یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۴۴Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 5 خرداد 1403 - bultannews.com

بولتن نیوز 29 اسفند 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1394 بولتن نیوز 30 اسفند 1395 بولتن نیوز 4 آذر 1396 بولتن نیوز 29 اسفند 1397 بولتن نیوز 29 اسفند 1398 بولتن نیوز 30 اسفند 1399 بولتن نیوز 29 اسفند 1400 بولتن نیوز 29 اسفند 1401 بولتن نیوز 29 اسفند 1402 بولتن نیوز 31 فروردین 1403 بولتن نیوز 31 اردیبهشت 1403 بولتن نیوز 1 خرداد 1403 بولتن نیوز 2 خرداد 1403 بولتن نیوز 3 خرداد 1403 بولتن نیوز 4 خرداد 1403 بولتن نیوز 5 خرداد 1403 بولتن نیوز 6 خرداد 1403 بولتن نیوز 7 خرداد 1403 بولتن نیوز 8 خرداد 1403 بولتن نیوز 9 خرداد 1403 بولتن نیوز 10 خرداد 1403 بولتن نیوز 11 خرداد 1403 بولتن نیوز 12 خرداد 1403 بولتن نیوز 13 خرداد 1403 بولتن نیوز 14 خرداد 1403 بولتن نیوز 15 خرداد 1403 بولتن نیوز 16 خرداد 1403 بولتن نیوز 17 خرداد 1403 بولتن نیوز 18 خرداد 1403 بولتن نیوز 19 خرداد 1403 بولتن نیوز 20 خرداد 1403 بولتن نیوز 21 خرداد 1403 بولتن نیوز 22 خرداد 1403 بولتن نیوز 23 خرداد 1403 بولتن نیوز 24 خرداد 1403 بولتن نیوز 25 خرداد 1403 بولتن نیوز 26 خرداد 1403 بولتن نیوز 27 خرداد 1403 بولتن نیوز 28 خرداد 1403 بولتن نیوز 29 خرداد 1403 بولتن نیوز 30 خرداد 1403 بولتن نیوز 31 خرداد 1403 
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۲۳:۴۸    
منابع نزدیک به گروه های مقاومت عراق اعلام کردند که مقاومت در حال بازنگری در توافق خود با دولت بغداد درباره توقف عملیات نظامی علیه ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۹:۴۳    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: در حال حاضر روزانه 50 میلیارد ریال از محل اخذ مابه التفاوت سوخت به نرخ فروش مرزی در پایانه باشماق مریوان به خزانه دولت واریز می شود.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۸:۲۷    
بر اساس اعلام گمرک ایران، در 2 ماهه اول سال حدود 3 هزار دستگاه خودرواز گمرک ترخیص شده است.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۶    
ادهم بارزانی شخصیت برجسته سیاسی اقلیم کردستان به همراه چند تن از شخصیت های سیاسی و رهبران عراقی در بیت رهبری، در مجلس ترحیم رئیس جمهور ایران و هئیت همراهش شرکت کرد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۶:۱۵    
شاخص کل بورس امروز با ریزش 20 هزار واحدی در پایان معاملات به عدد 2 میلیون و 077 هزار واحد رسید.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۱:۳۵    
واکنش ها به حکم دادگاه لاهه علیه اسرائیل ادامه دارد.آیا این حکم، ماشین جنگی رژیم صهیونیستی را متوقف می کند؟
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۱    
گفتم: یارو از لپه بدش می آمد. در یک میهمانی برایش دلمه بادمجان آوردند. لایه بادمجان را که کنار زد و چشمش به لپه افتاد، بشقاب را پرت کرد و گفت؛ خیال کرده اگر پالتو بپوشه نمی شناسمش!
