پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۴May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 20 مهر 1400 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 اسفند 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آبان 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اسفند 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 1 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 2 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 3 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 4 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 5 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 6 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 7 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 8 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 9 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 10 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 11 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 12 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 13 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 14 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 15 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 16 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 17 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 18 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 19 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 20 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 21 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 22 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 23 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 24 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 25 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 26 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 27 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 28 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 29 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1400 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۱    
کارگردان نمایش رادیویی دیدار در وقت اضافه گفت: شهید کاظمی و هیچ کدام از پارتیزان های ما با یک کتاب تمام نمی شوند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۹:۲۰    
زینی وند گفت: گلزار شهدای کرمان افتخار میزبانی از مزار سردار افتخارآفرین شهید سلیمانی را دارد و طرح جامع ساماندهی گلزار شهدای کرمان تهیه می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۱    
شرکت بیمه کوثر، در پی مجوز بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر بخشودگی جرایم ناشی از دیرکرد بیمه ثالث ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۲    
عریضاوی گفت: به لطف خدا و با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری خرمشهر پنج اثر از دوران دفاع مقدس خرمشهر در فهرست آثار فرهنگی کشور ثبت شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۳:۵۷    
یکی از افتخارات بزرگ شهید سهیلیان، آزاد کردن سرپل ذهاب بود، آن هم درست زمانی که از تهران، دستوری مبنی بر تخلیه پادگان سرپل ذهاب و از بین بردن مهمات داده شده بود تا مبادا انبار مهمات به دست دشمن بیفتد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر از اجرایی شدن فرمان جهادی مقام معظم رهبری در خصوص نهضت تبیین توسط نخبگان شاهد و ایثارگر خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۵    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی اعلام کرد که تشکیل استان کرمان جنوبی به لحاظ قانونی و کارشناسی قابل توجیه نیست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۶    
رجبی گفت: مرزداری به سمت مراقبت الکترونیکی و اپتیکی رفته و از نیروی انسانی کم می شود و با استفاده از این تجهیزات از مرز ها مراقبت می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۱    
محمدی گفت: رشادت ها و جانفشانی های ماموران انتظامی در ادامه راه شهدا و ایثارگران است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۱    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ آغاز بکار سامانه هوشمند ارتباط کلانتری ها با دستگاه قضا خبر داد که بر اساس آن دیگر نیازی به مراجعه حضوری به مراکز قوه قضائیه و دریافت شناسه ثنا وجود ندارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۰:۰۰    
ماهر علیف، سفیر باکو در امارات گفت: روابط اقتصادی و نظامی خوبی با اسرائیل داریم و اسرائیل در حال تجهیز و بازسازی ارتش ما است؛ با همکاری اسرائیل کارخانه هایی برای تولید سلاح ساخته ایم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۷    
برابر تصویب شورای عالی نشان ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران، نشان فداکاری به شهید حمید آگاه تعلق گرفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۰۹:۳۶    
