سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۷:۰۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای سیتنا 29 اردیبهشت 1400 - citna.ir

سیتنا 29 اسفند 1393 سیتنا 29 اسفند 1394 سیتنا 1 فروردین 1395 سیتنا 29 اسفند 1396 سیتنا 29 اسفند 1397 سیتنا 1 فروردین 1398 سیتنا 30 اسفند 1399 سیتنا 31 فروردین 1400 سیتنا 31 خرداد 1400 سیتنا 31 تیر 1400 سیتنا 31 مرداد 1400 سیتنا 31 شهریور 1400 سیتنا 30 مهر 1400 سیتنا 1 آبان 1400 سیتنا 1 آذر 1400 سیتنا 30 دی 1400 سیتنا 1 بهمن 1400 سیتنا 1 اسفند 1400 سیتنا 1 اردیبهشت 1400 سیتنا 2 اردیبهشت 1400 سیتنا 3 اردیبهشت 1400 سیتنا 4 اردیبهشت 1400 سیتنا 5 اردیبهشت 1400 سیتنا 6 اردیبهشت 1400 سیتنا 7 اردیبهشت 1400 سیتنا 8 اردیبهشت 1400 سیتنا 9 اردیبهشت 1400 سیتنا 10 اردیبهشت 1400 سیتنا 11 اردیبهشت 1400 سیتنا 12 اردیبهشت 1400 سیتنا 13 اردیبهشت 1400 سیتنا 14 اردیبهشت 1400 سیتنا 15 اردیبهشت 1400 سیتنا 16 اردیبهشت 1400 سیتنا 17 اردیبهشت 1400 سیتنا 18 اردیبهشت 1400 سیتنا 19 اردیبهشت 1400 سیتنا 20 اردیبهشت 1400 سیتنا 21 اردیبهشت 1400 سیتنا 22 اردیبهشت 1400 سیتنا 23 اردیبهشت 1400 سیتنا 24 اردیبهشت 1400 سیتنا 25 اردیبهشت 1400 سیتنا 26 اردیبهشت 1400 سیتنا 27 اردیبهشت 1400 سیتنا 28 اردیبهشت 1400 سیتنا 29 اردیبهشت 1400 سیتنا 30 اردیبهشت 1400 سیتنا 31 اردیبهشت 1400 
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۰۲:۳۸    
مرد جوانی که قصد داشت دختربچه ای را در ایستگاه اتوبوس ربوده و مورد تجاوز قرار دهد توسط پلیس فلوریدا شناسایی و بازداشت شد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۰۱:۱۴    
فردی با سوء استفاده از احساسات دختر جوان در فضای مجازی، در اولین ملاقات حضوری وی را مورد آزار و تهدید به قتل کرده بود.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۰۰:۵۴    
حسام نواب صفوی بازیگر نام آشنای سینمای ایران به ماجرای خانم سرطانی و ادعاهای او مبنی بر کلاهبرداری از وی واکنش تندی نشان داد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۹    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، از انعقاد 451 هزار میلیارد تومان تفاهم نامه توسعه سرمایه گذاری با شرکت های برتر طی دو مرحله خبر داد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۲:۴۹    
سرمربی استقلال می گوید تیمش در نیمه دوم با تغییر سیستم توانسته ذوب آهن را شکست بدهد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۹    
هافبک استقلال گل دوم خودش را به سیدحسین حسینی تقدیم کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۲:۰۴    
هافبک استقلال در دیدار با ذوب آهن بار دیگر توانایی های فنی اش را نشان داد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۱:۴۴    
دبیر میزگرد بومی سازی صنعت ICT در بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران، گفت: برای بومی سازی صنعت ICT در راستای پشتیبانی از تولید ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۱:۲۴    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با ارسال یک لوح سپاس، از مدیرعامل ایرانسل برای اهتمام به توسعۀ زیرساخت های ارتباطی این استان، تقدیر کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۲۰:۵۴    
در دومین میزگرد تخصصی کنفرانس مهندسی برق ایران، تلاش های اپراتور اول در حوزه دیجیتالی سازی تشریح و از همراه اول به عنوان طلایه دار توسعه پلتفرم های دیجیتال یاد شد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۹    
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: نامه صادر شده از سوی جواد جاویدنیا مبنی بر فیلترینگ اینستاگرام، همان ساعت از سوی رئیس کل دادگستری استان تهران بلااثر شده است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۹    
خبرگزاری ایتالیایی آنسا اعلام کرد آنجلو آلسیو مربی پیشین تیم های چلسی و یوونتوس به زودی کارش را در استقلال ایران آغاز می کند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۹    
سرپرست دادسرای جنایی تهران به تشریح ماجرای قتل بابک خرمدین پرداخت.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۴    
استقلال به زودی با یک مربی ایتالیایی کار خودش را آغاز می کند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۴    
حساب توئیتری کریپتوویل (CryptoWhale) که فعال در حوزه تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال است، نوشت: حال بیت کوین بازان در سه ماهه دوم سال وقتی که بفهمند تسلا باقی دارایی بیت کوینش را هم فروخته تماشایی است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۹    
پس از آنکه سه انجمن مالی در چین به استناد تصمیم دولت اعلام کردند استفاده از رمز ارزها در معاملات مجاز نیست و به سرمایه گذاران نسبت به خرید و فروش آنها هشدار دادند ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۴    
نشست مشترک قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای ارتقای آگاهی حقوقی جامعه با استفاده از ظرفیت اپراتورها در کشور برگزار شد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۹    
در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاری برای توسعه کشور، مدیرعامل شرکت گل گهر و وزیر صنعت معدن و تجارت تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۹    
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: نامه صادر شده از سوی جواد جاویدنیا مبنی بر فیلترینگ اینستاگرام، همان ساعت از سوی رئیس کل دادگستری استان تهران بلااثر شده است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۶:۱۴    
