پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۱۴Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی دانا 21 دی 1393 - dana.ir

شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۳:۳۸    
برنامه تلویزیونی ما ایرانی ها با اجرای امیرحسین مدرس از امشب روی آنتن شبکه دو سیما می رود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۳:۲۴    
در دومین دیدار گروه سه فوتبال جام ملت های آسیا امروز تیم ملی کشورمان موفق شد تیم ملی بحرین را با نتیجه 2 بر صفر شکست بدهد. احسان حاج صفی و مسعود شجاعی دو گل ایران را به ثمر رساندند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۳:۰۹    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نخ نیوز ؛ شهردار خارگ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نخ نیوز گفت ، پس از زیرسازی زمین، عملیات نصب چمن مصنوعی در پارک سیمرغ آغاز شده است. ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۳:۰۶    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت : امسال برای ساخت و جمع آوری پساب و فاضلاب 28 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۳:۰۶    
بیش از 80 نفر از دانش آموزان دختر دبستان کوثر اهرم مراسم باشکوه جشن تکلیف خود را با تقدیر ویژه و حضور امام جمعه اهرم و فرمانده سپاه تنگستان در مصلی نماز جمعه به جای آوردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۳:۰۳    
اعضای دولت عصر امروز یکشنبه به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهور تشکیل جلسه دادند و به بحث وتبادل نظر درباره مهمترین رویدادهای کشور پرداختند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۳:۰۰    
مردم شهر سنی نشین ضلوعیه در استان صلاح الدین عراق با مقاومت در برابر نیروهای داعش، مانع از اشغال کامل این شهر به دست این گروه تروریستی شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۳:۰۰    
ابراهیم اثنی عشری شهردار خشکبیجار از 2 بهمن 92 با رای اعضای شورای اسلامی شهر خشکبیجار به عنوان شهردار خشکبیجار منصوب شد، خبرنگار ما در گفتگویی یک ساعته با اثنی عشری، از هر دری با شهردار سخن گفت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۲:۵۷    
چند وقت پیش که هنوز توان دویدن داشتم گذرم به چند اداره افتاد و دیدم عجب حال و هوایی بر این ادارات حاکم است و چه کارکرد بالایی دارند و در کمترین زمان ممکن بهترین خدمت را ارایه می دهند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۲:۵۷    
در حالی سه تن از اعضای شورای اسلامی یکی از شهرهای غرب گیلان دریافت پاداش سه میلیون تومانی برای شهردار این شهر را به تصویب رسانده اند که تعدادی از کارکنان یکی از ادارات ماسال هنوز حقوق ماه گذشته خود ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۲:۵۴    
تعهدات شهرداری رودسر جهت بازگشایی این کارخانه انجام شده است و ادامه فعالیت کارخانه بستگی به رفع نواقص کارخانه کمپوست از طرف شرکت سازنده است که امیدوارم به زودی انجام و تست سرد به در زمان تعیین شده ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۲:۵۱    
سرپرست اداره آموزش وپرورش آستانه اشرفیه با اشاره به جایگاه مدارس دولتی در امور آموزشی آموزش وپرورش گفت: مدارس غیردولتی نقش مؤثری در پیشبرد اهداف عالی آموزش وپرورش دارند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۲:۵۱    
امام جمعه خلخال گفت:تجمع حسینیان خلخال در هفت محرم بی نظیر و ماندگار بود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۲:۴۲    
درحالی که پس از قریب به 18 ماه از روی کار آمدن دولت یازدهم می گذرد، هیات دولت به استان های زنجان، خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۲:۳۶    
فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه گفت:پس از بررسی آسیب های جدی ماهواره بر خانواده ها، نهضت روشنگری و طرح داوطبانه تعویض تجهیزات ماهواره با گیرنده های دیجیتال در سطح شهرستان به اجرا درآمده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۲:۳۶    
حجت الاسلام جمالی گفت: امام خمینی(ره) و امام خامنه ای منادی وحدت و بزرگ ترین تئوریسین های جهان در رابطه با دین و مذهب و عقیده هستند و کشور ایران ابرقدرت فرهنگی در دنیا به شمار می رود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۲:۳۳    
قائم مقام کمیته امداد استان همدان ، شاخصه اصلی برگزاری جشن های دهه فجر را مردمی بودن آن عنوان کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۲:۳۰    
برای ما که کم و بیش با هوس های لحظه به لحظه شما آشناییم خیلی عجیب نبود. یک روز هوس می کنید که در خیمه سیدتان خاتمی باشید و به عنوان غلام حلقه به گوش وی فرمانبرداری کنید و یک روز قهر می کنید و هوس ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۲:۲۷    
