چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۵May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 25 خرداد 1400 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 اسفند 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آبان 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اسفند 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 1 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 2 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 3 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 4 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 5 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 6 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 7 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 8 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 9 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 10 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 11 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 12 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 13 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 14 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 15 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 16 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 17 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 18 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 19 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 20 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 21 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 22 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 23 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 24 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 25 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 26 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 27 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 28 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 29 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 30 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1400 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۰۷:۲۵    
حملات زمینی ارتش عراق به پاسگاه ها و مناطق مرزی کرمانشاه که از زمستان 1358 شروع شده بود، از اوایل سال 1359 توسعه یافت و تجاوز های هوایی و حمله به مناطق مسکونی را نیز در بر گرفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۹:۰۲    
جامعه قرآنی در روز انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور و به منظور رای دادن در امامزاده پنج تن لویزان گرد هم می آیند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۵:۳۲    
اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان به مناسبت 28 خرداد، روز انتخابات و تجلی اراده ملی بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۵:۲۰    
مهدوی فرد گفت: مردم همیشه قهرمان ما با شرکت در انتخابات به امنیت، عزت، رفاه و آبادانی کشور کمک می کنند و دست رد به سینه نامحرمان و بدخواهان این ملت می زنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۴:۴۷    
پیکر مطهر شهید والامقام محمد اسحاقی از شهدای دفاع مقدس استان البرز که به تازگی در مناطق عملیاتی جنوب کشور شناسایی شده بود، با استقبال باشکوه امت شهیدپرور این استان تشییع و تدفین شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۲۱:۵۶    
سرهنگ رضایی گفت: در راستای رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری بیش از 80 گروه جهادی در عرصه های مختلف فعالیت می کنند و فعالیت های چشمگیری در سطح شهرستان برای خدمت به مردم انجام داده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۸:۲۰    
حجت الاسلام والمسلمین صفدری گفت: شرکت در انتخابات به استقلال، آبادانی و قدرت منطقه ای و حضور قوی در برابر آمریکا کمک می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۲    
خطبا، ذاکرین و شعرای ستایشگر اهل بیت (ع) با تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد، مشارکت در انتخابات را تواصی به حق و باعث یاس دشمنان اعلام کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۵:۵۰    
شرکت بیمه کوثر لوح زرین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری را در چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید به خود اختصاص داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۵:۳۵    
سردار عباسقلی زاده گفت: دشمنان نگران یک انتخاب صحیح هستند، اما مردم فهیم ما، جواب خود را با حضور پرشورشان در روز انتخابات خواهند داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۲:۵۶    