نامزدهای بخش ملی سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در هشت بخش توسط دبیر جشنواره اعلام شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۵    
فرمانده ناجا در پیامی نوشت: امروز امنیت مثال زدنی کشور را به برکت خون شهدا، تدابیر و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی داریم و در راستای ارتقاء سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه در این نیرو از هیچ ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۵    
اسلامی با بیان اینکه صبر خانواده های شهدا مثال زدنی است، گفت: جامعه ما با روحیه شهادت طلبی عجین شده و همواره مرهون مجاهدت های شهدا و ایثارگران از ابتدا تا اکنون بوده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۰۸:۴۲    
بیستمین جلسه شورای اسناد و مدارک دفاع مقدس با حضور نمایندگانی از سازمان ها، ادارات، نهاد ها و نیرو های نظامی و فرهنگی و حوزوی در سالن جلسات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۳:۴۵    
خطیب زاده ضمن تأیید خبر منتشر شده درباره سفر نفر دوم سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران اعلام کرد که این سفر روز پنج شنبه و در چارچوب رایزنی ها و تماس های مستمر ایران-اتحادیه اروپا انجام خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۳:۳۰    
سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری با اعلام آمادگی این کشور برای بازگشت به مذاکرات وین گفت که پنجره دیپلماسی برای تعامل با ایران برای همیشه باز نمی ماند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۳:۱۵    
هیأت هماهنگی گروه های مقاومت عراق تأکید کرد که دستکاری در نتایج انتخابات و بروز ادله های محکم مبنی بر ساختگی بودن آن، شکست و ناکارآمدی کمیساریای کنونی انتخابات را نشان داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۳:۰۰    
حجت الاسلام مروی گفت: جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای ناامن و در میان آتش، امن ترین کشور است و این نعمت به برکت مرزبانان غیوری است که برای صیانت از این کشور تا پای جان ایستاده اند و شجاعانه از مرزها ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۲:۵۷    
سردار سقایی گفت: همراهی، همدلی و همکاری ارتش و سپاه موجب همپوشانی خوبی در مأموریت دفاع از آسمان کشور و دفاع مستحکم هوایی برابر تهدیدات شده و دشمن به خوبی درک کرده است که نمی تواند چشم طمعی به کشورمان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۲:۵۷    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم در پیامی، درگذشت حجت الاسلام طاهری روحانی وارسته و رزمنده دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۲:۴۵    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با مشاور امنیت ملی آمریکا در واشنگتن گفت که با وی درباره جایگزین توافق هسته ای ایران (موسوم به برجام) رایزنی کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۲:۳۶    
رسانه ها از استقرار یک فروند کشتی جنگی نیروی دریایی ایتالیا در تنگه هرمز خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۲:۲۱    
امیرعبداللهیان در گفت وگوی تلفنی با وزیر خارجه جمهوری آذربایجان گفت: دو کشور باید مانع سوءتفاهم در مناسبات فیمابین شده و شایسته است به سرعت روابط خود را در مسیر درست و رو به رشد ادامه دهند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۲:۲۱    
یک پایگاه خبری یمنی گزارش داد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی موفق شدند کنترل شهر مهم و راهبردی الجوبه در استان مأرب را به دست بگیرند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۲:۱۲    
حیدری گفت: روسیه نقش بسزایی در سرنوشت برجام دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۲:۰۰    
مراسم عزادارای شهادت امام حسن عسکری (ع) همراه با تجلیل از شهید مدافع امنیت در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۱:۵۷    
عبدالله زاده گفت: 80 اثر از 65 دانش آموز و همکاران فرهنگی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که امروز از نفرات برتر هر بخش تجلیل می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۱:۵۱    
حسینی با بیان اینکه عوض کردن جای شهید و جلاد ظلم بزرگی به شهدا و خانواده های آنان است گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس گرفتار جنگی نابرابر بودیم که کشورهای دیگر حتی سیم خاردار به ما نمی دادند چه رسد به ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۵    
کتاب سردار سپاه سلدوز زندگینامه و خاطرات روحانی شهید رجبعلی علمی نیک است که به قلم زاهد احمدزاده به رشته تحریر درآمده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۵    
صفایی بوشهری تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را مسیر رونق اقتصادی دانست و گفت: حمایت تولید استاندارد چراغ راه و الگو بسیار خوبی برای اجرا طرح های اقتصادی است که رعایت استانداردها در بخش ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۱:۳۰    
