سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۸:۵۱Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 7 مهر 1397 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 31 فروردین 1397 سیتنا 31 اردیبهشت 1397 سیتنا 31 خرداد 1397 سیتنا 31 تیر 1397 سیتنا 31 مرداد 1397 سیتنا 31 شهریور 1397 سیتنا 30 آبان 1397 سیتنا 1 آذر 1397 سیتنا 30 دی 1397 سیتنا 1 بهمن 1397 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 مهر 1397 سیتنا 2 مهر 1397 سیتنا 3 مهر 1397 سیتنا 4 مهر 1397 سیتنا 5 مهر 1397 سیتنا 6 مهر 1397 سیتنا 7 مهر 1397 سیتنا 8 مهر 1397 سیتنا 9 مهر 1397 سیتنا 10 مهر 1397 سیتنا 11 مهر 1397 سیتنا 12 مهر 1397 سیتنا 13 مهر 1397 سیتنا 14 مهر 1397 سیتنا 15 مهر 1397 سیتنا 16 مهر 1397 سیتنا 17 مهر 1397 سیتنا 18 مهر 1397 سیتنا 19 مهر 1397 سیتنا 20 مهر 1397 سیتنا 21 مهر 1397 سیتنا 22 مهر 1397 سیتنا 23 مهر 1397 سیتنا 24 مهر 1397 سیتنا 25 مهر 1397 سیتنا 26 مهر 1397 سیتنا 27 مهر 1397 سیتنا 28 مهر 1397 سیتنا 29 مهر 1397 سیتنا 30 مهر 1397 
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۱    
ظهر روز پنج شنبه گذشته پنجم مهرماه مأموران کلانتری 105 خیابان سنایی تهران از مرگ مشکوک زن 46 ساله ای در مرکز درمانی با خبر و راهی محل شدند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۶    
شرکت آسیاتک در راستای ایجاد تسهیلات جهت دسترسی عموم مردم به خدمات پرسرعت و با کیفیت، اقدام به ارائه خدمات وای فای رایگان Public WIFI در بیش از 70 نقطه کشور اعم از اغلب فرودگاه ها ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۰:۲۰    
امیلیا کلارک، بازیگری که با ایفای نقش دنریس تارگین (مادر اژدها) در سریال بازی تاج و تخت بیشتر به چشم آمد، عکس تازه ای از خودش در اینستاگرام منتشر کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۸    
زن جوانی که از روابط پنهانی همسرش آگاه شده بود، تنها 6 روز پس از ازدواج درخواست طلاق کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۱۴    
مسواک زدن کودکان خردسال جزو دغدغه های اصلی والدین است. بسیاری از کودکان تمایلی به مسواک زدن ندارند و مرتب از این کار شانه خالی می کنند ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۵    
مدیرعامل شستا، گفت: برای واگذاری سهم شرکت رایتل نیز با ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره) به تفاهمی دست یافته ایم.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۷    
رئیس اداره بهزیستی فلاورجان گفت: فوت کودک 5 ساله بر اثر ضرب و شتم در فلاورجان مشاهده شده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۲۲    
دادستان تهران با اشاره به پرونده قاچاق تلفن همراه گفت: در یک نمونه، فردی که متواری است بدون اینکه مسافرتی داشته باشد و یا از کشور خارج شود با ثبت سامانه توانسته است 16هزار تلفن همراه واردکند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۱۲    
گمانه زنی ها درباره فرار کردن یا نکردن مدیر شرکت سکه ثامن به حقیقت تبدیل شد و دادستان تهران امروز رسما فرار او از کشور را تایید کرده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۰۲    
تحلیلی در شبکه های اجتماعی می چرخد که احتمالا نتیجه اش ضربه زدن بیشتر و زیر فشار بردن محمدحسین میثاقی می شود!
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۴۷    
مهراب قاسم خانی با انتشار پستی در اینستاگرام درباره حسین ماهینی، آرزو کرد که این بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس زودتر از بند مصدومیت رها شود و به مستطیل سبز بازگردد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۲    
برای آنهایی که این گوشی های لعنتی، زندگی را از آنها گرفته خیلی افت دارد که دایی از یک مهاجم عربستانی در نظرسنجی AFC عقب بیفتد؛ گیرم حتی برای چند لحظه...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۱۱    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از ادامه پیگیری برای دستگیری قاتل فراری جنایت در کارگاه خیاطی خبر داد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۱:۵۵    
یک شهروند آمریکایی مدعی شد سال 2009 کریس رونالدو در لاس وگاس به او تجاوز کرده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۱:۵۰    
بعد از شهرآورد، بازیکنان استقلال و پرسپولیس روی دو چیز اشتراک نظر داشتند؛ بازی ضعیف و رفتار بد فغانی!
