پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۴۵Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بوشهر نیوز 18 بهمن 1394 - bushehrnews.com

بوشهر نیوز 29 اسفند 1393 بوشهر نیوز 31 فروردین 1394 بوشهر نیوز 30 اردیبهشت 1394 بوشهر نیوز 31 خرداد 1394 بوشهر نیوز 31 تیر 1394 بوشهر نیوز 31 مرداد 1394 بوشهر نیوز 31 شهریور 1394 بوشهر نیوز 30 مهر 1394 بوشهر نیوز 30 آبان 1394 بوشهر نیوز 30 آذر 1394 بوشهر نیوز 30 دی 1394 بوشهر نیوز 29 اسفند 1394 بوشهر نیوز 1 بهمن 1394 بوشهر نیوز 2 بهمن 1394 بوشهر نیوز 3 بهمن 1394 بوشهر نیوز 4 بهمن 1394 بوشهر نیوز 5 بهمن 1394 بوشهر نیوز 6 بهمن 1394 بوشهر نیوز 7 بهمن 1394 بوشهر نیوز 8 بهمن 1394 بوشهر نیوز 10 بهمن 1394 بوشهر نیوز 11 بهمن 1394 بوشهر نیوز 12 بهمن 1394 بوشهر نیوز 13 بهمن 1394 بوشهر نیوز 14 بهمن 1394 بوشهر نیوز 15 بهمن 1394 بوشهر نیوز 16 بهمن 1394 بوشهر نیوز 17 بهمن 1394 بوشهر نیوز 18 بهمن 1394 بوشهر نیوز 19 بهمن 1394 بوشهر نیوز 20 بهمن 1394 بوشهر نیوز 21 بهمن 1394 بوشهر نیوز 23 بهمن 1394 بوشهر نیوز 24 بهمن 1394 بوشهر نیوز 25 بهمن 1394 بوشهر نیوز 26 بهمن 1394 بوشهر نیوز 27 بهمن 1394 بوشهر نیوز 28 بهمن 1394 بوشهر نیوز 29 بهمن 1394 بوشهر نیوز 30 بهمن 1394 
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۱    
بوشهرنیوز: وی بدهی 120 هزار میلیارد تومانی دولت به سازمان تامین اجتماعی را مورد اشاره قرار داد و گفت ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۸    
مدیرعامل شرکت هواپیماسازی ایرباس با اشاره به این نکته که ایرباس یک کمپانی کاملا اروپایی است گفت: ما می خواهیم سهمی در برقراری روابط اقتصادی ایران با کشورهای اتحادیه اروپا داشته باشیم.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۵    
مدیری در سری دوم در حاشیه از کنار شوخی هایی که استاد آنهاست عبور کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۵    
فلاحی گفت: متاسفانه بیشتر افراد جامعه ما در پی بازنشسته شدن و دریافت مزایای آن هستند در حالی که هر پرونده بازنشستگی برای تامین اجتماعی حدود 700 میلیون ریال هزینه در بر دارد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۲    
این مکان های متروک همچون شهر ارواح، پارک های تفریحی خالی از سکنه و قلعه های مخروبه از نقاطی هستند که پیش از آن که به طور کامل ناپدید شوند، ارزش یک بار دیدن را دارند!
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۹    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تدوین طرح تحریم شرکت فرانسوی پژو توسط مجلس خبر داد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۹    
به گزارش " بوشهرنیوز " الکسیس چیپراس نخست وزیر یونان در صدر هیأتی بلندپایه سیاسی، اقتصادی و تجاری شنبه شب وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد و مورد استقبال قرار گرفت.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۶    
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جوان سابقه داری که با فریب دختران به شیوه های مختلف اقدام به سرقت، آزار و اذیت و اخاذی از آنان کرده بود، خبر داد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۴    
رییس جمهور غنا شنبه هفته آتی در رأس یک هیأت سیاسی - اقتصادی، به منظور انجام سفری دو روزه به تهران سفر خواهد کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۱    
به گزارش " بوشهرنیوز " خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از دفتر ریاست جمهوری این کشور خبر درگذشت همسر حافظ اسد و مادر بشار اسد را تایید کرد. ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۱    
به گزارش " بوشهرنیوز " مراسم رونمایی از فسیل های استردادی ایران از کشورآمریکا روز گذشته درسازمان محیط زیست برگزارشد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در بزرگراه جلال آل احمد خبرداد و گفت: راننده جوان این خودرو به دلیل شدت مصدومیت جان خود را از دست داد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۱    
به گزارش " بوشهرنیوز " مدیر عامل شرکت "ایران خودرو" در نشست خبری درباره قرارداد جدید این شرکت با پژو فرانسه توضیحاتی ارائه کرد. ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۱    
به گزارش " بوشهرنیوز " بهره برداری از فاز 3 خط یک قطار شهری مشهد مقدس، روز شنبه و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، با حضور حسن روحانی رییس جمهور آغاز شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۱    
عارف در ادامه خطاب به جوانان تاکید کرد: انشالله شما با جدیت بیشتر این مسیر را ادامه دهید زیرا وظیفه ما حضور است. کمتر کسی در 92 فکر می کرد که پیروز می شویم؛ شرایط امروز خیلی بهتر از انتخابات 92 است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۵    
بوشهرنیوز: درششمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر، آیین تجلیل از ورزشکاران برتر وافتخار آفرین شهرستان گناوه روز شنبه باحضور اقشار مختلف مردم ومسئولان برگزار شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۵    