یک روزنامه الکترونیکی اردنی با انتشار گزارشی به تحولات اخیر سوریه پرداخت و نوشت که دولت این کشور در برابر ترکیه و آمریکا به عنوان حامیان تروریسم به پیروزی رسیده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۱:۲۷    
شبه نظامیان کُرد سوریه (قسد) با پشتیبانی هواپیما های نیرو های اشغالگر آمریکایی به منازل تعدادی از شهروندان در حومه شمالی دیرالزور یورش بردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۱:۱۸    
رئیس کمیساریای عالی انتخابات عراق از آرایی پرده برداشت که هنوز اعلام نشده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۱:۱۲    
صدراعظم آلمان امروز پس از شرکت در نشست گروه- 20 گفت: برلین هنوز آماده به رسمیت شناختن طالبان نیست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۰:۵۷    
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر ارتباطات عمیق و گسترده با پاکستان و رشد قابل توجه این مناسبات طی سال های اخیر ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۰:۴۲    
سردار غیب پرور گفت: انقلاب اسلامی به برکت رهبری و مردم روز به روز باصلابت تر، شکوفاتر و با طراوت تر به حیات خود ادامه می دهد و دشمنان این انقلاب خار و ذلیل می شوند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۰:۳۰    
حسینی بوشهری با بیان اینکه رسیدگی به معیشت و حداقل های زندگی افراد نیازمند در اولویت کمیته امداد باشد گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۰:۱۵    
صدراعظم آلمان امروز پس از شرکت در نشست گروه- 20 گفت: برلین هنوز آماده به رسمیت شناختن طالبان نیست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۰:۱۲    
سردار دهقان گفت: فناوری های جدید همه صحنه های نبرد را تغییر می دهد و موجب متفاوت تر شدن تهدیدها و درگیری ها می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۰:۰۶    
چند فروند ناوچه موشک انداز نیروی دریایی روسیه برای تقویت ناوگان این کشور در مدیترانه در این منطقه مستقر می شوند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۲۰:۰۰    
سخنگوی آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس، گفت : با احتساب جمعیت پانزده میلیونی دانش آموزان در حال حاضر یکی سوم از آن ها از آموزش حضوری بهره مند هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۹:۵۱    
ششمین مرحله از رزمایش همدلی مومنانه نیروی انتظامی گیلان با هدف کمک به نیازمندان امروز در شهرستان رشت برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۹:۵۱    
ششمین مرحله از رزمایش همدلی مومنانه نیروی انتظامی گیلان با هدف کمک به نیازمندان امروز در شهرستان رشت برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۹:۴۸    
حجت الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه امروز ایران در شرایط مطلوب امنیتی در منطقه قرار دارد، گفت: دستگاه های امنیتی اشراف خوبی نسبت به رصد تحرکات دشمن و استمرار امنیت حاکم بر کشور دارند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۹:۴۸    
سردار رستگار پناه با اشاره به اینکه ما در 40 ساله اول انقلاب تجربه های بسیاری آموختیم، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مهمترین گام برای پیشرفت کشور در آینده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۹:۴۸    
حاجیه زهرا دهقانی محمدآبادی مادر شهید امیر باروت کوب آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۹:۴۲    
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت ایجاد تحول در ماموریت های این شورا، گفت: با استفاده از دیدگاه های اعضای حقیقی و عقبه کارشناسی اعضای حقوقی شورا ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۹:۳۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک انتخاب مجدد والودین به عنوان رئیس مجلس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه، همکاری های تهران-مسکو را موجب تحکیم امنیت و آرامش در منطقه دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۹:۳۶    
امیر خلیلی با اشاره به اینکه امروز قدرت هوایی یکی از مؤلفه های مهم در برقرار امنیت است، گفت: بدون پشتوانه هوایی نیرو های زمینی و دریایی مداومت در عملیات ها در میدان نبرد امکان پذیر نیست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۹:۲۷    
دادستان کل کشور گفت: سیاست کلی نظام تقویت روابط با کشورهای همسایه است و ارمنستان همواره همسایه ای خوب برای ایران بوده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۹:۲۱    
رئیس دستگاه قضا گفت: صداوسیما از مسیر افزایش همه جانبه دانش مردم به ویژه در حوزه مسائل اجتماعی، حقوقی و قضائی، می تواند دستگاه عدلیه را در پیشگیری از جرم و کاهش پرونده ها یاری دهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۹:۰۶    
کمیساریای عالی انتخابات عراق در پاسخ به معترضین به نتایج انتخابات پارلمانی گفت که دستگاه های رأی گیری بسیار پیشرفته و دقیق هستند و امکان جابه جایی آراء وجود ندارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۹:۰۶    