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۱:۴۵    
سرپرست تیم استقلال می گوید این تیم به زودی به نقطه مطلوب خواهد رسید.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۱:۴۰    
لژیونر سابق کشورمان در لیگ بلژیک نسبت به گرانی بیسکوییت ساقه طلایی واکنش نشان داد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۲۲    
رضا رفیع تصاویری از دوران کودکی خود را در زمان جنگ ایران و عراق منتشر کرد و به نحوه حضورش در یک گروه سرود که در مناطق عملیاتی نیز به اجرا می پرداخت، اشاره کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۷    
رامبد جوان از همکاری اش با کمدین های سری اول و دوم مسابقه خنداننده شو برای کمپین فیلم کمدی قانون مورفی خبر داد. این فیلم به زودی در سینماها اکران خواهد شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۲    
تصویری قدیمی از مهران مدیری، علی صادقی و فاطمه گودرزی پشت صحنه سریال دردسر والدین ببینید. این سریال سال ها پیش از تلویزیون پخش می شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۵۲    
فهرست دریافت کنندگان ارز نیمایی و دولتی منتشر شدبانک مرکزی فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی و سامانه نیما را منتشر کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۴۷    
رئیس جمهور در حکمی رحمانی فضلی را به عنوان رییس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور منصوب کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۴۷    
امروز بازار ارز دومین روز ریزشی خود بعد از هیجان بالای هفته گذشته را آغاز کرد و در همین راستا به مسیر خود ادامه داد ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۴۷    
در بازار امروز (شنبه) قیمت انواع سکه و طلا روند کاهشی یا ثبات نسبی قیمت را تجربه کرد و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به پنج میلیون و 142 هزار تومان رسید.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۱۷    
مدیر تولید بازی کافه بازار، گفت: صنعت داخلی ما این پتانسیل را دارد که از فرهنگ خودمان استفاده کند و در کنار آن مسیر درست را ادامه دهد تا مسیر خوبی را در بازار بین المللی طی کنیم.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴۲    
رییس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به پروژه ایجاد قطب مراکز داده در منطقه ویژه اقتصادی پیام، گفت: به دنبال این هستیم که یک بازار بین المللی با توجه به ویژگی های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۲    
گوگل بالاخره نسخه جدید ساعت های هوشمند خود، Wear OS 2.1 را با طراحی جدید منتشر کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۰    
نرخ درج شده برای دلار در تابلوی اعلانات صرافی ها یکسان نبوده و بازه ای از نرخ ها در محدوده 17 هزاروصد تومان تا 17 هزار و چهارصد تومان را شامل می شود و به نوعی چندنرخی در تابلوی صرافی ها نیز مشاهده می ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: به نظر من بزرگترین جرم که عامل بسیاری از جرم های دیگر است همین نگهداشت اطلاعات و عدم اتصال دستگاه ها به سامانه ها است که باید به صورت جدی پیگیری شود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۹    
در روزهای پرفراز و نشیب بازار خودرو، ثبت نام های خودروسازان برای فروش خودروهای جدید شکایت مردم از هزینه های سلیقه ای ثبت نام در برخی کافی نت ها را رقم زده و دردسری برای صنف کافی نت داران شده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۷    
مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، با اشاره به اینکه سیستم اظهارنامه گمرکی در دفاتر گمرکی مستقر می شود، گفت: با استقرار سیستم اظهارنامه گمرکی در ارسال مرسولات گمرکی تحول ایجاد می شود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۲    
سامانه جامع تجارت با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور رصد آنلاین تجارت در کشور رونمایی شد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۲    
تازه وارد دوران نوجوانی شده بودم که یک لبخند خیابانی روزگار و سرنوشت ام را عوض کرد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۲    
ظرف 10 سال گذشته اخبار این اتفاقات دایما در رسانه ها منتشر شده است.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۲    
یک دختر پاکستانی 26 ساله که در زمینه مدلینگ فعالیت می کرد نتوانست فشار آزار و اذیت های آنلاین را تاب آورد و به زندگی خود پایان داد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۱    
فیسبوک می گوید هکرها با استفاده از گزینه انتخاب نحوه نمایش (View AS) به اطلاعات و کنترل حساب های کاربری حدود 50 میلیون نفر دسترسی پیدا کرده اند ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۶    
معاون تنظیم مقررات مرکز ملی فضای مجازی کشور از تدوین سند حامد (حمایت حقوق افراد موضوع داده) برای صیانت از داده ها و حفاظت حقوق آحاد مردم در فضای مجازی خبر داد.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۳    
رونمایی از 26 محصول جدید ICT شرکت های عضو سندیکای صنعت مخابرات ایران، همزمان با نخستین روز نمایشگاه ایران تلکام 2018 در غرفه ی دانشکده ی پست و مخابرات در این نمایشگاه انجام می شود.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۱۷    
اسنپ چت در حال تست قابلیتی در برنامه خود است که به کاربران اجازه می دهد اجناسی را که با لنز این اپلیکیشن دیده می شوند، به راحتی از آمازون خریداری کنند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۱۲    
ستاره سابق فوتبال انگلیس که این روز ها در قامت کارشناس رسانه ای فعالیت می کند معتقد است با توجه به اتفاقاتی که در پشت صحنه منچستریونایتد در حال رخ دادن است ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۷    
فیس بوک اعلام کرده هکرهایی ناشناس حساب های 50 میلیون کاربر این شبکه اجتماعی از جمله مارک زاکربرگ را هک کرده اند. همچنین 40 میلیون کاربر دیگر نیز در معرض خطر هک قرار دارند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۲    
دختر روس که علاقه شدیدی به تلفن همراه آیفون داشت پس از مرگ سنگ قبرش را به شکل آیفون سفارش دادند.
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۷    
امسال با توجه به آغاز تحریم ها و اعمال محدودیت ها از سوی برخی کشورها، نمایشگاه تله کام 2018 می تواند فرصت مناسبی برای حضور متخصصان داخلی باشد تا زمینه تبادل فناوری بین فعالان این حوزه از کشورهای ...
سیتنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۲    
برای استفاده از فعالیت های بانکی و تبادل اطلاعات مالی و مهم خود در فضای مجازی به وسیله گوشی های تلفن همراه حتماً باید موبایل بانک خود را از سایت های رسمی بانک دانلود کنید و به امنیت موبایل بانک خود ...