بوشهرنیوز: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: براساس آموزه های انقلاب اسلامی و منافع و مصالح ملی، جوانان پرورش یافته جامعه اسلامی نباید در حماسه مهم انتخابات تماشاچی باشند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۲    
بوشهرنیوز: مدیرکل امور روستایی استان بوشهر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 114پروژه عمرانی با 145میلیارد ریال اعتبار در روستاهای این استان به بهره برداری می رسد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۹    
بوشهرنیوز: امام جمعه بندرریگ گفت:احداث جاده ساحلی این بندر به گناوه آرزوی دیرینه مردم بود که با آغاز عملیات اجرایی آن در دهه فجر امسال یکی از مطالبات مردم این منطقه در دولت تدبیر و امید محقق شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۹    
بوشهرنیوز: به مناسبت دهه مبارک فجر روز یکشنبه در آیینی عملیات اجرایی پل محور فقیه حسنان به شهر خورموج در استان بوشهر آغاز شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۶    
بوشهرنیوز: امام جمعه گناوه گفت: مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی باحضور گسترده و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند خط بطلانی بر همه نقشه ها و توطئه های دشمنان نظام و مملکت خواهند کشید.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۳    
بوشهرنیوز: درهفتمین روز از دهه مبارک فجر در آیینی با حضور استاندار بوشهر 32 پروژه عمرانی در شهرستان تنگستان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۱۰:۱۴    
به زودی پرداخت عیدی 13 میلیون شاغل مشمول قانون کار به مبلغ 1424000 تومان تا نهایتا 2136000 تومان آغاز می شود که البته رقمی بین 27400 تا 98400 تومان هم به عنوان مالیات از آن کسر خواهد شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۹    
معاون اول قوه قضاییه گفت: فضای مجازی و هیچ فضایی به طور کلی حیاط خلوتی برای متخلفان نخواهد بود و قوه قضاییه با متخلفان برخورد خواهد کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۹    
عربستانی ها در تازه ترین رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) 20 پله صعود کرده اند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۳    
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت:باید بپذیریم بخشی از این عمل (نوزادفروشی) غیر انسانی و غیرشرعی به شکل سازمان یافته انجام می شود.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۳    
ارتش سوریه تا رسیدن به شهر تل رفعت فقط یک شهرک دیگر درپیش دارد و این پیشروی ها پس از پاکسازی شهرک های مایر و رتیان سرعت بیشتری گرفته است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۰    
تولید سه مدل مینی بوس در خودروسازان داخلی به صفر رسید.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۰    
معاون درمان وزیر بهداشت جزییات توافقات انجام شده با اتحادیه بیمارستان سازان ایتالیا و همچنین تجهیز ناوگان امداد هوایی کشور را اعلام کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۹:۲۷    
به گزارش " بوشهرنیوز " "زهرا حسینی" اولین دختر دوچرخه سوار افغانستان کاندیدای دریافت جایزه صلح نوبل شده است. ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۹:۲۷    
افراد گمان می کنند بدن موظف است به صورت خودکار به وظایف خود در حفظ سلامتش عمل کند. به همین دلیل به علائم اولیه بیماری ها بی توجهی کرده و زمانی به پزشک مراجعه می کنند که مراحل درمان بیمار با دشواری ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۹:۲۵    
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت که علی کفاشیان متهم ردیف اول پرونده فساد در فوتبال است و به مراجع قضایی معرفی شده است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۹:۲۵    
به گزارش " بوشهرنیوز " 'دیوارمهربانی' به عنوان یک ابتکار ایرانی برای کمک به محرومان به عراق رسید. به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری عراقی 'نون' ابتکاری انسانی و اجتماعی که پایه آن یکی دو ماه پیش ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۹:۲۲    
به گزارش " بوشهرنیوز " مریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی خود با پیامی در مورد نوع پوشش خود که متوجه بسیاری از افراد در جشنواره ی سی و چهارم شده بود توضیحاتی را ارائه داد. ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۹:۲۲    
مدیر عامل ایران خودرو با اعلام اینکه مبلغ غرامت پژو به ایران خودرو بیش از 200 میلیون یورو خواهد بود، گفت: فیات شریک چهارم ایران خودرواست.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۹:۱۹    
به گزارش " بوشهرنیوز " محسن تنابنده حضورش در شبکه ماهواره ای من و تو را تکذیب کرد. به گزارش خبرآنلاین ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ - ۰۹:۱۶    
سرمایه دار آمریکایی-استرالیایی که از نفوذ بالایی در عرصه سیاسی برخوردار است، روز شنبه پیشنهاد کرد جان کری نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری شود.