نوش آبادی گفت: شفافیت آرای نمایندگان باعث می شود مجلس تحرک و پویایی بیشتری داشته باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۹:۰۰    
ارسلان زارع در این دیدار نیروی انتظامی را در نزد مردم نماد آرامش، امنیت و اقتدار خواند و گفت: از شهید حسن پاینده به عنوان فردی با سلوک اخلاقی پسندیده، اهل تعبد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۹:۰۰    
پس از عدم پذیرش نتیجه انتخابات عراق از سوی برخی از احزاب این کشور، منابع عراقی گزارش دادند که در بخش هایی از خاک این کشور تجمعاتی اعتراضی در رد نتیجه انتخابات برگزار شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۸:۵۷    
رحیمی جهان آبادی گفت: ضعف آمریکا در حوزه های نفوذش و همچنین نگرش مثبت ایران نسبت به همسایگان موجب شده، فضای مثبتی در روابط میان کشورمان و دیگر همسایگان حاکم شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۸:۵۷    
پیکر حجت الاسلام طاهری مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم امروز در صحن آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۸:۵۱    
شبکه روسیا الیوم از تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی و انتقال تانک های این رژیم به منطقه مذکور خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۵    
حزب اتحاد میهنی کردستان عراق نتایج انتخابات پارلمانی در اربیل را ساختگی دانست و آن را نپذیرفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۵    
ائتلاف سعودی مدعی شد که توانسته یک فروند پهپاد را در جنوب عربستان ساقط کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۲    
دبیرکل جبهه ابتکار ملی فلسطین گفت: تصمیم شرکت نایک برای توقف فروش تولیدات خود به فروشگاه های فلسطین اشغالی بر نظام آپارتایدی این رژیم تأکید می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۲    
قادری گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور، استانداران دولت سیزدهم برای حل مشکلات مردم برنامه جامع ارائه دهند و از ظرفیت های قانونی استفاده کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۸:۳۶    
کوچی به دلایل خصمانه شدن روابط تهران و ریاض اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر مقامات عربستان مواضع خصمانه ای علیه ایران اتخاذ کردند و سپس شاهد حادثه منا بودیم و به دنبال آن حمله ناجوانمردانه عربستان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۸:۳۶    
آیین رونمایی از کتاب مصور لحظه های بی تکرار اثر کامین ملکی با حضور جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۸:۳۰    
منابع ویژه خبر دادند که به محض پایان یافتن سخنرانی دبیر کل حزب الله در شامگاه گذشته، چند بندرگاه خواستار دریافت گازوئیل ایران برای صیادان خود شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۸:۲۷    
محمدی گفت: زادگاه شهید سلیمانی در پساکرونا ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری مذهبی را دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۸:۲۷    
مقتدایی گفت: ایران در برجام درباره موضوع هسته ای مذاکره کرده است و بر این اساس مذاکره ای درباره موضوعات دیگر نخواهیم داشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۸:۲۷    
یک کاندیدای عضو گروه عصائب اهل الحق عراق گفت که انتخابات پارلمانی اخیر سرشار از جعل و دستکاری بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۸:۲۱    
شهید فخرالدین ترکاشوند در وصیت نامه خود آورده است از امت مسلمان می خواهم یار و یاور امام باشند و امام را تنها نگذارند، زیرا او پرچمدار اسلام در زمان ماست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۸:۲۱    
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح ایران در رأس یک هیئت بلندپایه نظامی – امنیتی وارد اسلام آباد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۸:۱۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در جمع اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: علی رغم مشکلات و چالش های موجود چشم انداز بسیار روشنی برای غلبه بر چالش ها و شتاب گرفتن حرکت همه جانبه به سوی پیشرفت و توسعه و رفاه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۸:۱۲    
حجت الاسلام شاهرخی گفت: مجموعه های فرهنگی در موفقیت برنامه های دینی نظام اسلامی بسیار موفق عمل کرده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۸:۰۶    
با رصد هوشمندانه اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) مرتبطین سرویس های اطلاعاتی برخی کشور های منطقه مرتبط با نظام سلطه، در استان بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۸:۰۰    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: مهم ترین دستاورد مقاومت و ایستادگی ملت ایران این است که راه شکست دادن دشمنان را آموخته و اعتماد به نفس کافی برای این اقدام بزرگ را دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۸:۰۰    
رئیس بسیج اساتید کشور گفت: بحث جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند موضوع بسیار مهمی است که باید در بسیج اساتید در سطح شهرستان، استان و سازمان مرکزی دنبال شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۷:۳۶    