ملتی که می خواهد قله های افتخار را فتح کند، نمی تواند در موقف های بزرگ، حاشیه نشین قهر و دلخوری و تعطیلی باشد لذا باید کاری کنیم که برکت بیشتر در زندگیمان رونق افزایی کند و مسیر به سوی افق های بلند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۶    
صفدریان گفت: ملت قهرمان ایران آرامش و آسایش امروز خود را مدیون جانفشانی های دریادلانی، چون شما می داند که تفسیرگران واقعی ایثار هستید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۱:۳۵    
صالحی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری در روز 28 خرداد دعوت به عمل آورد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۱:۳۲    
خانواده شهید سلیمانی طی بیانیه ای از ملت ایران برای حضور در میدان حساس انتخابات دعوت کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۰:۵۶    
حجت الاسلام مصباح یزدی با بیان اینکه باید یک بسیج عمومی برای شرکت حداکثری در انتخابات 28 خرداد تشکیل شود، گفت: خداوند قدردان تمامی زحماتی است که برای تقویت دین و نظام اسلامی برداشته می شوند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۰:۴۷    
حجت الاسلام آل هاشم گفت: تعطیلی ظاهری مناسک حج باید به یک فرصت تبدیل شود؛ چراکه حقیقت حج تعطیل شدنی نیست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۳:۴۱    
در آستانه برگزاری انتخابات، ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای حضور حداکثری مردم در انتخابات را نشانه بلوغ سیاسی جامعه اسلامی و خط بطلان بر تمام توطئه های شوم دشمن دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۳:۳۵    
در بخشی از وصیت نامه شهید سبزه علی دهقانپور فراشاه آمده است: حالا دیگر وقت درنگ نیست به صحنه بیایید و امام را یاری کنید ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۳:۲۰    
دشمنان با استفاده از همه ظرفیت ها به ویژه ظرفیت های رسانه ای و مجازی تلاش می کنند، در آستانه مهیا شدن مردم برای خلق حماسه ای دیگر در مشارکت حداکثری انتخابات روح ناامیدی و یأس را در جامعه تزریق می ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۳:۱۷    
حجت الاسلام حبیبیان از برپایی نمایشگاه حج در محل سازمان حج و زیارت استان به مناسبت هفته حج خبر داد و گفت: یادبودی از شهدای حج و کارگزاران حج در هفته جاری در یزد برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۳:۱۷    
شهید محمود رشیدی فرزند احمد متولد 1347/01/07 در تاریخ 1367/03/23 در عملیات بیت المقدس7 در منطقه شلمچه به شهادت رسید ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۳:۱۱    
سردار ملکی از تدوین کتاب نقش 22 شهرستان مازندران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۳:۰۵    
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پیامی صادر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۳:۰۵    
عضو عرب کنست نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی را مسئول عواقب برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس دانست و تاکید کرد تنها پرچم قانونی در قدس پرچم فلسطین است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۳:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا وعده داده مبادلات انسانی با ایران را از طریق کانال سوییس تسهیل خواهد کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۲:۳۲    
حجت الاسلام ماندگاری گفت: باید سعی ما بر این باشد که در انتخابات پیش رو به فرد اصلح رأی بدهیم، ویژگی های اصلح نیز مجاهد بودن، ساده زیستی، ولایتمداری، دشمن ستیزی و صداقت و راست گویی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۲:۲۶    
اتحادیه اروپا و آمریکا در بیانیه ای مشترک روز سه شنبه از گام هایی که ایران در واکنش به عدول طرف های غربی از تعهداتشان در برجام برداشته اند ابراز نگرانی کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۲:۱۱    
همزمان با آغاز راهپیمایی پرچم صهیونیست ها در قدس اشغالی، 17 فلسطینی به دنبال درگیری با صهیونیست ها در این شهر زخمی شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۲:۰۲    
معتمدیان از تامین امنیت انتخابات توسط بیش از 19 هزار نفر از نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران و بسیج خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۲:۰۲    
جشن بزرگ دهه کرامت در شهرستان اردکان برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۲:۰۲    
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در راستای انتخابات 1400 اقدام به برگزاری مسابقه فرهنگی هنری با هم برای ایران کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۱:۵۶    
حجت الاسلام ذاکر گفت: از دستگاه های نظارتی انتظار دارم اجازه ندهند افرادی با ایجاد تفرقه های قومی و مذهبی و ایجاد دو قطبی های قومیتی خدشه ای به انتخابات وارد شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۱:۵۶    
