پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۲:۴۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بوشهر نیوز 30 دی 1394 - bushehrnews.com

بوشهر نیوز 29 اسفند 1393 بوشهر نیوز 31 فروردین 1394 بوشهر نیوز 30 اردیبهشت 1394 بوشهر نیوز 31 خرداد 1394 بوشهر نیوز 31 تیر 1394 بوشهر نیوز 31 مرداد 1394 بوشهر نیوز 31 شهریور 1394 بوشهر نیوز 30 مهر 1394 بوشهر نیوز 30 آبان 1394 بوشهر نیوز 30 آذر 1394 بوشهر نیوز 30 بهمن 1394 بوشهر نیوز 29 اسفند 1394 بوشهر نیوز 1 دی 1394 بوشهر نیوز 2 دی 1394 بوشهر نیوز 3 دی 1394 بوشهر نیوز 4 دی 1394 بوشهر نیوز 5 دی 1394 بوشهر نیوز 6 دی 1394 بوشهر نیوز 7 دی 1394 بوشهر نیوز 8 دی 1394 بوشهر نیوز 9 دی 1394 بوشهر نیوز 10 دی 1394 بوشهر نیوز 12 دی 1394 بوشهر نیوز 13 دی 1394 بوشهر نیوز 14 دی 1394 بوشهر نیوز 15 دی 1394 بوشهر نیوز 16 دی 1394 بوشهر نیوز 17 دی 1394 بوشهر نیوز 19 دی 1394 بوشهر نیوز 20 دی 1394 بوشهر نیوز 21 دی 1394 بوشهر نیوز 22 دی 1394 بوشهر نیوز 24 دی 1394 بوشهر نیوز 25 دی 1394 بوشهر نیوز 26 دی 1394 بوشهر نیوز 27 دی 1394 بوشهر نیوز 28 دی 1394 بوشهر نیوز 29 دی 1394 بوشهر نیوز 30 دی 1394 
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۴    
بوشهرنیوز: خادمان حرم حضرت معصومه(س) سه شنبه شب با استقبال مردم ، امام جمعه و مسئوولان دیر وارد این شهر شدند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۱    
بوشهرنیزو: مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: در9 ماه سال جاری 11 هزار و 175 تن محصولات صنایع تبدیلی کشاورزی این استان شامل خرما، ماهی ومیگو به خارج از کشورصادر شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۱    
بوشهرنیوز: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز جهانی هفته پاک در بندرگناوه برگزار شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۵    
بوشهرنیوز: مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: در جریان گشت وکنترل های صورت گرفته توسط پرسنل حفاظت محیط زیست جزیره خارگ لاشه های دو قطعه دلفین کشف و شناسایی شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۵    
بوشهرنیوز: نمایشگاه عکس استان بوشهر به همت انجمن عکاسی شهرستان دیر دراداره فرهنگ ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۹    
بوشهرنیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: اجرای طرح توانمندسازی خانواده های مددجوی زیرپوشش اولویت برنامه های این نهاد است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۹    
بوشهرنیوز: بخشدارمرکزی دیلم استان بوشهر گفت: از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید پرداختن به امر ورزش در جامعه است و تاکنون برنامه و گام های موثری دراین راستا برداشته است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۶    
بوشهرنیوز: رئیس فدراسیون والیبال گفت: این فدارسیون با داشتن برنامه منظم و مترقی خود را بطور کامل از کمک منابع مالی دولت بی نیاز کرده است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۳    
بوشهرنیوز: برگزیدگان نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی استان بوشهر روزچهارشنبه در آئینی مورد تجلیل قرار گرفتند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۰    
بوشهرنیوز: مسئول جهاد کشاورزی بخش شبانکاره استان بوشهر گفت: محصولات جالیزی در سطح دو هزارو 250 هکتار از اراضی این بخش کشت شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۰    
بوشهرنیوز: فرمانده پلیس راه گناوه گفت: براثر تصادف دو دستگاه کامیون و سواری پراید در محور گناوه به دیلم یک نفر کشته و یک تن مصدوم شدند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۷    
بوشهرنیوز: شهردارکاکی استان بوشهرگفت: در دهه فجر امسال 19 پروژه عمرانی این شهرداری افتتاح و اجرا می شود.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۴    
بوشهرنیوز: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر این استان در ورودی شهرستان دشتستان از سمت استان فارس 18 کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان موادمخدر کشف کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۱    
