموعه تلویزیونی روزی روزگاری شنبه 25 مرداد ماه به پایان می رسد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۱:۰۶    
فقط چهل روزه بودم عنوان تازه ترین نمایش تالار سایه مجموعه تئاتر شهر است که از روز جمعه بیست و چهارم مرداد ماه میزبان مخاطبان خواهد بود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۰:۰۹    
فهرست برترین تازه های کتاب منتشرشده در بهار 1399 در موضوع تاریخ با عنوان بهارنامه کتاب معرفی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۰:۰۹    
برنامه تلویزیونی نقد سینما این هفته ضمن مرور آثار و خاطرات مرحوم علی حاتمی در قالب پرونده ای ویژه به بررسی گواهی مالکیت فیلم ها می پردازد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۰:۰۶    
در بیست و یکمین قسمت از فصل دوم برنامه مکث که جمعه شب ساعت 22:30 بعد از اخبار از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، سعید شیخ زاده میزبان این بازیگر دوست داشتنی و پسرش است و گپ و گفتی صمیمانه خواهند داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۰۰:۰۰    
حجت الاسلام علی رضائیان در برنامه بدون توقف که 21 مردادماه از شبکه سه به روی آنتن رفت، با اشاره به موضوعاتی از جمله تغییر نگاه افراد به رنج به تشریح مباحثی از جمله چرایی حاکمیت دینی در جامعه و همچنین ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۰:۴۸    
هیات عامل بانک مرکزی نرخ سود سپرده گذاری بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی نزد بانک مرکزی را با یک واحد درصد افزایش، 14 درصد تعیین کرد و بدین ترتیب دامنه نرخ سود در بازه 22-14 درصد قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۰:۴۸    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاری یکی از ارکان اصلی استحکام مردم سالاری است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۲۰:۲۴    
بسیاری از ما در طول زندگی بار ها تلاش کرده ایم با کمک روش های مخلف تغذیه ای یا حتی مراجعه به متخصصان زیبایی روند پیری خود را به تعویق بیندازیم ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۶    
نشست هم اندیشی مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان و هیئت همراه با فرماندار و بخشداران بخش مرکزی و زنده رود در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۶    
شرکت آبفا استان اصفهان در دومین جشنواره نیرو و رسانه موفق به کسب رتبه دوم در رشته موشن گرافیک شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۵:۴۲    
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت اجاره بها به مددجویان مستاجر خبر داد و گفت: این نهاد هرساله کمک هزینه اجاره مسکن تا سقف300 هزار تومان به خانوار های مددجوی تحت حمایت خود پرداخت می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۳    
معاون اقتصادی استاندار اردبیل گفت: براساس هدف گذاری های انجام شده 150 هزار تن مازاد محصول سیب زمینی باید صادر می شد که از چند روز گذشته صادرات این محصول از گمرک بیله سوار انجام می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۵:۲۷    
22 مرداد ماه به نام روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی نام گذاری شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۵:۲۷    
طی تاریخ 25 و 26 مرداد ماه جاری، مدیران کل حفاظت محیط زیست و ثبت احوال استان خوزستان پاسخگوی تماس های تلفنی شهروندان خواهند شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۵    
معاون میراث فرهنگی خراسان شمالی گفت: با صدور مجوز، کاوش در محوطه تاریخی دوین شهرستان شیروان با هدف تعیین عرصه و حریم، آغاز شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۲    
وزیر خارجه پاکستان ضمن انتقاد شدید از سیاست عربستان در قبال مسایل منطقه، از دخالت های سعودی برای حل پرونده های منطقه از جمله مسایل مربوط به بحران کشمیر پرده برداشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۱    
استادیوم 6 هزار نفری و بیمارستان 370 تخت خوابی ماهفروجک ساری مورد بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۱    
دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهور، در یک برنامه تلویزیونی تولید صدا و سیمای مرکز مازندران، گفت: 10 پروژه عمرانی با اعتبار 577 میلیارد تومانی تا پایان امسال در استان مازندران افتتاح می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۷    
فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف 8 حلقه لاستیک قاچاق به ارزش 240 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۰    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 111 واحد تولیدی و 20 معدن تعطیل شده این استان با ایجاد تسهیلات لازم و رفع موانع به چرخه تولید بازگشتند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۴:۵۷    
به نظر می رسد دونالد ترامپ با ابرمیلیاردر صهیونیست و بزرگ ترین کازینودار آمریکا دچار اختلاف شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۴:۵۱    
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر برگزاری مراسم سوگواری ماه محرم باید در مکان روباز با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: این مراسم نباید بیش از دو ساعت طول بکشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۴:۴۵    
استاندار کردستان در دیدار با سرمایه گذار خارجی پروژه مجتمع تجاری - خدماتی سنه سنتر، این مجتمع را خدمت بزرگی به سنندج عنوان کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۱    
معاون رئیس جمهور از نیروگاه زباله سوز ساری بازدید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۱    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: تلاش می شود با شناسایی پروژه های عمرانی و زیرساختی اولویت ار استان مازندران، اعتبار مورد نیازشان برای بهره برداری در سال جاری تامین شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۱    
معاون رئیس جمهور دستور داد تالار مرکزی ساری تا دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۱    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از کتابخانه مرکزی ساری بازدید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۱    
محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب نیمه کاره شهر ساری بازدید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۴    
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری از انتقال دو تن از محکومان ایرانی از گرجستان به کشور خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۱    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر نوآوری سمن ها در حوزه فعالیت خود تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۱    
پرداخت چهار هزار و 750 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های تولیدی چهارمحال و بختیاری تصویب شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۹    
مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: همزمان با بازگشایی و ایجاد نشاط در مدارس ، شعار سال تحصیلی 1400-1399 ارتقا سطح بهداشت مدارس و توسعه آموزشهای الکترونیک می باشد که در این راستا علاوه بر کار گروه ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۹    
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: این استان با بهره مندی حدود 99 درصد جمعیت سه میلیون نفری آن از سوخت گاز در ردیف مناطق سبز کشور قرار دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، گفت: ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی همدان مزین به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۰    
13 نفر به جرم ایجاد آلودگی در محیط زیست با سوزاندن بقایای کشاورزی به دادگاه قزوین معرفی شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۰    
جمالی پور با بیان اینکه خود تحریمی بزرگترین آفت صنعت در استان قزوین است، افزود: به هیچ عنوان نباید پیش روی سرمایه گذاران سنگ اندازی کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۰    
فرمانده انتظامی گچساران گفت: بیش از60 کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک و حشیش از 2 قاچاقچی در این شهرستان کشف و ضبط شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۴    
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه طبق گزارش های دانشگاه علوم پزشکی شیوع کرونا از دو هفته قبل روند کاهشی در استان داشته است ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۰:۴۰    
ملی پوش کشتی آزاد در مسابقات جهانی 2019 گفت: امیدوارم با تدابیر فدراسیون هرچه زودتر لیگ شروع شود و کشتی گیران هم بهره آن را ببرند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۰:۳۴    
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان گفت: طبق هماهنگی انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش کرمان هیئت ها برای عزاداری می توانند از حیاط مدارس استفاده کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۶    
مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی ازتولید100هزارعددماسک توسط دانشجویان خبرداد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۰    
دبیر کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تبریز گفت: ارگان های مختلف برای انتخاب برند شهری تبریز باید گرد هم آمده و در این خصوص فعالیت کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۷    
شهردار تبریز تاکید کرد: خانه پروین اعتصامی، شاعر نامی تبریز باید شکل قدیمی خود را به عنوان خانه حفظ کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۷    
فرمانده انتظامی استان هرمزگان ، تیز هوشی مأموران انتظامی شهرستان بندر عباس محموله 15 میلیاردی آلات موسیقی قاچاق در پوشش بار سنگ آهن اسفنجی از یک دستگاه کامیون کشف شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۸    
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان، از کشف 52تن چوب قاچاق از 2 دستگاه کامیون به ارزش 2 میلیاردو 100 میلیون ریال در شهرستان میناب خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۵    
استاندار آذربایجان غربی با انتقاد از استعلامات موازی و تعلل برخی دستگاه های اجرائی در صدور مجوزهای لازم تصریح کرد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۹    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به پیش رو بودن هفته دولت، گفت: اصحاب رسانه معرف اقدامات دولت به ویژه پروژه های کشوری در حوزه های مختلف همچون احیاء دریاچه ارومیه به مردم ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۳    
منتخبین جشنواره "پیام رسانان سلامت" معرفی و توسط معاون سیاسی استاندار و مدیرکل ارشاد استان تجلیل شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۹:۲۸    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مشکل ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح کشور ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۹    
آمارهای مربوط به آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس نشان می دهد با جان باختن 11 هم استانی دیگر طی روز گذشته تاکنون، آمار قربانیان این بیماری از مرز 650 نفر در استان گذشته است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۸:۵۷    
رئیس اداره گاز خوی اعلام کرد: امسال پروژه های گازرسانی مهمی در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ ز نی می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۸:۵۵    
فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی به کارگردانی مونا زندی حقیقی و تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری، تا پایان مرداد ماه راهی اکران آنلاین می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۸:۵۵    
رئیس اداره گاز میاندوآب از روشن شدن مشعل گاز 14 روستای این شهرستان همزمان با هفته دولت خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۹    
سیدمهدی سجادی خزانه دار بنیاد سینمایی فارابی در گفت وگویی تفصیلی به پرسش های فعالان فضای مجازی در زمینه عملکرد مالی و فعالیت های یکساله این نهاد سینمایی با توجه به برخی جریان سازی های مغرضانه و یا ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۷:۵۸    
مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: در بازرسی های بعمل آمده توسط اکیپ های نظارتی و بازرسی دامپزشکی لاشه یک راس الاغ کشف، ضبط و پس از طی مراحل قضایی معدوم سازی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۰:۵۶    
فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری سارق اتومبیل و نجات جان کودک خردسال درون آن ظرف کمتر از نیم ساعت خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۰:۵۰    
متخصصان تغذیه هشدار می دهند که کباب کردن انواع گوشت باعث تولید ترکیب های سرطان زا در گوشت می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۰:۴۴    
نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر ضرورت استفاده از مشارکت های مردمی در فرآیند بازرسی ها گفت: باید قیمت گوشت مرغ با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار استان، به دست مصرف کننده برسد و در این خصوص ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۰:۴۱    
معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت در کارگروه تنظیم بازار گیلان گفت: با تعامل جهاد کشاورزی، مصرف نهاده های دامی در گیلان رصد شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۰:۳۵    
رییس سازمان صمت گیلان از توزیع بیش از 8هزار لاستیک در چهارماهه نخست در گیلان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۳:۵۹    
کنفدراسیون فوتبال آسیا از سرمربی تیم پرسپولیس برای حضور در پنجمین دوره همایش مربیان نخبه فوتبال قاره کهن دعوت کرد.