مراسم افتتاحیه هفدهمین همایش ملی بهداشت محیط کشور صبح امروز در سالن 9 دی بوشهر با حضور اساتید، پروفسور جورج اشپیتز استاد دانشگاه آلمان، مدیران، پزشکان، پژوهشگران ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۲:۲۷    
پس از تنبیه یک دانش آموز در گناوه که منجر به عفونت دست وی و انتقال این دانش آموز به بیمارستان شیراز شد اینک نوبت به برازجان رسید تا معلم کلاس هفتم مدرسه شاهد محمد رسول الله(ص) این شهر با مشت به جان ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۲:۲۴    
امسال در شرایطی سکان هدایت ذوب آهن در اختیار گل محمدی قرار گرفت که وی فصل گذشته و با تم نفت تهران نشان داده بود که علاقه بسیار زیادی برای استفاده از بازیکنان جوان را دارد و در کنار آن قوانین سازمان ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۲:۲۴    
شهردار شهر زلزله زده شنبه در گفتگو با خبرنگار دانشجونیوز به گزارش اهم پروژه های در حال اجرا در این شهر پرداخت و بیان داشت: مردم ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۲:۲۱    
با وجود اینکه گوشه و کنار اصفهان پر از جاذبه هایی است که خاطره دیدن آن در ذهن و خاطر گردشگران ماندگار می شود اما متاسفانه این داشته ها چندان شناخته نشده و برنامه ریزی ها برای جذب گردشگر در حد حرف ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۲:۱۸    
امام جمعه اهل سنت بندر ریگ گفت: اگر عراق، سوریه، افغانستان و دیگر کشورهای همسایه را نگاه کنیم، می بینیم جز اینکه در دنیا اعتبارشان ازدست رفته و محل تاخت وتاز بیگانگان شده و جان و مال و ناموسشان درخطر ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۲:۱۵    
تا پایان آبانماه سال جاری 160هزار گردشگر خارجی، اصفهان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده اند و این نخستین گام از شکل گرفتن صنعت گردشگری در استانی است که از آن به عنوان یکی از چهار شهر تمدن ساز ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۲:۰۳    
حجت الاسلام مصلح گفت: اگر جهان اسلام متحد و منسجم شود می تواند به خوبی در مقابل ابرقدرت ها و استکبار جهانی بایستد و اسرائیل را که به عنوان یک غده سرطانی در دل مسلمان ها کاشته اند از بین ببرند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۲:۰۰    
نماینده مردم گرمی در مجلس، گفت: در حال حاضر آثار کاهش نرخ تورم در سفره های مردم دیده نمی شود و قدرت خرید مردم هم افزایش نیافته است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۱:۵۷    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: گرچه از اول انقلاب تلاش هایی صورت گرفته تا تکیه بر اقتصاد غیرنفتی در برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها گنجانده شود اما در عمل کاری انجام نشده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۱:۵۷    
فرمانده سپاه تنگستان گفت: با کار فرهنگی و تشریح طرح خود اقناعی به مردم بسیاری از استفاده کنندگان ماهواره ضمن تحویل دستگاه ماهواره خود گیرنده دیجیتال دریافت نمودند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۱:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال ملوان ظاهرا هنگام عقد قرارداد 100 میلیون تومان از باشگاه دریافت کرده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۱:۵۴    
حسن طاهری: منبت کاری هنری است که در شهر دولت آباد قدمتی دیرینه دارد و حدود 400 نفر در این شهر با شغل امرار معاش می کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۱:۵۴    
شهرستان دیر در جنوب استان بوشهر روستایی کوهستانی به نام محدان وجود دارد که در حال حاضر کوچکترین مدرسه دنیا با دو دانش آموز و یک معلم در آنجا مشغول تحصیل می باشند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۱:۳۶    
فرمانده پایگاه شهید صدوقی گفت: ما باید تلاش کنیم از مجموعه فرهنگی پایگاه و مسجد، یک قطب فرهنگی در دولت آباد به وجود بیاوریم که بتوانیم سرویس دهی خوبی به مناطق مختلف داشته باشیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۱:۳۳    
بحث میدان نفت سنگین که سه سال قبل بین کشور ایران و اکراین یعنی همان کنوانسیون ایران - اکراینی قراردادش را بستند، تعهدات اینها به کجا کشیده شد؟ اصلا آیا لازم است که توسعه آن کلید بخورد یا خیر؟
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۱:۳۳    
بهتر است در اولین بار استفاده از باتری لپ تاپ آن را تا انتها مصرف کنید و سپس آن را به طور کامل شارژ و استفاده کنید؛ این چرخه را چند بار تکرار کرده و بعد باتری را کنار بگذارید .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۱:۳۰    