بوشهرنیوز: قرار بود با گرانی نان، محصولی باکیفیت، سالم و بهداشتی به مردم بدهند نه این که با کاهش اعتبارات فقط نان های سفید و شکیلی به شهروندان استان داده که در درون خود ده ها مشکل و بیماری را به ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۷    
بوشهرنیوز: علیرضا بیرانوند که گفته بود می خواهد زودتر از موعد مقرر از کاروان نفت در ترکیه جدا شود و به تهران بازگردد به تهران بازنگشت تا حضور او در پرسپولیس منتفی شود.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۷    
بوشهرنیوز: واشنگتن بی آنکه پای ایران را به میان بکشد، ادعا می کند که یک گروه شیعی در گروگان گرفتن سه تبعه آمریکایی که از پنج روز پیش در عراق ناپدید شده اند، دست دارد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۷    
بوشهرنیوز: نخستین مورد ثبت شده ابتلا به ویروس HIV در ایران مربوط به سال 1366 است؛ زمانی که یک کودک شش ساله هموفیلی از خون های ارسالی فرانسه استفاده کرد و اولین بیمار HIV ایران نام گرفت ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۷    
بوشهرنیوز: یکی از مقامات اقتصادی روسیه از گشایش نخستین دفتر تجاری در ایران خبر داد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۷    
بوشهرنیوز: وزیران دفاع هفت عضو اصلی ائتلاف ضد داعش امروز در پاریس نشستی را بدون حضور کانادا درباره بازبینی طرح جنگ علیه داعش برگزار می کنند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۷    
بوشهرنیوز: نواز شریف نخست وزیر پاکستان گفت: عربستان سعودی با ایران هیچ گونه دشمنی ندارد و خواهان برقراری روابط دوستانه با ایران است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۷    
بوشهرنیوز: سرانجام پس از گذشت نزدیک به هشت سال از مفقود شدن یک جاسوس آمریکایی و مطرح شدن ادعاهای بی مورد در مورد حضور وی در تهران، کاخ سفید اعلام کرد که این فرد در ایران نیست.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۷    
بوشهرنیوز: مسئولان بیمارستانی در تهران وقتی زنی نتوانست هزینه زایمان دو قلوهایش را پرداخت کند، یکی از نوزادان را 27 روز در بیمارستان نگه داشتند و او را تحویل مادرش ندادند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۷    
بوشهرنیوز: وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اذعان کرد که تل آویو با اغلب کشورهای عربی رابطه محرمانه دارد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۷    
بوشهرنیوز: معاون ورزشی باشگاه استقلال انتقادات تندی را علیه مسعود معینی، عضو هیات مدیره این باشگاه مطرح کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۷    
بوشهرنیوز: پس از اینکه تصویری از پسربچه عراقی منتشر شد که پیراهن مسی را با نوشتن نام این ستاره آرژانتینی بر روی کیسه پلاستیکی بر تن کرده، تلاش جهانی برای پیدا کردن وی آغاز شده است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۵    
بوشهرنیوز: وقتی اجرایی شدن برجام تمام شد، خیلی ها تحلیل مختلفی داشتن از انتشار بیانیه ی اجرایی شدن و بعد از آن نیز بعضی ها منتظر بودند موضع رهبری معظم انقلاب را نسبت به برجام بدانند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۲    
بوشهرنیوز: شورای پول و اعتبار در نشست عصر سه شنبه خود با بررسی وضعیت تعاونی اعتبار ثامن الحجج، تصمیمات جدیدی در این باره اتخاذ کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۹    
بوشهرنیوز: مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در 24 ساعت گذشته منتشر شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۶    
بوشهرنیوز: یک مرد 28 در شمال افغانستان، بینی همسر 20 ساله اش را با چاقو برید.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۰    
بوشهرنیوز: عطسه، گلودرد، آبریزش بینی و غیره. هر سال فصل سرما همین اتفاقات می افتد و چند روزی خیلی از ما را به بستر می کشاند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۲۰    
بوشهرنیوز: با رعایت چند نکته مهم و مراقبت از اندامهای حیاتی در سینوسها، می توان از بروز بسیاری از عوارض پیشگیری کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۷    
