پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۶:۵۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 21 خرداد 1398 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 فروردین 1398 سیتنا 31 اردیبهشت 1398 سیتنا 31 تیر 1398 سیتنا 31 مرداد 1398 سیتنا 31 شهریور 1398 سیتنا 30 مهر 1398 سیتنا 1 آبان 1398 سیتنا 1 آذر 1398 سیتنا 30 دی 1398 سیتنا 30 بهمن 1398 سیتنا 1 اسفند 1398 سیتنا 1 خرداد 1398 سیتنا 2 خرداد 1398 سیتنا 3 خرداد 1398 سیتنا 4 خرداد 1398 سیتنا 5 خرداد 1398 سیتنا 6 خرداد 1398 سیتنا 7 خرداد 1398 سیتنا 8 خرداد 1398 سیتنا 9 خرداد 1398 سیتنا 10 خرداد 1398 سیتنا 11 خرداد 1398 سیتنا 12 خرداد 1398 سیتنا 13 خرداد 1398 سیتنا 14 خرداد 1398 سیتنا 15 خرداد 1398 سیتنا 16 خرداد 1398 سیتنا 17 خرداد 1398 سیتنا 18 خرداد 1398 سیتنا 19 خرداد 1398 سیتنا 20 خرداد 1398 سیتنا 21 خرداد 1398 سیتنا 22 خرداد 1398 سیتنا 23 خرداد 1398 سیتنا 24 خرداد 1398 سیتنا 25 خرداد 1398 سیتنا 26 خرداد 1398 سیتنا 27 خرداد 1398 سیتنا 28 خرداد 1398 سیتنا 29 خرداد 1398 سیتنا 30 خرداد 1398 سیتنا 31 خرداد 1398 
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۲۳:۲۳    
ناپدری سنگدلی که دختر همسرش را از سن 10 سالگی مورد تجاوز قرار داده بود به 20 سال زندان محکوم کرد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۱۸    
یک پروژه سینمایی در سکوت خبری، پذیرای یک مدل عکس های غیراخلاقی بود..
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۰:۵۳    
اولین جلسه شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۳    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، با اشاره به ضرورت مقابله با رخدادهای امنیتی حوزه فضای سایبری از تشکیل تیم واکنش سریع برای مقابله و پیشگیری خبر داد و گفت ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۹:۱۸    
به نظر می رسد که نحوه نام گذاری گوشی های هوشمند برند نوکیا از این پس دستخوش تغییرات جدیدی خواهد شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۰:۳۳    
آندره آ استراماچونی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از حضورش در تیم استقلال خبر داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۰:۰۸    
در پی تحریم های اعمالی آمریکا علیه شرکت چینی هواوی، احتمال می رود که سیستم عامل روسی " آوروا" جایگزین آندروید در گوشی های هوشمند تولیدی این شرکت شود.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۲۳:۴۳    
انتشار یک ویدئوی قدیمی در مورد هافبک استقلال باعث شد این بازیکن خیلی زود با حاشیه های بزرگی روبرو شود.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۲۳:۳۸    
مدافع فصل گذشته سپاهان برای عقد قرارداد با استقلال با این باشگاه به توافق رسید.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۲۳:۲۳    
لیلا 18 ساله توسط پیرمردی پولدار مورد تعرض قرار گرفت.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۲۳:۱۳    
مرتضی پورعلی گنجی به بازی امروز تیم ملی مقابل کره جنوبی واکنش نشان داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۳    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پست جدیدی را منتشر و از خالکوبی جدید خود رونمایی کرد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۲۲:۵۳    
سخنگوی هوآوی اعلام کرد: تولیدات جهانی ما در وضعیت عادی به سر می برد و هدف فروش گوشی های هوشمند ما هیچ تغییری نکرده است. .
