پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۳۰Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر روز 23 بهمن 1402 - daylinews.ir

خبر روز 30 اسفند 1399 خبر روز 1 فروردین 1400 خبر روز 16 آبان 1401 خبر روز 31 خرداد 1402 خبر روز 1 تیر 1402 خبر روز 31 مرداد 1402 خبر روز 31 شهریور 1402 خبر روز 30 مهر 1402 خبر روز 1 آبان 1402 خبر روز 1 آذر 1402 خبر روز 2 دی 1402 خبر روز 2 اسفند 1402 خبر روز 1 بهمن 1402 خبر روز 2 بهمن 1402 خبر روز 3 بهمن 1402 خبر روز 4 بهمن 1402 خبر روز 5 بهمن 1402 خبر روز 6 بهمن 1402 خبر روز 7 بهمن 1402 خبر روز 8 بهمن 1402 خبر روز 9 بهمن 1402 خبر روز 10 بهمن 1402 خبر روز 11 بهمن 1402 خبر روز 12 بهمن 1402 خبر روز 13 بهمن 1402 خبر روز 14 بهمن 1402 خبر روز 15 بهمن 1402 خبر روز 16 بهمن 1402 خبر روز 17 بهمن 1402 خبر روز 18 بهمن 1402 خبر روز 19 بهمن 1402 خبر روز 20 بهمن 1402 خبر روز 21 بهمن 1402 خبر روز 22 بهمن 1402 خبر روز 23 بهمن 1402 خبر روز 24 بهمن 1402 خبر روز 25 بهمن 1402 خبر روز 26 بهمن 1402 خبر روز 27 بهمن 1402 خبر روز 28 بهمن 1402 خبر روز 29 بهمن 1402 خبر روز 30 بهمن 1402 
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ - ۰۸:۰۳    
پرونده سی و سومین دوره رقابت های تکواندو بین المللی جام فجر در بخش دختران با قهرمانی ایران در خانه تکواندو بسته شد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ - ۰۷:۵۸    
دکتر مریم کوشکی؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان: برنامه ایمنی آب از سال 98 در استان آغاز شده و ابتدا در شهر خرم آباد اجرایی شد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۱۹:۴۲    
گیاه سنا به دلیل طبع گرم و خشک در طب سنتی کاربردهای بسیار زیادی دارد. این گیاه برای درمان یبوست، تخلیه روده قبل از تست های تشخیصی دستگاه گوارش و ناحیه کولورکتال استفاده می شود.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۱۲:۱۲    
رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: اختلاف خانوادگی دلیل قتل مسئول بسیج هنرمندان شاهین شهر بوده است.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۰۸:۵۲    
در واقعه ای عجیب، نمونه های تحقیقاتی جمع آوری شده در موسسه کی آی در دانشگاه پزشکی سوئد به دلیل نقص عملکرد یک دستگاه فریزر در تعطیلات کریسمس از میان رفتند.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۰۸:۰۲    
هیئت فوتبال استان تهران پس از پنج ماه تصمیم به برگزاری یک بازی نیمه کاره از دقیقه 84 داد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۰۷:۵۲    
سیدمحمد خاتمی، وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر حاضر شد و به برندگان جایزه داد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۰۷:۵۲    
اصغر فرهادی جایزه ویژه نقش برجسته در هنر سینما را از پنجاه و دومین جشنواره فیلم بلگراد در کشور صربستان دریافت می کند.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۰۷:۴۲    
اگر زمستان ها احساس می کنید وزن تان اندکی بالاتر می رود، باید بدانید که این صرفاً تصور شما نیست. تحقیقات نشان داده، با توجه به کاهش نور خورشید در بدن و مکانیزم های بقای بدن ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۰۷:۴۲    
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان از شهادت سرهنگ محمود خداداد، از کارکنان انتظامی شهرستان ملایر در بازداشت قاتل فراری خبر داد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۰۷:۱۲    
جوان تبعه خارجی که همسرش را با کارد سلاخی به قتل رسانده بود درحالی پس از بازگشت به صحنه جنایت، دستگیر شد که سوءظن را انگیزه این حادثه وحشتناک ذکر کرد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۰۴:۱۲    
معاون سیاسی نخست وزیر حکومت طالبان طی نشستی در شرق افغانستان گفت اجازه نمی دهیم از خاک افغانستان کشورهای همسایه و جهان تهدید شوند.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۰۴:۱۲    
وزارت خارجه حکومت طالبان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، از دولت های مؤثر بین المللی و منطقه ای، کشورهای اسلامی و سازمان های حقوق بشری خواست برای توقف نسل کشی در غزه کاری کنند.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۰۴:۱۲    
العربیه در گزارشی اعلام کرد آخرین زندانی افغان در گوانتانامو قرار است امروز با شهروند آمریکایی که به اتهام جاسوسی برای واشنگتن در بازداشت طالبان است، مبادله شود.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۰۲:۲۲    
سهراب بختیاری زاده سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در بیرون از زمین تمرین تیم فوتبال این باشگاه مورد حمله چند فرد قرار گرفت.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۰۲:۲۲    
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز در گالری مهرِ دانشگاه شهید چمران اهواز درباره ی نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر گفت که هنر ابزار مهمی برای انتقال مفاهیم آئینی است.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۰۲:۲۲    
کریم شاوردیان نامزد حوزه انتخابیه شادگان صبح امروز دوشنبه 23 بهمن ماه و 18 روز مانده به انتخابات مجلس دوازدهم پس از دو روز در کما بودن درگذشت.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۰۱:۵۲    
ایالت کوچک اوتاراکند در شمال هند روز چهارشنبه قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن چندهمسری که در میان مسلمانان این کشور رواج دارد، ممنوع می شود.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۰۱:۵۲    
سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید شامگاه دوشنبه در کنفرانس خبری گفت که آمریکا از آتش بس فراگیر در غزه حمایت نمی کند بلکه خواستار وقفه بشردوستانه در غزه است.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۰۱:۵۲    
یکی از رهبران جنبش حماس فلسطین با تأکید بر اینکه هر توافقی که شامل توقف حملات به غزه نباشد، خواسته های ملت فلسطین را محقق نمی کند، گفت که پاسخ اسرائیل به پیشنهاد پاریس ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۰۱:۵۲    
گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس دوشنبه شب از کشته شدن سه اسیر صهیونیست دیگر در غزه خبر داد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - ۰۱:۴۲    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت که اخیرا در پنج پرونده بین المللی رأی به نفع ایران صادر شده است.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۲۳:۳۲    
استاندار لرستان گفت: برای توسعه مجتمع دامپروری هلدینگ کشت و دام دلفان 210 میلیارد تومان اختصاص داده شده است.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۲۳:۲۲    
به گزارش خبر روز، با حضور حامد ویس کرمی معاون وزیر تعاون، دو پروژه تولیدی و بهداشتی در شهرستان سلسله به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب افتتاح شدند ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۲۳:۲۲    
چرا دستگاه های نظارتی به توسعه استان کمک نمی کنند؟
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۲۱:۵۲    
مسئولیت تنظیم گری، صدور مجوز و نظارت بر رسانه های فعال در عرصه صوت و تصویر فراگیر و نیز شبکه نمایش خانگی بر عهده سازمان صدا و سیماست.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۹:۵۲    
وزارت بهداشت در ابلاغیه ای جدید به داروخانه ها اعلام کرده که آنها موظفند داروهای بدون نسخه همچون استامینوفن و اسپکتورانت را در سامانه تی تک ثبت کنند.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۹:۵۲    
ویتامین A نقش بسیار اساسی در سلامت بدن ایفا می کند. خشکی پوستی، خشکی چشم ها، شب کوری، ناباروری، اختلال در رشد، عفونت گلو و سینه ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۹:۴۲    
یک پزشک درباره سویه جدید بیماری ریوی گفت: سویه جدیدی مطرح نیست؛ الان فصل سرد است و ما سه بیماری مطرح را داریم. اول سرماخوردگی ساده، دوم آنفولانزا و سوم کرونا وجود دارد که گا هاً با هم ترکیب می شوند.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۹:۴۲    
سالانه هزاران نفر در حالی که منتظر اندام اهدایی و اهداکنندگان مناسب هستند، جان خود را از دست می دهند و اکنون راهکار جدیدی در چاپ سه بعدی اندام می تواند به حل این بحران کمک کند.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۳:۵۳    
مزدوران نپالی در ازای حق شهروندی و حقوق 2200 دلاری در ارتش روسیه می جنگند. درآمد ماهانه این افراد برای جنگ در روسیه تقریبا دو برابر درآمد سالانه آنها در نپال است.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۳:۵۳    
رئیس جمهور گفت: اینکه برخی بهانه می آورند که اگر بخواهیم گردشگری را توسعه بدهیم، پس در اصول و مبانی تجدیدنظر کنیم، کاملا نادرست است ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۳:۵۳    
دریس ون آخت ، نخست وزیر سابق هلند، دست در دست همسر محبوبش یوجین ، طی این هفته و در سن 93 سالگی بر اثر اتانازی درگذشت.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۳:۵۳    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: فکر می کنم که مردم دلشان می خواهد که منتخبان آن ها متنوع و متکثر باشند ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۳    
یکی از نمایندگان ادوار مجلس و نزدیک به لاریجانی همچون گذشته به روند بررسی صلاحیت نامزد های انتخابات مجلس انتقاد دارد و رقابت انتخاباتی را صرفا درون خانواده اصولگرایان می داند.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۲:۴۳    
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: براساس رای صادره در شعبه اول دادگاه کیفری یک البرز، متهمان پرونده قتل مرحوم مهرجویی و همسرش به قصاص و حبس های بلندمدت محکوم شده اند.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۳    
پیشتر که رفتیم دیدیم داستان به کل فاقد “منطق روایی” است و شاهد آن پلانی است که بچه عراقی را در باغ میبیند و در حالیکه پسر بچه ها در سالن سینما فریاد می کشیدند
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۰:۲۳    
مدیرعامل و کارکنان شرکت لوله سازی اهواز همزمان و همگام با مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن 1402 حضور یافتند.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۰۸:۵۳    
عکس جدید این دو هنرمند محبوب را در ادامه ببینید.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۰۸:۵۳    
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۰۸:۵۳    
به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش، اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ دوشنبه 23 بهمن را بخوانید.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۰۸:۵۳    
تصاویری از طبیعت و حیات وحش که می تواند زیبا باشد و یادمان بی اندازد بسیاری از موجوداتِ زنده حاضر در این مقاله حیاتشان توسط ما انسان ها در خطر قرار گرفته است.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۰۷:۵۳    
ویتامین های B نقش مهمی را در محافظت از بدن در برابر سردرد ایفا می کنند. ویتامین های B به ریبوفلاوین نیز مشهور هستند. کمبود آن ها عاملی برای مشکلاتی مثل سردردهای میگرنی است.