بوشهرنیوز: همه افرادی که دچار مشکل اضطراب هستند، باید به طریقی با افکار ناخوانده خود کنار بیایند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۷    
بوشهرنیوز: همسر بشار اسد ضمن محوم کردن عملیات نظامی داعش علیه نیروهای دولتی و مردم سوریه در شهر دیرالزور، داعشی ها را جانوران درنده و وحشی زمین خواند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۱    
بوشهرنیوز: همان طور که برخی پیام های مشخص می توانند به رابطه شما آسیب بزنند، پیام های دیگری هستند که می توانند شما را حسابی به همسرتان نزدیک کنند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۹    
بوشهرنیوز: تفاهم زن و شوهر،عبارت است از همدیگر را فهمیدن و درک کردن .
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۶    
بوشهرنیوز: از اسباب محوری و اصلی حواس پرتی فرار بودن و هرزگی قوه خیال است.آدمی دارای نیرویی است که دایما ذهن و خیالش را به کار می گیرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۳    
بوشهرنیوز: برخلاف تصورها درصد قابل توجهی از انسان ها شنونده های خوبی نیستند اما کسب مهارت خوب گوش دادن می تواند فواید بسیار زیادی به همراه داشته باشد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۷    
بوشهرنیوز: انار یکی از میوه هایی است که اگر به سلامت خود اهمیت می دهید، باید آن را در برنامه تغذیه ای خود بگنجانید ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۴    
بوشهرنیوز: در شرایطی که مغز تنها 1.3 تا 1.8 کیلوگرم وزن دارد اما نورون های تشکیل دهنده آن حرکات، احساسات و افکار ما را کنترل می کنند و در نتیجه از اهمیتی بیش از آن چه فکر می کنیم، برخوردار است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۴    
بوشهرنیوز: کمبود ویتامین D پدیده مربوط به عصر حاضر به حساب می آید و موثرترین شیوه جذب آن قرار گرفتن پوست در معرض نور خورشید است ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۸    
بوشهرنیوز: محققان با انجام آزمایش بر روی موش ها شواهد جدید قابل توجهی را در حمایت از این ایده که دوزهای بالای کوکائین با تحریک فعالیت بیش از حد اتوفاژی، سلول های مغز را از بین می برند، ارائه کردند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۸    
بوشهرنیوز: میوه هایی مانند زردآلو، کیوی، پرتقال، لیمو و توت فرنگی از منابع ویتامین C هستند که توصیه می شود مرتب آب آنها با غذا یا در میان وعده ها مصرف شود ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۵    
بوشهرنیوز: رنگ ادرار نشان دهنده فعل و انفعالاتی است که درون بدنتان اتفاق می افتد که غیر طبیعی بودن آن می تواند زنگ خطری برای هر فرد باشد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۵    
بوشهرنیوز: نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که پرخوری یک هورمون مهم در روده ها را از کار می اندازد و از این طریق خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را افزایش می دهد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۲    
بوشهرنیوز: نوجوانانی که مبتلا به آنورکسی هستند، به محض صرف اندکی غذا دچار استفراغ می شوند و در وضعیتی که بیماری شان شدید نیست، به خوردن کمی نان و آب و موادغذایی ساده اکتفا می کنند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۹    
بوشهرنیوز: میخک بالاترین ارزش آنتی اکسیدان (314،446) را در میان موادغذایی داشته و دارچین مقام سوم را دارد (267،536) ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۶    
بوشهرنیوز: مراقب خشکی شدید پوست و زخم های مچ پا که بهبود نمی یابند باشید. این علائم ممکن است به واسطه دیابت پنهان و تشخیص داده نشده ایجاد شده باشند چون گلوکز زیاد در خون تولید چربی و عرق در پوست را ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۴    
بوشهرنیوز: افراد مبتلا به افسردگی حاد، حتی کسانی که پیش تر مبتلا بوده اند و دوره آن را طی کرده اند، بیشتر از دیگران نشانه هایی از پیری سلولی در خود نشان می دهند ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۱    
بوشهرنیوز: مسئول کمیته بین الملل "چهاردهمین کنگره بین المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران" گفت ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۹    