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۵    
طرح افزایش تولید روزانه نفت کشور از 3.6 میلیون به 4 میلیون بشکه با افزایش 400 هزار بشکه ای در روز، در دومین نشست شورای اقتصاد به ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۵    
ایران خودرو دیزل از افزایش 18 درصدی میانگین نرخ فروش محصولات خبر داد که از ابتدای سال 1403 برای کامیون سبک اعمال شده است.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۰    
آقای زندیان، منظورتان ازپروژه بزرگ فولاد سازی چیست؟آیا شامل چرخه تولید شمس فولاد و صنایع نورد ی خواهد بود . که بابتش وعده هرروز یک سوال تا تحقق آنرا به مردم دادید!؟
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۳:۳۸    
سوال اساسی این است که شرکت ایریتک به عنوان یکی از شرکت تخصصی پیمانکاری در زمینه فولاد، در سال تولید با مشارکت مردمی چه برنامه ای دارد؟
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۲:۵۶    
مردم برای شهید رئیسی و دیگر شهدای خدمت جمع شدند و عزاداری می کنند.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۲:۴۹    
محمد اسلامی سخنگو ستاد انتخابات بیان کرد: داوطلبان تا 14 خرداد مهلت دارند که ثبت نام کنند.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۲:۴۶    
منابع خبری لبنان از درگذشت مادر دبیرکل حزب الله خبر دادند.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۲:۲۰    
مصوبه جدید هیئت وزیران از احتمال لغو ممنوعیت واردات آیفون خبر داده و سود بازرگانی تلفن های همراه شرکت اپل را 96 درصد تعیین کرده است.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۲:۲۰    
دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر 44 هزار و 811 تومان و در بخش حواله 41 هزار و 840 تومان کشف قیمت شد .
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۲:۱۷    
بر اساس گمانه زنی های صورت گرفته اخیر با شهادت رئیس جمهور و مقام عالی دولت سیزدهم در فرآیند برگزاری انتخابات جدید افراد مختلفی...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۲:۱۲    
در روزگاری که انتظار از دستگاه قضا بالا رفته بود، آیت الله محسنی اژه ای، آن قاضی عدالت طلب و با اخلاص، به عنوان رئیس قوه قضائیه، با وجدان و استقامت ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۱:۵۶    
در سال های اخیر، رسوب کالا در بنادر کشور به یکی از مهم ترین چالش های اقتصادی و تجاری ایران تبدیل شده است ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۱:۴۶    
در روزهای اخیر، وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که ثبت سفارش کالا برای واحدهای بازرگانی تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۱:۲۸    
برابر اعلام گمرک ایران، طی دو ماهه نخست سال 1403 میزان ترانزیت خارجی کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل 56,48 درصد رشد داشته است.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۱:۲۵    
نیوزیلند، کشوری با طبیعت بکر و مناظر زیبا، به رغم داشتن بیشترین تعداد خودرو به نسبت جمعیت، هیچ گاه در فهرست آلوده ترین شهرهای جهان قرار نمی گیرد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۰:۵۷    
یک باران لحظه ای شدید می تواند فاضلاب شهری را به کف پیاده رو بکشاند و با خشک شدن زمین آلودگی را به صورت ذرات به آسمان ببرد ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۰:۵۲    
گروه اقتصادی، برابر اعلام گمرک ایران در دو ماهه نخست سال 1403 میزان واردات شمش طلا رقمی در حدود 4٫6 تن و به ارزش 329,8 میلیون دلار بوده است. ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۲۰:۲۶    
در این مقاله نویسندگانی را معرفی کرده ایم که تا همیشه نام شان در تاریخ زنده می ماند. اگر می خواهید آن ها را بشناسید، ادامه مقاله برای شماست.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۶:۲۶    
سامانه جامع تجارت از فراهم شدن امکان مصالحه ریالی مانده تعهدات ایفانشده سال 1397،ادغام شدن حوزه سهمیه CKDوحوزه سهمیه تولیدی، شرایط اخذ ثبت سفارش جدید و محدودیت های جدید در واردات کالا به کشور خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۵:۳۹    
رئیس قوه قضاییه روایت جالبی را از گفت و گو با یک جوان معترض در بازدید از نمایشگاه کتاب مطرح کرد که نسبت به مشکلات گلایه داشت.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۵:۲۶    
سرپرست ریاست جمهوری در پاسخ به تماس تلفنی محمد بن سلمان از دستور بسیار خوب ولیعهد عربستان برای استقبال ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۵:۲۳    
به تازگی فهرست 120 شرکت صاحب کالایی که اقلام وارداتی آنها در مسیر تشریفات قرار داشته و بعد از اظهار به گمرک هنوز ترخیص نشده تهیه گردیده است.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۵:۱۶    
طی روزهای اخیر تلاطم و مواج بودن ساحل غزه باعث شد که آب بخش هایی از اسکله دریایی آمریکا را به ساحل اشدود ببرد...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۹    
در دیدار خانواده های شهدای خدمت:کار برای مردم و خدمت به مردم و مردمی بودن را بارزترین ویژگی این شهدا هستند.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۶    
ستاد برگزاری شانزدهمین نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته تهران: بدون تغییر در زمان بندی، شانزدهمین نمایشگاه....