ستوان یکم مهران اقرع جمعی مرزبانی جمهوری اسلامی در 18 خرداد 1371 در مشهد متولد شد و سرانجام در 17 فروردین 1394 در حین پایش نوار مرزی در منطقه نگور استان سیستان و بلوچستان به همراه جمع دیگری از ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۱:۵۶    
با حضور حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان ایلام، جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان ایوان گلزار شهدای این شهر عطر افشانی و غبارروبی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۱:۵۰    
منابع خبری از تحرک جت های نیروی هوایی مصر همزمان با برگزاری راهپیمایی پرچم در فلسطین اشغالی خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۱:۴۷    
وزیر خارجه قطر در نشست خبری مشترک با دبیر کل اتحادیه عرب در دوحه تاکید کرد که اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس نگران کننده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۱:۴۱    
همزمان با تشدید تنش در قدس، جوانان فلسطینی در غزه با ارسال بالن های آتش زا به مناطق هم مرز با این منطقه در اراضی اشغالی، بیش از 22 آتش سوزی در زمین ها و مزارع شهرک های صهیونیستی ایجاد کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۱:۰۵    
گله گیر گفت: واجدین شرایط باید با مشارکت گسترده و انتخاب فرد اصلح وارد میدان شوند و پاسخ محکمی به دشمنان همانند گذشته بدهند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۱:۰۲    
نمایندگان ولی فقیه در چهار استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان با صدور پیام مشترکی مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۱:۰۲    
سرهنگ مجیدی گفت: به مناسبت دهه کرامت 30 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان مازندرانی توزیع شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۰:۵۶    
عباسپور از موافقت وزیر بهداشت برای واکسیناسیون همسران شهدا و جانبازان بالای 50 درصد در برابر ویروس کرونا خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۰:۵۰    
حجت الاسلام قریشی با تأکید بر همراهی دولت آینده با مردم گفت: دولتی که بر سر کار خواهد آمد باید گام به گام با مردم حرکت کند و تلاش و کوشش خود را در راستای برطرف کردن مشکلات جامعه به کار گیرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۰:۴۷    
پدر شهیدان سلیمه و رحیم بوعذار از استان خوزستان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۰:۴۷    
حجت الاسلام علیی با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات انقلاب را قدرتمند می کند و خون تازه ای به رگ های انقلاب وارد می کند، گفت: اگر حضور حداکثری با انتخاب آگاهانه همراه باشد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۰:۳۵    
ابراهیمی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم مردم را برای حضور پرشور در پای صندوق های رأی تشویق و ترغیب کنیم، گفت: دشمنان تلاش دارند با تبلیغات گسترده مردم را نسبت به این انتخابات ناامید کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۰:۳۲    
نماینده سازمان ملل در امور یمن ادامه مسدود ماندن فرودگاه صنعاء و محدودیت واردات سوخت از طریق بندر الحدیده غیرقابل قبول است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۰:۳۲    
شهید اسماعیل آذرگون در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است:ای برادرانم و خواهرانم مقاوم و صبور باشید و راهم را ادامه دهید و در صحنه ی انقلاب همیشه حضور داشته باشید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۰:۳۲    
آئین نهضت کمک های مومنانه به مناسبت دهه کرامت به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا با حضور فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلا و معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با توزیع 30 هزار بسته معیشتی و حمایتی در ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۰:۲۰    
شهرک نشینان صهیونیست راهپیمایی تحریک آمیز پرچم را در مناطق قدس اشغالی آغاز کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۲۰:۱۱    
ارتش رژیم صهیونیستی روز سه شنبه از تشکیل یگان رزمی جدیدی برای مقابله با حزب الله لبنان خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۹:۵۶    
مهرداد محمدی انتخابات را مظهر حماسه سیاسی و مصداق عملی امر به معروف برشمرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۹:۵۰    
آیت الله محمدی لائینی گفت: دشمنان سعی می کنند به هر طریقی مردم را از حضور در عرصه انتخابات منصرف نمایند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۹:۵۰    
جلسه معرفی کار گروه علمی - ادبی دفاع مقدس استان لرستان در اداره کل ارشاد اسلامی استان برگزار شد و احکام انتصاب اساتید عضو این کار گروه به آنها اهدا شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۷    
فراکسیون صادوق در پارلمان عراق خواستار شفافیت موضع نخست وزیر این کشور در قبال قانون اخراج نیرو های خارجی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۹:۴۱    