به گزارش " بوشهرنیوز " قبلا هم چند نوع ماسک زیبایی با لیمو و پرتغال برای شما آماده کرده ایم اما این بار به سراغ دیگر اعضای خانواده زیبای مرکبات می رویم ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۶    
به گزارش " بوشهرنیوز " چه نوع بازی هایی در آپارتمان می توانیم انجام دهیم که هم بتواند کودک را سرگرم کند و هم بتواند موجب آزار و اذیت همسایگان نشود چه توصیه هایی در این زمینه باید در نظر بگیریم مراقبت ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۳    
به گزارش " بوشهرنیوز " شما از آتش می توانید برای خالص کردن آب، استریل کردن بانداژ، پیغام های معنی دار جهت نشان دادن جا و وضعیت حال حاضر و حفاظت خود در برابر حیوانات سود ببرید ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۰    
ببوشهرنیوز: با مَنی (Manny) آشنا شوید، گربه ای که قادر است حتی از شما نیز عکس سلفی بهتری گرفته و در اینستاگرام ده ها هزار فالور دارد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۷    
بوشهرنیوز: طبق اخبار منتشر شده وی همسر ساعد سهیلی بازیگر جوان سینما که فرزند سعید سهیلی از کارگردانان سینما است می باشد که دو سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده اند
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۴    
بوشهرنیوز: مقامات اعلام کردند روز یکشنبه 2493 پوند (1130 کیلوگرم) ماری جوآنا را درون یک محموله ی هویج در مرز تگزاس کشف کردند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۱    
بوشهرنیوز: نایب رئیس باشگاه بارسلونا با ناعادلانه دانستن اتهام فرار مالیاتی به نیمار گفت به زودی او به قتل جان اف کندی متهم می شود.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۸    
بوشهرنیوز: غذاهای چرب و غذاهای حاوی قند زیاد برای جوش و آکنه پوست بدترین غذاها هستند. در این مطلب با بدترین غذاها برای پوست خود آشنا شوید.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۲    
بوشهرنیوز: سبوس موجب جلوگیری از ابتلا به یبوست، بواسیر و سرطان های دستگاه گوارش می شود و علاوه بر این همه ویتامین ها بجز B12 رادرخود دارد، ویتامین هایی که شادابی و نشاط را در کودکان افزایش می دهد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۷    
بوشهرنیوز: یک متخصص قلب و عروق گفت: روغن ماهی به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب امگا3، روغن زیتون، روغن دانه انگور، روغن کنجد و روغن کلزا باعث کاهش کلسترول بد خون شده و برای سلامت و عروق مفید است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۸    
بوشهرنیوز: پزشکان در یک مطالعه جدید دریافتند مصرف پنیر می تواند همچون یک عامل طبیعی مقابله کننده با سرطان عمل کند
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۸    
بوشهرنیوز: یک فوق تخصص تغذیه "ته دیگ" را بهترین جایگزین برنج برای کاهش وزن عنوان کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۵    
بوشهرنیوز: یک خیار تقریبا از 90 درصد آب تشکیل شده وهمین موضوع خیار را به یک ماده ی عالی برای کاهش وزن تبدیل کرده است. خیار همچنین ماده ی عالی برای سالاد می باشد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۴    
بوشهرنیوز: پیکر مرحوم رضا احدی در ورزشگاه شیرودی با حضور جمعی از پیشکسوتان و مردم تشییع شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۴    
بوشهرنیوز: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سازمان تعزیرات برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید با سرعت ، قدرت و قاطعیت بیشتر عمل کند و محیط را برای قاچاقچیان اصلی ناامن کند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۱    
بوشهرنیوز: وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه خودمراقبتی را باید از خودمان شروع کنیم، از رفتار پزشکان سیگاری که مردم را به ترک سیگار توصیه می کنند، گلایه کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۸    
بوشهرنیوز: مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اقدام اخیر آمریکایی ها در تحریم ایران نشان دهنده بدعهدی آنهاست، گفت: دولت باید از تمامی ابزارها و امکانات خود استفاده کند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۸    
