یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۲۱:۲۶Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 29 مرداد 1399 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 فروردین 1398 سیتنا 31 فروردین 1399 سیتنا 31 اردیبهشت 1399 سیتنا 31 خرداد 1399 سیتنا 1 تیر 1399 سیتنا 1 شهریور 1399 سیتنا 30 مهر 1399 سیتنا 30 آبان 1399 سیتنا 29 آذر 1399 سیتنا 6 دی 1399 سیتنا 27 بهمن 1399 سیتنا 30 اسفند 1399 سیتنا 1 مرداد 1399 سیتنا 2 مرداد 1399 سیتنا 3 مرداد 1399 سیتنا 4 مرداد 1399 سیتنا 5 مرداد 1399 سیتنا 6 مرداد 1399 سیتنا 7 مرداد 1399 سیتنا 8 مرداد 1399 سیتنا 9 مرداد 1399 سیتنا 10 مرداد 1399 سیتنا 11 مرداد 1399 سیتنا 12 مرداد 1399 سیتنا 13 مرداد 1399 سیتنا 14 مرداد 1399 سیتنا 15 مرداد 1399 سیتنا 16 مرداد 1399 سیتنا 17 مرداد 1399 سیتنا 18 مرداد 1399 سیتنا 19 مرداد 1399 سیتنا 20 مرداد 1399 سیتنا 21 مرداد 1399 سیتنا 22 مرداد 1399 سیتنا 23 مرداد 1399 سیتنا 24 مرداد 1399 سیتنا 25 مرداد 1399 سیتنا 26 مرداد 1399 سیتنا 27 مرداد 1399 سیتنا 28 مرداد 1399 سیتنا 29 مرداد 1399 سیتنا 30 مرداد 1399 سیتنا 31 مرداد 1399 
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۲۳:۱۵    
اپل اولین شرکت خصوصی جهان است که ارزش سهام آن در بازار اکنون به دو تریلیون دلار می رسد. این شرکت دو سال پیش هم اولین شرکت خصوصی آمریکایی لقب گرفت که ارزشش یک تریلیون دلار برآورد شد.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۲۲:۴۰    
رئیس پلیس فتا خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری عوامل باند کلاهبرداری اینترنتی در مشهد خبر داد و گفت: متهمان با درج آگهی در سایت های واسطه گر اینترنتی در سراسر کشور طعمه های خود را پیدا کرده و به هدف ...
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۷    
وزیر آموزش وپرورش، اظهار کرد: شبکه آموزشی شاد و ارائه آموزش بر بستر مجازی به عنوان یک نقطه عطف در آموزش کشور محسوب می شود.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۰۹:۵۷    
سرویس مخفی دولت آمریکا با خرید محصولی به نام لوکیت ایکس به قیمت دو میلیون دلار به موقعیت مکانی تمامی کاربران گوشی های هوشمند در سراسر خاک ایالات متحده دسترسی دارد.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۰۹:۱۷    
به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت کارکنان، طرح دورکاری عمومی در شرکت مخابرات ایران تا 31 شهریور ماه سال 1399 تمدید شد.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۰۰:۱۸    
مایکروسافت سرانجام بر اینترنت اکسپلورر نقطه پایان گذاشت و طبق اعلام شرکت مایکروسافت، 17 اوت 2021 روز پایانی این مرورگر خواهد بود. جانشین این مرورگر هم مایکروسافت ادج است.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۵۳    
جوان شیطان صفت که به آزار و اذیت 9 کودک و نوجوان اعتراف کرده، آن ها را به بهانه پلاک خوانی به کوچه های خلوت می کشاند و هدف نیت شوم خود قرار می داد.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۳۸    
خدایا کمکم کن تا خیانت شوهرم را فراموش کنم چون اینطوری نمی توانم با او زندگی کنم و آن زنی را که با زندگی من بازی کرد ببخشم. مدت هاست که از زندگی ام هیچ لذتی نمی برم.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۲۳    
پیشکسوت فوتبال در مورد اتفاقات روز و همچنین خاطرات دوران حضور در تیم ملی صحبت کرد.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۰۳    
طی چند ماه اخیر بازار موبایل روزهای پرنوسانی را پشت سرگذاشته است و با انتشار اخباری مبنی بر ممنوعیت واردات انواعی از گوشی های همراه قیمت ها در این بازار به سرعت رو به افزایش گذاشت و همین امر موجب ...
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۲:۳۸    
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به روند نزولی شاخص بورس در روزهای اخیر، به سهامداران توصیه کرد اگر سهمی با پشتوانه تحلیلی منطقی دارند، در این روزها آن را نفروشند و نگه دارند.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۲:۳۸    
همراه اول موفق به دریافت تندیس ویژه مدیران موفق و رهبری برند شد.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۰:۲۸    
در جریان انفجار بیروت مشخص شد یکی از بازیگران قدیمی این کشور که چند سالی همه از او بی خبر بودند، مدتی است در خانه سالمندان نگهداری می شود ...
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۰:۱۸    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از مشخص شدن اعضای کمیسیون ویژه جهش تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی خبر داد.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۰:۱۳    
وزیر ورزش و جوانان به اظهارات برخی نمایندگان مجلس مبنی بر این که جرایم و بدهی های فدراسیون فوتبال باید از جیب مسببان آن ها پرداخت شود، واکنش نشان داد.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۷:۲۳    
با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پلت فرم موبایلی هیات آنلاین رونمایی شد. این نرم افزار بستر پخش زنده برنامه های مذهبی را برای مخاطبان فراهم می کند و با توجه به شیوع بیماری کرونا زمینه برپایی ...