عنابستانی تأکید دارد که برای بی اثر کردن تحریم ها باید به توان داخل اتکا کنیم و با کشور های همسو و همسایه ارتباط مناسب برقرار کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۹:۳۵    
ایرانی گفت: لازم است زمینه حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات فراهم شود تا ضمن اثرگذاری بر آینده خود و کشور، دشمن را در رسیدن به خواسته هایش ناکام بگذارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۹:۳۲    
جمیری با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی حقوق و انتظارات جامعه ایثارگری باشند، گفت: رزمندگان، جانبازان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۹:۲۰    
رییس جمهور گفت: امروز روزی است که نه فقط دولت بلکه همه نهادهای خارج از دولت نیز باید به جریان شفافیت بپیوندند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۹:۰۵    
غلامرضا مهرجو با بیان اینکه انتخابات به عنوان مهم ترین نماد دخالت مردم در تعیین سرنوشت خود است، گفت: انتخابات یکی از مؤلفه های اصلی در نظام جمهوری اسلامی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۹:۰۲    
گردهمایی بزرگ دانشگاهیان استان گیلان، 26 خرداد در شهرستان رشت برگزار می شود
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۹:۰۲    
سخنگوی ائتلاف بین المللی در عراق، همکاری این ائتلاف با نیرو های عراقی برای از بین بردن داعش را ستایش کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۸:۵۰    
رسانه های صهیونیستی از استقرار سامانه گنبد آهنین اطراف شهر قدس اشغالی جهت پشتیبانی از راهپیمایی پرچم خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۸:۵۰    
وزیر امور خارجه عمان در دیدار مشاور ارشد وزیر امور خارجه ایران ضمن گفت وگو درباره تحولات یمن، مناسبات دوجانبه و اوضاع منطقه، بر نقش موثر جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه تأکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۸:۳۲    
نمکی گفت: شش پلت فرم در حال کار کردن مستمر هستند و تا پایان پاییز واکسن داخلی علاوه بر مصرف داخلی آمادگی صادرات به کشور های دیگر را خواهند داشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۸:۲۶    
سید عباس صالحی در حساب توییتری خود نوشت: تا ساعت 16 آخرین روز طرح بهارانه کتاب (سه شنبه 25 خرداد) بیش از 544 هزار کتاب به مبلغ حدود 210 میلیارد ریال از کتابفروشی های کشورخریداری شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۸:۲۶    
خانواده های شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه ای در لبیک گویی به فراخوان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مشارکت پرشور در انتخابات، از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۸:۱۱    
شهابی نسب با بیان این که برای تکمیل دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در حد توان اعتبارات ویژه اختصاص خواهد یافت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۷    
سوءزن سروده فایزه سیدرضازاده از سوی انتشارات فصل پنجم منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۷    
یادواره شهید سید بزرگ صفوی با حضور خانواده های معظم شهدا و مسئول نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان بوشهر ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۱    
معاون فرهنگی و آموزشی و رییس شورای سیاست گذاری ششمین کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی تأکید کرد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۶    
غضنفری با اشاره به اینکه باید در انتخابات فرد اصلح انتخاب شود، گفت: انتخاب فرد اصلح موجب استحکام و قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۷:۱۷    
همسران 336 شهید مدافع حرم و امنیت در بیانیه ای از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۷:۱۷    
اولین همایش مسئولین دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان های استان مازندران در سال 1400، امروز (سه شنبه) با حضور سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در بابلسر ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۶:۵۰    
حجت الاسلام رویت گفت: از فروردین ماه 1399 که مقام معظم رهبری به رزمایش همدلی اشاره کردند، عملاً مسجد ما هیچ گاه فعالیت های خود را تعطیل نکرد و تاکنون 2 طرح کمک رسانی را اجرایی کردیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۶:۵۰    
مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره ای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه اقدام به ساخت موشن گرافی عملیات غرور آفرین بازی دراز به زبان انگلیسی کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۶:۵۰    
حجت الاسلام احمدی گفت: باید در دولت بعدی عرصه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر خصوصاً امر به معروف و نهی از منکر مسئولین که مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، در جامعه گسترش پیدا کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۱    