کتاب گنجشک های بابا خاطرات زندگی شهید مدافع حرم مرتضی کریمی شالی نوشته هاجر پورواجد از انتشارات صریر در دومین دوره جایزه شهید همدانی، کتاب برگزیده از نگاه مردمی شناخته شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۷:۲۷    
سخنگوی نیرو های مسلح یمن جزئیات عملیات فجرالانتصار و آزادسازی 600 کیلومتر مربع دیگر در حومه شهر مأرب را تشریح کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۷:۲۷    
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی و وزیر آبخیزداری اردن توافقی را مبنی بر افزایش میزان کمک آبی تل آویو به اردن امضاء کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۷:۲۱    
فرمانده کل ارتش گفت: نیرو های مسلح ما دست در دست هم، دوشادوش ملت ایران در مقابل دشمنان، یکپارچه و مستحکم می ایستند و در مقابل هر تهدیدی که بخواهد متوجه این سرزمین و آرمان های ما باشد، خواهند ایستاد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۷:۱۵    
یکصد و هشتاد و هشتمین نشست شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران، صبح امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن اجتماعات شهید رسول زاده برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۷:۱۲    
در مرحله عملیاتی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 1400 اهداف ارتفاع متوسط با شلیک سامانه های بومی مرصاد16، نیروی پدافند هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه سرنگون شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۶:۵۱    
مراسم عزاداری شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) در حسینیه علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۶:۴۵    
سردار باباخانی گفت: یکی از مهمترین وظایف ما انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه است و یادمان های دفاع مقدس بهترین مکان برای این منظور هست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۶:۴۲    
مانور چندمنظوره آموزشی و امداد و نجات در استقبال از کنگره 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور و گرامیداشت یاد و خاطره شهید ایثارگر علی لندی در شهرکرد برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۶:۳۶    
مانور چندمنظوره آموزشی و امداد و نجات در استقبال از کنگره 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور و گرامیداشت یاد و خاطره شهید ایثارگر علی لندی برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۶:۳۰    
فرزادی پور گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدای گرانقدر حاصل شده و حرکت در مسیر شهدا در تداوم انقلاب اسلامی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۶:۲۷    
سردار غلامرضا سلیمانی با حضور در شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری از نزدیک از این منطقه زلزله زده بازدید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۶:۲۷    
هیجدهمین یادواره شهدای بخش چهاردانگه ساری با محوریت روحانی شهید ولی الله سلیمانی فرد برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۶:۲۱    
نشست خانوادگی هفته کودک به همت ساترا و حضور کدومو و والدین در مجموعه فرهنگی ورزشی چمران برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۶:۱۵    
خدادادی گفت: با تلاش های شبانه روزی 26 تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر که در بخش های مختلف شهرستان اندیکا در حال خدمت هستند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۶:۱۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بازدید از منطقه زلزله زده کوهرنگ ، گفت: به نیابت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، در صحنه هایی که مردم دچار خسارت می شوند، به میدان می آییم و در کنار مردم هستیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۶:۱۲    
جانشین نیروی هوایی ارتش جزئیات حضور این نیرو در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 1400 را تشریح کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۶:۰۶    
امیر صباحی فرد گفت: تجهیزات استفاده شده در رزمایش مدافعان آسمان ولایت 1400 بومی و لبه فناوری به روز دنیا است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۶:۰۶    
دولت عربستان سعودی به خانواده شهدای شیعه در شرق این کشور گفته است که باید آرامگاه آن ها را تخریب کرده و طبق قوانین و تعالیم وهابیت عمل کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۵:۴۲    
سردار سرلشکر رشید گفت: ارتش و سپاه در رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 1400 نمره بسیار خوبی کسب کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۵:۴۲    
مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: با توجه به تقاضای برخی از دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر که تاکنون موفق به ثبت نام برای نقل و انتقالات دانشجویی نشده اند، زمان ثبت نام تمدید شد.
  • ۱