بر اساس اعلام صرافی ملی، هر دلار آمریکا امروز به نرخ 22 هزار و 181 تومان و هر یورو 26 هزار و 926 تومان ارزش گذاری شده است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۹    
ایرانسل در کارگاه های جانبی بیست و نهمین کنفرانس برق ایران، تجربه های خود در پیشتازی راه اندازی شبکه نسل پنج تلفن همراه در ایران را با حاضران به اشتراک گذاشت.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۴    
ممکن است کاربران هنگام استعلام شناسه IMEI از سامانه همتا با خطا مواجه شوند که این موضوع می تواند به دلیل اشتباه وارد کردن IMEI، غیرفعال شدن یا غیرمعتبر بودن آن باشد ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۹    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی گفت: با توجه به بررسی و پایش انجام شده وضعیت ارتباطات تلفن ثابت، پوشش تلفن همراه و اینترنت مناطق زلزله زده شهرستانهای گرمه و جاجرم پایدار است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۹    
کانادا قصد دارد طرح دریافت مالیات سرویس دیجیتال را در صورت لزوم اجرا کند. چنین مالیاتی شامل حال شرکت های بزرگی از جمله گوگل و فیس بوک می شود.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۹    
آمازون استفاده از نرم افزار تشخیص چهره خود را به مدت یک سال از آغاز ژوئن سال 2020 متوقف کرده بود و باز هم این منع استفاده به مدت نامعلوم تمدید شد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۴    
رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، اولین تغییر را حل معضل خرابی و ازبین بردن نارضایتی مشتریان دانست و گفت: این اقدام، خاکریز شرکت برای توسعه خواهد بود.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۹    
شرکت اپل در حال آماده سازی عرضه چندین مدل جدید لپ تاپ و رایانه رومیزی مک با پردازنده سریعتر، طراحی جدید و امکان اتصال بهتر با دستگاه های دیگر است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۹    
اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران با حمایت سایر تشکل های صنفی حوزه ICT، گردهمایی مجازی روز جهانی مخابرات را برگزار نمود.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۲:۰۴    
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا به نشانی salamat.gov.ir برای متولدین 1325 و قبل از آن باز شده است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۴    
رویداد لیبتک 2 در راستای دست یابی به سازمانی هوشمند و با هدف به کارگیری فناوری های روز، دقت در سرعت بخشیدن، تسهیل فرآیندهای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، ارائه خدمات مناسب به مخاطبان ...
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۴    
دارک ساید و زیرمجموعه هایش طی 9 ماه گذشته از 47 قربانی دستکم 90 میلیون دلار باج در قالب بیت کوین دریافت کرده اند. میانگین پرداخت باج از سوی سازمانها احتمالا 1.9 میلیون دلار بوده است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از درخواست کارگروه های ستاد ملی کرونا برای برگزاری تجمعات انتخاباتی مجازی و استفاده از بسته های اینترنت رایگان، خبر داد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۹    
در مراسم افتتاح دهمین دوره از نمایشگاه اینوتکس ، راه اندازی نخستین فن بازار تخصصی شهر هوشمند، با امضای تفاهم نامه میان سازمان فاوای شهرداری تهران و فن بازار ملی ایران، کلید خورد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۴    
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، گفت: طبق مصوبات مربوطه، اینترنت مصرفی در شبکه شاد در طول سال 1400 رایگان است و مشکلی برای تامین اینترنت وجود ندارد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۴    
سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: پدر و مادر بابک خرمدین به قتل داماد و دختر خودشان هم اعتراف کردند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۴    
شرکت مایکروسافت آخرین آپدیت سیستم عامل ویندوز 10 معروف به نسخه 21H1 که در آن به جای ارائه امکانات جدید به بهبود کیفیت خدمات موجود پرداخت شده است، را رسما منتشر کرد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۹    
هر رفتاری که همسر از آن اطلاع نداشته باشد و سعی در پنهان سازی آن شود و همسر بعد از اطلاع پیدا کردن از آن آسیب هایی را متحمل شود، خیانت نام دارد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۹    
در اولین روز کنفرانس سالانه طراحان گوگل، از به روزرسانی های سرویس های گوگل همچون گوگل مپس و گوگل داکس رونمایی شد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۴    
یک سال قبل زوج میانسالی با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن دختر دانشجویشان به نام نسیم خبر دادند و برای یافتن او از مأموران کمک خواستند.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۲:۰۹    
باشگاه پرسپولیس علاوه بر مشکلات مالی جاری خود با کمبود منابع برای حفظ بازیکنان اصلی روبرو است.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۱:۵۹    
برخی از غذاها برای ذخیره در یخچال مناسب نیستند، زیرا دما و رطوبت پایین می تواند منجر به رشد سریع کپک و از بین رفتن سود و طعم آنها شود.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۱:۰۹    
سیاوش یزدانی مدافع تیم استقلال در دیدار مقابل پرسپولیس دهمین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر را انجام داد.
سیتنا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۹    
میزگرد تخصصی بومی سازی صنعت ICT - دستاوردهای اپراتورهای موبایل با حضور نمایندگانی از سوی اپراتورهای تلفن همراه و چهره های علمی برگزار و به ظرفیت های عملیاتی اپراتورهای تلفن همراه به خصوص همراه اول ...