بازوند در حاشیه بازدید از بیمارستان سیار تخصصی 128 تخته امام حسین (ع) نیروی زمینی سپاه، گفت: در مراسم اربعین و بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائرین ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۵    
حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه مبلغین حوزه دین باید بصیرت سیاسی لازم را به مردم انتقال دهند گفت: رسالت روحانیت، روشنگری برای مردم در عرصه های مختلف و به ویژه انتخابات است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۲    
حجت الاسلام تسخیری گفت: دشمن پایگاه جنگ نرم را در رسانه قرار دارد و امروز مهمترین موضوع معاندین علیه نظام اسلامی فضای رسانه ای و مجازی است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۶:۲۶    
گراوند گفت: انتخابات نباید ما را به سمتی ببرد که انصاف و عدالت را زیر پا بگذاریم بلکه باید مردم را امیدوارتر از گذشته به پای صندوق های رای دعوت کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۶:۲۶    
به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، گلزار شهدای یاسوج غبارروبی و عطرافشانی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۶:۲۶    
امیر خوش کنار گفت: مردم هر چقدر در صحنه انتخابات حضور داشته باشند، پشتوانه اقتدار ملی کشور عزیزمان بیشتر می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۶:۲۰    
فقهی زاده با بیان اینکه برای ما ایرانیان امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) جایگاه ویژه ای دارند، گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۶:۲۰    
سرهنگ رشیدی کارگروه علمی - ادبی دفاع مقدس را پشتوانه ای علمی قوی برای تولید و خلق آثار حوزه دفاع مقدس دانست و آموزش و توانمندسازی نویسندگان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۷    
گلزار شهدای شهر یاسوج به مناسبت هفته جهاد کشاورزی غبارروبی و عطرافشانی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۷    
مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: چالش اصلی امروز کشور؛ تغییر نظام محاسباتی مردم ایران است که دشمن آن را تعقیب می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۷    
شهید مصطفی شمسا در تاریخ 1344/06/29 در چهارمحل شهر بوشهر دیده به جهان گشود و در تاریخ 1364/11/28 در منطقه فاو عراق شهد شیرین شهادت را نوشید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۵:۵۰    
حجت الاسلام سعیدی گفت: مردم عزیز ما می بایست برای حفظ میراث انقلاب و امام خمینی (ره) با حضور حداکثری خود در انتخابات اقتدار نظام اسلامی را افزایش دهند و نیز با انتخاب صحیح خود از انحراف انقلاب از ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۱    
حجت الاسلام محمدحسنی گفت: حضور حداکثری در عرصه انتخابات و انتخاب فرد اصلح موجب حفظ انسجام، وحدت ملی و ارتقاء محبوبیت نظام اسلامی می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۶    
امیر سرتیپ رحیم زاده گفت: مراکز فرماندهی و کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی به تجهیزات بسیار پیشرفته با تکنولوژی بسیار بالا تجهیز شده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۷    
شرافتی گفت: سر عدم بهره حداکثری ما از مشاهد مشرفه و آن زمان های ویژه، سلب توفیق هایی است که با آن روبرو هستیم و آن هم چندین عامل دارد، اما از جمله عوامل آن غفلت است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۵:۱۱    
حجت الاسلام طیبی فر انتخابات آگاهانه را بهترین راه برای حفاظت از سد محکم انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید با حضور حداکثری این موقعیت را غنیمت بدانیم تا در برابر استکبار جهانی پیروز شویم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۵    
کاروان آوای رضوی در چهارمین شب از اجرای خود به چهارراه ولیعصر رفته و در کنار تئاتر شهر جشن میلاد امام رضا (ع) را برپا می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۵:۰۵    
نعمتی از حمایت 18.7 میلیارد ریالی در زمینه های آموزشی، درمانی، سلامت و معیشت ساکنین منطقه هرندی خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۴:۵۰    
در آستانه هفته کرامت و ولادت امام رضا (ع) مستند داستانی گره آماده نمایش شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۴:۵۰    
عباس مقتدایی گفت: لغو کامل تحریم ها معیار و ملاک ما برای مذاکره است و تا همه تحریم ها کان لم یکن نشوند و البته پس از آن راستی آزمایی هم صورت نگیرد به تعهدات خود بازنخواهیم گشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۴:۴۱    
صفر تا صد به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود سلطانی ارج تولید جدید شبکه مستند در 26 قسمت تماشاگر را با مراحل تولید محصولات مختلف ایرانی آشنا می کند.
  • ۱