پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۲:۳۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر روز 1 بهمن 1402 - daylinews.ir

خبر روز 30 اسفند 1399 خبر روز 1 فروردین 1400 خبر روز 16 آبان 1401 خبر روز 31 خرداد 1402 خبر روز 1 تیر 1402 خبر روز 31 مرداد 1402 خبر روز 31 شهریور 1402 خبر روز 30 مهر 1402 خبر روز 1 آبان 1402 خبر روز 1 آذر 1402 خبر روز 2 دی 1402 خبر روز 2 اسفند 1402 خبر روز 1 بهمن 1402 خبر روز 2 بهمن 1402 خبر روز 3 بهمن 1402 خبر روز 4 بهمن 1402 خبر روز 5 بهمن 1402 خبر روز 6 بهمن 1402 خبر روز 7 بهمن 1402 خبر روز 8 بهمن 1402 خبر روز 9 بهمن 1402 خبر روز 10 بهمن 1402 خبر روز 11 بهمن 1402 خبر روز 12 بهمن 1402 خبر روز 13 بهمن 1402 خبر روز 14 بهمن 1402 خبر روز 15 بهمن 1402 خبر روز 16 بهمن 1402 خبر روز 17 بهمن 1402 خبر روز 18 بهمن 1402 خبر روز 19 بهمن 1402 خبر روز 20 بهمن 1402 خبر روز 21 بهمن 1402 خبر روز 22 بهمن 1402 خبر روز 23 بهمن 1402 خبر روز 24 بهمن 1402 خبر روز 25 بهمن 1402 خبر روز 26 بهمن 1402 خبر روز 27 بهمن 1402 خبر روز 28 بهمن 1402 خبر روز 29 بهمن 1402 خبر روز 30 بهمن 1402 
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ - ۰۷:۱۲    
فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری هفت تیر مشهد متهم به کلاهبرداری 610 میلیارد ریالی به دام افتاد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ - ۰۲:۱۷    
نماینده مردم اهواز گفت: بر اساس این مصوبه، کلیه واحدهای آموزشی، پرورشی و ورزشی در مدارس دولتی وزارت آموزش و پرورش و مراکز آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از پرداخت هزینه های مصرف برق ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۱۸:۲۱    
انتخابات انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران در روز 30 دی ماه 1402 در محل اتاق بازرگانی برگزار و اعضای جدید هیئت مدیره انجمن نمایشگاه های ایران مشخص شدند.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۱۸:۲۱    
رئیس پلیس شهرستان آبادان از توقیف 5 دستگاه خودروی نیسان وانت حامل قاچاق سوخت خبر داد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۲    
نخستین سیگنال ماهواره ثریا با موفقیت به زمین مخابره شده است.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۰۸:۵۲    
مهراب قاسمخانی تولد برادرش را با یک عکس عجیب تبریک گفت.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۳    
دیدار تیم های ملی فوتبال تایلند و عمان در دومین بازی مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2023 در قطر برنده نداشت.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۲    
یکی از مسئولان فدراسیون سوارکاری کشورمان بر اثر حمله افراد ناشناس به شدت آسیب دید.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۲    
گزارشگر عمانی معروف شبکه الکاس نسبت به عملکرد برانکو شدیداً انتقاد کرد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۲    
عربستان قصد دارد روی صخره ای 200 متری در نزدیکی ریاض، ورزشگاهی آینده نگرانه با ظرفیت 45 هزار نفر بسازد و بازی های جام جهانی 2034 را در آن برگزار کند.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۰۷:۴۲    
سازمان ثبت احوال کشور با توجه به مباحث مطروحه در برخی مطبوعات درباره افراد بدون مدارک هویتی مدعی تابعیت ایرانی در استان سیستان و بلوچستان جوابیه صادر کرد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۰۷:۱۲    
با دستگیری اعضای باند دزدان سابقه داری که با خودروی 207 سقف شیشه ای به طبقات اول مجتمع های مسکونی مشهد دستبرد می زدند ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۰۴:۱۲    
سخنگوی تحصن کنندگان در منطقه چمن پاکستان هشدار داد مذاکره درباره بازگشایی گذرگاه های مرزی با افغانستان به نتیجه نرسیده است و آنها به زودی اعتصاب غذا می کنند.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۰۴:۱۲    
اداره حمل و نقل هوایی افغانستان اعلام کرد یک فروند جت شخصی روسی با سرنشینان و خدمه به دلیل نقص فنی در ولایت بدخشان سقوط کرده است.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۰۴:۱۲    
وزیر اطلاع رسانی پاکستان، احیای سطح روابط با افغانستان را منوط به برخورد جدی طالبان با تی تی پی دانست و خواستار اقدام جدی کابل علیه تی تی پی شد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۰۳:۲۲    
پویش ملی سلامت از بیستم آبان تا پانزدهم دی ماه در سراسر کشور به اجرا گذاشته شد و در آخرین روز پویش ملی سلامت، غربالگری پرفشاری خون و دیابت به حدود 46 میلیون نفر رسید.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۰۱:۵۲    
رئیس جمهور درباره 109 روز جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان مظلوم و مقتدر غزه، گفت: همکاری و انسجام کشور های اسلامی می تواند باعث توقف ماشین جنایت، کشتار و نسل کشی رژیم صهیونیستی و حامیان او شود.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۰۱:۵۲    
“نیشیمورا ماکو” تا گردن و دست هایش خالکوبی شده و یک انگشت کوچک اش قطع شده است. این موارد نشانه های وابستگی به یاکوزا گروه تبهکار بدنام ژاپنی هستند.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۰۱:۵۲    