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۸    
پنل کمیته ارتباط با صنعت IEEE بخش ایران با حضور مهندس فرامرز رستگار، دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران و دکتر سهیل رادیوم، عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات مبین نت، برگزار می شود.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال برای آنکه بتواند حضور قدرتمندی به همراه تیمش در دربی داشته باشد قصد دارد از تمام ظرفیت آبی پوشان استفاده کند اما در برخی موارد دستش بسته است.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۸    
دیاباته نشان دادن شخصیت متفاوتی نسبت به سایر فوتبالیست های شاغل در لیگ ایران به خصوص فوتبالیست های خارجی دارد و از این رو نه تنها با محبوبیت بالایی از سوی هواداران استقلال مواجه شد ...
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۳    
هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال ایران ممنوعیت جذب بازیکن و مربی جدید خارجی برای باشگاه ها در فصل آینده را تصویب کرد.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۳    
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: برپایی نمایشگاه های تخصصی و به نمایش گذاشتن توانمندی های تولیدی و صنعتی بستری مناسب برای ایجاد ارزش افزوده و رشد تولید ناخالص ملی است.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۸    
طبق اطلاعات موجود، ثروت مدیران شرکت های فناوری طی همه گیری شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۸    
وزیر آموزش وپرورش بر برنامه ریزی متنوع و منعطف آموزش وپرورش برای استمرار آموزش در شرایط کنونی خبرداد و بر ارائه آموزش از طریق چهار شبکه تلویزیونی از 15 شهریورماه و بارگذاری محتوای آموزشی تمام پایه ها ...
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۴:۴۴    
نمایندگان مجلس شرایط معافیت مالیاتی شرکت های بورسی و فرابورسی را در صورت افزایش سرمایه از طریق صرف سهام با سلب حق تقدم را تعیین کردند.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۹    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، ضمن تشریح وضعیت زیست بوم فناوری و نوآوری کشور، دستگاه های دولتی را به تسهیل فضای کسب و کار فراخواند.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۴:۲۹    
شریل سندبرگ مدیر ارشد عملیاتی فیس بوک دیروز تصریح کرد این شرکت آماده حذف هر پست ارسالی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در صورت نقض استانداردهای این شرکت است.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۴    
شرکت مایکروسافت اعلام کرد مرورگر 25 ساله اینترنت اکسپلورر را به طور رسمی در 2021 میلادی حذف می کند.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۳:۲۹    
در شرایطی که یحیی گل محمدی به دنبال جذب نفرات مدنظر خود برای فصل آتی است، گفته می شود وحید امیری نیز در آستانه جدایی از جمع سرخپوشان است.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۳:۱۴    
یکی از بازیکنان تأثیرگذار استقلال مدعی است از خارج پیشنهاد دارد و با توجه به افزایش سرسام آور قیمت ارز، اگر بخواهد در داخل کشور بازی کند ...
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۵۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به افتتاح پروژه ابر رایانه گفت: ابر رایانه ایرانی در زمینه هوش مصنوعی کاربردهای زیادی دارد در بهمن ماه به بهره برداری می رسد.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۴    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 53 هزار تومان، قیمت دلار 22 هزار و 800 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 650 هزار تومان است.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۴    
آپدیت جدید فناوری بلوتوث به افرادی که موبایل هوشمند ندارند کمک می کند از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۹    
دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور، گفت: با تکمیل و به روزرسانی سامانه ی املاک و اسکان نهایتا وزارت مسکن ...
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۳۴    
اپل بعد از حذف برنامه بازی فورت نایت از فروشگاه آنلاین برنامه های خود، به نبرد شرکت سازنده این بازی به نام اپیک گیمز رفته است.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۹    
شبیه سازی آموزش رانندگی فناوری است که به افراد برای افزایش مهارت های رانندگی و ارتقای رفتار ترافیکی کمک می کند ...
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۴    
گوگل که از سوی دولت استرالیا به علت نقض حقوق ناشران استرالیایی مورد پیگرد قضایی قرار گرفته، کاربرانش در سراسر جهان را تحریک به اعتراض خطاب به مقامات این کشور کرد.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۱۹    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در جمع فرماندهان ارتش، گفت: تامین نیازهای دفاعی کشور با توان دانش بنیان ها میسر می شود ...
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۱۹    
شرکت آمازون وعده داد در شش شهر آمریکا 3500 فرصت شغلی ایجاد می کند. این امر با توجه به رکود ناشی از شیوع ویروس کرونا بسیار مهم قلمداد شده است.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۴    
شرکت فیسبوک فناوری هوش مصنوعی جدیدی را ابداع کرده که تولید تصاویر ام آر آی را در چند دقیقه ممکن می کند. این کار در حالت عادی چند ساعت طول می کشد.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۵۹    
همراه بام با جلب رضایت کاربران توانست با بیش از 2 میلیون نصب فعال امتیاز 4.6 را کسب نماید و به جایگاه نخست بین اپ های بانکی کشور در کافه بازار دست یابد.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۴۹    
آماری که توسط فروشگاه های زنجیره ای والمارت منتشر شده نشان می دهد شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی اجباری بسیاری از مردم فروش آنلاین آن را 97 درصد بیشتر کرده است.
سیتنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۱۹    
بسیاری از شرکت های فناوری بزرگ در پی شیوع ویروس کرونا کارمندانشان را به دورکاری فرستادند و بسیاری از آنها هیچ برنامه فوری برای بازگرداندن کارمندانشان به دفاتر کار ندارند.