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۲    
تصویبنامه هیات وزیران در خصوص تعیین اصلاحات تعرفه ای واردات، سود بازرگانی گوشی های اپل امروز با امضای معاون اول ریاست جمهوری ابلاغ شد ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۴:۴۷    
در اصل پنجم قانون اساسی آمده است: در زمان غیبت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه در جمهوری اسلامی ایران...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی:صبح امروز، یک مورد حادثه آتش سوزی اطلاع رسانی شد که آتش نشانان مشاهده کردند، ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۴:۴۰    
رسانه های ارمنستان صبح امروز گزارش دادند که بالگرد حامل نخست وزیر ارمنستان در منطقه وانادزور واقع در شمال این کشور...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۴:۳۶    
ثبت نام با تاخیر متقاضیان شرکت در آزمون سراسری سال 1403 (نوبت دوم) از طریق سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از فردا آغاز می شود.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۴:۳۶    
سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام کرد توسعه خدمات در سامانه فروش آنلاین ادامه دارد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۴:۳۰    
بر اساس مصوبه هیئت وزیران اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در سال 1403 با 20هزار میلیارد تومان اعتبار جدید تمدید شد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۴:۳۰    
بیست و نهمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، فردا یکشنبه 6 خرداد ماه 1403 برگزار خواهد شد.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۴:۲۶    
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44هزار و 811 تومان و حواله دلار نیز به 41هزار و 840 تومان رسید.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۵    
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: کار برای مردم، خدمت به مردم و مردمی بودن از بارزترین ویژگی های شهدای حادثه اخیر است و تشییع باشکوه آنان نشان داد که ملت ایران زنده است.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۶    
بهترین دارو برای درمان بی خوابی شبانه را می توانید در میان داروهای آرامش بخش و ضد افسردگی پیدا کنید. اینکه کدامیک از این داروها می توانند...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۷    
برای نوشتن در این باره زود بود. اما مشیت الهی را باید گردن نهاد و متوجه اهمیت بالای انتخاباتی باشیم که ناخواسته، پیش پای ما قرار گرفته است.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۴    
بهار با هوای خنک و سردش در اطراف تبریز ادامه دار شده است ، هنوز گل های بهاری در حال شکوفایی هستند و چوپان ها در حال حرکت با گله به سر می برند
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۹:۰۰    
در پی افزایش انتشار خبرهایی درباره مشاهده پلنگ در کشور، کارشناس دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این موضوع بستگی به نوع منطقه ای دارد که پلنگ در آن رویت شده است ...
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۸:۴۴    
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره اصلاحات صورت گرفته در نظام مالیات ستانی و رفتن به سمت اخذ مالیات عادلانه از مشاغل پرداخت.
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۳:۳۱    
و او را از جایی که گمان ندارد روزی می دهد؛ و هر کس بر خدا توکّل کند، کفایت امرش را می کند؛ خداوند فرمان خود را به انجام می رساند؛ و خدا برای هر چیزی اندازه ای قرار داده است!/ سوره مبارکه الطلاق آیه 3
بولتن نیوز   ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ - ۰۰:۰۱    
در حالی که انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی 15 روز پیش در 22 حوزه انتخابیه برگزار شد اما شورای نگهبان هنوز صحت انتخابات کرمانشاه که عبدالرضا مصری نائب رئیس مجلس از آنجا حائز آراء شد را تائید ...