مسئول فضای سبز شهرداری دولت آباد گفت: 95% پروژه گلخانه دولت آّباد با هزینه 600 میلیون ریال به اتمام رسیده و فقط تولید نهال و خزانه کاری باقی مانده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۱:۳۰    
تیم پرسپولیس قائمشهر با تساوی در مقابل تیم شهید اسیابی کلاله به مرحله بعد صعود کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۱:۲۷    
شرکت خودروسازی ولوو روز یکشنبه اعلام کرد قصد دارد یک خودروی شهری ساخته شده در چین را در سال جاری به آمریکا صادر کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۱:۲۷    
منچستر یونایتد و ساوتهمپتون در ادامه هفته بیست و یکم به مصاف هم رفتند که با شکست شیاطین سرخ همراه شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۱:۲۴    
مدیر موسسه مصباح الهدی شهرستان رامیان گفت: زندگی ام را با 400 هزار تومان وام ازدواج در سال 78 آغاز کردم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۵    
چندی پیش سرویس قاشق چنگالی وارد بازار شد که می توانست به کاهش وزن شما کمک بسزایی کند. این قاشق ها هر کدام دمبل های یک، دو و پنج کیلویی هستند تا در هنگام خوردن غذا مقداری کالری هم بسوزانید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۲    
فرماندار جدید شهرستان گرگان در مراسم تودیع خود گفت: بنده شرمنده خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان هستم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۹    
ایرج کیارستمی دارنده مدال نقره بوکس سنگین وزن آسیا سکته مغزی کرده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۹    
استاندار گلستان در خصوص گزینه پیشنهادی خود برای تصدی فرمانداری گرگان گفت: گزینه من جناب آقای "میراکبری" بوده است ولی شرایطی ایجاد شد که تصمیم دیگری را بگیرم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۶    
مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و فعلی شهرستان گرگان، برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۰:۵۷    
آیین نامه جدید انضباطی باشگاه پرسپولیس به تصویب رسید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۰:۵۷    
بارش برف، زیبایی خاصی به شهرستان قهاوند داده است، این روزها بارش برف بی تردید دل هر شهروندی را می رباید و آرام آرام آن را عاشق این طبیعت می کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۰:۵۴    
احمد نورالهی و میلاد کمندانی در اردوی امارات پرسپولیس را همراهی نخواهند کرد و در پایان هفته همراه تیم ملی المپیک عازم ترکیه می شوند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۰:۵۱    
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مرکزی با اعلام دریافت مصوبه طرح چکاوک گفت: طرح استقرار سامانه مدیریت چک ها تا پایان سال و یا اوایل سال آینده در کشور عملیاتی می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۰:۵۱    
صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرماندار گرگان در سالن جلسات فرمانداری گرگان برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۰:۵۱    
مالک باشگاه ملوان قصد کناره گیری از این باشگاه را دارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۰:۴۸    
ستاد مشترک ارتش ترکیه از رهگیری جنگنده های این کشور از سوی سامانه دفاع هوایی ترکیه خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۰:۴۸    
امام جمعه شهر قهاوند گفت: تشیع و تسنن مرتبط با انگلیس و آمریکا همان اسلامی است که معاویه در شام تبلیغ می نمود و امروز به اسلام آمریکایی معروف است که حاصل کار آنان امنیت اسرائیل و نا امنی ،ترور ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۰:۴۸    
عملیات کاشی کاری گنبد امامزاده سید داود از مهرماه سال جاری به مساحت 350 مترمربع آغاز شد و پس از 100 روز به پایان رسید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۰:۳۹    
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در آستانه سفر ریس جمهور به بوشهر، گفت: بهبود وضعیت معیشت مردم، اشتغال جوانان و فراهم شدن زمینه رشد علمی در دانشگاه ها و مراکز علمی از مسائل مهمی است که جزء اولویت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۰:۳۶    
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: شیعه مرتبط با MI6به دنبال تفرقه افکنی است و در حقیقت به سرویس های جاسوسی خارجی وابسته هستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۰:۳۳    
یک خبرگزاری افغانستان، از آغاز فعالیت داعش در جنوب این کشور خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۰:۳۰    