بوشهرنیوز: شیخ سلمان با ارسال نامه ای به علی کفاشیان درگذشت رضا احدی ملی پوش سابق باشگاه استقلال تهران را تسلیت گفت.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۵    
بوشهرنیوز: وزارت کشور نقل قول منتسب به رحمانی فضلی مبنی بر اینکه بیش از این نمی توانم پاسخگوی اعتراضات استانداران و فرمانداران سراسر کشور درباره رد صلاحیت ها باشم را تکذیب کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۵    
بوشهرنیوز: معاون حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه برای شرکت در نشست فوق العاده سازمان همکاری های اسلامی راهی جده شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۵    
بوشهرنیوز: معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه گفت: اجرای برجام و رفع تحریم ها فضای بسیار خوبی برای توسعه همکاری های دو کشور مخصوصا در بخش اقتصادی با اولویت سرمایه گذاری و انتقال فناوری است .
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۲    
بوشهرنیوز: وزیر دفاع اسبق آمریکا گفت:آمریکا بیش از ایران به توافق نیاز داشت.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۵۲    
بوشهرنیوز: سرمربی سابق پرسپولیس گفت: رضا احدی برای مدتی شاگردم بود و هیچ گاه از او بی احترامی ندیدم.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۹    
بوشهرنیوز: اطلاعات شخصی مهدی بن عطیه ستاره خط دفاع بایرن مونیخ به طرز عجیبی لو رفت تا این بازیکن با دردسری عظیم روبه رو شود.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۹    
بوشهرنیوز: توافقنامه خروج تروریست های داعش از الحجرالاسود و اردوگاه یرموک سوریه که تحت نظر سازمان ملل انجام می شود به اجرا گذاشته شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۸    
بوشهرنیوز: مقامات باشگاه بارسلونا در اقدامی شیطنت آمیز ساعت دیدار با اتلتیک بیلبائو را به وقت آنچه کشور کاتالونیا تلقی می کنند، منتشر کردند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۸    
بوشهرنیوز: قانون جدید ویزای آمریکا که برای ترددکنندگان به ایران محدودیت هایی ایجاد می کند، دامن خبرنگار رسانه دولتی انگلیس را هم گرفت.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۵    
بوشهرنیوز: دنیای اینترنت و شبکه های مختلف مجازی، فضایی با دسترسی راحت و استفاده آسان هستند که در فهرست مخاطبان آن، می توان از همه جور گروه سنی سخن به میان آورد ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۲    
بوشهرنیوز: پایگاه اماراتی میدل ایست آنلاین تلاش می کند، ایران را در نظر مخاطب عربی خود، یک هیولای تازه بیدار شده که می رود هست و نیست کشورهای عربی و اهل سنت را به باد دهد ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۹    
بوشهرنیوز: دومین روز از کنفرانس سالانه موسسه مطالعات امنیتی رژیم صهیونیستی با تمرکز بر چالش های امنیتی این رژیم در سال 2016 میلادی برگزار شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۶    
بوشهرنیوز: گروه تروریستی داعش در شماره جدید نشریه خود تائید کرده است که محمد اموازی در جریان حمله یک هواپیمای بدون سرنشین کشته شده است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۳    
بوشهرنیوز: 7 جن برای آنهایی که اهل مطالعه یا تماشای آثار ژانر وحشت هستند حتما جذاب خواهد بود و به آنهایی که کمی ترسو هستند مطالعه این کتاب توصیه نمی شود.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۳    
بوشهرنیوز: وزیر دفاع آمریکا می گوید احتمال دارد نظامیان بیشتری از این کشور برای آموزش نیروهای محلی به عراق سفر کنند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۰    
بوشهرنیوز: سخنگوی کاخ سفید گفت: پرداخت پول به دولت ایران براساس شکایت این کشور در دیوان لاهه صورت گرفت.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۰    
بوشهرنیوز: دبیر انجمن داروسازان ایران گفت: موضوع تقلب و قاچاق در خصوص مکمل های غذایی یکی از مشکلات شایع در عرصه جهانی تولید و پخش این فراورده ها است که متاسفانه بازار ایران نیز به این مشکل مبتلا شده ...