فرد کاپلان در نشریه آمریکایی Slate نوشت: خاورمیانه در حال منفجر شدن است. گروه های شبه نظامی و نیرو های نظامی کشور های مختلف بیش از هر زمانی در چند دهه گذشته (و به عقیده برخی بیش از هر زمانی در بیش از ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - ۰۱:۵۲    
منابع خبری از حمله توپخانه ای عربستان به منطقه ای نزدیک به مرز عربستان در خاک یمن خبر می دهند.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۲۳:۴۲    
به گفته فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز یک سرباز با ورود به آسایشگاه سربازان اقدام به تیراندازی به سمت هم رزمان خود کرده که منجر به کشته شدن 5 نفر از سربازان مستقر در ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۱۹:۵۳    
پویش اطلاع رسانی تغذیه سالم با محوریت نمک یددار و مصرف لبنیات از امروز اول بهمن ماه آغاز شد و برای روز اول این پویش شعار نمک کم بخورید، اما نمک مصرفی حتما تصفیه شده ید دار باشد ، انتخاب شده است.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۱۹:۵۳    
وکیل توماج صالحی از دو اتهام جدید دیگر برای او خبر داد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۱۹:۴۳    
رئیس قرارگاه نفس در کشور گفت: بیش از 80 درصد مردم دو فرزند، تک فرزند، بدون فرزند و یا مجرد هستند، سن ازدواج در دختران به حدود 25 سال و مردان 29.5 سال رسیده است.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۱۹:۴۳    
گاهی اوقات نفخ، باعث ایجاد تورم در شکم هم می شود. این وضعیت پس از مدتی از بین می رود، اما نفخ مکرر در برخی افراد می تواند ناشی از مشکلات گوارشی یا نوسانات هورمونی باشد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۱۹:۴۳    
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 10 استان، سیلابی شدن مسیل ها، آبگرفتگی معابر و احتمال قطعی برق در نواحی روستایی نقاط سردسیر هشدار داد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۱۸:۲۳    
دختر نوجوان اهوازی از غرق شدن در رودخانه کارون با اقدام سریع نجات یافت.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۱۸:۱۳    
فرمانده سپاه لرستان گفت: تخلیه محیط اطراف قلعه فلک الافلاک و واگذاری این مجموعه به میراث فرهنگی برای توسعه گردشگری از دغدغه های سپاه این استان است.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۳    
مسابقه عکس رزمی با محوریت رشته رزمی “کنگ توان ” در دو بخش آقایان و بانوان در تبریز با جوایز ویژه برگزار می شود
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۳    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری عبدالهادی براهویی سرشبکه قاچاق مواد مخدر در عملیات پیچیده پلیسی خبر داد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۳    
تصویری از هیئت ایرانی در مذاکرات مربوط به اجرای قطعنامه 598 را مشاهده می کنید.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۳    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اگر افزایش حقوق کارکنان از 18 درصد به 20 درصد در صحن مجلس هم به تصویب برسد، شورای نگهبان ایراد می گیرد همان طور که به برنامه اشکالات متعددی گرفته است.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۳    
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ضمن انتقاد از برگزاری برنامه های جهت دار از سوی رسانه ملی در آستانه برگزاری انتخابات مجلس تاکید کرد که مدعی دریافت 140 سکه توسط نماینده مجلس مدارک لازم را به ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۳    
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی است، گفت: همه کسانی که دلشان برای ایران می تپد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی، سرزمین ایران ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۳    
سید مهدی علایی طالقانی فرزند آیت الله سید محمود طالقانی، پس از یک دوره بیماری ریوی-تنفسی، دار فانی را وداع گفت.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۳    
بهرام رادان، بازیگر و تهیه کننده سینما با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش از پدرشدنش خبر داد و همچنین جنسیت بچه را پسر اعلام کرد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۰۷:۱۳    
“زعفران ” بخشی از شناسنامه ایران در دنیا محسوب می شود، خارج از فضای سیاسی جهان هنوز نام زعفران را با تلفظ خاص ویژه در کنار نام ” ایران “قرار می گیرد ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۰۳:۰۳    
افراد بسیار زیادی هستند که برای خرید آپارتمان جهت سرمایه گذاری و یا زندگی به املاکی ها مراجعه می کنند ولی نوع آپارتمانی که خریداری می کنید بسیار مهم است ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۰۳:۰۳    
میز ناهار خوری یکی از وسایل پرکاربرد در بسیاری از منازل می باشد و به همین دلیل، صنعت تولید وسایل ناهار خوری در تهران، بسیار رشد کرد است؛ حال یک سوال مطرح می شود ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۰۱:۵۳    
یک شبکه آمریکایی با استناد به تصاویر ماهواره ای، ویدئو ها و شواهد دیگر گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی به دست کم 16 گورستان غزه تجاوز نظامی کرده است.
خبر روز   ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۰۱:۴۳    
اگر ترامپ پیروز شود همه چیز به هم می ریزد. این عقب نشینی می تواند خلاء قدرت ایجاد کند، متحدان را در معرض دید قرار دهد و دشمنان را وسوسه می کند تا حملات خود را تسریع کنند.