حلقه های صالحین بسیج دانش آموزی با محوریت امر به معروف در مدارس استان اردبیل برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۰:۲۷    
نیروهای مسلح سوئد روز یکشنبه اعلام کردند منابع اطلاعاتی کاملا معتبر از مشاهده یک زیردریایی ناشناس در آبهای این کشور خبر دادند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۰:۲۴    
ساکنین شهر شرم الشیخ مصر درباره احتمال اسکان حسنی مبارک دیکتاتور مخلوع این کشور در کاخ مجلل ریاست جمهوری در این شهر نگران هستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۰:۲۴    
سخت کوشی زنان دیروز و انجام وظایف سنگین و طاقت فرسا و فرسایشی نسبت به زنان امروز در مناطق کردنشین خصوصاً کردستان بر هیچکس پوشیده نیست .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۰:۲۱    
مجری طرح آبرسانی شهرستان مشگین شهر گفت: برای استفاده بهینه از رودخانه ها و سدهای شهرستان مشگین شهر طرحی ارائه شده که برای اجرای ان مشارکت همگانی را می طلبد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۰:۱۸    
ارتش عراق از اجرایی شدن طرح انفجار یکی از سدهای عراق توسط داعش جلوگیری کرد و این طرح را ناکام گذاشت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۲۰:۰۰    
بخش کوتاهی از فیلم ساخته شده توسط شرکت سونی پیکچرز در باره ترور رهبر کره شمالی ، که موجب بروز جنجال حملات سایبری علیه این شرکت شده است، در اینترنت پخش شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۹:۳۰    
در حساس ترین دیدار هفته هجدهم سری آ ایتالیا دربی شهر رم مساوی شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۹:۱۵    
کاپیتان تیم رم بعد از زدن گل مساوی به لاتزیو در میانه میدان عکس سلفی گرفت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۹:۱۵    
همزمان با انتشار اخباری مبنی بر آغاز قریب الوقوع عملیات گسترده ارتش عراق برای آزادسازی موصل، عناصر داعش خود را برای فرار از شهر موصل آماده می کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۹:۱۲    
برای نسل ما، چیز غریبی نیست که توی یک خانه سی چهل نفر دور هم جمع شوند و همه شان با هم نسبت داشته باشند اما این صحنه، شاید برای نسلهای بعدی ما تبدیل بشود به آرزو ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۹:۰۹    
امسال در شهرستان برخوار بیش از 4 تن زرشک از مزارع و باغات شهرستان برخوار برداشت شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۹:۰۹    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس٬ از بررسی طرح یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (5) قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در کمیسیون متبوعش خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۹:۰۶    
برخی از سیاسیون برای استقبال از رئیس جمهور در مرکز استان، شهرها و روستاها مراسمات و ستادهایی را در حال ساماندهی هستند و بنرهایی را برای استقبال و حضور مردم در مراسم استقبال نسب کرده اند تا مردم را ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۹:۰۶    
آرسنال و استوک سیتی در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که آرسنال 3 بر صفر پیروز شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۹:۰۶    
رییس جمهوری با تأکید بر اهمیت گسترش هر چه بیشتر روابط تهران و نیکوزیا،گفت:ایران و قبرس ظرفیت ها و زمینه های فراوانی برای گسترش و توسعه روابط دوجانبه در بخش های سیاسی ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۹:۰۳    
معاونت اجتماعی نیروی انتظامی درباره ی لغو کنسرت عماد طالب زاده توضیحاتی را ارائه کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۹:۰۳    
به علت بازندگی و لغزنده شدن جاده کمربندی مهدی آباد دو دستگاه خودرو نیسان و اتوبوس در اثر برخورد با هم واژگون شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۹:۰۰    
فرمانده پلیس استان الانبار عراق، گفت: 40 نفر از عناصر داعش در درگیری با نیروهای امنیتی و در حملات هوایی جنگنده های "ائتلاف بین المللی" در شهر الرمادی کشته شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۹:۰۰    
بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس در دیدار مقابل بحرین به میدان نرفتند تا سرخابی ها نقشی در پیروزی تیم ملی نداشته باشند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۸:۵۷    
فرمانده هنگ مرزی اترک و مرزبان درجه یک گنبدکاووس گفت: 700راس گوسفند قاچاق در حال خروج از نوار مرزی توسط مرزبانان آق پشت گروهان مراوه تپه مهار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۸:۵۷    
استرالیایی ها از حمایت هواداران تیم ملی فوتبال ایران در ملبورن به وجد آمدند و اعلام کردند نمی دانیم اینجا تهران است یا ملبورن!
