سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۹:۵۲Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیوان اقتصاد 23 اسفند 1402 - divaneghtesad.ir

دیوان اقتصاد 25 فروردین 1395 دیوان اقتصاد 27 فروردین 1396 دیوان اقتصاد 13 آبان 1397 دیوان اقتصاد 27 فروردین 1398 دیوان اقتصاد 5 اسفند 1399 دیوان اقتصاد 28 فروردین 1400 دیوان اقتصاد 22 بهمن 1401 دیوان اقتصاد 14 اسفند 1402 دیوان اقتصاد 15 اسفند 1402 دیوان اقتصاد 16 اسفند 1402 دیوان اقتصاد 17 اسفند 1402 دیوان اقتصاد 18 اسفند 1402 دیوان اقتصاد 19 اسفند 1402 دیوان اقتصاد 20 اسفند 1402 دیوان اقتصاد 21 اسفند 1402 دیوان اقتصاد 22 اسفند 1402 دیوان اقتصاد 23 اسفند 1402 دیوان اقتصاد 24 اسفند 1402 دیوان اقتصاد 25 اسفند 1402 دیوان اقتصاد 26 اسفند 1402 دیوان اقتصاد 27 اسفند 1402 دیوان اقتصاد 28 اسفند 1402 
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۳    
روز گذشته در معاملات سامانه نیما از مجموع 560.5 میلیون دلار حواله عرضه شده 107.8 میلیون دلار آن معامله شد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۳    
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در جریان بازدید از خطوط تولید شرکت از تولید 12 محصول ویژه جدید در فولاد مبارکه در سال 1402 خبر داد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۳    
نخستین قرارداد درون گروهی گروه سرمایه گذاری غدیر، میان هلدینگ برق و انرژی غدیر و مجتمع فولاد نی ریز با موضوع احداث نیروگاه سیکل ترکیبی زیم اور ساری امضا شد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۳    
طی انتخاباتی که به تازگی برگزار شد، شرکت بیمه تعاون با بالاترین رای، برای یک دوره سه ساله به عنوان عضو شورای کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی (ICC) انتخاب شد ...
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۳    
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی صرفا تا پایان سال جاری است و پس از آن مطابق رویه های قبل خواهد بود.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۳    
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی از تشکیل ستاد نوروزی در بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی در ایام نوروز سال 1403 و آماده باش نوروزی بیمارستان ها و مراکز درمانی این سازمان در این ایام برای ارائه خدمات ...
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۳    
بانک سامان با اعطای تندیس پرچم دار اقتصاد، از تولید کنندگان برتر و نوآور کشور تقدیر کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۳    
محمد نور آزادی معاون بانکداری جامع نشست بررسی طرح پذیرنده ملی که در اداره امور شعب استان خراسان رضوی برگزار شد ...
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۳    
پنجمین جلسه شورای عالی سیاست گذاری پژوهش با هدف ارائه نقشه راه اولویت های پژوهشی بانک ملی ایران در سال آتی و همچنین تصویب طرح های پژوهشی پیشین با حضور مدیران ارشد بانک، برگزار شد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۳    
محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از گروه ماموت ضمن در جریان قرار گرفتن فعالیت های گروه ماموت اظهار امیدواری کرد ...
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۳    
تلاش جهادگونه و خدمت خالصانه به مردم در امتداد راه شهداست و این رویکرد باید سرلوحه کار ما در صنعت بیمه باشد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۳    
با عضویت کارگزاری جدید پویش البرز در فرابورس و فعال شدن ایستگاه معاملاتی آن، تعداد کارگزاری های عضو فرابورس ایران به 117 کارگزاری رسید.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۳    
مراسم معارفه محمد کریمی رئیس جدید اداره امور شعب استان مرکزی با حضور حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، احمد ملکی راد مدیر امور شعب منطقه دو و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۳    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به این که امیدواریم هیچ موسسه بانکی ای در کشور ناچار به انحلال نشود، گفت: امیدواریم این تجربه به عنوان مدل موفق انتقال و انحلال موسسات بانکی ناتراز تبدیل شود.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۳    
شماره اسفند ماه نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۳    
مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار با مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا، راهکارهای توسعه و ارتقای همکاری دوجانبه در تأمین مالی و استفاده از ظرفیت های بانک و این گروه خودرویی را بررسی کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۲    
کتاب "فناوری مالی و مالیه اسلامی؛ دیجیتالی سازی، توسعه و دگرگونی" تلاشی جامع برای تبیین کاربرد فناوری مالی در شکل دادن به صنعت مالی و تاثیر آن بر مالیه اسلامی است که توسط انتشارات بورس به چاپ رسید.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۷:۴۲    
باید توجه داشت که رشد صنعت بیمه و افزایش ضریب نفوذ آن، علاوه بر ارائه طرح های متنوع بیمه ای، از طریق آگاهی بخشی در جامعه و فرهنگسازی صورت گرفته که بخشی از این امر مهم در کودکی شکل می گیرد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۲    
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت چندانی نداشته و در محدوده 36 میلیون و 702 هزار تومان معامله می شود.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۲    
به گفته مسئولان، فاز پیش آزمایش ریال دیجیتال به اتمام رسیده، امسال وارد فاز آزمایشی شده و در سال آینده نیز در جزیره کیش و پایلوت های دیگر وارد فاز عملیاتی خواهد شد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۲    
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: امروز در زمینه ورزش، فولاد هرمزگان پیشتاز بوده و به خوبی شاهد موفقیت های بین المللی ...