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۷    
بوشهرنیوز: نخست وزیر انگلیس ابراز امیدواری کرد ایران در کنفرانس کمک کنندگان به کشور سوریه شرکت کند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۷    
بوشهرنیوز: نتانیاهو صحبت در مورد برجام را در کابینه ممنوع کرد
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۷    
بوشهرنیوز: ترکیه بر اساس توافق با عربستان سعودی سامانه تحلیل تصاویر بالستیک جدیدی به این کشور تحویل می دهد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۴    
بوشهرنیوز: یک مقام آمریکایی می گوید واشنگتن برای نشان دادن حسن نیت خود با درخواست خروج نام بانک سپه از فهرست تحریم های بین المللی موافقت کرده است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۴    
بوشهرنیوز: سازمان دیده بان حقوق بشر اعلام کرد که فعالیت شرکتهایی که در زمینه شهرک سازی در کرانه باختری فعالیت می کنند باید متوقف شود.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۴    
بوشهرنیوز: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با رد اظهارات اخیر رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم، گفت ایران اصلی ترین دشمن برای تل آویو است.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۱    
بوشهرنیوز: قبلا درباره امنیت رمزهای عبور حساب های کاربردی و عدم دقت بسیاری از کاربران در این موضوع مطالبی منتشر کرده ایم.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۸    
بوشهرنیوز: وزیر امورخارجه و رئیس دفتر رئیس جمهور به منظور شرکت در نشست جهانی اقتصاد تهران را به مقصد داووس ترک کردند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۸    
بوشهرنیوز: یخچال فریزر امروز به یکی از عادی ترین و البته ضروری ترین لوازم زندگی قرن بیست و یکم تبدیل شده که برای خرید آن باید به نکاتی توجه داشته باشیم.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۵    
بوشهرنیوز: وزارت خارجه عربستان در ادامه روند قبلی خود در راستای تنش زایی اتهامات جدیدی را علیه ایران مطرح کرد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۵    
بوشهرنیوز: رئیس جمهور چین با هدف تنش زدایی در خاورمیانه و توسعه همکاری های اقتصادی پکن با عربستان، وارد ریاض شد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۵    
بوشهرنیوز: سازمان ملل متحد با ابراز تاسف از آنچه که آن را تلفات انسانی وحشتناک در عراق خوانده است، اعلام کرد طی دو سال گذشته حدود 19 هزار غیرنظامی در این کشور کشته شده اند.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۲    
بوشهرنیوز: حسین شمس به همراه مسئولان باشگاه تأسیسات راهی بیمارستان شده و از شمسایی عیادت کردند
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۲    
بوشهرنیوز: اینتر موفق شد با بردی با ارزش در خانه ناپولی، به نیمه نهایی رقابت های کوپا ایتالیا برسد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۲    
بوشهرنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن از وجود مدارکی دال بر مشارکت رژیم صهیونیستی در ائتلاف متجاوز سعودی علیه این کشور، خبر داد.
بوشهر نیوز   ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۹    
بوشهرنیوز: دروازه بان ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را به مدت یک فصل و نیم با این باشگاه به ثبت رساند.
  • ۱