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۸:۵۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجدسلیمان گفت: همه دنیا می داند که قصد آمریکا و غرب از تحریم ها مسئله هسته ای نیست و تنها هدفشان این است که ایران را به دامان آمریکا برگردانند اما آمریکایی ها این هدف ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۸:۵۴    
نماینده مردم مشهد گفت: جمله ای که امروز از زبان مطهری بیرون آمد که روز 9 دی یوم الله نیست بلکه یوم الشیطان است بصیرت ملت ایران را زیر سوال برد و به ملت توهین کرد زیرا ملت در این روز آمدند و در برابر ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۸:۵۴    
فرماندار جدید گرگان گفت : فعالیت های ما بر مبنای برنامه محوری، قانون مداری و پاسخگویی است و با اصل تعامل تلاش خواهیم کرد بر اساس مشی دولت تدبیر و امید عقلانیت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۸:۵۴    
کلیه عوارض شهرداری اعم از عوارض ساختمانی، بهاء خدمات، کسب و پیشه و کلیه بدهی های معوقه به غیر از بدهی های مربوط به عوارض تغییر کاربری و فروش زمین از تاریخ 20/10/93 تا 30/11 ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۸:۵۱    
عضو هیأت علمی گروه اقتصاد دانشگاه سمنان گفت: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد بدون نفت متکی بر تولید واقعی است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۸:۴۵    
مسئول بسیج رسانه استان هرمزگان گفت : شهرستان بستک می تواند به عنوان یکی از مراکز خوب خبری و فرهنگی در استان بدرخشد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۸:۴۲    
به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام کاروان ترویج و تبلیغ ازدواج آسان 24 زوج جوان در رامیان به حرکت در آمد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۸:۴۲    
شهردار کلاله گفت: به علت نداشتن ادوات، مجبور هستیم تجهیزات مورد نیاز خود را بصورت کریه ای تهیه کنیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۸:۴۲    
هفتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز هم اکنون در حال برگزاری می باشد که با حواشی نیز همراه است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۸:۳۹    
در جلسه ای که باحضور رئیس ستاد و اعضای کمیته جوانان دهه فجر این شهرستان برگزار شد کلیه برنامه های این کمیته اعلام شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۸:۳۹    
دبیر کمیسیون اصل نود مجلس از تصویب و نهایی شدن گزارش کمیسیون متبوعش درباره بنزین پتروشیمی برای قرائت در صحن علنی مجلس خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۸:۳۹    
رئیس جهاد کشاورزی کلاله از معطوف شدن زمین های کشاورزی کلاله به کشت گندم و کلزا خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۸:۳۶    
رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه گفت: با بارش برف از شب گذشته در گردنه های سبز و خماری در محور تربت حیدریه به مشهد به بیش از 40 خودرو گرفتار در برف امدادرسانی شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۸:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال و دروازه بان تیم فوتبال پیکان برای چندمین بار در طول نیم فصل با یکدیگر روبرو نشدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۸:۳۳    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: تمام جایگاه های سی ان جی سطح شهر قزوین به دستگاه کارت خوان مجهز شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۸:۲۱    
نیروهای امنیتی عراق، اعضای یک گروهک خطرناک آدم ربایی را در منطقه "الشعله" در شمال غرب پایتخت بازداشت کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۸:۱۵    
رئیس اداره برق شهرستان جوین گفت: 400 مشترک برق بخش کشاورزی ، 80 درصد انرژی برق شهرستان را مصرف می کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۸:۱۵    
در این دنیا هیچ چیز کشنده تر و مخرب تر از گلوله آتشین نیست و به راحتی می تواند انسان را از پای در آورد و مرگ را برای او رغم زند ،گاهی هم مرگ تدریجی هم بسیار کشنده و عذاب آور است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۸:۱۵    
بایستی خدمتگزاران بی ادعای واقعی را از کسانی که روزانه در رسانه ها بوق و کرنا می شوند تمیز داد چرا که کار برای رضای خدا و خدمت به خلق الله با وعده های آن چنانی و خریدن صفحات روزنامه ها نسبتی ندارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۸:۱۵    
رییس سازمان بسیج حقوقدانان چهارمحال وبختیاری گفت: باید با همه افراد در مقابل قانون به طور یکسان برخورد شود تا در نظام اسلامی کسی در برابر جرایم و مفاسدی که انجام می دهد حاشیه امنی برای خود متصور نشود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ - ۱۸:۰۹    
سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: دشمنان با استفاده از شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی که در موبایل دست فرزندان ماست، ایمان ما را نشانه گرفته اند.