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۲    
حسن شریفی مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران به مناسبت روز شهید با تعدادی از اعضاء خانواده شهدای بیمه ایران دیدار و گفتگو کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۲    
شرکت بیمه سینا همزمان با ایام نوروز، طرح جدید همراه سفر سینا را ارائه می کند.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۲    
شرکت بیمه سرمد موفق به تمدید گواهینامه بین المللی استاندارد (ایزو) در حوزۀ سیستم های مدیریت کیفیت شد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۲    
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد گفت: اگر صندوق شاهد بتواند از تک شعبه ای بودن به سوی چند شعبه ای بودن حرکت کند، ایثارگران و سایر ایثارگرانی که در بنیاد شهید پرونده دارند ...
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۲    
شرکت آسان پرداخت با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سرویس خرید بلیت اماکن فرهنگی، گردشگری، تاریخی و تفریحی سراسر کشور را به سبد محصولاتی سوپراپلیکیشن آپ اضافه کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۲    
اسامی پذیرفته شدگان دوره پنجم آزمون بانکداری اسلامی اعلام شد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۲    
فروش سهام شرکت پتروشیمی امیرکبیر از جمله شرکت های زیرمجموعه بانک رفاه کارگران به بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی منتفی شد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۲    
شعب کشیک بانک توسعه تعاون در روزهای دوم و چهارم فروردین 1403 برقرار هستند.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۲    
تفاهم نامه پوشش بیمه پایه درمانی تمامی پناهندگان و اتباع خارجی دارای سند اقامتی منعقد شد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۲    
معاون مالی و اداری شرکت بیمه رازی اصلاح ساختار در حوزه مالی و اداری شرکت را در سال 1402 بسیار تاثیرگذار دانست و گفت ...
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۲    
در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی، دو طرح نوآورانه شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر به عنوان طرح های برتر توسط هیات داوران انتخاب شد و با کسب رتبه برتر و اهدای تندیس این جشنواره ...
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۲    
طرح خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو به مدت 17 روز از یک شنبه 27 اسفند امسال تا 14 فروردین 1403 اجرایی می شود.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۲    
طاهر زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از روند اجرایی واحد تولید کنسانتره سنگ آهن و مجتمع فروآلیاژهای این شرکت در بهاباد بازدید کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۲    
بیمه نوین در روزهای تعطیل نوروز 1403 آماده ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان و بیمه گذاران است.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۲    
مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام کرد: هفتمین جلسه حراج سکه طلا در امروز (چهارشنبه 23 اسفند ماه 1402) با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه برگزار خواهد شد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۲    
شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (با نام اختصاری فام) در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی و دیجیتالی و به منظور ارائه خدمات سریع به مشتریان و ایجاد امکان دسترسی آسان به خدمات بانکی ...
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۲    
شرکت بیمه اتکایی امین و شرکت بیمه البرز قرارداد اتکایی مشارکت در تمامی رشته های بیمه ای را به امضا رساندند. این قرارداد با هدف توسعه همکاری های دو شرکت منعقد شده است.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۲    
قیمت جهانی طلا امروز، چهارشنبه (13 مارس) پس از ثبت بزرگترین کاهش خود در یک ماه گذشته در جلسه قبل پس از انتشار گزارش تورم ایالات متحده که بازده اوراق قرضه را افزایش داد و امیدها برای کاهش نرخ بهره در ...
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۲    
بیت کوین به 73هزار دلار رسید و سپس رشد خود را کند کرد و به 71هزار دلار سقوط کرد و در حال حاضر در محدوده 72 هزار دلاری قرار گرفته است.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مسأله شفافیت شرکت های دولتی که در ماه دوم عملکرد دولت آغاز شده بود، دیشب تمام شد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۲    
در راستای افزایش رضایتمندی و به منظور تسریع و تسهیل در ارایه خدمات به بیمه گزاران در سراسر کشور، تمامی شعب شرکت بیمه پارسیان در ایام تعطیلات نوروز فعال هستند.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۲    
از ابتدای تا پایان بهمن ماه امسال 24 بانک به 195 هزار بدهکار، 85.8 هزار میلیارد تومان وام امهالی اعطا کرده اند.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۲    
با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه یک شرکت خودرویی به مبلغ 3 هزار میلیارد تومان از طریق فرابورس از امروز چهارشنبه 23 اسفند ماه به مدت سه روز کاری عرضه می شود.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۲    
انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار تولید فولاد در دوره 11 ماهه نخست سال جاری را منتشر کرد، تولید فولاد میانی در 11 ماهه امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش 5 ...
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۲    
یک کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: از آنجایی که شرکت های سبدگردان در سهام بنیادی با پرداخت های قابل توجه سرمایه گذاری می کنند ...
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۲    
بانک ملی ایران در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر خروج بانک ها از بنگاهداری 51.32 درصد از سهام شرکت پتروشیمی شازند را واگذار کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۲    
بازارهای بورس کالای ایران روز چهارشنبه 23 اسفند ماه میزبان عرضه 704 هزار و 241 تن انواع کالا و محصول هستند.