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۲۲:۳۸    
حسام منظور سریال چرنوبیل را تاثیرگذار و به همان اندازه تلخ دانست که پتانسیل وحشتناکی برای تبدیل شدن به یک درام اثرگذار را دارد. او همچنین تاکید کرد که این سریال مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۲۲:۳۳    
سخنگوی قوه قضائیه به سوال خبرنگاری که پرسید "چرا فردی که از گردشگران نیمه برهنه در سد لفور عکاسی کرد، بازداشت شد؟" پاسخ داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۲۲:۱۸    
نمایندگان آندره آ استراماچونی به تهران آمده بودند تا از امکانات باشگاه استقلال بازدید کرده و گزارش آن را به اطلاع مرد ایتالیایی برسانند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۲۱:۵۸    
مهناز افشار متولد 21 خرداد 1356 است. به همین مناسبت، بسیاری از هنرمندان در پست ها و پیام های اینستاگرامی، تولد این بازیگر را تبریک گفتند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۲۱:۴۳    
در حالی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز اعلام کرد سرمربی این تیم فصل آینده هم ماندنی است، برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه ای مدعی شد پرسپولیس را در تابستان ترک می کند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۹:۰۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از ادامه دار بودن روند کاهشی قیمت خودرو در هفته های آینده خبر داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۸:۵۸    
هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اینکه کمیته فنی نقش تعیین کننده ای در عملکرد استقلال نداشت دیگر عضو این کمیته نیستم.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۷:۴۳    
وزیر خارجه آلمان پس از بازگشت از سفر خود به ایران ابراز امیدواری کرد نخستین تراکنش در چارچوب سازوکار حمایت از مبادلات تجاری ایران و اروپا موسوم به اینستکس طی هفته های آینده انجام شود.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۷:۲۳    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه در حال حاضر 18 دانشگاه کشور جزو دانشگاه های برتر جهان قرار گرفته اند ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۶:۱۳    
موزیلا، توسعه دهنده مرورگر اینترنتی فایرفاکس به تازگی اعلام کرده است که نسخه پولی این برنامه با بهره گیری از امکانات جدید نیز در نیمه دوم سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۳    
رایتل تعرفه های ارزان و مقرون به صرفه ای را در اختیار مشترکان خود قرار می دهد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۵:۵۸    
در شرایطی که اطلاعات چندانی در مورد ویژگی ها و سبک طراحی گوشی تازه گوگل موسوم به پیکسل 4 در دسترس نیست، معدود عکس های منتشر شده از شباهت این گوشی با آیفون 11 خبر می دهد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۸    
مدت ها بود که یکی از شکایت های عمده کاربران برنامه مسیریابی ویز این بود که چرا باید برای برسی موارد مختلف مرتب صفحه گوشی خود را لمس و بررسی کنند و به ابزارهای فرمان صوتی در ویز دسترسی ندارند ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۵:۱۳    
استفاده از فناوری های حوزه ICT، در صورت هماهنگی و ایجاد توازن بین کشورهای منطقه ای و جهان، دستاوردهای بیشتری را از نظر اقتصادی و اجتماعی ایجاد می کند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۸    
استراتژیست ارشد هواوی در یک سخنرانی اعلام کرد این شرکت در سال جاری به بزرگترین تولید کننده موبایل جهان تبدیل نمی شود و برای دستیابی به این جایگاه باید کمی بیشتر منتظر بماند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۳:۵۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر افزایش ظرفیت های صادراتی مازندران تأکید و از افتتاح پارک فناوری فضایی برای کسب وکارهای فضاپایه با هدف افزایش بهره وری محصولات کشاورزی خبر داد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۳:۲۸    
اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا اعلام کرده عکس مسافران و تصاویر پلاک خودروهایی که وارد آمریکا شده اند، در یک حمله سایبری سرقت شده است. در این حمله عکس های مربوط به حدود 100 هزار نفر فاش شد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۳:۲۳    
شهردار منطقه هفت با حضور در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، تفاهم نامه توسعه همکاری ها در حوزه تهران هوشمند را با این سازمان امضا کرد.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۵۳    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با تأکید بر این که شرکت های دانش بنیان استارتاپ ها، زیست بوم نوآوری کشور را پرتحرک و پویا کرده اند ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۲۸    
تحلیلگران معتقدند که در تحریم های کاخ سفید علیه شرکت چینی هواوی، ورق تسلط بر بازارهای جهانی برای توسعه زیرساخت های مخابراتی و برقراری شبکه 5G به سمت و سوی نوکیا بازخواهد گشت.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۸    
گزارش ها حاکی است که سازندگان گوشی های هوشمند به منظور رقابت با سایر شرکت های فعال در این حوزه، درحال توسعه مدل های جدیدی با صفحه نمایش تاشو و قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G هستند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۸    
به دنبال تشدید تنش های سیاسی و تجاری میان چین و آمریکا، به نظر می رسد علاوه بر اندروید، سیستم عامل ویندوز نیز قرار است در چین به زودی با یک نسخه اختصاصی جایگزین شود.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۱:۲۸    
رئیس فدراسیون فوتبال با توجه به انتقاد کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نسبت به نحوه انتخاب سرمربی تیم امید از اعلام رسمی این خبر فعلا منصرف شده است.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۰:۴۸    
آرش رضاوند مذاکراتی با استقلالی ها داشته که به توافق هم رسیده است. انتقال او به جمع آبی های پایتخت غیرممکن نیست.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۰:۲۸    
آمار آکادمی جذب سرمایه آمریکا نشان می دهد که تنها 2 درصد از درخواست های جذب سرمایه توسط شرکت های سرمایه گذار خطر پذیر پذیرفته می شوند ...
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۸    
سیدحسین حسینی قصد رقابت با سیدمهدی رحمتی را ندارد و به همین دلیل پیغام داده اگر استقلال شماره یک باسابقه اش را حفظ کند به باشگاه دیگری خواهد پیوست.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۱۸    
با اینکه تمامی گوشی های هوشمند خود به اپلیکیشن دوربین مجهز شده اند، اما بسیاری از کاربران علاقمندند که از اپلیکیشن های بهتر و پیشرفته تری برای عکاسی استفاده کنند.
سیتنا   ۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۱۸    
فرهاد مجیدی پس از جدایی از استقلال می گوید: به امید این که در روزگار دیگری به این خانه برگردم، که شان، منزلت، معرفت و انسانیت معنا داشته باشد.